Bosch BGS7SIL64 zwart - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS7SIL64 zwart op Kieskeurig.nl.

Meisam 14-01-2021

A nice vacuum cleaner with a powerful suction

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] it is a nice bagless vacuum cleaner and is really quiet. Thanks to the long cords you can reach out to all the corners of your leaving room in one go.
It has a powerful suction which is good and bad! It is good because it cleans everything from your floor but it can drain your energy if you use it on carpets.
It is also a pain to use for cleaning the stairs (too heavy to lift).

Bosch serie 8 stofzuiger 04-01-2021

Fijn in gebruik, ergonomisc en krachtig

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn in gebruik, ergonomisch. Goede zuigkracht en makkelijk aanpasbaar voor harde vloeren, vloerbedekking, vloerkleden.
Fijn dat deze zichzelf reinigd en geen gedoe met losse filters.
De tijd zal het leren hoe lang dit goed werkt.

W. van der Poll 03-12-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zuigt fantastisch, zowel op tapijt als op laminaat. En het geluid is echt zo minimaal. Echt een genot.

Jan69 08-04-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima aankoop. Loopt soepel en zuigkracht is zeer goed. Erg tevreden over deze stofzuiger

FREVARO 30-01-2020

WAUW!

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een geweldig mooi en stil apparaat. Het apparaat en onderdelen zijn van super kwaliteit . Het is even wennen en zoeken naar de juiste zuigkrachtinstelling. Ik vind het een super stil apparaat en zuigt zowel op een harde vloer en op tapijt geweldig. Ik ben er erg blij mee.

Moniek 20-09-2019

Een stofzuiger voor mannen met geduld!

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik (vrouw) vind de stofzuiger te zwaar. Het borsteltje aan de stofzuigermond klapt steeds in als je ergens tegenaan stoot, zoals een plint of tafelpoot, waardoor hij op parket en marmoleum vacuum zuigt. Aangezien wij geen vloerbedekking hebben, heel vaak bukken om klepje weer om te zetten (dat wordt ducktape!). Het uitgerolde snoer rolt tijdens het zuigen vanzelf op als je bij de betreffende contactdoos komt, maar trekt diezelfde doos bijna uit de muur als je er dan weer vandaag zuigt. Kortom, meer bezig met de stofzuiger zelf dan met het stofzuigen. Jammer, want juist zeer goede ervaringen in het verleden met Bosch-stofzuigers.

Dirk 13-11-2017

Goede en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

De stofzuiger is goed wendbaar en niet al te zwaar en heeft een enorme zuigkracht en is t.o.v. andere merken fluisterstil.
Jammer is dat de stofzuigerslang wat aan de korte kant is en de meegeleverde stofzuigervoet is vrij groot en je kunt er slecht mee onder de bank of kast.

vuuren36 13-11-2017

Geluidsarme stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Het is een geweldige stofzuiger.
Omdat hij zo geluidsarm is is het een genot om mee te stofzuigen hoewel het niet mijn grootste hobby is.
Ik heb wel een turbo borstel erbij gekocht omdat ik hoofdzakelijk zachte vloerbedekking heb.

Sietske 31-10-2017

Weinig herrie

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik heb een aantal maanden terug de BOSCH RELAXX'X PROSILENCE gekocht. Hij is inderdaad erg stil! Het enige nadeel, vind ik, is dat hij zeer moeilijk zuigt op ons kleed. Hij is moeilijk vooruit te krijgen, haren zuigt hij niet op maar rolt ze bij elkaar, zodat je alsnog de zuigmond los moest halen van de stang, erg vermoeiend als je al bekkenklachten hebt. Op laminaat geen problemen!