Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars op Kieskeurig.nl.

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

Annemieke 12-04-2019

Onhandige stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Er zitten geen standen op zodat hij altijd op dezelfde stand zuigt.
Hij valt heel makkelijk om.
De stang is te lang om goed mee te kunnen zuigen.
De borstel die aan de stand zit is niet schoon te maken omdat hij er vast aan zit.
Het elektriciteitssnoer is te kort.

Pluspunten

• zakloos

Minpunten

• onvoldoende zuigkracht
  • zuigkracht niet regelbaar
  • te kort snoer

Marc 24-03-2019

weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik heb nog nooit een review geschreven maar nadat ik vanmorgen het huis heb stof gezogen, ben ik op zoek gegaan naar reviews van deze stofzuiger, om te kijken of het misschien aan mij lag. Ik heb me enorm geërgerd aan de zuigkracht.

Ik zou deze niet nemen, hij is misschien energiezuinig maar als je 3 x langer zuigt omdat hij niets opneemt..

Wel een makkelijke, lichte en best mooie zuiger maar hij zuigt gewoon niet goed.

Tonnie Nieuwenburg-Moes 25-06-2018

Lichtgewicht en compact.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Makkelijk in gebruik veel hulpstukken geluid valt mee. Na de stofzuiger te hebben uitgeprobeerd ben ik hier heel enthouisast over. Kwaliteit en prijs in juiste verhouding.

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Kort snoer

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

druifje74 02-10-2019

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

De vorige stofzuiger had een probleem dat de zak niet bleef zitten en allerlei rotzooi in de motor kwam met alle gevolgen van dien. Toen wij deze stofzuiger zagen leek het ons wel wat krachtige motor geen stofzak dus geen narigheid meer met stofzakken.

reem1 18-08-2019

na 4 maanden geen zuigkracht meer

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Na vier maanden gebruikt te hebben en niet bepaald intensief zuigt hij al niet meer. De slang losgekoppeld en voor het gat is totaal geen zuigkracht waarneembaar. Maakt een hoop lawaai maar daar blijft het bij. Is niet bepaald wendbaar gaat snel op zijn rug liggen. Zeer teleurgesteld in ING en Philips.

B.Cox 15-07-2019

Zeer wendbare en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik ben zeer tevreden met deze stofzuiger.
Hij is heel makkelijk wendbaar op laminaat vloer.
Ook de extra hulpstukken zijn erg handig.
Het aller fijnste vind ik er aan dat hij zonder zak is.en daardoor heel makkelijk schoon te houden is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Susanne24 15-07-2019

Zuigkracht slecht en filter schoonmaken een vies werkje

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Allereerst was ik enthousiast: geen stofzakken meer. Maar als het schuimfilter vol zit, neemt de zuigkracht enorm af. Ik heb dieren, dus zit het filter vol met haren. En moet ik na elke kamer het filter schoonmaken. Hoe dan? Wassen? Dan kan ik elke dag maar 1 kamer schoonmaken, voordat het filter droog is. Dus dan maar de haren er met mijn handen afhalen, bah, wat een smerig werkje. En dat 2 of 3 keer per keer. Alsof ik in een stofzak grijp. Dat was niet mijn bedoeling toen ik een zakloze stofzuiger kocht. Heb spijt!! Ga weer naar een andere stofzuiger met zakken kijken. Lekker makkelijk! Maar zonde van het geld.

vincent1959 10-07-2019

powerprocompact FC9331/09

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Heb onlangs de powerpro compact gekocht.
Goed stofzuiger min punt een te kleine reservoir.
Nu wil ik er een vervanging set bijkopen, ( filter enz)
blijkt er van dit type geen vervanging set te zijn.
Stofzuiger dit jaar gekocht in maart.

t.effing 07-07-2019

Zeer makkelijke een hanteerbare stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik vind deze stofzuiger zeer makkelijk hanteerbaar; het model is lichtgewicht, makkelijk te reinigen, klein en compact en dus ook zeer gemakkelijk op te bergen. Deze stofzuiger zonder stofzak heeft een zeer goede zuigkracht. Daarnaast is het geintegreerde borsteltje op de stang super handig, omdat je niet steeds een los borsteltje op de stang hoeft te plaatsen maar deze zo kunt uitschuiven wanneer je het nodig bent.
Ik ben zeer tevreden over deze aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

M. Velthuijse 01-07-2019

Leuk model voor relatief kleine ruimte

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik mocht dit product enige tijd uitproberen van Philips. Voor de leefomgeving, woonhuis bewoond door volwassenen en kinderen, vind ik de zuigkracht niet voldoende. Leuk en handzaam model voor kleinere behuizing (bijvoorbeeld een studentenkamer). [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Poppelaars 28-06-2019

Goede, compacte stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

In eerste instantie moest ik wennen aan het geluid van de stofzuiger. Deze is wat harder, dan mijn vorige. Maar als je eenmaal aan het stofzuigen bent, valt het niet meer op.
De stofzuiger is wendbaar, rolt goed achter je aan (ook over kleine drempels), de stofzuigerstang kan ver genoeg uitgeschoven worden voor lange mensen. Makkelijk dat de hulpstukken aan de stofzuiger zitten, dan zijn ze altijd in de buurt en raak je ze niet kwijt. Zeker het geïntegreerde borsteltje is handig. Je hoeft het alleen maar omlaag of omhoog te schuiven.
De opvangbak is makkelijk los te maken van de stofzuiger, leeggooien in de afvalbak en je kunt weer verder.
De stofzuiger zuigt goed; je ziet het stof, haren etc. naar de stofzuigermond toe gaan.
De stofzuiger voelt erg licht. Dit vind ik prettig bij het op en neer lopen van de trap.
Je kunt goed zien wanneer je de opvangbak moet leegmaken. De stang kan ver ingeschoven worden, hierdoor kan ik de stofzuiger in een kast zetten en neemt hij niet zoveel plek in beslag.
In vergelijking met een stofzuiger met zak, geeft deze stofzuiger geen geurtjes of 'stoffige lucht'. Dit vind ik erg fijn!

Puntje van aandacht: het oprolmechanisme van het snoer is erg krachtig. Opletten dat kleine kinderen of huisdieren de stekker niet tegen zich aan krijgen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 27-06-2019

Modern, licht en krachtig

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Compacte stofzuiger met moderne kenmerken.
Geen stofzak meer nodig wat ook het legen van het opvangreservoir een stuk gemakkelijker en schoner maakt.
Krachtige stofzuiger die snel en licht te bedienen is.
Lang snoer wat maakt dat je in 1 keer door de huiskamer kan zonder van stopcontact te moeten wisselen.
Handige accesoires die aan de steel bevestigd zijn en daardoor snel in te zetten.
Kortom, een stofzuiger zonder fratsen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Snoep 24-06-2019

Compact maar toch krachtig

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

De stofzuiger is lekker licht en compact, maar doet goed zn werk. Zuigkracht is top en stofzuiger is compleet uitgerust met diverse zuigmonden. Snoer is wat aan de korte kant, maar verder doet deze stofzuiger het super! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Petra86 24-06-2019

Goede zuigkracht, licht van gewicht en mooi design

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik gebruik deze stofzuiger nu een tijdje en de stofzuiger bevalt erg goed! Gebruiksvriendelijk, zuigt makkelijk op verschillende ondergronden.

Blok 24-06-2019

Ideale stofborstel met stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Deze stofzuiger is erg wendbaar met een lang snoer. De geïntrigeerde stofborstel is zo ideaal om gelijk bijv. de kast de stoffen. Ook is het erg fijn met deze kop om de kruimels van de bank te zuigen. Ook is de stofzuiger niet zo zwaar en kun je makkelijk de trap ermee stofzuigen.
Het enige jammere vind ik dat er geen regelbare zuigkrachtknop op zit, zodat je met stoffen van een lamp bijv. de lamp bijna opzuigt door zijn krachtige zuigkracht. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mol87 24-06-2019

Lichte en compacte stofzuiger met goede zuigkracht