Bosch BBHL21840 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
2-in-1 steel-/kruimelzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 32 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marijn 03-07-2017

2e review na 2 maanden gebruik

Na 2 maanden gebruik valt mij het volgende op:

Als de accu leeg is is het opladen met de adapter heel makkelijk. Maar tegelijk wil je dan de filters ook even een schoonmaakbeurt geven. Dat kan prima, maar de filters moeten na het wassen een tijdje drogen Je kunt ze niet direct in de stofzuiger terug stoppen. Dus, opladen zonder dat de filters er in zitten.

Het opladen kan alleen als de stofzuiger in de steel zit!! En het reservoir moet (zonder filters dus) Aan de stofzuiger, anders kun je hem niet in de steel klikken. Zo staat de stofzuiger dan op te laden.

En nu komt het probleem! Als een ander in huis na een tijdje de stofzuiger wil pakken, ziet deze heel makkelijk over het hoofd dat de filters er niet in zitten, en begint vrolijk met zuigen! De stofzuiger kan gewoon aan, er zit geen filter beveiliging op!

Het gevolg is dat je een hele avond bezig bent om het ding uit elkaar te schroeven, en van binnen schoon te maken. (weet wat je doet, de garantie zal waarschijnlijk meteen vervallen)

Van binnen ziet de stofzuiger er trouwens een stuk minder indrukwekkend uit dan van buiten, De luchtstroom blaast gewoon dwars door alle elektronica heen. er is geen flow begeleiding naar buiten. Had ik anders verwacht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • accu

Minpunten

• Geen filterbeveiliging!!
  • Alleen opladen als de stofzuiger in de steel zit.
  • ziet er van binnen teleurstellend simpel uit.

Denny 15-08-2018

Goede zuigkracht , makkelijke bediening , licht van gewicht

Het is een fijne 2 in 1 steelstofzuiger , makkelijk om even snel wat schoon te maken .
hebben deze gekocht omdat we honden hebben lopen in huis en hierdoor vaak snel even de hondenharen weg willen halen , dit pak je sneller dan een gewone stofzuiger .
De zuigkracht in samen werking met de roterende borstel is een perfecte combinatie om de haren van huisdieren op te ruimen(ook op een stoffenbank) evenals de koekkruimels en zand voeten van de kinderen .

Pluspunten

• zuigkracht
  • bediening
  • roterende borstel
  • loopt tijd van de accu tijdens gebruik
  • licht van gewicht

HJ R 23-07-2018

Zeer handige stofzuiger

Deze stofzuiger doet het heel lang op 1 acculading, ik kan makkelijk de hele bovenverdieping zuigen.
Erg handig, hij staat achter de deur en ik kam 'm zo pakken. Hij zuigt krachtig.
Heel licht, geen gesjouw meer met een grote stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Licht in gewicht
  • Krachtig in zuigen

Thea 20-11-2017

Prettige snoerloze stofzuiger.

Een heel fijne snoerloze stofzuiger, met weinig geluid en een afneembare kruimeldief voor stoelen en trappen. Snelle oplader en kan ca 45 minuten zuigen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk in gebruik

irina 08-08-2018

licht en goede zuigkracht

1 week in gebruik en ik ben zeer tevreden tot nu toe. Lichte gewicht, makkelijk op te bergen en gewoon handig.

Anneke Boelens 07-08-2018

Steelstofzuiger

Mooie,handige met lange steel kruimeldief.
Leuk model ,ligt goed in de hand.
Hij zuigt geweldig. Goede accuduur.
De kruimeldief verdient zijn aparte status doordat je het zuiggedeelte van de steel kunt halen en gemakkelijk bv. de bank, een stoel, door de vensterbank enz. kunt halen. Erg handig.

Pluspunten

• Goede accu
  • Goed schoon te maken

Joy 02-08-2018

top product

beste aankoop tot nu toe. Heb even getwijfeld of hij wel aan mijn wens zou voldoen. Twijfel is er totaal niet meer. Goede zuigkracht makkelijk in gebruik. Accu gaat lang mee en hij is zo weer opgeladen. Doordat hij snoerloos is pak je hem zo mee en mooie bijkomstigheid is de afneembare kruimel dief. Zeer tevreden over dit product

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede accu
  • geen snoer
  • handige ook als kruimeldief

Maxime 30-07-2018

Bosch steelstofzuiger

Deze stofzuiger is ideaal om mijn studio te onderhouden. Neemt veel minder plek in beslag dan een reguliere stofzuiger is draadloos en op te laden middels een stekker in het stopcontact. Goede zuigkracht, fijn dat de kruimeldief uitneembaar is. Helaas wordt daar maar 1 opzetstuk bij aangeboden wat zich niet bij uitstek leent om bijvoorbeeld de bank te stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Opladen middels stekker in stopcontact
  • 2-1 apparaat

Minpunten

• Opzetstuk kruimeldief

Pieter 17-07-2018

Mooie compacte stofzuiger met afneembare kruimeldief

Een mooi apparaat dat prima functioneert. Superhandig voor de studentenkamer van onze dochter. Geen snoer of een traditionele stofzuiger die overal achter blijft haken of een slang waarmee je op moet passen niks om te trekken. Incl een handig laadsnoer en dus geen basisstation waar die in moet staan om op te laden.

Pluspunten

• Compact
  • Snoerloos
  • Afneembare kruimeldief
  • Licht van gewicht dus goed hanteerbaar

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Fijne stofzuiger en kruimeldief in een. Laad snel op en heeft een sterke zuig kracht. Handig om even snel de "bezem" door de woonkamer te halen. De echte stofzuiger gebruiken we alleen nog maar voor de grote dingen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Isabella Engelina 15-07-2018

Gemakkelijk in gebruik

Sterke stofzuiger, verwijderd alle kattenharen gemakkelijk uit hoeken maar ook uit vloekleden. Ideaal dat ie van zichzelf rechtop blijft staan en op te splitsen is als kruimeldief. Enige nadeel is dat ie best zwaar is.

Pluspunten

• Sterk
  • Flexibel
  • Staat van zichzelf
  • Snoerlos
  • Strak design

Minpunten

• Zwaar
  • Lange oplaadtijd

Ron 11-07-2018

Makkelijk in gebruik

Bosch steelstofzuiger werkt goed en is handig in gebruik. De beloofde 40 minuten gebruik wordt ook makkelijk gehaald.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Anesia 06-07-2018

Snel, licht en flexibel

Opgewonden met deze nieuwe technologie! Raak eindelijk de oude zware stofzuigers van de school kwijt en sta niet meer op de kabels!
Een groot pluspunt is het eenvoudig verwijderbare handstofzuiger om kleinere plekken en oppervlakken schoon te maken.
U hoeft de volledige stofzuiger niet te gebruiken wanneer u het kleine onderdeel eenvoudig kunt verwijderen. Ook heel belangrijk is het feit dat de stofzuiger lichter wordt wanneer deze in gebruik is! Dus dat geeft extra gemak bij het schoonmaken!
Snelle reiniging en zeer flexibel in gebruik, bespaart u veel tijd, geld en energie!
Heel praktisch in het algemeen! Ik raad het ten sterkste aan!

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Flexibel
  • Praktisch

Daphne 18-11-2017

Snoerloos, lange batterijduur

Heel fijne stofzuiger, snel te pakken om even vlug alles bij te houden. Past in Mn meterkast. Weinig geluid. Zuigkracht voldoende snel opgeladen. Helemaal top!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk op te bergen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Past niet onder heel lage meubels

Fam Noordam 15-11-2017

Wendbaar, makkelijk in gebruik

Omdat we in ons nieuwe huis een natuurstenen vloer hebben, wilde ik een kruimelzuiger om iedere dag onder de eettafel de restjes weg kan halen. een wisser werkt niet op een stenen vloer. We hebben gekozen voor een steelstofzuiger, waar de kruimelzuiger op zit. Ik vind het zeer makkelijk. snel even de zuiger pakken, zonder dat het snoer in de weg zit en voor de kleine hoekjes pak je de kruimelzuiger. Hij is nooit leeg. we gebruiken hem alleen beneden. Hij is zeer wendbaar, waardoor hij in alle hoekjes kan komen. Alleen vind ik hem een hard geluid maken.

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk te legen

Minpunten

• geluid niveau is hoog

Rumeysa 11-11-2017

Goed product

Prijskwaliteit is zeer goed. Maakt niet veel geluid en weegt lichtjes. Makkelijk voor op de trappen. Je hoeft niet te bukken tijdens het stofzuigen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Handig
  • Draadloos
  • Mooie design
  • Licht gewicht

JVO 03-11-2017

handige snoerloze steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger heeft een Li-Lion accu waardoor ik veel verwacht van de levensduur van de accu. Omdat de recensies van deze steelstofzuiger goed zijn heb ik hier voor gekozen. Hij blijft ook keurig rechtop staan dus makkelijk weg te zetten. Het enige nadeel is dat de stofzuiger "bewust" opgeladen moet worden door het stekkertje in de accuzuiger te steken. Er zijn ook steelstofzuigers die op het moment dat ze in de standaard worden gestoken worden opgeladen. Deze steelstofzuiger blijft echter zonder standaard prima rechtop staan.

Pluspunten

• goede accu
  • robuust

Minpunten

• om op te laden stekkertje in accu steken

Nel van der Heijden 02-11-2017

Goede accuduur

Wendbaar door draaivoet. Komt in alle hoeken.goede zuigkracht en ruim voldoende accuduur. Eenvoudig weg te zetten. Snelle oplaadtijd. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accuduur
  • Korte oplaadtijd
  • Snoerloos stofzuigen
  • Eenvoudig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Kleine stofopvang

Wil 02-11-2017

Handzame Steelstofzuiger

Een zeer handzame zuiger. Krachtig en prima schoonmakend. Tevreden over dit Bosch product. Onze "minihulp" bij het schoonhouden van ons huis.

Pluspunten

• Krachtig,
  • Compact
  • Handzaam

Minpunten

• Geen extra hulpstukken als borsteltje, etc.