Bosch BBHL21840 - Reviews

Laadtijd
5 uur
Bedrijfstijd
40 min

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Thea 20-11-2017

Prettige snoerloze stofzuiger.

Een heel fijne snoerloze stofzuiger, met weinig geluid en een afneembare kruimeldief voor stoelen en trappen. Snelle oplader en kan ca 45 minuten zuigen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk in gebruik

Daphne 18-11-2017

Snoerloos, lange batterijduur

Heel fijne stofzuiger, snel te pakken om even vlug alles bij te houden. Past in Mn meterkast. Weinig geluid. Zuigkracht voldoende snel opgeladen. Helemaal top!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk op te bergen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Past niet onder heel lage meubels

Fam Noordam 15-11-2017

Wendbaar, makkelijk in gebruik

Omdat we in ons nieuwe huis een natuurstenen vloer hebben, wilde ik een kruimelzuiger om iedere dag onder de eettafel de restjes weg kan halen. een wisser werkt niet op een stenen vloer. We hebben gekozen voor een steelstofzuiger, waar de kruimelzuiger op zit. Ik vind het zeer makkelijk. snel even de zuiger pakken, zonder dat het snoer in de weg zit en voor de kleine hoekjes pak je de kruimelzuiger. Hij is nooit leeg. we gebruiken hem alleen beneden. Hij is zeer wendbaar, waardoor hij in alle hoekjes kan komen. Alleen vind ik hem een hard geluid maken.

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk te legen

Minpunten

• geluid niveau is hoog

Rumeysa 11-11-2017

Goed product

Prijskwaliteit is zeer goed. Maakt niet veel geluid en weegt lichtjes. Makkelijk voor op de trappen. Je hoeft niet te bukken tijdens het stofzuigen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Handig
  • Draadloos
  • Mooie design
  • Licht gewicht

JVO 03-11-2017

handige snoerloze steelstofzuiger

Deze steelstofzuiger heeft een Li-Lion accu waardoor ik veel verwacht van de levensduur van de accu. Omdat de recensies van deze steelstofzuiger goed zijn heb ik hier voor gekozen. Hij blijft ook keurig rechtop staan dus makkelijk weg te zetten. Het enige nadeel is dat de stofzuiger "bewust" opgeladen moet worden door het stekkertje in de accuzuiger te steken. Er zijn ook steelstofzuigers die op het moment dat ze in de standaard worden gestoken worden opgeladen. Deze steelstofzuiger blijft echter zonder standaard prima rechtop staan.

Pluspunten

• goede accu
  • robuust

Minpunten

• om op te laden stekkertje in accu steken

Nel van der Heijden 02-11-2017

Goede accuduur

Wendbaar door draaivoet. Komt in alle hoeken.goede zuigkracht en ruim voldoende accuduur. Eenvoudig weg te zetten. Snelle oplaadtijd. Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Accuduur
  • Korte oplaadtijd
  • Snoerloos stofzuigen
  • Eenvoudig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Kleine stofopvang

Wil 02-11-2017

Handzame Steelstofzuiger

Een zeer handzame zuiger. Krachtig en prima schoonmakend. Tevreden over dit Bosch product. Onze "minihulp" bij het schoonhouden van ons huis.

Pluspunten

• Krachtig,
  • Compact
  • Handzaam

Minpunten

• Geen extra hulpstukken als borsteltje, etc.

Jurgen 31-10-2017

Apparaat doet precies wat het moet doen!

Prima steelstofzuiger. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Krachtige motor met minimaal geluidsniveau.
Makkelijk op te bergen en op te laden.
Kruimelzuiger is ideaal voor de trap; we gebruiken het apparaat na iedere maaltijd (met kleine kinderen)

Pluspunten

• Behendigheid + kracht
  • Kruimelzuiger
  • Ruim 20 minuten stofzuigen op vol vermogen
  • Ideaal tussen de grote schoonmaakbeurten door
  • Opvangreservoir is makkelijk te legen

Minpunten

• Geen "minutes left indicatie"

Patty 28-10-2017

Handzaam, lichtgewicht

Voldoet aan mijn verwachtingen, licht, geode zuigkracht, heel wendbaar, licht en makkelijk neer te zetten en groot pluspunt dat het snel is opgeladen (max. 4 uur) en t.o.v. vergelijkbare steelstofzuiger zijn die allemaal langer dan 10 uur oplaadtijd.

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Goede zuigkracht
  • snel opgeladen
  • kan overal neerget worden,niet in houder

Tevreden klant 24-10-2017

handzaam apparaat

gebruiksvriendelijk en handzaam apparaat met moderne uitstraling. de nieuwe lithium batterij zorgt voor langer gebruik.

Marit 22-10-2017

Praktisch, handig apparaat.

Ik heb goede beoordelingen gelezen over bosch steelstofzuigers, dus gaan kijken in de winkel.
De iets goedkopere witte variant was zwaarder.
Dit model heeft daarbij een nieuwere, li-lon batterij. Uiteindelijk 162 betaald. Erg blij mee. Wij hebben de gewone stofzuiger op zolder gezet en de twee onderste woonlagen doen we met deze nieuwe bosch. Altijd lekker opgeruimd. Het apparaat doet het op de hoogste stand circa 25 min voordat hij leeg is, zet hem neer met het stekkertje erin en 5 uur later kun je hem weer pakken.
Prima! Voldoende zuigkracht voor ons parket en tegels.

Pluspunten

• Handzaam
  • Praktisch
  • Geen houder te bevestigen

Minpunten

• moeilijk onder de bank/stoelen stofzuigen

Laurence 20-10-2017

Goede stofzuiger

Geweldig product! Voor mijn studio van 59m2 is het echt super. Je kan er "maar" 40 minuten mee stofzuigen als ie volledig is opgeladen maar dat maakt echt niets uit aangezien ik nooit langer dan een half uur aan het stofzuigen ben.

Zuigkracht is top. Er zijn drie standen maar ik zet 'm altijd op de hoogste stand.

Het is super gemakkelijk om de kruimeldief los te koppelen en te gebruiken. Het is net zo makkelijk om 'm te legen en/of uit elkaar te halen.

Het is een erg fijn apparaat en ik zou 'm aan iedereen aanraden!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Draadloos
  • Zuigt goed

Minpunten

• 40 minuten kan te kort zijn voor grote huizen

Patty 13-10-2017

licht gewicht,makkelijk neer te zetten, sterke zuigkracht

Goede zuigkracht, licht gewicht, heb verschillende andere geprobeerd in de winkel maar deze is heel licht, makkelijk opladen, geen ophang toestanden, blijft gewoon staan, zeer tevreden, had ik veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• licht gewicht
  • goede prijsklasse
  • goede zuigkracht

NiBo 13-10-2017

Wat een zuigkracht, toppertje.

We hebben de stofzuiger nu een paar dagen in huis, wat een handig ding. Niks niet aan de muur hangen, maar je kan hem gewoon achter je neer zetten.
De zuigkracht is voor dit type stofzuiger dik in orde. Natuurlijk maakt hij op standje twee aardig wat geluid, maar dat doet dat dure merk zeker net zo veel.
Wil je hem even als kruimeldief gebruiken, dan koppel je deze met een druk op de knop heel makkelijk los.
Kortom een heel handige steelstofzuiger met verschillende mogelijkheden.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Multifunctioneel
  • Verbluffende zuigkracht
  • Laad lekker snel op

Marijn 03-07-2017

2e review na 2 maanden gebruik

Na 2 maanden gebruik valt mij het volgende op:

Als de accu leeg is is het opladen met de adapter heel makkelijk. Maar tegelijk wil je dan de filters ook even een schoonmaakbeurt geven. Dat kan prima, maar de filters moeten na het wassen een tijdje drogen Je kunt ze niet direct in de stofzuiger terug stoppen. Dus, opladen zonder dat de filters er in zitten.

Het opladen kan alleen als de stofzuiger in de steel zit!! En het reservoir moet (zonder filters dus) Aan de stofzuiger, anders kun je hem niet in de steel klikken. Zo staat de stofzuiger dan op te laden.

En nu komt het probleem! Als een ander in huis na een tijdje de stofzuiger wil pakken, ziet deze heel makkelijk over het hoofd dat de filters er niet in zitten, en begint vrolijk met zuigen! De stofzuiger kan gewoon aan, er zit geen filter beveiliging op!

Het gevolg is dat je een hele avond bezig bent om het ding uit elkaar te schroeven, en van binnen schoon te maken. (weet wat je doet, de garantie zal waarschijnlijk meteen vervallen)

Van binnen ziet de stofzuiger er trouwens een stuk minder indrukwekkend uit dan van buiten, De luchtstroom blaast gewoon dwars door alle elektronica heen. er is geen flow begeleiding naar buiten. Had ik anders verwacht.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • accu

Minpunten

• Geen filterbeveiliging!!
  • Alleen opladen als de stofzuiger in de steel zit.
  • ziet er van binnen teleurstellend simpel uit.

Bosch 07-06-2017

Bosch steelstofzuiger BBHL21840

Licht, luchtig en lekker!
Ik had al jaren eerder een snoerloze stofzuiger moeten kopen.
Wat een gemak en met de kruimeldief doe ik rap de trap!

zehra 24-05-2017

zeker een aanrader! super zuigkracht!

ik heb eerder ook ander merken steelstofzuiger gehad, maar dit is zeker een top product! hij heeft een zeker super goede zuigkracht wat je van een steelstofzuiger niet verwacht. het is net een grote stofzuiger, je kan de hele huis stofzuigen wanneer je maar wilt zonder snoer en soepel in gebruik. heb 2 kleine kinderen die erg knoeien maar dankzij deze bosch steelstofzuiger geen kruimel te vinden op de vloer. Altijd schoon en netjes in huis! bedankt bosch!!! het is een enorme tijd besparing!

Pluspunten

• spoel in gebruik
  • super zuigkracht

BOSCH 20-05-2017

Veel zuigkracht en prachtig design

Omdat onze oude draadloze stofzuiger (Electrolux) maar een paar minuten aanbleef, vermoedelijk omdat de batterij aan het einde van zijn levensduur was, was een Li-ion batterij een vereiste. Vanwege de Bosch-cashback actie was ook de prijs aantrekkelijk.

Ondanks dat wij het apparaat nog geen twee weken in gebruik hebben ben ik zeer tevreden. Meer dan voldoende zuigkracht om even snel de woonkamer mee te stofzuigen. Heeft twee verschillende standen. De kruimeldief kan er uit worden gehaald (die heeft één stand) en de bak is eenvoudig leeg te maken. Tot zover erg tevreden!

Pluspunten

• Li-ion batterij
  • Voldoende zuigkracht
  • Blijft overeind staan zonder standaard
  • Luidruchtig

Minpunten

• Bij opladen snoer vastklikken

Denny 24-04-2017

Sterke batterij, licht in gebruik en makkelijk op te bergen.

Ik denk dat het een handige toevoeging is voor een gezinswoning. Voor een klein appartement kan het fungeren als volwaardige stofzuiger.

Pluspunten

• Licht
  • Batterij
  • Handzaam

Minpunten

• Voelt hard op de vloer
  • Mag nog wel iets stiller

Roelsa 28-03-2017

grote zuigkracht, goede accuduur, klere herrie

Goede prestaties. Geweldige zuigkracht, zowel als steelstofzuiger en als kruimelzuiger. Prettig in gebruik. Goede accuduur. Maakt een hoop lawaai, dat wel.