Miele Complete C3 EcoLine Black Diamond - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lucas M 02-10-2017 Product paar weken in bezit

Sterke, betrouwbare stofzuiger

De Miele stofzuigers hebben al een goeie naam. De Black Diamond vind ik wel een van de betere van Miele. De stofzuiger is zowel zuinig als krachtig. Hij zuigt erg stil en heeft een stevige bouwkwaliteit. Ik verwachtte natuurlijk een goed product, maar deze voldoet aan elke verwachting. Ik kan met gemak de hele verdieping zuigen met 1 stopcontact, door de lange snoerlengte. Hij kan makkelijk zachtjes voor de kwetsbare plekken, of juist hard voor een extra boost op moeilijke plekken. Er zitten handige extra kopstukken bij, maar ook het design is gaaf. Het is een strakke stofzuiger, die er van buiten ook goed uitziet. Deze stofzuiger is zijn geld echt waard, een dikke aanrader dus!

Pluspunten

• Snoerlengte
  • Kracht

Miele ecoline 28-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie stofzuiger, maar niet altijd praktisch

Deze stofzuiger heeft een mooi design, is een lichtgewicht en is gemakkelijk in gebruik. Hij heeft een goede zuigkracht, de wieltjes zijn goed wendbaar. De stofzuiger loopt dus ook gemakkelijk achter je aan wanneer je stofzuigt. Door zijn goede zuigkracht zijn tapijten gemakkelijk schoon te krijgen. Er zijn echter ook minpunten. Ik heb de stofzuiger nu zo een twee weken in gebruik en ik ben niet tevreden over de zuigmond. De haren van de huisdieren van lijven eraan plakken en zijn er ook niet van af te krijgen. Heel schoon dus zo een stofzuiger! Een andere zuigmond zou hier dus een goede uitkomst zijn. Want het apparaat is wel fijn in gebruik.

Pluspunten

• Gewicht
  • Wendbaarheid wieltjes

Minpunten

• Zuigmond

Sabine41 28-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design

De stofzuiger is fijn in gebruik, ligt goed in de hand en is makkelijk hanteerbaar. Het gewicht van de stofzuiger valt heel goed mee. Het apparaat heeft een mooi design. De steel is goed in hoogt verstelbaar, dus zowel door grote als kleine mannen en vrouwen goed te gebruiken. Het snoer trekt vanzelf in, na een duw op de knop. Dat is zeer prettig. De verschillende standen zijn ook heel erg aangenaam voor het gebruik van de stofzuiger. Het enige minpunt is het gebruik van de borstel in de hoeken. Doordat de borstel als het ware op de grond plakt door de zuigkracht van het apparaat kun je niet gemakkelijk in de hoeken en aan de muren zuigen. Op vast tapijt doet de stofzuiger het overigens wel voortreffelijk.

Pluspunten

• Het lange snoer

Minpunten

• Komt niet fijn in alle hoekjes

Havin 26-09-2017 Product paar weken in bezit

Een aanrader

Was zo verrast hoe soepel de stofzuigermond over de houten vloer rolt. Het lijkt wel of er rubber balletjes in zitten. Normaal schaafde de mond van m'n oude stofzuiger met veel geluid en tegenzin over de vloer. En zelfs mijn kat die altijd hysterisch werd als ik ging stofzuigen, bleef nu rustig slapen. De stofzuiger is erg compact en heeft veek zuigkracht. Hij rolt zelfs gemakkelijk over het tapijt op zolder. Ik ben er zeer tevreden over. Ik rol hem af en toe ook even over de bank heen om stof op te zuigen. Zelfs dat doet ie met gemak!

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Lange snoer
  • Handige hulpstukken bij
  • Wendbaarheid

Johan 25-09-2017 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Sinds enige tijd in bezit. Deze stofzuiger Is erg prettig in gebruik. Rolt lekker achter je aan,zonder overal tegenaan te botsen. Ook zitten de opzetstukken er gewoon standaard bij.
Wat ook erg fijn aan deze stofzuiger is, is de lange steel waardoor je minder snel last van je rug krijgt. Qua snoer zou het wel wat langer kunnen, maar dat ligt waarschijnlijk aan ons huis

Pluspunten

• Diverse standen voor stofzuigen
  • Lange steel
  • Geluidsarm
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Lengte snoer
  • Gewicht