Bosch BGS7SIL64 - Reviews

A
Type/soort
stofzuiger

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Rene 10-10-2017

Een fijne stille zakloze stofzuiger van Bosch

Een fijne stille zakloze stofzuiger van Bosch. Een stofzuiger die weinig geluid maakt is de zakloze stofzuiger van het merk Bosch type BGS7SIL64. De stofzuiger is robuust en zuigt goed af. Met hepafilter voor mens en dier met een allergie.

• Robuust
  • Zakloos
  • Hepafilter

Minpunten

• gewicht

ib 27-11-2017

Bosch stofzuiger BGS7SIL64

Erg fijne stofzuiger. Heel stil en rijd heel rustig en soepel achter je aan. Ook het lange snoer is erg praktisch. Voor ons een aanrader!

Dirk 13-11-2017

Goede en krachtige stofzuiger

De stofzuiger is goed wendbaar en niet al te zwaar en heeft een enorme zuigkracht en is t.o.v. andere merken fluisterstil.
Jammer is dat de stofzuigerslang wat aan de korte kant is en de meegeleverde stofzuigervoet is vrij groot en je kunt er slecht mee onder de bank of kast.

vuuren36 13-11-2017

Geluidsarme stofzuiger

Het is een geweldige stofzuiger.
Omdat hij zo geluidsarm is is het een genot om mee te stofzuigen hoewel het niet mijn grootste hobby is.
Ik heb wel een turbo borstel erbij gekocht omdat ik hoofdzakelijk zachte vloerbedekking heb.

V.J. Wagenaar 06-11-2017

Zeer stille stofzuiker

Ik wilde al lang een zakloze stofzuiger maar alle recensies gaven aan dat het geluidsniveau hoog is. Tot wij de recensie lazen van de Bosch BGS7SIL64. Het geluidsniveau is maar 66 DB. Toen wij de stofzuiger haalden bleek (volgens de specificatie op de doos) dat het aantal decibellen maar 64 is! Dus nog stiller. Als je stofzuigt geloof je niet dat de machine zo goed het stof en de hondenharen opzuigt. De stofzuiger is zo stil! Een genot om te stofzuigen.

Pluspunten

• zeer stille motor
  • mooi uiterlijk

Minpunten

• nog niet ontdekt

Sietske 31-10-2017

Weinig herrie

Ik heb een aantal maanden terug de BOSCH RELAXX'X PROSILENCE gekocht. Hij is inderdaad erg stil! Het enige nadeel, vind ik, is dat hij zeer moeilijk zuigt op ons kleed. Hij is moeilijk vooruit te krijgen, haren zuigt hij niet op maar rolt ze bij elkaar, zodat je alsnog de zuigmond los moest halen van de stang, erg vermoeiend als je al bekkenklachten hebt. Op laminaat geen problemen!

Ali 08-10-2017

Ik ben erg blij ik had andere stofzuige en hij was niet zo stiel
Ik ben trots op mijn bosch stofzuiger

Pluspunten

• Stiel
  • Zuig goed