Rowenta Compact Power Stofzuiger met zak RO3969 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

schoonmaakmiep 16-10-2018

krachtige stofzuiger

Ja, ik beveel dit product aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Het is fijn werken met deze stofzuiger. Het apparaat is zeer makkelijk in gebruik. Zonder gebruiksaanwijzing kan je de stofzuiger in elkaar zetten. De functie-knoppen op ze stofzuiger zelf kun je ook makkelijk bedienen. Uit de doos kun je dus binnen een paar minuten aan het werk gaan. Allereerst valt op dat het mondstuk wat ruw over de vloer gaat. Ik vroeg mij gelijk af: “oe doe ik iets fout?”, “Maak ik krassen op de vloer?”. Hier bleek geen sprake van te zijn.
Het is zeer fijn dat er een extra opzetstuk reeds op de stang zit waardoor je snel kan wisselen. De andere opzetstukken zijn ook prettig waardoor je zelfs in de auto op de moeilijkste plekjes kan stofzuigen. De zuigkracht is op de hoogste stand zeer krachtig. Dit maakt het overigens wel lastig om losse stukken tapijt te zuigen. Verder vind ik een groot pluspunt dat het snoer erg lang is waardoor je makkelijk de hele kamer door kan.

Pluspunten

• licht apparaat
  • makkelijk te bedienen.

Minpunten

• veel lawaai
  • het gedeelte over de vloer gaat ruw

Yvy83 16-10-2018

Top stofzuiger

Ik ben erg blij met deze stofzuiger. Lekker klein en compact en licht. Wel een goede zuigkracht. Echt een goede uitvinding vind ik het borsteltje aan het einde van de slang. Deze kan je met een klik systeem uitschuiven. Zo heb je altijd een borsteltje bij de hand zonder los opzetstukje. Je klikt hem zo weer in en zet de stang er weer op. De stofzak vervangen vind ik iets lastig / stroef. Maar hoeft ook niet heel vaak te gebeuren.

Pluspunten

• Borsteltje op de stang
  • Licht
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Stofzuig zak vervangen lastig

Zulfiye 16-10-2018

Tevreden

Geweldige stofzuiger: sterk zuigerkracht; de zuigkracht is hoog, overigens geweldig klein ( licht gewicht en compact)
Makkelijk en goed in gebruik.
Ik ben zeer tevreden vooral over de gewicht en de zuigkracht: handiger met mijn pijnlijk armen.
Totaliteit: super kwaliteit en geweldig stofzuiger.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Kwaliteit zuigerkracht

Minpunten

• Boven mijn budget

Myrrie 16-10-2018

Compact en flinke zuigkracht

Ik heb deze stofzuiger in ons huishouden met 2 poezen, jongetje van 1,5 en een zandbak buiten nu een aantal keren getest en ben zeer tevreden.het eerste wat ik zei was deze is beter dan onze eigen nieuwe stofzuiger waar ik nogal teleurgesteld over was.
De Rowenta is klein, stiller dan de meeste andere, verschillende accessoires een flinke maar regelbare zuigkracht.
De gewone voet zuig fantastisch ook in de hoeken en past onder de bank door. Nadeel is wel dat deze op laminaat vacuüm kan zuigen.
De laminaat voet is geweldig. Zelfs te gebruiken op kleine stukken tapijt. Nadeel zuigt niet fantastisch langs de kan en in hoeken.

Pluspunten

• Regelbare zuigkracht
  • Laminaat voet
  • Stiller dan de meeste andere

Minpunten

• Losse accessoires
  • Kort snoer
  • Tapijt/laminaat voet zuigt vacuüm op laminaat

Maud 16-10-2018

Lichte, krachtige stofzuiger

Ik ben aangenaam verrast door deze Rowenta stofzuiger. Ik gebruik hem dagelijks en ben blij met zijn zuigkracht i.v.m. de haren van onze hond. Het snoer van deze stofzuiger is langer dan mijn oude dus dat is echt een voordeel. Ook het uitschuifbare mondstuk met borstel op de slang is ideaal. Zo kun je direct bv de plinten stofzuigen. Verder is hij stil en licht in gewicht. Door de vele hulpstukken kun je overal komen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Lang snoer
  • Uitschuifbare borstel aan de slang

Minpunten

• Buis echt stevig vastmaken aan mondstuk

Mimmy 15-10-2018

Lichte stofzuiger

Fijne stofzuiger welke een zeer goede zuigkracht heeft en niet veel weegt. Ook maakt hij niet veel geluid. Zelf heb ik hiervoor van hetzelfde merk een duurdere stofzuiger gehad. Dat verschil merk je wel in het materiaal, deze stofzuiger is net wat minder van kwaliteit en fancy maar dat zie je dan ook terug in de prijs. Voor dit geld absoluut een fijne goede stofzuiger!

• Goede zuigkracht
  • Zuigkracht makkelijk aan te passen

Minpunten

• Snoer niet heel lang
  • Materiaal niet heel stevig

ADR1970 15-10-2018

ADR1970

We hebben de Rowenta Compact Powe stofzuiger nu al een tijdje mogen testen.
Hij is inderdaad compact en heeft veel power. Doet zijn naam dus eer aan.
We zuigen zowel op een harde ondergrond als op tapijt en voor beide ondergronden is hij zeer geschikt. Een voordeel is tevens de vele hulpstukken / opzet stukken. Je kunt echt overal komen met deze stofzuiger.
Minpunt vinden wij het korte snoer en het toch wel makkelijk kantelen van de stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Compact

Minpunten

• Kort snoer
  • Makkelijk kantelen

cieltje 15-10-2018

Krachtige stofzuiger, ondanks de lage prijs

Aangezien ik huisdieren heb, is stofzuigen een dagelijkse noodzaak. Tel daarbij nog 2 mannen die in het hout werken, dus veel zaagsel, dan weet je dat 'n goede stofzuiger gewoon nodig is.
Gezien de prijs, had ik niet zo'n héle hoge verwachtingen, maar ik was echt verbaasd, het is een krachtige stofzuiger.
Het design is goed, niets bijzonders, een gewone stofzuiger. Maar hier hecht ik niet zoveel waarde aan.
Hij is gemakkelijk in elkaar te zetten en de verschillende hulpstukken/zuigmonden kun je gemakkelijk en vooral snel verwisselen. Erg handig is dat het kleine borsteltje vast zit aan de stofzuigerslang, die kun je dus nooit kwijtraken. Hij is klein, licht, door de grote wielen rijdt hij soepel en het apparaat is goed wendbaar.
Maar het allerbelangrijkste natuurlijk is dat hij ontzettend goed zuigt, zo is je huis weer snel stof- en vooral harenvrij.
Wat ik wel een groot minpunt vind, is het korte snoer, deze had wel een aantal meters langer gemogen. Ook zou het plezierig zijn als de symbolen op de aan/uitknop en de knop om het snoer op te rollen, duidelijker zichbaar waren. Nu druk ik toch regelmatig de verkeerde knop in. Als het symbool bijv. wit was, is het beter zichtbaar. Een klein dingetje, maar wel 'n klein irritatiepuntje. Wat ook vervelend is, als ik de stofzuigermond eraf haal, om langs de plintjes te stofzuigen, lijkt het alsof de onderkant van de buis scherp is, net alsof hij in het zeil wil snijden. Maar daar moet je dus even aan wennen en rekening mee houden.
Deze stofzuiger zal ik zeker aanraden, bij anderen.

Pluspunten

• krachtige stofzuiger
  • wisselen hulpstukken gaat snel en gemakkelijk
  • Het borsteltje zich vast aan de slang.
  • In hoogte verstelbare buis
  • Voordelige koop

Minpunten

• kort snoer
  • knoppen aan/uit en oprollen lijken erg op elkaar
  • onderkant buis lijkt scherp

A3VERMEER64 14-10-2018

Niet mijn keuzes...

Zuigkracht is te krachtig en de zuigmond zuigt zich vast aan gladde vloer opvlakte. Hij maakt te veel lawaai en ben niet zo kapot van een stofzak...

Pluspunten

• Vuil opname
  • Oprolbare snoer

Minpunten

• Lawaai
  • Zuigkracht
  • Stofzak

Fab 12-10-2018

Handzame stofzuiger

De Rowenta stofzuiger is een compact apparaat engel handzaam. Er zitten veel verschillende opzetstukken bij de stofzuiger.

Pluspunten

• Compact
  • Handzaam
  • Veel opzetstukken

Stella 12-10-2018

Krachtige stofzuiger!

Een zeer krachtige stofzuiger voor harde vloeren en laagpolig tapijt. Heeft veel extra accessories alleen jammer dat deze niet in de stofzuiger zelf opgeborgen kunnen worden. Hij is kompakt en licht.

Pluspunten

• Kompakt
  • Lichtgewicht
  • Krachtige stofzuiger

Minpunten

• Losse accessoires

Caroline 12-01-2018

compacte stofzuiger met goede zuigkracht!

een compacte stofzuiger, ideaal voor kleinere woningen. Parket-,laminaat- en kurkvriendelijk dankzij de extra parketborstel. Wendbaar en makkelijk op te bergen.

Pluspunten

• parketborstel
  • compact

Minpunten

• kort snoer
  • geen opbergruimte voor de extra borstels

Suus84 10-01-2018

Krachtig zuigertje

Een mooie compacte, krachtige stofzuiger voor een betaalbare prijs. Licht in gewicht. Handige accesoires zitten erbij.

Pluspunten

• Parquet borstel zit erbij
  • Krachtig
  • Compact
  • Betaalbaar

Karima89 09-01-2018

Sterke zuigkracht

Stofzuiger die licht in gewicht is makkelijk te bedienen en sterke zuigkracht heeft. Makkelijk op te bergen.

Kelsey V. 09-01-2018

Perfecte stofzuiger

Hele handige en krachtige stofzuiger, gemakkelijk in gebruik omdat hij compact en licht is. Makkelijk om overal in huis mee te nemen door zijn lichte gewicht en zijn lange snoer. Als je iets groter bent dan is de steel wel aan de korte kant. Hulpstukken die erbij zitten zijn ook heel erg handig.

Pluspunten

• Compact
  • Lange snoer

Minpunten

• Korte steel

Stefanie 05-01-2018

Goede prijs kwaliteit

Getest en goedgekeurd
Leuk design
Super zuigkracht en gemakkelijk in gebruik
Ook de accessoires voor de auto is top

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer mag altijd wat langer

Nat 03-01-2018

Top toestel

Klein, licht en toch zeer krachtig! Ik was steeds stofzuigers van 2000 watt gewoon en verwachte dus niet veel van eentje van 750 watt. Het was een aangename verassing! Werkt zelfs beter dan al mijn vorige stofzuigers. Top product dus

Vavoom 02-01-2018

Enorme zuigkracht

Ik heb gekozen voor dit product omdat wij zowel keramische tegels als laminaatvloer hebben.
De stofzuiger is compact, licht, maakt niet teveel lawaai, heeft een enorme zuigkracht.
Handig zijn ook de flexibele zuigmond, parketborstel en de kleine opzetstukken.

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Goed wendbaar
  • Voldoende lang snoer

Minpunten

• Gaat niet goed op tapijt

Natascha Rogiers 30-12-2017

Lichtgewicht met super zuigkracht

Deze stofzuiger heeft een goede zuigkracht. Hij is heel handig om te dragen door zijn licht gewicht en compacte vorm. De bijgeleverde tools maken het handig om kieren te stofzuigen waar ik vroeger moeilijk bij kon. De steel is ook langer waardoor hij beter is voor de rug.

Pluspunten

• Licht
  • Goede zuigkracht
  • Lange steel

Van Rosendaal Edith 27-12-2017

De stofzuiger is gewoon top.

Zeer licht en daardoor zeer wendbaar, zeer praktisch in gebruik. Hij zuigt ook heel krachtig , echt een aanrader. Door de vele toebehoren kun je hem op alle oppervlakten gebruiken . Hij is gewoon top

Pluspunten

• zeer licht en daardoor zeer wendbaar
  • zeer krachtig