Bosch BBHL21840 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marijn 03-07-2017

2e review na 2 maanden gebruik

Na 2 maanden gebruik valt mij het volgende op:

Als de accu leeg is is het opladen met de adapter heel makkelijk. Maar tegelijk wil je dan de filters ook even een schoonmaakbeurt geven. Dat kan prima, maar de filters moeten na het wassen een tijdje drogen Je kunt ze niet direct in de stofzuiger terug stoppen. Dus, opladen zonder dat de filters er in zitten.

Het opladen kan alleen als de stofzuiger in de steel zit!! En het reservoir moet (zonder filters dus) Aan de stofzuiger, anders kun je hem niet in de steel klikken. Zo staat de stofzuiger dan op te laden.

En nu komt het probleem! Als een ander in huis na een tijdje de stofzuiger wil pakken, ziet deze heel makkelijk over het hoofd dat de filters er niet in zitten, en begint vrolijk met zuigen! De stofzuiger kan gewoon aan, er zit geen filter beveiliging op!

Het gevolg is dat je een hele avond bezig bent om het ding uit elkaar te schroeven, en van binnen schoon te maken. (weet wat je doet, de garantie zal waarschijnlijk meteen vervallen)

Van binnen ziet de stofzuiger er trouwens een stuk minder indrukwekkend uit dan van buiten, De luchtstroom blaast gewoon dwars door alle elektronica heen. er is geen flow begeleiding naar buiten. Had ik anders verwacht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • accu

Minpunten

• Geen filterbeveiliging!!
  • Alleen opladen als de stofzuiger in de steel zit.
  • ziet er van binnen teleurstellend simpel uit.

Denny 15-08-2018

Goede zuigkracht , makkelijke bediening , licht van gewicht

Het is een fijne 2 in 1 steelstofzuiger , makkelijk om even snel wat schoon te maken .
hebben deze gekocht omdat we honden hebben lopen in huis en hierdoor vaak snel even de hondenharen weg willen halen , dit pak je sneller dan een gewone stofzuiger .
De zuigkracht in samen werking met de roterende borstel is een perfecte combinatie om de haren van huisdieren op te ruimen(ook op een stoffenbank) evenals de koekkruimels en zand voeten van de kinderen .

Pluspunten

• zuigkracht
  • bediening
  • roterende borstel
  • loopt tijd van de accu tijdens gebruik
  • licht van gewicht

HJ R 23-07-2018

Zeer handige stofzuiger

Deze stofzuiger doet het heel lang op 1 acculading, ik kan makkelijk de hele bovenverdieping zuigen.
Erg handig, hij staat achter de deur en ik kam 'm zo pakken. Hij zuigt krachtig.
Heel licht, geen gesjouw meer met een grote stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Licht in gewicht
  • Krachtig in zuigen

Thea 20-11-2017

Prettige snoerloze stofzuiger.

Een heel fijne snoerloze stofzuiger, met weinig geluid en een afneembare kruimeldief voor stoelen en trappen. Snelle oplader en kan ca 45 minuten zuigen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk in gebruik

Michaela 29-08-2018

prettige aanvulling in huishouden (met kinderen)

Zeer mooi, licht apparaat.
Goede zuigkracht, geschikt voor parketvloer. Ook prettig op tapijt en steen.
Even wennen aan de roterende borstel, werkt super. Heel fijn apparaat voor dagelijks bijhouden/zuigen, helemaal door de combinatie met de kruimeldief waardoor je ook over stoelen ed kan zuigen. Met het opzetstuk ook in hoekjes te zuigen met kruimeldief. Jammer dat voor het opzetstuk geen opslag is gemaakt op het apparaat. Je zou er de hele kamer mee kunnen zuigen maar ik denk dat ik voor de wekelijkse schoonmaak de reguliere stofzuiger zal gebruiken.

Pluspunten

• Licht apparaat
  • Roterende borstel geschikt voor alle vloeren
  • Blijft goed staan, neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Geen opbergmogelijkheid op apparaat voor opzetstuk

Monique 20-08-2018

Handzaam, snel een goed resultaat met flinke zuigkracht

Het is fijn om tussendoor snel een goede zuigkracht te hebben. Het apparaat is wendbaar en ligt makkelijk in de hand zonder dat het gewicht de pols belast. Voordeel boven de gewone stofzuiger is dat er geen snoer is wat hindert en tijd kost terwijl het resultaat daar dicht bij in de buurt komt. Hij bergt makkelijk op en is eenvoudig onder lading te zetten. Een heel fijn product.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Makkelijk weg te zetten
  • Eenvoudig op te laden
  • Goede zuigkracht
  • Stofreservoir makkelijk te legen

Frans 19-08-2018

mooie stofzuiger die redelijk zuigt

Ik heb de stofzuiger gekocht omdat het mij erg handig leek dat er geen kabel en apparaat achter je aankomt.
Heb eerst overwogen om een (veel duurdere) Dyson aan te schaffen, maar zag toen dit apparaat en was meteen verkocht.
Het apparaat ziet er veel mooier uit (chique en niet in zo'n kermiskleuren) en doordat het motordeel lager zit, zit het zwaartepunt ook lager en dat is prettiger met manoeuvreren. De zuigkracht is toch wel wat minder als van onze kabelstofzuiger (een Nilfisk Coupé), maar samen met de motorborstel toch voldoende. De accuduur is voldoende voor onze begane grond. Ik zou het wel fijner gevonden hebben als er een ophangconstructie bij gezeten zou hebben, waarbij deze meteen aan de lader gekoppeld is. Nu moet hij ergens staan en moet je steeds de laadkabelstekker er apart insteken. Ook nog een nadeel dat je vaak het stof compartiment schoon moet maken, maar dat gaat op zich makkelijk.
Alles bij elkaar een leuk apparaat voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• makkelijk en licht zuigen.
  • makkelijk stofreservoir legen.
  • ziet er mooi uit
  • prijs

Minpunten

• geen ophangconstructie en geïntegreerde laadkabel.
  • geen superzuigkracht

Anke 17-08-2018

Super efficiënt

Super fijn product, erg handig. Opladen duurt niet te lang en handig in gebruik. Geen gedoe met snoeren en dat je stofzuiger overal tegenaan knalt. hij is niet zo wendbaar als een 360 graden dweilstok zeg maar maar dat kan ook niet. Al met al een product dat ik zeker aan zal raden.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede zuigkracht ook de kruimeldief

Minpunten

• Even wennen aan het gewicht
  • Even wennen aan de wendbaarheid

Mediamarkt 17-08-2018

Steel stofzuiger

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik zonder snoer wilde stofzuigen. Hij is ook lichter dan een stofzuiger.
Hij zuigt goed ook de tapijten die ik heb liggen. Hij stofzuigt ongeveer 40 min en dat was genoeg voor mijn huis.
Een echte aanrader.

irina 08-08-2018

licht en goede zuigkracht

1 week in gebruik en ik ben zeer tevreden tot nu toe. Lichte gewicht, makkelijk op te bergen en gewoon handig.

Anneke Boelens 07-08-2018

Steelstofzuiger

Mooie,handige met lange steel kruimeldief.
Leuk model ,ligt goed in de hand.
Hij zuigt geweldig. Goede accuduur.
De kruimeldief verdient zijn aparte status doordat je het zuiggedeelte van de steel kunt halen en gemakkelijk bv. de bank, een stoel, door de vensterbank enz. kunt halen. Erg handig.

Pluspunten

• Goede accu
  • Goed schoon te maken

Joy 02-08-2018

top product

beste aankoop tot nu toe. Heb even getwijfeld of hij wel aan mijn wens zou voldoen. Twijfel is er totaal niet meer. Goede zuigkracht makkelijk in gebruik. Accu gaat lang mee en hij is zo weer opgeladen. Doordat hij snoerloos is pak je hem zo mee en mooie bijkomstigheid is de afneembare kruimel dief. Zeer tevreden over dit product

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede accu
  • geen snoer
  • handige ook als kruimeldief

Maxime 30-07-2018

Bosch steelstofzuiger

Deze stofzuiger is ideaal om mijn studio te onderhouden. Neemt veel minder plek in beslag dan een reguliere stofzuiger is draadloos en op te laden middels een stekker in het stopcontact. Goede zuigkracht, fijn dat de kruimeldief uitneembaar is. Helaas wordt daar maar 1 opzetstuk bij aangeboden wat zich niet bij uitstek leent om bijvoorbeeld de bank te stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Opladen middels stekker in stopcontact
  • 2-1 apparaat

Minpunten

• Opzetstuk kruimeldief

Pieter 17-07-2018

Mooie compacte stofzuiger met afneembare kruimeldief

Een mooi apparaat dat prima functioneert. Superhandig voor de studentenkamer van onze dochter. Geen snoer of een traditionele stofzuiger die overal achter blijft haken of een slang waarmee je op moet passen niks om te trekken. Incl een handig laadsnoer en dus geen basisstation waar die in moet staan om op te laden.

Pluspunten

• Compact
  • Snoerloos
  • Afneembare kruimeldief
  • Licht van gewicht dus goed hanteerbaar

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Fijne stofzuiger en kruimeldief in een. Laad snel op en heeft een sterke zuig kracht. Handig om even snel de "bezem" door de woonkamer te halen. De echte stofzuiger gebruiken we alleen nog maar voor de grote dingen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Isabella Engelina 15-07-2018

Gemakkelijk in gebruik

Sterke stofzuiger, verwijderd alle kattenharen gemakkelijk uit hoeken maar ook uit vloekleden. Ideaal dat ie van zichzelf rechtop blijft staan en op te splitsen is als kruimeldief. Enige nadeel is dat ie best zwaar is.

Pluspunten

• Sterk
  • Flexibel
  • Staat van zichzelf
  • Snoerlos
  • Strak design

Minpunten

• Zwaar
  • Lange oplaadtijd

Ron 11-07-2018

Makkelijk in gebruik

Bosch steelstofzuiger werkt goed en is handig in gebruik. De beloofde 40 minuten gebruik wordt ook makkelijk gehaald.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Anesia 06-07-2018

Snel, licht en flexibel

Opgewonden met deze nieuwe technologie! Raak eindelijk de oude zware stofzuigers van de school kwijt en sta niet meer op de kabels!
Een groot pluspunt is het eenvoudig verwijderbare handstofzuiger om kleinere plekken en oppervlakken schoon te maken.
U hoeft de volledige stofzuiger niet te gebruiken wanneer u het kleine onderdeel eenvoudig kunt verwijderen. Ook heel belangrijk is het feit dat de stofzuiger lichter wordt wanneer deze in gebruik is! Dus dat geeft extra gemak bij het schoonmaken!
Snelle reiniging en zeer flexibel in gebruik, bespaart u veel tijd, geld en energie!
Heel praktisch in het algemeen! Ik raad het ten sterkste aan!

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Flexibel
  • Praktisch

Daphne 18-11-2017

Snoerloos, lange batterijduur

Heel fijne stofzuiger, snel te pakken om even vlug alles bij te houden. Past in Mn meterkast. Weinig geluid. Zuigkracht voldoende snel opgeladen. Helemaal top!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk op te bergen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Past niet onder heel lage meubels