AEG VX7-2-CR-A rood - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX7-2-CR-A rood op Kieskeurig.nl.

Per en Lo 14-02-2018

Fijne stofzuiger met veel accesoires

Geschreven voor: AEG VX7-2-CR-A rood

Zeer licht gewicht. Dus makkelijk op de trap. Op slechts halve kracht zuigt hij makkelijk de rommeltjes van onze best ruwe leistenen vloer en met ander mondstuk is de stoel van de kat ook geen probleem. Het flink lange snoer van 9m is ook erg handig. Dat scheelt een paar keer stekker verplaatsen. Er zitten wel 3 mondstukken bij en een handig 3-in-1 borsteltje.
Duurzaamheid is lastig te zeggen want we hebben hem pas. Maar qua energie verbruik kost hij nog niet de helft van de oude. Dus in die zin best duurzaam.
Over een minpunt moet ik hard nadenken. Tja, hij is lelijk. Een hele dure zag er mooier uit. Gaan we niet wakker van liggen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Veel accessoires
  • Lang snoer
  • Krachtig

Minpunten

• Lelijk

Ron 07-10-2018

Lawaaiige hulpstukken bij geluidsarme stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-CR-A rood

AEG is nou niet het minste merk vond ik en daarom heb ik besloten om deze mooi gekleurde vriend te kopen. Vooral energiezuinigheid en geluid vond ik belangrijk. Ik heb tot op heden niet kunnen testen of de stofzuiger energiezuinig is, maar qua geluid is het wel een fijn ding. De kleur zoals op de afbeelding staat blijkt niet overeen te komen: het ding is felrood! Maar goed, het gaat om de prestaties tenslotte.
Mijn vorige kon met z'n wieltjes niet over z'n eigen draad heen komen. Deze ook niet. Herhaaldelijk ferm trekken om het ding 'mee' te krijgen.
Je krijgt er -3- zuigmonden bij, waarvan er twee voor de vloer bestemd zijn en de derde een multifunctioneel karakter heeft (waarom??). Met een laminaatvloer, een kleed en een bankstel (en dat is slechts de woonkamer), zou ik drie maal moeten wisselen van zuigmond. Dat is knap lastig. De twee voor de vloer maken zoveel geluid, dat ik bang ben dat de buren denken dat ik aan het verbouwen ben geslagen. De derde, multifunctionele, heeft een uitklapbaar T-vormig zuigmondje. Ook dit is een belachelijke uitvinding. Waarom besparen op een stuk plastic dat minstens tien jaar mee moet gaan?
Nee, deze stofzuiger van AEG krijgt van mij helaas het predicaat misser, voornamelijk vanwege de wieltjes en de bijgeleverde hulpstukken!

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Lang snoer

Minpunten

• Lawaaiige zuigmonden (vloer)
  • wieltjes
  • drie-in-1 mondstuk

Wim 04-04-2019

voor als je een echte stofzuiger nodig hebt die zuigt

Geschreven voor: AEG VX7-2-CR-A rood

De stofzuiger is zijn geld meer dan waard. Heb hem pas maar het gemak waarmee je het huis stofzuigt is ongekend. Met twee stopcontacten doe je een hele verdieping met zo'n grootte radius. En ook de zuigkracht is top zuigt harder dan de oude 1900 watt stofzuiger. zo stil en dan zo krachtig. En met de turbo borstel blijft er geen haar meer zitten in de hoogpolige vloerbedekking. had hem al veel eerder moeten kopen. Nu is stofzuigen een klein kunstje. En bijna een genot om te doen, nu is de vloer schoon als je er geweest bent. Super Apparaat.

Pluspunten

• radius super
  • kabellengte
  • weinig geluid
  • voor alle toepassingen een borstel bijgeleverd
  • licht van gewicht

Minpunten

• had hem al veel eerder moeten kopen
  • dat de borstels niet in het apparaat passen

edelman 01-02-2019

Heel goede stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX7-2-CR-A rood

Na diverse miskopen. eindelijk een stofzuiger, die heel goed zuigt (hondenharen!) zowel op harde als op zachte vloeren. Bovendien toch erg licht (makkelijk de trap op). Ook de hulpstukken zijn makkelijk te (de)monteren en ze werken ook goed. Nu enkele weken in gebruik, echt tot nu toe veruit de beste stofzuiger die we ooit gehad hebben met het minste lawaai ook nog. Over de degelijkheid kan ik nu nog niets zeggen.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • zuigt haren heel goed op
  • zacht geluid ook bij hoogste stand