Philips PowerPro Compact FC9333 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marjolein 03-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Heel veel filters om schoon te moeten houden

Thereddragonmom 19-07-2017 Product paar weken in bezit

Compact maar TOP

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

Toxaris 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Hadden we eerder moeten kopen...

De stofzuiger is ter vervanging van een oude Nilfisk. We waren aangenaam verrast door deze stofzuiger. De zuigkracht is erg goed, zo goed zelf dat als je vergeet het schuifje open te zetten, dat vloerkleedjes vast blijven zitten aan de zuigmond. Het ontwerp is erg prettig. Niet alleen erg wendbaar, maar ook handig. In hoogte verstellen van de zuigstang is een druk op de knop, de borstel is ingebouwd in het handvat en schuif je zo naar beneden. Het spitse opzetstuk is bevestigd aan de stang. Alles bij de hand en snel te gebruiken. De vorm van de standaard zuigmond (er worden er twee geleverd) is driehoekig, waardoor hoeken zuigen kinderspel is. Ook aan de randen van de zuigmond is de zuigkracht goed.
Doordat de stofzuiger zakloos is, is hij makkelijk te legen. Wel maakt hij flink wat geluid, maar niet echt meer dan andere stofzuigers.
Al met al zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• krachtig
  • handig ontwerp

Minpunten

• snoer mag langer

Bart1903 12-07-2017 Product paar maanden in bezit

Goede stofzuiger voor niet-uitdagende omgevingen

We hadden deze stofzuiger oorspronkelijk gekocht voor het stofzuigen was onze woning met hondenhaar. Daarvoor is hij helaas iets te licht bevonden, maar we zetten hem nu naar volle tevredenheid in op onze 1e verdieping waar hij dienst doet als huishoudassistent voor de kinder- en badkamers.

Dankzij de goede wieltjes, lengte van de draad en het gewicht geraakt hij in alle hoeken van de kamer.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Gemakkelijk in onderhoud

Minpunten

• Niet voor dierenhaar

Wobbe 12-07-2017 Product paar weken in bezit

Goeie keus voor een scherpe prijs

Deze stofzuiger is een hele goede keus als je voor een scherpe prijs een zak-loze stofzuiger zoekt.

Hij zuigt beter dan mijn vorige stofzuiger van een ander merk die twee keer zo duur was. Ook was ik verbaast over hoe licht de stofzuiger is en hoe soepel het mondstuk over de gleed. Zowel harde vloeren als tapijt zijn in een handomdraai weer mooi.

Er zit een uitschuifbare borstel in de steel die je niet kan kwijt raken. Ik vond die borstel erg handig om stof en spinnenwebben aan het plafond of in kleine hoekjes weg te halen.

Het stofcompartiment klik je gemakkelijk los en dan leeg je ‘m zo in de prullenbak. Als je eenmaal een stofzuiger zonder zak gebruikt wil je niet meer terug. Deze stofzuiger was ook iets stiller dan mijn vorige.

Het enige kleine nadeel is dat de stang een tikje zwaar is en wat goedkoop aanvoelt. Verder is het een hele goeie stofzuiger voor een nog betere prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Zeer betaalbaar

Minpunten

• Steel is wat zwaar

Hans76 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Sterke zuigkracht

Wat meteen opvalt is de sterke zuigkracht van de stofzuiger. Bij momenten komt zelfs het tapijt omhoog, dus het stof zal er zeker uit zijn! De ingebouwde borstel in de steel is een meerwaarde, zo geraak je het opzetstuk niet kwijt. Ook het feit dat je geen stofzuigerzak nodig hebt is mooi meegenomen. Het toestel is zeer compact en makkelijk weg te zetten. Enige nadeel: bij het ledigen van de stofzuiger boven de vuilbak, moet je opletten dat je niet morst.

Pluspunten

• krachtig
  • handige borstel ingewerkt in steel

Minpunten

• opletten voor morsen bij ledigen

Vicky24 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Krachtig

Zeer compacte en krachtige stofzuiger, handig in gebruik, zeker als je huisdieren hebt is dit de ideale stofzuiger om in huis te hebben.
De gebogen borstel is super om in alle hoekjes te geraken

Pluspunten

• Borstel die vast zit aan steel
  • Krachtig

Minpunten

• Snoer net te kort

Sammiesuus 09-07-2017 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Een fijne kleine en lichte stofzuiger. De stofzuiger is heel wendbaar. Het borsteltje op de stang is erg praktisch voor precies werk. De bak met vuil is makkelijk los te maken en te legen.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Fijne hulpstukken
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Snoerlengte

Keetie 09-07-2017 Product paar dagen in bezit

zeer gebruiksvriendelijk toestel

Zeer licht, handig en compact toestel.
Alle accessoires bij de hand en geen gedoe met zakken.
Aangenaam om te gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • goede zuigkracht

Lore B 09-07-2017 Product paar weken in bezit

lichte stofzuiger met een grote zuigkracht

Het eerste wat mij opviel was de zuigkracht. Hij zuigt veel harder dan je zou verwachten van zo’n compact toestel. Ik heb de test gedaan op ons kunstgras in de veranda en de meeste kruimels en stofjes zuigt hij moeiteloos van tussen het gras. De zuigkracht kan je niet regelen op de machine, maar er zit wel een schuifje op de buis, als je dit open schuift zuigt hij minder hard.

Als je de lange steel losklikt heb je een uitschuifbaar borsteltje aan de zuigmond. Het is heel handig dat dit een vast onderdeel is van de stofzuiger, zo kan je het opzetstuk niet kwijt geraken. Er werd ook een apart opzetstuk meegeleverd op parket te stofzuigen. Dit gebruik ik niet omdat we maar een klein stuk parket hebben en het te veel gedoe is om dit aparte stuk erbij te zoeken. Maar het parket met de standaard zuigmond stofzuigen werkt ook prima.

Het toestel zelf is mooi, compact en verrassend licht. Eenvoudig te legen, ik ben blij dat ik van dat gedoe met stozuigerzakken af ben. Verder maakt hij vrij veel lawaai, maar dit is mijn eerste zakloze stofzuiger dus misschien is dit wel altijd zo.

Kortom, een lichte stofzuiger met een grote zuigkracht, zeker zijn geld waard.

Pluspunten

• Licht en compact
  • Geen zak nodig
  • Grote zuigkracht
  • Geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• Luid

Steven 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Erg fijne stofzuiger

Erg fijne sterke stofzuiger. Erg handig in gebruik, fijn dat het borsteltje aan de stang zit zodat je die niet kwijt raakt. Erg fijn op laminaat en tapijt. Echt een aanrader. Hebben ook sinds kort een zakloze Samsung maar die is beduidend minder.

Pluspunten

• Kracht
  • Makkelijk over laminaat
  • Goed over nagedacht door Philips

babske4 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Minpunten

• te kort snoer

Ivette 07-07-2017 Product paar dagen in bezit

Krachtige en handige stofzuiger

Deze stofzuiger had ik snel uit de doos, en in elkaar gezet. alles spreekt voor zich.
het is een lichte stofzuiger met een heel goede zuigkracht. De steel is mooi lang, zodat je niet hoeft te bukken en alle hulpmiddelen zitten handig op de steel verwerkt. mooi lang snoer, en zeer wendbare machine.

Pluspunten

• lange steel
  • wendbaar
  • goede zuigkracht

Tijsty 07-07-2017 Product paar weken in bezit

Klein maar fijn

Een hele fijne stofzuiger die zeer compact en goed wendbaar is met z'n grote wielen en brede zuigkop met wieltjes. Zuigt goed alles op van de grond maar ook matten neemt hij goed onder handen. Handig dat je de hulpstukken onmiddellijk bij de hand hebt tijdens het stofzuigen. Heel gemakkelijk te ledigen en schoon te maken. Hoeveelheid geluid valt goed mee.

Pluspunten

• compact
  • heel wendbaar

Minpunten

• geen handvat om te dragen

Nanda 06-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede kleine stofzuiger

Mooie kleine stofzuiger. Werkt goed. Ik vind het erg handig dat er aan de stang een klein borsteltje zit, ingebouwd zeg maar, zodat je niet meer een los klein borsteltje ergens hebt slingeren. Hij heeft genoeg kracht.

Pluspunten

• Borsteltje aan stang

Fetinel 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuiger FC9 333

Een licht en compact toestel. Handig om de trap mee op en af te gaan.
Kattenharen neemt hij probleemloos op. Al blijven de haartjes soms in de accessoire borsteltjes hangen.
Het snoer mocht iets langer maar dat is mijn persoonlijke visie.
De verschillende borstels zijn handig en gemakkelijk te versteken.
Handig om overal mee rond te stofzuigen.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Licht en compact

Minpunten

• soms piepend geluid

Roland 05-07-2017 Product paar weken in bezit

Compacte krachtpatser

Op het moment dat je hem aanzet verrast de zuigkracht. Deze is zo sterk dat de kracht wat minder gezet moet worden op de buis. Helaas geen instelbaar toerental op de stofzuiger zelf maar de functie op de buis werkt ook prima. Deze compacte zuiger kan zijn taak goed aan in huis met meerdere personen en een hond.

De geïntegreerde borstel in de handvat is ideaal en super gemakkelijk. Het opzetstuk voor op de buis is juist het tegenovergestelde. Het opzetstuk werd binnen een minuut verwijdert van de buis. Een plekje op de stofzuiger zelf zou praktischer zijn.

Ook het schoenmaken van de opvangbak is een fluitje van een cent. Dit heb ik wel een anders meegemaakt.

Samengevat de PowerPro Compact is een stofzuiger die gewoon doet wat hij moet doen en makkelijk op te bergen is door zijn compacte formaat

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goede zuigkracht
  • Geintergreerde borstel in handgreep
  • Makkelijk schoon te maken
  • Uitwasbaar filter

Minpunten

• Geen regbaar toerental
  • Buisclip voor extra opzetstuk

frankdertank 04-07-2017 Product paar dagen in bezit

prijs-kwaliteit quasi onklopbaar

De stofzuiger is heel gebruiksvriendelijk, zuigt goed, is compact en maakt weinig lawaai. Dat zijn voor mij de belangrijkste kenmerken die hij moet hebben om prijs-kwaliteit optimaal te scoren. Ergonomisch is hij gemakkelijk door de in hoogte instelbare steel. Een nadeel: er is geen handvat om hem op te tillen, tenzij dat met het handvat van de filter moet, maar dat vind ik gevaarlijk naar breken toe...

Pluspunten

• zuigt goed
  • compact
  • weinig lawaai

Minpunten

• geen handvat

Mugje023 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Goede stille stofzuiger

Wow, ik ben heel blij met mijn nieuwe stofzuiger. Het was even wennen om niet meer een stofzak te hebben. Maar als er nu iets verdwijnt in mijn stofzuiger kan ik het er met gemak uithalen. Deze stofzuiger werkt stil, en schoon. Hij is licht en makkelijk te hanteren. Wat een verschil. Op de trap kan ik de speciale stof mond naar beneden halen. Die zit gewoon op de stang. Dus zo makkelijk te hanteren.

• Geen stofzak
  • Lichgewicht

Hanzer 04-07-2017 Product paar weken in bezit

Dé stofzuiger die de daad bij het woord voegt...

'Amazed' is het kernwoord die op zijn plaats is bij dit product. Hij voldoet aan alles wat een stofzuiger moet zijn. Krachtig, handig, licht en geen rompslomp met hulpstukken.. Het maakt alles stofvrij op een tijdsbesparende manier door zijn kracht en licht ontwerp waardoor alles sneller gedaan is en op een betere manier. Effectief² . Zelfs het design is over nagedacht. Superproduct!

Pluspunten

• krachtig
  • design
  • hulpstukken steeds bij de hand
  • geen stofzak
  • licht en wendbaar