Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars op Kieskeurig.nl.

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

Tonnie Nieuwenburg-Moes 25-06-2018

Lichtgewicht en compact.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Makkelijk in gebruik veel hulpstukken geluid valt mee. Na de stofzuiger te hebben uitgeprobeerd ben ik hier heel enthouisast over. Kwaliteit en prijs in juiste verhouding.

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Kort snoer

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

reem1 18-08-2019

na 4 maanden geen zuigkracht meer

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Na vier maanden gebruikt te hebben en niet bepaald intensief zuigt hij al niet meer. De slang losgekoppeld en voor het gat is totaal geen zuigkracht waarneembaar. Maakt een hoop lawaai maar daar blijft het bij. Is niet bepaald wendbaar gaat snel op zijn rug liggen. Zeer teleurgesteld in ING en Philips.

Susanne24 15-07-2019

Zuigkracht slecht en filter schoonmaken een vies werkje

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Allereerst was ik enthousiast: geen stofzakken meer. Maar als het schuimfilter vol zit, neemt de zuigkracht enorm af. Ik heb dieren, dus zit het filter vol met haren. En moet ik na elke kamer het filter schoonmaken. Hoe dan? Wassen? Dan kan ik elke dag maar 1 kamer schoonmaken, voordat het filter droog is. Dus dan maar de haren er met mijn handen afhalen, bah, wat een smerig werkje. En dat 2 of 3 keer per keer. Alsof ik in een stofzak grijp. Dat was niet mijn bedoeling toen ik een zakloze stofzuiger kocht. Heb spijt!! Ga weer naar een andere stofzuiger met zakken kijken. Lekker makkelijk! Maar zonde van het geld.

vincent1959 10-07-2019

powerprocompact FC9331/09

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Heb onlangs de powerpro compact gekocht.
Goed stofzuiger min punt een te kleine reservoir.
Nu wil ik er een vervanging set bijkopen, ( filter enz)
blijkt er van dit type geen vervanging set te zijn.
Stofzuiger dit jaar gekocht in maart.

Petra86 24-06-2019

Goede zuigkracht, licht van gewicht en mooi design

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik gebruik deze stofzuiger nu een tijdje en de stofzuiger bevalt erg goed! Gebruiksvriendelijk, zuigt makkelijk op verschillende ondergronden.

ceetje 05-06-2019

heeft toch wel enkele min-puntjes

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Goede stofzuiger, krachtig genoeg. Ik heb deze stofzuiger gekocht voor de bovenverdieping. Daar doet ie het prima, maar de snoer is echt te kort om in één keer de slaapkamer te stofzuigen. Daar moet ik toch een ander stopcontact opzoeken! Als ik de trap wil stofzuigen dan kan ik ook niet van boven naar onder komen, zonder van stopcontact te wisselen. Het trapborsteltje is ook veel te zacht. Na één keer gebruikt te hebben staan de haartjes al helemaal krom en eigenlijk klaar om weg te doen.

JohanEde 13-05-2019

Zuigt slecht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Zelden zoveel spijt van aankoop gehad. Je moet meerdere keren over stof heen voor het opgezogen wordt. Zit er aan te denken om deze weg te doen en weer terug naar stofzuiger met zak.

Beltrum 18-04-2019

Goede compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima zuigkracht en makkelijk in gebruik.
Wel oppassen met het snoer oprollen dit gaat te hard dus snoer met de hand begeleiden.Slang is te stug.

Annemieke 12-04-2019

Onhandige stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Er zitten geen standen op zodat hij altijd op dezelfde stand zuigt.
Hij valt heel makkelijk om.
De stang is te lang om goed mee te kunnen zuigen.
De borstel die aan de stand zit is niet schoon te maken omdat hij er vast aan zit.
Het elektriciteitssnoer is te kort.

Pluspunten

• zakloos

Minpunten

• onvoldoende zuigkracht
  • zuigkracht niet regelbaar
  • te kort snoer

Robert197801 09-04-2019

Een stofzuiger met ontwerp fouten

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Het zuigvermogen van de stofzuiger is in orde. De ingebouwde borstel is handig evenals de accessoirehouder op de stofzuigerstang.

De stofzuiger kent helaas een groot aantal ontwerp fouten:
Handvat stofzuiger zit aan de opvangbak, de opvangbak klikt niet altijd goed vast en bij het optillen van de stofzuiger aan het handvat kan de hele opvangbak los komen en ligt de stofzuiger op de grond.

De klep van de opvangbak opent stroef, zet je veel kracht dan kan het open schieten en komt soms een stuk huid van je hand tussen de klep en de bak vast te zitten. Het scharnierpunt is van plastic, dit is aan slijtage onderhevig

De stofzuigerslang is aan de onderkant bevestigd, hierdoor til je de stofzuiger regelmatig op en krast de onderkant tegen de vloer.

Het snoer is aan de korte kant.

De knop op de sotfzuigmond is niet met de voet te bedienen, wil je de borstel in/uit klappen, dan zul je dit met de hand moeten doen.

MJhen 26-03-2019

Nieuwe slang voor de Powerpro Compact is prima.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Bij de slang van onze nieuwe stofzuiger waren we al snel een schuifje kwijt dat het harder en zachter zuigen regelt. Geen probleem hoor. De leverancier heeft onmiddellijk een nieuwe slang geleverd. Dank hiervoor!. De stofzuiger werkt weer optimaal.

Saal 26-03-2019

Stille, zeer krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Bijzonder verrast door de kracht van dit kleine apparaat. Zuigt goed op zowel (hoogpolig) tapijt als een houten vloer. Met een aparte borstel is ook de bank (stof) er goed mee schoon te krijgen. Handige ingebouwde en bijgeleverde borstels en opzetstukken. Ik ben erg tevreden.

De stofbak is eenvoudig te legen zonder je handen vies te maken. Het verbaast me hoeveel stof er in past.

Marc 24-03-2019

weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik heb nog nooit een review geschreven maar nadat ik vanmorgen het huis heb stof gezogen, ben ik op zoek gegaan naar reviews van deze stofzuiger, om te kijken of het misschien aan mij lag. Ik heb me enorm geërgerd aan de zuigkracht.

Ik zou deze niet nemen, hij is misschien energiezuinig maar als je 3 x langer zuigt omdat hij niets opneemt..

Wel een makkelijke, lichte en best mooie zuiger maar hij zuigt gewoon niet goed.

Ludo69 13-02-2019

Prima stofzuiger met grote zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Het is een goede stofzuiger met een sterke zuigkracht. Heel jammer is de sterke stathische elektriciteit die hij produceert. Maar dat stond in de gebruiksaanwijzing. Ik houd nu bij het zuigen de buis vast. Ook jammer is dat bij het "legen"en dus openen van de afvalbak de vlokken je om de oren vliegen , vanwege de stathische elektriciteit. Dit moet je echt buiten doen!
Toch zijn wij er verder wel tevreden mee.

Anne098 11-12-2018

Zuigkracht is weg

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Na een gebruik van ongeveer 3 maanden, een â twee keer per week. Doet hij het niet meer. Hij zuigt niks op. Echt zonde, probeer nu info te zoeken wat ik nog meer kan doen. Is er alleen een 0900- nr ter beschikking. Probeer ze te mailen, kan alleen als je een bedrijf bent. Ik kom er in ieder geval niet uit wat de volgende stap is?

Jeandehand 01-12-2018

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

In eerste instantie beter dan onze dyson, maar nu naar maanden heeft de stofzuiger geen zuigkracht meer. Ik lees meer van dit soort recensies over de deze stofzuiger.