Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood op Kieskeurig.nl.

icalex 04-07-2017

Fijne stofzuigen die doet wat hij moet doen, stuizuigen.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wij hadden al een Philips marathon stofzuiger vanwege de vele huisdieren. Maar omdat die stofzuiger wat oud werd en omdat het aantal huisdieren aan het afnemen is, werd het tijd voor een andere.

Wij wilde graag een kleine lichte stofzuiger die makkelijk te bedienen is. De PowerPro Compact is die lekkere lichte stofzuiger en is lekker wendbaar. Zuigkracht is ook erg goed en je ziet gewoon de rommel opgezogen worden een paar cm naast de zuigmond. Wat wel opvalt is als de bak waar het stof in komt vol begint te raken (en met huisdieren is dat snel),dat dan de zuigkracht wel snel afneemt. Iets wat we bij onze vorige stofzuigerzak loze stofzuiger niet zo erg merkte, maar die was ook 150 euro duurder dan deze. Als je de bak na elke keer zuigen leegt heb je er geen last van. Voor mensen met meerdere honden en katten zou de stofbak wel eens iets te klein kunnen zijn.

Ook missen we het traploos instellen van de zuigkracht van onze oude stofzuiger, maar of dat het extra geld waard is wat je daarvoor betaald, betwijfel ik. De zuigmond zuigt alles goed op en glijd makkelijk over zowel harde vloeren als tapijten en vloerbedekking. Wel is de zuigmond iets hoger dan onze vorige dat tot gevolg heeft dat we niet meer goed onder de bank kunnen komen.

De geïntegreerde borstel op de steel is in het begin even wennen, maar nu vind ik het heel prettig. (hoe heb ik ooit zonder gekund). Ook de lengte van de steel (uitschuifbaar) is erg prettig en voor ons lang genoeg. Wel mis ik een goede manier om de stofzuiger op te pakken als ik bijvoorbeeld de trap op moet. Ik was een handvat gewend aan de bovenkant en die mis ik.

Ook het snoer is voor mijn gevoel iets aan de korte kant, maar vooralsnog redden we ons er mee in ons huis. Ook is hij niet de stilste in huis, maar goed dat is ook niet zo belangrijk.

Al met al een hele fijne lichte stofzuiger die wellicht niet de meest luxe is, maar doet wat het moet doen voor een goede prijs. Ik zou hem bijna iedereen aanraden. Mensen met meerdere honden en katten zou ik wel waarschuwen. Ik denk dat zij beter een duurder modelletje kunnen kopen van Philips.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Licht gewicht
  • Zuigt goed/krachtig
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Snoer iets te kort
  • Stof container met meerdere huisdieren snel vol.
  • Zuigkracht niet instelbaar
  • Beetje luidruchtig

Lisa 10-07-2017

Licht, snel, zakloos

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Heel blij met deze stofzuiger! Ten eerste omdat hij zakloos is, maar ook zeker omdat hij licht is, makkelijk over de vloer beweegt en goed in de kast past. Enige wat ik jammer vind is dat hij niet ook nog draadloos is. Verder ideaal!

Pluspunten

• Zakloos
  • Makkelijk beweegbaar
  • Goed formaat
  • Licht

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Een compacte krachtpatser, deze stofzuiger is zeer makkelijk in gebruik en opvallend stil. Door de lange steel kunnen ook wat langere mensen rechtop stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus goed binnen handbereik. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Claudia87 22-06-2017

Fijn apparaat, rijdt soms wat moeilijk

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Handleiding is in plaatjes en daardoor makkelijk te begrijpen, al spreekt het eigenlijk wel voor zich.
Reinigen van het filter is makkelijk om te doen al kan het drogen van het filter even wat tijd kosten.
Apparaat is handzaam al is sommig bochtenwerk wat lastig en rijdt hij niet op alle oppervlakken even soepel. Op tegels rijdt hij als een zonnetje!
Handig aan het apparaat is dat alle accessoires er aan vast zitten. Je hebt alles bij de hand en weinig mogelijkheden om een extra borstel of spletenzuiger kwijt te raken.
De stofzuiger maakt wel redelijk wat herrie maar aangezien hij fijn in gebruik is, neem ik dat voor lief.

Pluspunten

• compact
  • accesoires bij de hand

M.P. Jansen 09-05-2018

Goede stofziuier

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

We hebben de Phillips FC9333/09 sinds twee weken, en we zijn er erg tevreden mee. Hij zuigt goed en krachtig, en de kwaliteit is prima, zoals je van Phillips mag verwachten. Ik raad hem dan ook aan.

De service bij de Media Markt was ook goed. Er stonden een paar demo-modellen die we konden uitproberen. De uitleg van de medewerster was ook prima. We werden vriendelijk geholpen. Ik hoop dat we er nog lang plezier van zullen hebben.

sebasvanw 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.
handige opvangbak, lekker compact, komt overal goed bij met de speciale borstel
het snoer is wat aan de korte kant.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Compact
  • Wendbaar
  • Eigentijds design

Wilmasch 09-07-2017

Goed hanteerbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Stofzuiger is mooi compact. Rijdt makkelijk. Flexibele zuigmond en makkelijk in hoogte verstelbare stang. Goed te legen, snoer rolt makkelijk op/af. Kleine borstel is makkelijk in de stang verwerkt. De zuigkracht is makkelijk aan te passen

Pluspunten

• makkelijk te legen
  • lange stang
  • blijvende zuigkracht

Behrtje 28-01-2021

Wat een zuigkracht!!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Ik zou deze stofzuiger een 10 hebben gegeven als ze de snoer langer hadden gemaakt en het losse zuigborsteltje betere kwaliteit had en niet op de zuigstang zou zijn bevestigd.

Basheera 11-01-2021

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Klein maar krachtig. Maakt wel iets meer lawaai dan mijn vorige. Spijtig dat het stofreservoir klein is.

Scratchie 17-12-2020

Daalt snel in qualiteit

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

We hebben deze stofzuiger nu 3 jaar.
Maar na 2 jaar nam de zuigkracht enorm af, de hele stofzuiger doorgelopen maar kunnen zelf de oorzaak niet vinden. Duwt het stof nu enkel voor zich uit. Wij zij een 2 persoons huishouden zonder huisdierrn. Nu op zoek naar een nieuwe stofzuiger

Feathers 03-12-2020

Fantastische zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Prettig om mee te werken, licht in gewicht makkelijk hanteerbaar. Zuigkracht is ongekend ik heb een kat met lang haar en dat zuigt hij gemakkelijk op. Ik ben er erg blij mee.

vranken 18-11-2020

Zeer mooi uitgevoerd model

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

zeer goede/mooie en compacte stofzuiger met sterke zuigkracht.
Echt een aanbeveling voor iedereen met hoge verwachting van kwaliteit.

HendriksS 11-11-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Fijne stofzuiger. Ik gebruik deze voornamelijk tbv Laminaat en tegelvloer en zuigt erg goed. Fijn ook dat deze zakloos is. Ietsje aan de zware kant maar dit weegt niet op tegen de positieve punten. Erg blij mee.

Martijn 16-10-2020

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Wat een waardeloos apparaat! We hebben hiervoor eenzelfde soort stofzuiger gehad van Philips. Je mag toch verwachten dat een nieuwer apparaat minstens net zo goed is?

De zuigkracht is minder, je merkt op tapijt gewoon een groot verschil. De kabellengte is korter, de opvangbak is onhandig. En na iets meer dan 2 jaar gebruiken is de stofzuiger al stuk. NOOIT MEER EEN PHILIPS!

Minpunten

• korte kabel
  • snel stuk
  • waardoze zuigkracht

Henk H. 08-10-2020

Prima stofzuiger, doet wat hij moet doen!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

We gebruiken al jaren stofzuigers zonder stofzak. Onlangs deze Philips gekocht. Voldoet prima, alleen aansluiting slang op de stang had wat stabieler, steviger mogen zijn. Is verbeterpunt. Verder echt prima apparaat. Maakt goed schoon en ook leegmaken is ook super handig.

LilyG 08-08-2020

Geweldig! Doet wat het belooft!

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Apparaat conform de beschrijving: makkelijk en licht in gebruik, geweldig stofzuig vermogen en vrij stil in gebruik.
Ergonomisch en smart design, uitstekend prijs/kwaliteit. Dusdanig tevreden dat ik eentje voor oma heb gekocht.

Paddestoel 07-08-2020

Goede koop

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

De stofzuiger werkt goed, is makkelijk hanteerbaar. Lengte snoer goed, maar wil zelf soms enigszins terug oprollen. Makkelijk instelbaar voor gladde vloeren en tapijt.

Anoniem 29-07-2020

goede stofzuier

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

wilde van die stofzakken af, dus na zoeken kwam ik bij deze uit
ben er te vreden mee heb alleen laminaat dus dat gaat oke goede zuigmond

Faraisha 04-07-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Zuigt heel erg goed! Alleen de wieltjes maken een soort piepend geluid bij het rollen vandaar 4 sterren. Voor de rest prima stofzuiger, ben er tevreden mee

't. Ester 06-06-2020

Goede zuigkracht, bij laag vermogen.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9330 zwart, blauw, grijs, rood

Prima stofzuiger voor een redelijke prijs, lang dun snoer, je komt bijna overal wel bij.
Minpunt vind ik de zuigmond deze is relatief zwaar en een tikje onhandig. Op vloerbedekking beweegt hij zwaar. Een gewone smalle bostelmond zou op deze stofzuiger handiger zijn. Al met al wel een prima apparaat.