Samsung VS60K6080KC - Reviews

Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Trudi 20-09-2017 Product paar dagen in bezit

Steelstofzuiger met extra accu

Zo makkelijk voor tussen door
En handig in gebruik
Perfecte zuigkracht
Heel fijn met een handzuiger
Makkelijk te legen
Perfecte aankoop

Hankiebear 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijk apparaat, ligt lekker in de hand, niet veel herrie.

Zeer makkelijk te manoeuvreren, ligt lekker in de hand, goede zuigkracht, niet veel herrie. Heb er in de winkel mee staan stofzuigen, stofzuiger doet het super. Ben er heel erg blij mee.

Sjon 29-08-2017 Product paar dagen in bezit

Met een simpele beweging handig en snel schoonmaken

Heerlijk om snel even de powerstick te pakken en draadloos stof, katteharen en bijvoorbeeld het meegelopen kattegrind op te zuigen. Geen zware stofzuiger naar de tweede verdieping sjouwen en de trappen lekker met de de afklikbare kruimelzuiger schoonmaken. Geen gepruts met de wasstraatstofzuigers maar voor de deur met de klikbare zuigmond de auto schoonmaken. Gemak dient de mens. Het apparaat rijdt als vanzelf door de kamers: hij borstelt en hij zuigt. Je pakt hem ook veel sneller omdat het geen gedoe is zoals met de ouder draad-slang stofzuiger. We hebben de powerstick nog niet zo lang, maar de oude stofzuiger staat inmiddels op zolder.

Pluspunten

• Handig, draadloos
  • Snel even uit de kast pakken en gaan
  • Niet meer sjouwen
  • Zuigt en borstelt het vuil goed op
  • Makkelijk leegmaken en borstels schoonmaken

Minpunten

• De accu in en uit de aparte oplader klikken
  • Niet geschikt voor grof bouwvuil bij het klussen

Soit 28-04-2017 Product paar weken in bezit

Prima extra stofzuiger

De Samsung snoerloze stofzuiger heb ik aangeschaft, omdat ik vaak even snel iets wilde opruimen zonder steeds de stofzuiger te hoeven pakken. Dat konden de hagelslagkorreltjes onder de tafel zijn na het ontbijt met mijn zoontje, of de kattenbakkorrels en haren die de poezen overal achterlaten. Zo'n snoerloze stofzuiger pak je toch een stuk sneller er even bij. Je hoeft geen stekker in het stopcontact te doen en hebt in EEN keer een stofzuiger en kruimeldief bij de hand. De zuigkracht is afdoende om gemakkelijk etensresten en kattenbakgrit op te zuigen. De bijgeleverde hulpstukken heb ik vaak niet eens nodig.

Natuurlijk had ik stiekem een beetje gehoopt dat ik het hele huis met de Samsung zou kunnen gaan stofzuigen en mijn andere stofzuiger weg kon doen, maar dat werkt niet. De accu redt het wel om 55 m2 schoon te maken, maar de stofzuiger kan niet onder de bank of kast komen. De body (met de kruimdief) is daarvoor echt te dik. Dat is wel jammer.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Mooi ontwerp
  • Kruimeldief-functie

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Kan niet onder de bank komen

michelle 23-04-2017 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger om er extra bij te hebben.

Een fijne stofzuiger zonder snoer die erg wendbaar is.
Jammer is alleen dat als je even flink de kamer wilt aanpakken, en dan dus wel even druk bent met stofzuigen, de accu dan leeg is voordat je klaar bent.
Het is meer een stofzuiger die je er extra bij hebt, maar niet een om de "normale" stofzuiger mee te vervangen.
Het gedeelte van de kruimeldief is ook best zwaar omdat de accu daarop zit.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Erg wendbaar

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Kruimeldief gedeelte redelijk zwaar