Philips PowerPro Compact FC9330 - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

icalex 04-07-2017

Fijne stofzuigen die doet wat hij moet doen, stuizuigen.

Wij hebben de stofzuiger nu 2 weken in gebruik en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Wij hadden al een Philips marathon stofzuiger vanwege de vele huisdieren. Maar omdat die stofzuiger wat oud werd en omdat het aantal huisdieren aan het afnemen is, werd het tijd voor een andere.

Wij wilde graag een kleine lichte stofzuiger die makkelijk te bedienen is. De PowerPro Compact is die lekkere lichte stofzuiger en is lekker wendbaar. Zuigkracht is ook erg goed en je ziet gewoon de rommel opgezogen worden een paar cm naast de zuigmond. Wat wel opvalt is als de bak waar het stof in komt vol begint te raken (en met huisdieren is dat snel),dat dan de zuigkracht wel snel afneemt. Iets wat we bij onze vorige stofzuigerzak loze stofzuiger niet zo erg merkte, maar die was ook 150 euro duurder dan deze. Als je de bak na elke keer zuigen leegt heb je er geen last van. Voor mensen met meerdere honden en katten zou de stofbak wel eens iets te klein kunnen zijn.

Ook missen we het traploos instellen van de zuigkracht van onze oude stofzuiger, maar of dat het extra geld waard is wat je daarvoor betaald, betwijfel ik. De zuigmond zuigt alles goed op en glijd makkelijk over zowel harde vloeren als tapijten en vloerbedekking. Wel is de zuigmond iets hoger dan onze vorige dat tot gevolg heeft dat we niet meer goed onder de bank kunnen komen.

De geïntegreerde borstel op de steel is in het begin even wennen, maar nu vind ik het heel prettig. (hoe heb ik ooit zonder gekund). Ook de lengte van de steel (uitschuifbaar) is erg prettig en voor ons lang genoeg. Wel mis ik een goede manier om de stofzuiger op te pakken als ik bijvoorbeeld de trap op moet. Ik was een handvat gewend aan de bovenkant en die mis ik.

Ook het snoer is voor mijn gevoel iets aan de korte kant, maar vooralsnog redden we ons er mee in ons huis. Ook is hij niet de stilste in huis, maar goed dat is ook niet zo belangrijk.

Al met al een hele fijne lichte stofzuiger die wellicht niet de meest luxe is, maar doet wat het moet doen voor een goede prijs. Ik zou hem bijna iedereen aanraden. Mensen met meerdere honden en katten zou ik wel waarschuwen. Ik denk dat zij beter een duurder modelletje kunnen kopen van Philips.

Pluspunten

• Compact formaat
  • Licht gewicht
  • Zuigt goed/krachtig
  • Goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Snoer iets te kort
  • Stof container met meerdere huisdieren snel vol.
  • Zuigkracht niet instelbaar
  • Beetje luidruchtig

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Een compacte krachtpatser, deze stofzuiger is zeer makkelijk in gebruik en opvallend stil. Door de lange steel kunnen ook wat langere mensen rechtop stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus goed binnen handbereik. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• Compact
  • Goede zuigkracht

Claudia87 22-06-2017

Fijn apparaat, rijdt soms wat moeilijk

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht. Handleiding is in plaatjes en daardoor makkelijk te begrijpen, al spreekt het eigenlijk wel voor zich.
Reinigen van het filter is makkelijk om te doen al kan het drogen van het filter even wat tijd kosten.
Apparaat is handzaam al is sommig bochtenwerk wat lastig en rijdt hij niet op alle oppervlakken even soepel. Op tegels rijdt hij als een zonnetje!
Handig aan het apparaat is dat alle accessoires er aan vast zitten. Je hebt alles bij de hand en weinig mogelijkheden om een extra borstel of spletenzuiger kwijt te raken.
De stofzuiger maakt wel redelijk wat herrie maar aangezien hij fijn in gebruik is, neem ik dat voor lief.

Pluspunten

• compact
  • accesoires bij de hand

Minpunten

• rijdt soms wat stroef

M.P. Jansen 09-05-2018

Goede stofziuier

We hebben de Phillips FC9333/09 sinds twee weken, en we zijn er erg tevreden mee. Hij zuigt goed en krachtig, en de kwaliteit is prima, zoals je van Phillips mag verwachten. Ik raad hem dan ook aan.

De service bij de Media Markt was ook goed. Er stonden een paar demo-modellen die we konden uitproberen. De uitleg van de medewerster was ook prima. We werden vriendelijk geholpen. Ik hoop dat we er nog lang plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Krachtig

sebasvanw 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.
handige opvangbak, lekker compact, komt overal goed bij met de speciale borstel
het snoer is wat aan de korte kant.
Ja, ik zou dit product aanbevelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Compact
  • Wendbaar
  • Eigentijds design

Minpunten

• Het snoer is iets kort

Lisa 10-07-2017

Licht, snel, zakloos

Heel blij met deze stofzuiger! Ten eerste omdat hij zakloos is, maar ook zeker omdat hij licht is, makkelijk over de vloer beweegt en goed in de kast past. Enige wat ik jammer vind is dat hij niet ook nog draadloos is. Verder ideaal!

Pluspunten

• Zakloos
  • Makkelijk beweegbaar
  • Goed formaat
  • Licht

Minpunten

• Niet draadloos

Wilmasch 09-07-2017

Goed hanteerbare stofzuiger

Stofzuiger is mooi compact. Rijdt makkelijk. Flexibele zuigmond en makkelijk in hoogte verstelbare stang. Goed te legen, snoer rolt makkelijk op/af. Kleine borstel is makkelijk in de stang verwerkt. De zuigkracht is makkelijk aan te passen

Pluspunten

• makkelijk te legen
  • lange stang
  • blijvende zuigkracht

Linda 13-07-2017

Prima zakloze stofzuiger

Heel makkelijk in elkaar te zetten en te gebruiken. Ik kon echt direct aan de slag. Stofbak legen is heel eenvoudig en je kan prima je hele huis stofzuigen en dan de bak pas legen. Klepje op de stang om zuigkracht te regelen is onhandig, die schuift steeds open waardoor er een hele hoge piep ontstaat.

Pluspunten

• compact
  • eenvoudig in gebruik
  • zonder stofzak is heel plezierig

Minpunten

• zuigkracht had sterker gemogen

Moooo 13-07-2017

Super ding!

Ik heb de stofzuiger nu enkele weken in gebruik en ben er echt super tevreden mee. de stofzuiger heeft veel verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken in verschillende situaties. dit maakt de stofzuiger erg compleet. daarnaast is het heel fijn dat de stofzuiger geen zak heeft. dit maakt de stofzuiger ideaal in gebruiksgemak. Daarnaast zuigt de stofzuiger erg goed. De haren van mijn kat zuig ik hier moeiteloos mee op.
ook de prijs kwaliteit verhouding is erg positief.
Al met al erg tevreden en kan hem een ieder aannraden!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • opzetstukken
  • zakloos
  • wendbaar

MarcvdB 11-07-2017

Fijne zuigkracht uit deze compacte stofzuiger

Deze stofzuiger verving onze oude Philips stofzuiger met zak. De zakloze stofzuiger zuigt nog beter en stof en vuil wordt soms zelfs aangetrokken van een paar centimeter afstand. Op laminaat glijdt hij fijn over de vloer en de stand voor kleed/vloerbedekking maakt dat andere oppervlakken ook goed schoon worden. Een klein nadeel is het ophangsysteem voor de steel+slang. Dit voelt erg instabiel aan. Bij onze vorige stofzuiger hetzelfde en daar zelfs kapot gegaan. Je moet bij deze de steel inschuiven zodat er minder kracht op komt te staan.

Pluspunten

• zuigkracht
  • klein
  • mooi ontwerp

Minpunten

• ophangsysteem steel

Wilma 11-07-2017

Fijne lichte stofzuiger

Deze stofzuiger hebik nu 2 weken en ik ben er erg blij mee.
Fijn dat er verschillende opzetstukken opzitten, en op de stang zit zelfs een borsteltje geintegreerd. Makkelijk voor de meubels of op de trap.
De stofzuiger glijdt makkelijk over allerlei oppervlakken heen, Parket en tapijt zijn snel en efficient gezogen. Het valt me echt op dat het makkelijker en lichter gaat dan de vorige. Een minpuntje is de knop in het handvat dat de zuigkracht regelt, deze schuift te makkelijk heen en weer en moet je echt vast houden om hem op de goede plek te houden.

Pluspunten

• licht in gebruik
  • geintegreerd borstelstuk

Minpunten

• knop om zuigkracht te regelen

Leeds 08-07-2017

Prima stofzuiger voor kleine ruimtes

Deze stofzuiger -die ik mocht uitproberen- staat in onze stacaravan. Een redelijk grote caravan, maar kleiner dan een huis. Ruimtes met veel schuine hoeken, die meestal gevuld zijn met zand, met dank aan de kinderen.
Deze stofzuiger beweegt zich prima voort op vinyl, komt bij alle hoeken maar kantelt wel gemakkelijk. Geregeld moet ik hem weer op zijn plek zetten. Ik mis een lampje in het zuiggedeelte zodat je ziet wat je doet.
Voor we weer naar huis gaan legen we heel makkelijk de stofzuiger in een prullenbak en dat gaat gelukkig zonder knoeien.
Handig dat het mondstuk aan de stang vast zit, die dingen raken altijd wel kwijt.
Minpunt: het oprollen van het snoer gaat niet automatisch. Je moet de knop in blijven drukken.

Leonarda5 08-07-2017

Zeer tevreden!

Zeer tevreden, sterke zuigkracht!
Na jaren een dyson te hebben gebruikt overgestapt naar een Philips.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Klein reservoir

l1nda 05-07-2017

Mooi klein model met redelijke zuigkracht

Ontzettend makkelijk in elkaar te zetten, alle hulpstukken zitten aan de stofzuiger en steel vast. Ook het leeggooien van de bak is zeer gemakkelijk.
Kleine stofzuiger, waardoor lekker licht, maar genoeg ruimte in de stofbak.
Zuigkracht is redelijk.

maxvdw 04-07-2017

Topapparaat! Zuigt als een tierelier!

Pas geleden deze stofzuiger binnen gehad, ik ben er erg over te spreken! Hij zuigt goed en heeft ook voldoende extra opzetstukjes.
Zo zit er in uitschuifbare borstel op, ideaal voor bijvoorbeeld plinten en dergelijke.
Het zakloze systeem is ook ideaal, nadat je gestofzuigt hebt hoef je alleen maar de trommel te legen.
Al met al goed over te spreken!

Deze stofzuiger is een aanrader!

Nadines 04-07-2017

Erg fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger!

We zijn thuis erg fan, van deze stofzuiger! En geen stofzuigerzak! Ik dacht dat ik hier erg aan zou moeten wennen, maar niks is minder waar, het is zo makkelijk.. je klikt hem er af gooit het weg en het is klaar.

Hij stofzuigt erg licht , is wendbaar en snel, goede stofzuigerkracht en de steel is verstelbaar voor lang en kort goed te gebruiken.

En hij ziet er ook nog is prachtig uit! Wij zijn fan!

Annebertie 01-07-2017

Licht gewicht stofzuiger die doet wat ie moet doen

Dit is een zeer lichte stofzuiger heel wendbaar, maar wel heel krachtig.
Handig is dat de kleine borstel is geïntegreerd aan het mondstuk (uitschuifbaar).
Hij maakt wel wat geluid, maar dat vind ik totaal niet storend. Schoonmaken gaat heel makkelijk en het filter kun je onder de kraan afspoelen.
Het snoer had ietsje langer gemogen.
Al met al een hele fijne, krachtige stofzuiger. Zowel op harde vloeren als voor op vloerbedekking. Ik ben er erg teveden over.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wenbaarheid
  • Licht gewicht
  • Geïntegreerde kleine borstel

Minpunten

• Snoerlengte

Mies0601 01-07-2017

Prima stofzuiger, doet wat ie moet doen!

Heb deze stopzuiger nu een paar weken in gebruik en ben er erg tevreden over. Is zeer licht in gewicht en daardoor erg wendbaar. Steel is lang, dus voor iedereen goed in te stellen. Snoer had iets langer gemogen. Ben een andere stofzuiger van Philips gewend en die heeft een extra lang snoer waardoor ik de stekker tussendoor niet hoef te wisselen.
Zuigkracht is verrassend goed, laat geen kruimeltje liggen. Ook het leegmaken / schoonmaken gaat heel makkelijk. De borstel zit aan het uiteinde van de steel vast, die kun je voor gebruik uitschuiven, heel practisch.
Al met al hele fijne stofzuiger zonder veel tierlantijntjes en gewoon heel goed doet wat ie moet doen!

sandra 29-06-2017

Compacte stofzuiger met een verrassend sterke zuigkracht

Ik heb dit product nu ongeveer 2 weken in gebruik en ben heel tevreden. Bij een stofzuiger gaat het er natuurlijk om dat hij goed zijn werk doet en dat doet deze stofzuiger zeker. Toen ik de eerste keer de stofzuiger zag had vond ik hem redelijk klein, dus ik had niet verwacht dat er zoveel zuigkracht in zou zitten. Zelfs naast de stofzuigerborstel zie ik bijvoorbeeld zand richting de borstel gezogen worden. Doordat hij heel veel zuigkracht heeft heb ik het idee dat hij wel meer lawaai maakt dan mijn vorige stofzuiger.

Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat hij geen stofzuigerzak heeft, en dit vind ik dan ook een groot voordeel. De bak is eenvoudig te legen en schoon te maken. Omdat ik zowel tapijt als parket heb moet ik een aantal keer switchen met de stofzuigerborstel wat prima werkt.

Gemak: de stofzuiger zelf is heel erg licht, wendbaar, heeft een lang snoer en manoeuvreert prima door mijn huiskamer. Ik vind de stofzuigerstang redelijk zwaar, maar persoonlijk heb ik daar geen problemen mee. Al met al kan ik deze stofzuiger zeker aanraden.

Pluspunten

• geen stofzuigerzak
  • compact
  • wendbaar
  • hoge zuigkracht
  • compact

Minpunten

• lawaaiig
  • zware stofzuigerslang

Coeny 28-06-2017

Fijne sterke stofzuiger die soepel beweegt

Zuiger rijdt en zuigt zeer soepel en krachtig. Is makkelijk op te ruimen (stang kan op 2 manieren worden aangehangen) en opvangbak makkelijk te legen. De zuigmond in het handvat is handig met een uitschuifbaar mondstuk.
Nadeeltje; snoer is iets te kort en zuigkracht is niet instelbaar.

Pluspunten

• zuigkracht
  • soepele beweging
  • makkelijk opbergen

Minpunten

• snoer iets te kort
  • zuigkracht niet instelbaar