Samsung POWERstick grijs, titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung POWERstick grijs, titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Maarten 14-12-2019
  • Product gekregen

Stofzuiger

Makkelijk op te bergen, en handig voor de kleineren ruimtes. Genoeg zuigkracht en opladen duurt niet lang.

Pluspunten

• Makkelijk opgeborgen
  • Neemt weinig ruimte in beslag
  • Perfect voor een groot opruimen en kleine klusjes

Minpunten

• Accu duur mag langer mee

Tamay 09-01-2019

makkelijk

We hadden eigenlijk een kruimeldief nodig maar uiteindelijk dit powerstick gekocht. Het is gemakkelijk in gebruik voor de zware klusjes moet je toch wel een stofzuiger hebben ivm de accu.

Pluspunten

• Handig bij de hand
  • makkelijk en hygiënisch te reinigen

Minpunten

• accu mag langer mee

Miranda 02-01-2019

Fantastisch apparaat

Wat een fantastisch product. Ik ben geen fan van stofzuigen, vind het verschrikkelijk. Maar met dit apparaat gaat er een nieuwe wereld voor me open. Wat een gebruiksgemak! Echt geweldig.
Licht gewicht en geen snoer om te beginnen. Zo heerlijk. Het is pakken en beginnen en binnen no time is de hele boel gestofzuigt. Het schoonmaken is ook een peuleschil. Alle onderdelen zijn makkelijk los te maken en te reinigen. Echt een heel mooi product en nog redelijk gerpijst ook.
En de kers op de taart is de kruimeldief die je er in een simpele beweging uitneembaar is.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Licht gewicht
  • Eenvoudig schoonmaken
  • Dit type is betaalbaar
  • Geen snoeren meer! Heerlijk!