Miele SCAF3 - Reviews

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Annelous 15-10-2017

miele stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een kleine maand en hij bevalt erg goed!
Hij is lekker ligt. Volgt makkelijk en zuigt goed.
doordat hij lekker licht is, is het stofzuigen een stuk makkelijker en voor je rug een stuk lichter.
De stofzuiger maakt redelijk wat herrie maar hier heb ik persoonlijk geen probleem mee.
doordat er een opening op de stang zit kan je soms de druk makkelijk verdelen.
verder zitten er een paar kleine tributen bij waardoor je ook bij alle kleine hoekjes kan.

Pluspunten

• licht
  • volgt makkelijk

Jans 27-09-2017

Handige stofzuiger

Handige, compacte stofzuiger, ziet er ook nog eens leuk uit.
Neemt weinig ruimte in beslag dus ook geschikt om bijv. op zolder neer te zetten als tweede stofzuiger.
Diverse hulpstukken zodat je overal goed kunt stofzuigen, ook in onhandige hoekjes en op slecht bereikbare plaatsen.
Snoer is net niet lang genoeg om boven en beneden te zuigen met gebruik van hetzelfde stopcontact en dat is wel jammer.
Wel lange steel, goed voor je rug dan hoef je niet zo te bukken.
Verschillende zuigstanden.
Op zijn hardst zuigt hij het kleed van de vloer en maakt dan ook best wel veel herrie maar een standje lager gaat het prima.
Snoer rolt goed op.
Prima stofzuiger!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Zuigt prima

Minpunten

• Snoer had wat langer gemogen
  • Luiddruchtig in de hoogste zuigstand

Annepan 24-09-2017

Krachtige mooi vormgegeven stofzuiger!

Hele mooie krachtige stofzuiger, precies wat je van MIELE mag verwachten! Hij doet waar hij voor gemaakt is! Hij heeft 6 standen, van zacht zuigen naar maximaal krachtig zuigen. Wat een beetje een nadeel is, is dat hij, hoe hoger de stand, steeds meer geluid maakt, de hoogste stand is erg lawaaierig, dus die gebruik ik toch wat minder.
jammer dat hij geen telescopische stang heeft, dat had mijn oude zuiger en is toch wel erg prettig. Nu moet ik dus een stange eraf klikken... niet heel pracktisch vind ik. Tevens vind ik de stang behoorlijk zwaar.
Snoer en slang zijn ook niet heel lang, prima voor een gewone woonkamer, maar hou er rekening mee dat je af en toe van stopcontact moet wisselen.
De zuiger verder is zeer licht en flexibel, hij draait makkelijk overal heen.
mijn conclusie: ondanks een aantal nadelen, ben ik blij met de zuiger, hij doet z'n werk erg goed!

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Krachtig zuigen

Minpunten

• Hard geluid
  • Geen telescopische stang
  • Zware stang

K.O. 23-09-2017

Prima stofzuiger

De stofzuiger is mooi compact en ziet er ook nog eens leuk uit. Heeft een zeer goede zuigkracht en veel mogelijkheden. Zuigt makkelijk honden en katten haren op en rolt makkelijk achter je aan. Ideaal de lange telescoopbuis zorgt ervoor dat je gewoon rechtop kunt blijven staan bij het stofzuigen Erg jammer dat de lange telescoopbuis niet inschuifbaar is. Snoer rolt gemakkelijk op, maar 5.5. meter snoer is veel tekort .
Een ideale stofzuiger voor wanneer je klein woont of als tweede stofzuiger.
Prijs-kwaliteit verhouding goed!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • lange telescoopbuis

Minpunten

• te kort snoer
  • telescoopbuis niet inschuifbaar