Samsung VS60K6080KC - Reviews

Stofopvang
zakloos
Type/soort
steelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

J.Eulderink 02-02-2018

Fijne stofzuiger voor ‘erbij’

Een fijne snoerloze steelstofzuiger met geïntegreerde kruimelzuiger,met 1 hand te gebruiken.Hij glijdt makkelijk over verschillende ondergronden.Een fijne stofzuiger voor erbij.Ik had het geluk dat er net een promotie was voor een gratis accu t.w.v.50 euro!
Met 1 accu kun je 30 minuten stofzuigen,het is erg prettig dat je altijd een volle accu erbij hebt.Er is nl. geen aanwijzing dat de accu bijna leeg is.
Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigt goed.

kees 30-09-2017

MOOI ONTWERP

Iedeaal door de uitneembare accu, hierdoor kan met een extra accu bijna altijd gezogen worden dit is met andere stofzuigers niet mogelijk

Pluspunten

• afneembare accu
  • mooi om te zien

Minpunten

• beetje veel geluid
  • gratis extra accu gaat via samsung

Trudi 20-09-2017

Steelstofzuiger met extra accu

Zo makkelijk voor tussen door
En handig in gebruik
Perfecte zuigkracht
Heel fijn met een handzuiger
Makkelijk te legen
Perfecte aankoop

Hankiebear 15-09-2017

Heerlijk apparaat, ligt lekker in de hand, niet veel herrie.

Zeer makkelijk te manoeuvreren, ligt lekker in de hand, goede zuigkracht, niet veel herrie. Heb er in de winkel mee staan stofzuigen, stofzuiger doet het super. Ben er heel erg blij mee.

Sjon 29-08-2017

Met een simpele beweging handig en snel schoonmaken

Heerlijk om snel even de powerstick te pakken en draadloos stof, katteharen en bijvoorbeeld het meegelopen kattegrind op te zuigen. Geen zware stofzuiger naar de tweede verdieping sjouwen en de trappen lekker met de de afklikbare kruimelzuiger schoonmaken. Geen gepruts met de wasstraatstofzuigers maar voor de deur met de klikbare zuigmond de auto schoonmaken. Gemak dient de mens. Het apparaat rijdt als vanzelf door de kamers: hij borstelt en hij zuigt. Je pakt hem ook veel sneller omdat het geen gedoe is zoals met de ouder draad-slang stofzuiger. We hebben de powerstick nog niet zo lang, maar de oude stofzuiger staat inmiddels op zolder.

Pluspunten

• Handig, draadloos
  • Snel even uit de kast pakken en gaan
  • Niet meer sjouwen
  • Zuigt en borstelt het vuil goed op
  • Makkelijk leegmaken en borstels schoonmaken

Minpunten

• De accu in en uit de aparte oplader klikken
  • Niet geschikt voor grof bouwvuil bij het klussen

Sandra 29-05-2017

Samsung-steelstofzuiger maakt beloftes niet waar

De aanprijzingen op de site van Samsung zijn natuurlijk overweldigend: de zuigkracht is drie keer sterker dan van vergelijkbare modellen, hij is handig om haren van bijvoorbeeld de bank te verwijderen, enz. Maar de steelstofzuiger maakt het niet waar, helaas. Ik heb de stofzuiger nu een aantal weken en ik ben beduidend minder lovend.

Het is waar, het is een mooie, wendbare stofzuiger. Hij blijft ook super goed rechtop staan, waardoor hij heel makkelijk weg te zetten is. Het feit dat je de kruimeldief er in 1 klik vanaf kunt halen is ook super. Maar waar draait het nou echt om bij een stofzuiger? Dat hij het goed doet! En dat valt gewoon tegen. De zuigkracht is niet sterk genoeg om wat zwaardere dingen op te zuigen, zoals kattengrit. Daarnaast maakt de stofzuiger best veel lawaai. En als je de kruimeldief er vanaf haalt om de kattenharen van de bank te halen, blijkt hij toch eigenlijk te zwaar om de hele bank relaxt te kunnen zuigen. Uiteindelijk laat ik de kruimeldief voor dit doeleinde zelfs gewoon maar staan.

Ik heb de Samsung als extra stofzuiger. Dat is maar goed ook, want de prestaties vallen tegen. Zeker voor dit geld.

Miep85 20-05-2017

Beweegt soepel

Een makkelijke compacte stofzuiger die handig is als extra stofzuiger. Hij neemt niet veel ruimte in beslag, dus makkelijk op te bergen.
Het is vooral een stofzuiger om er extra bij te hebben, omdat de accu wel redelijk snel leeg is. Je kan niet het hele huis in 1x meepakken.
De stofzuiger beweegt erg soepel, dat was in het begin wel even wennen, maar nu erg fijn.
Vind zelf persoonlijk het kruimeldief gedeelte iets te zwaar , omdat de accu daarop zit.
Maar al met al een praktische stofzuiger voor er extra bij.

Paqui 20-05-2017

Heel prettige steelstofzuiger

Heb op advies van de winkel deze steelstofzuiger gekocht. Wilde graag een dyson maar vond deze te duur. Hoofddoel van mijn aankoop was snel even hondenharen opzuigen zonder te hoeven sjouwen met een zware stofzuiger. Deze samsung werkt hiervoor bijzonder goed. Krijg met gemak de haren van mijn bank. Doe dit wel op de turbostand. En met de grote zuigvoet eerst de grote stukken en daarna met het opzetstukje de randen. Op de houten vloer kan ik ook met gemak op de normale stand alle haren opzuigen. Op turbostand kan ik 2,5 keer de benedenverdieping zuigen voordat de batterij leeg is. Heel prettig dat je hem zo weg kunt zetten zonder dat hij steun nodig heeft. Ook de losse oplader werkt heel fijn. Je kunt de batterij overal opladen. Het enige wat ik mis is dus een breder opzetstuk om de bank te kunnen zuigen met alleen de kruimeldief. Met het bijgeleverde opzetstuk is dit onbegonnen werk. En ik probeer op te zoeken waar ik het verlengstuk voor de kruimeldief kan bestellen maar kan het niet vinden.

Soit 28-04-2017

Prima extra stofzuiger

De Samsung snoerloze stofzuiger heb ik aangeschaft, omdat ik vaak even snel iets wilde opruimen zonder steeds de stofzuiger te hoeven pakken. Dat konden de hagelslagkorreltjes onder de tafel zijn na het ontbijt met mijn zoontje, of de kattenbakkorrels en haren die de poezen overal achterlaten. Zo'n snoerloze stofzuiger pak je toch een stuk sneller er even bij. Je hoeft geen stekker in het stopcontact te doen en hebt in EEN keer een stofzuiger en kruimeldief bij de hand. De zuigkracht is afdoende om gemakkelijk etensresten en kattenbakgrit op te zuigen. De bijgeleverde hulpstukken heb ik vaak niet eens nodig.

Natuurlijk had ik stiekem een beetje gehoopt dat ik het hele huis met de Samsung zou kunnen gaan stofzuigen en mijn andere stofzuiger weg kon doen, maar dat werkt niet. De accu redt het wel om 55 m2 schoon te maken, maar de stofzuiger kan niet onder de bank of kast komen. De body (met de kruimdief) is daarvoor echt te dik. Dat is wel jammer.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi ontwerp
  • Kruimeldief-functie

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Kan niet onder de bank komen

michelle 23-04-2017

Fijne stofzuiger om er extra bij te hebben.

Een fijne stofzuiger zonder snoer die erg wendbaar is.
Jammer is alleen dat als je even flink de kamer wilt aanpakken, en dan dus wel even druk bent met stofzuigen, de accu dan leeg is voordat je klaar bent.
Het is meer een stofzuiger die je er extra bij hebt, maar niet een om de "normale" stofzuiger mee te vervangen.
Het gedeelte van de kruimeldief is ook best zwaar omdat de accu daarop zit.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Kruimeldief gedeelte redelijk zwaar