Bosch BBHL21840 - Reviews

Laadtijd
5 uur
Bedrijfstijd
40 min

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marijn 03-07-2017 Product paar maanden in bezit

2e review na 2 maanden gebruik

Na 2 maanden gebruik valt mij het volgende op:

Als de accu leeg is is het opladen met de adapter heel makkelijk. Maar tegelijk wil je dan de filters ook even een schoonmaakbeurt geven. Dat kan prima, maar de filters moeten na het wassen een tijdje drogen Je kunt ze niet direct in de stofzuiger terug stoppen. Dus, opladen zonder dat de filters er in zitten.

Het opladen kan alleen als de stofzuiger in de steel zit!! En het reservoir moet (zonder filters dus) Aan de stofzuiger, anders kun je hem niet in de steel klikken. Zo staat de stofzuiger dan op te laden.

En nu komt het probleem! Als een ander in huis na een tijdje de stofzuiger wil pakken, ziet deze heel makkelijk over het hoofd dat de filters er niet in zitten, en begint vrolijk met zuigen! De stofzuiger kan gewoon aan, er zit geen filter beveiliging op!

Het gevolg is dat je een hele avond bezig bent om het ding uit elkaar te schroeven, en van binnen schoon te maken. (weet wat je doet, de garantie zal waarschijnlijk meteen vervallen)

Van binnen ziet de stofzuiger er trouwens een stuk minder indrukwekkend uit dan van buiten, De luchtstroom blaast gewoon dwars door alle elektronica heen. er is geen flow begeleiding naar buiten. Had ik anders verwacht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • accu

Minpunten

• Geen filterbeveiliging!!
  • Alleen opladen als de stofzuiger in de steel zit.
  • ziet er van binnen teleurstellend simpel uit.

Bosch 07-06-2017 Product paar weken in bezit

Bosch steelstofzuiger BBHL21840

Licht, luchtig en lekker!
Ik had al jaren eerder een snoerloze stofzuiger moeten kopen.
Wat een gemak en met de kruimeldief doe ik rap de trap!

zehra 24-05-2017 Product paar weken in bezit

zeker een aanrader! super zuigkracht!

ik heb eerder ook ander merken steelstofzuiger gehad, maar dit is zeker een top product! hij heeft een zeker super goede zuigkracht wat je van een steelstofzuiger niet verwacht. het is net een grote stofzuiger, je kan de hele huis stofzuigen wanneer je maar wilt zonder snoer en soepel in gebruik. heb 2 kleine kinderen die erg knoeien maar dankzij deze bosch steelstofzuiger geen kruimel te vinden op de vloer. Altijd schoon en netjes in huis! bedankt bosch!!! het is een enorme tijd besparing!

Pluspunten

• spoel in gebruik
  • super zuigkracht

BOSCH 20-05-2017 Product paar dagen in bezit

Veel zuigkracht en prachtig design

Omdat onze oude draadloze stofzuiger (Electrolux) maar een paar minuten aanbleef, vermoedelijk omdat de batterij aan het einde van zijn levensduur was, was een Li-ion batterij een vereiste. Vanwege de Bosch-cashback actie was ook de prijs aantrekkelijk.

Ondanks dat wij het apparaat nog geen twee weken in gebruik hebben ben ik zeer tevreden. Meer dan voldoende zuigkracht om even snel de woonkamer mee te stofzuigen. Heeft twee verschillende standen. De kruimeldief kan er uit worden gehaald (die heeft één stand) en de bak is eenvoudig leeg te maken. Tot zover erg tevreden!

Pluspunten

• Li-ion batterij
  • Voldoende zuigkracht
  • Blijft overeind staan zonder standaard
  • Luidruchtig

Minpunten

• Bij opladen snoer vastklikken

Denny 24-04-2017 Product paar dagen in bezit

Sterke batterij, licht in gebruik en makkelijk op te bergen.

Ik denk dat het een handige toevoeging is voor een gezinswoning. Voor een klein appartement kan het fungeren als volwaardige stofzuiger.

Pluspunten

• Licht
  • Batterij
  • Handzaam

Minpunten

• Voelt hard op de vloer
  • Mag nog wel iets stiller

Roelsa 28-03-2017 Product paar dagen in bezit

grote zuigkracht, goede accuduur, klere herrie

Goede prestaties. Geweldige zuigkracht, zowel als steelstofzuiger en als kruimelzuiger. Prettig in gebruik. Goede accuduur. Maakt een hoop lawaai, dat wel.