Bosch BGS7SIL64 zwart - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS7SIL64 zwart op Kieskeurig.nl.

Rene 10-10-2017

Een fijne stille zakloze stofzuiger van Bosch

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Een fijne stille zakloze stofzuiger van Bosch. Een stofzuiger die weinig geluid maakt is de zakloze stofzuiger van het merk Bosch type BGS7SIL64. De stofzuiger is robuust en zuigt goed af. Met hepafilter voor mens en dier met een allergie.

• Robuust
  • Zakloos
  • Hepafilter

Minpunten

• gewicht

Jan69 08-04-2020

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Prima aankoop. Loopt soepel en zuigkracht is zeer goed. Erg tevreden over deze stofzuiger [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

FREVARO 30-01-2020

WAUW!

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Wat een geweldig mooi en stil apparaat. Het apparaat en onderdelen zijn van super kwaliteit . Het is even wennen en zoeken naar de juiste zuigkrachtinstelling. Ik vind het een super stil apparaat en zuigt zowel op een harde vloer en op tapijt geweldig. Ik ben er erg blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Moniek 20-09-2019

Een stofzuiger voor mannen met geduld!

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik (vrouw) vind de stofzuiger te zwaar. Het borsteltje aan de stofzuigermond klapt steeds in als je ergens tegenaan stoot, zoals een plint of tafelpoot, waardoor hij op parket en marmoleum vacuum zuigt. Aangezien wij geen vloerbedekking hebben, heel vaak bukken om klepje weer om te zetten (dat wordt ducktape!). Het uitgerolde snoer rolt tijdens het zuigen vanzelf op als je bij de betreffende contactdoos komt, maar trekt diezelfde doos bijna uit de muur als je er dan weer vandaag zuigt. Kortom, meer bezig met de stofzuiger zelf dan met het stofzuigen. Jammer, want juist zeer goede ervaringen in het verleden met Bosch-stofzuigers.

? 25-02-2018

slecht doordacht en duur produkt

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Het is idd een stille stofzuiger maar dat is zo'n beetje het enige goede en de lijst met minpunten is een stuk langer.Grootste minpunt,de stofzuiger rijdt niet over het eigen snoer door de erg kleine wielen.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• 4 zwenkwielen,gaat alle kanten op
  • dikke en stugge slang
  • geringe zuigkracht
  • plat snoer blijft onder de deur hangen

MH 22-01-2018

Bosch zonder stofzak

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Dure stofzuiger maar weinig zuigkracht. Zware stukjes zuigt hij moeilijk op. Maand oud maar wil graag mijn electrolux weer terug.

Pluspunten

• Zonder zak makkelijk
  • Lange snoer

Minpunten

• Slechte zuigkracht

ib 27-11-2017

Bosch stofzuiger BGS7SIL64

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Erg fijne stofzuiger. Heel stil en rijd heel rustig en soepel achter je aan. Ook het lange snoer is erg praktisch. Voor ons een aanrader!

Dirk 13-11-2017

Goede en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

De stofzuiger is goed wendbaar en niet al te zwaar en heeft een enorme zuigkracht en is t.o.v. andere merken fluisterstil.
Jammer is dat de stofzuigerslang wat aan de korte kant is en de meegeleverde stofzuigervoet is vrij groot en je kunt er slecht mee onder de bank of kast.

vuuren36 13-11-2017

Geluidsarme stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Het is een geweldige stofzuiger.
Omdat hij zo geluidsarm is is het een genot om mee te stofzuigen hoewel het niet mijn grootste hobby is.
Ik heb wel een turbo borstel erbij gekocht omdat ik hoofdzakelijk zachte vloerbedekking heb.

V.J. Wagenaar 06-11-2017

Zeer stille stofzuiker

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik wilde al lang een zakloze stofzuiger maar alle recensies gaven aan dat het geluidsniveau hoog is. Tot wij de recensie lazen van de Bosch BGS7SIL64. Het geluidsniveau is maar 66 DB. Toen wij de stofzuiger haalden bleek (volgens de specificatie op de doos) dat het aantal decibellen maar 64 is! Dus nog stiller. Als je stofzuigt geloof je niet dat de machine zo goed het stof en de hondenharen opzuigt. De stofzuiger is zo stil! Een genot om te stofzuigen.

Pluspunten

• zeer stille motor
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sietske 31-10-2017

Weinig herrie

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik heb een aantal maanden terug de BOSCH RELAXX'X PROSILENCE gekocht. Hij is inderdaad erg stil! Het enige nadeel, vind ik, is dat hij zeer moeilijk zuigt op ons kleed. Hij is moeilijk vooruit te krijgen, haren zuigt hij niet op maar rolt ze bij elkaar, zodat je alsnog de zuigmond los moest halen van de stang, erg vermoeiend als je al bekkenklachten hebt. Op laminaat geen problemen!

Ali 08-10-2017

Geschreven voor: Bosch BGS7SIL64 zwart

Ik ben erg blij ik had andere stofzuige en hij was niet zo stiel
Ik ben trots op mijn bosch stofzuiger

Pluspunten

• Stiel
  • Zuig goed