Philips PowerPro Compact FC9333 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 51 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Kort snoer

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

Toxaris 14-07-2017

Hadden we eerder moeten doen...

Doordat de stofzuiger zakloos is, is hij makkelijk te legen. Wel maakt hij flink wat geluid, maar niet echt meer dan andere stofzuigers.
Al met al zeker aan te bevelen!

Toxaris 12-07-2017

Hadden we eerder moeten kopen...

De stofzuiger is ter vervanging van een oude Nilfisk. We waren aangenaam verrast door deze stofzuiger. De zuigkracht is erg goed, zo goed zelf dat als je vergeet het schuifje open te zetten, dat vloerkleedjes vast blijven zitten aan de zuigmond. Het ontwerp is erg prettig. Niet alleen erg wendbaar, maar ook handig. In hoogte verstellen van de zuigstang is een druk op de knop, de borstel is ingebouwd in het handvat en schuif je zo naar beneden. Het spitse opzetstuk is bevestigd aan de stang. Alles bij de hand en snel te gebruiken. De vorm van de standaard zuigmond (er worden er twee geleverd) is driehoekig, waardoor hoeken zuigen kinderspel is. Ook aan de randen van de zuigmond is de zuigkracht goed.
Al met al zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• krachtig
  • handig ontwerp

Minpunten

• snoer mag langer

Bart1903 12-07-2017

Goede stofzuiger voor niet-uitdagende omgevingen

We hadden deze stofzuiger oorspronkelijk gekocht voor het stofzuigen was onze woning met hondenhaar. Daarvoor is hij helaas iets te licht bevonden, maar we zetten hem nu naar volle tevredenheid in op onze 1e verdieping waar hij dienst doet als huishoudassistent voor de kinder- en badkamers.

Dankzij de goede wieltjes, lengte van de draad en het gewicht geraakt hij in alle hoeken van de kamer.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Niet voor dierenhaar

Wobbe 12-07-2017

Goeie keus voor een scherpe prijs

Deze stofzuiger is een hele goede keus als je voor een scherpe prijs een zak-loze stofzuiger zoekt.

Hij zuigt beter dan mijn vorige stofzuiger van een ander merk die twee keer zo duur was. Ook was ik verbaast over hoe licht de stofzuiger is en hoe soepel het mondstuk over de gleed. Zowel harde vloeren als tapijt zijn in een handomdraai weer mooi.

Er zit een uitschuifbare borstel in de steel die je niet kan kwijt raken. Ik vond die borstel erg handig om stof en spinnenwebben aan het plafond of in kleine hoekjes weg te halen.

Het stofcompartiment klik je gemakkelijk los en dan leeg je ‘m zo in de prullenbak. Als je eenmaal een stofzuiger zonder zak gebruikt wil je niet meer terug. Deze stofzuiger was ook iets stiller dan mijn vorige.

Het enige kleine nadeel is dat de stang een tikje zwaar is en wat goedkoop aanvoelt. Verder is het een hele goeie stofzuiger voor een nog betere prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Zeer betaalbaar

Minpunten

• Steel is wat zwaar

Hans76 10-07-2017

Sterke zuigkracht

Wat meteen opvalt is de sterke zuigkracht van de stofzuiger. Bij momenten komt zelfs het tapijt omhoog, dus het stof zal er zeker uit zijn! De ingebouwde borstel in de steel is een meerwaarde, zo geraak je het opzetstuk niet kwijt. Ook het feit dat je geen stofzuigerzak nodig hebt is mooi meegenomen. Het toestel is zeer compact en makkelijk weg te zetten. Enige nadeel: bij het ledigen van de stofzuiger boven de vuilbak, moet je opletten dat je niet morst.

Pluspunten

• krachtig
  • handige borstel ingewerkt in steel

Minpunten

• opletten voor morsen bij ledigen

Vicky24 10-07-2017

Krachtig

Zeer compacte en krachtige stofzuiger, handig in gebruik, zeker als je huisdieren hebt is dit de ideale stofzuiger om in huis te hebben.
De gebogen borstel is super om in alle hoekjes te geraken

Pluspunten

• Borstel die vast zit aan steel
  • Krachtig

Minpunten

• Snoer net te kort

Smittang 10-07-2017

Super product

Prima design, goed doordacht
Stil qua geluidsvolume
Zuigt goed op bank en laminaat.
Handig dat de zuigstuk aan de slang vastzit.
Snoer is over het algemeen lang genoeg.

Sammiesuus 09-07-2017

Fijne stofzuiger

Een fijne kleine en lichte stofzuiger. De stofzuiger is heel wendbaar. Het borsteltje op de stang is erg praktisch voor precies werk. De bak met vuil is makkelijk los te maken en te legen.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Fijne hulpstukken
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Snoerlengte

Keetie 09-07-2017

zeer gebruiksvriendelijk toestel

Zeer licht, handig en compact toestel.
Alle accessoires bij de hand en geen gedoe met zakken.
Aangenaam om te gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • goede zuigkracht

Lore B 09-07-2017

lichte stofzuiger met een grote zuigkracht

Het eerste wat mij opviel was de zuigkracht. Hij zuigt veel harder dan je zou verwachten van zo’n compact toestel. Ik heb de test gedaan op ons kunstgras in de veranda en de meeste kruimels en stofjes zuigt hij moeiteloos van tussen het gras. De zuigkracht kan je niet regelen op de machine, maar er zit wel een schuifje op de buis, als je dit open schuift zuigt hij minder hard.

Als je de lange steel losklikt heb je een uitschuifbaar borsteltje aan de zuigmond. Het is heel handig dat dit een vast onderdeel is van de stofzuiger, zo kan je het opzetstuk niet kwijt geraken. Er werd ook een apart opzetstuk meegeleverd op parket te stofzuigen. Dit gebruik ik niet omdat we maar een klein stuk parket hebben en het te veel gedoe is om dit aparte stuk erbij te zoeken. Maar het parket met de standaard zuigmond stofzuigen werkt ook prima.

Het toestel zelf is mooi, compact en verrassend licht. Eenvoudig te legen, ik ben blij dat ik van dat gedoe met stozuigerzakken af ben. Verder maakt hij vrij veel lawaai, maar dit is mijn eerste zakloze stofzuiger dus misschien is dit wel altijd zo.

Kortom, een lichte stofzuiger met een grote zuigkracht, zeker zijn geld waard.

Pluspunten

• Licht en compact
  • Geen zak nodig
  • Grote zuigkracht
  • Geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• Luid

WobbeR 09-07-2017

Een scherp geprijsde keus

Steven 07-07-2017

Erg fijne stofzuiger

Erg fijne sterke stofzuiger. Erg handig in gebruik, fijn dat het borsteltje aan de stang zit zodat je die niet kwijt raakt. Erg fijn op laminaat en tapijt. Echt een aanrader. Hebben ook sinds kort een zakloze Samsung maar die is beduidend minder.

Pluspunten

• Kracht
  • Makkelijk over laminaat
  • Goed over nagedacht door Philips

Anoniem 07-07-2017

Sterke, stille stofzuiger

Erg fijn apparaat, goed op tapijt en laminaat. Veel handige en doornachtige functies zoals de borstel op de steel. Fijn in gebruik.

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

Ivette 07-07-2017

Krachtige en handige stofzuiger

Deze stofzuiger had ik snel uit de doos, en in elkaar gezet. alles spreekt voor zich.
het is een lichte stofzuiger met een heel goede zuigkracht. De steel is mooi lang, zodat je niet hoeft te bukken en alle hulpmiddelen zitten handig op de steel verwerkt. mooi lang snoer, en zeer wendbare machine.

Pluspunten

• lange steel
  • wendbaar
  • goede zuigkracht

Tijsty 07-07-2017

Klein maar fijn

Een hele fijne stofzuiger die zeer compact en goed wendbaar is met z'n grote wielen en brede zuigkop met wieltjes. Zuigt goed alles op van de grond maar ook matten neemt hij goed onder handen. Handig dat je de hulpstukken onmiddellijk bij de hand hebt tijdens het stofzuigen. Heel gemakkelijk te ledigen en schoon te maken. Hoeveelheid geluid valt goed mee.

Pluspunten

• compact
  • heel wendbaar

Minpunten

• geen handvat om te dragen

Nanda 06-07-2017

Goede kleine stofzuiger

Mooie kleine stofzuiger. Werkt goed. Ik vind het erg handig dat er aan de stang een klein borsteltje zit, ingebouwd zeg maar, zodat je niet meer een los klein borsteltje ergens hebt slingeren. Hij heeft genoeg kracht.

Pluspunten

• Borsteltje aan stang