Bosch BBH2P214L - Reviews

stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

Melle 27-11-2017

Eindelijk is stofzuigen leuk!

Na lang twijfelen en vergelijken deze Bosch steelstofzuiger gekocht. Nu al meerdere keren mee gestofzuigd en super blij mee! De oude (slede)stofzuiger bleef vaak in de kast staan omdat het zo'n gedoe was hem tevoorschijn te halen en zwaar om mee door het huis te gaan. De slanke steelstofzuiger staat in een hoekje, je pakt hem er makkelijk even bij en loopt een rondje door het huis. Qua batterijduur ideaal voor een appartement. Zuigt goed, ook kortpolige tapijten. Haren moet je wel even van de ronde borstel knippen. Ook opletten dat de kleine wieltjes niet vast komen te zitten door stof/haren. De 2-in-1 handstofzuiger is makkelijk voor de kleine randjes en hoekjes. Stofzuigen is een stuk makkelijker en leuker geworden!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Makkelijk in gebruik
  • Handige 2-in-1

Minpunten

• Geen extra opzetstukken
  • Kleine wieltjes raken snel verstrikt in stof/haren

Elisabeth 20-11-2017

Goede tweede stofzuiger

Het apparaat is redelijk licht en goed hanteerbaar. Het reservoir is simpel te ledigen en de accu gaat een behoorlijke tiojd mee. Ook voor het verwijderen van kattenharen werkt het goed.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk hanteerbaar

Minpunten

• nogal lawaaiig

Generic 15-11-2017

Een krachtige, mobiele stofzuiger

Ik zocht een kleine, lichte stofzuiger voor mijn studio appartement. Ik ben er heel blij mee omdat deze stofzuiger als 'tussen stofzuiger' geadverteerd wordt, maar hij is bij mij de enige stofzuiger en ik vind hem krachtig genoeg. Hij doet het namelijk beter dan een stofzuiger die ik eerder had die niet snoerloos was.

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • goede batterij (40min~)
  • mooi design

Minpunten

• docking is een beetje wiebelig
  • opladen zou sneller kunnen

F.L. Werkhoven 06-11-2017

Zeer goed zuigkracht, lekker handig wegzetten

Super handige 2e stofzuiger, welke je snel pakt en eenvoudig kan wegzetten, zonder gedoe van oplaadstations etc. Verrassend goede zuigkracht !

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Eenvoudig weg te zetten