Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars - Reviews

Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 40 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars op Kieskeurig.nl.

Marc 24-03-2019

weinig zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik heb nog nooit een review geschreven maar nadat ik vanmorgen het huis heb stof gezogen, ben ik op zoek gegaan naar reviews van deze stofzuiger, om te kijken of het misschien aan mij lag. Ik heb me enorm geërgerd aan de zuigkracht.

Ik zou deze niet nemen, hij is misschien energiezuinig maar als je 3 x langer zuigt omdat hij niets opneemt..

Wel een makkelijke, lichte en best mooie zuiger maar hij zuigt gewoon niet goed.

Maurice 07-04-2020

Helemaal mee eens. We hebben nog nooit zo'n slechte stofzuiger gehad. Weinig mogelijkheden en weinig zuigkracht. Zonde van je geld.

Marjolein 03-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met veel zuigkracht. Lange steel dus fijn in gebruik voor lange mensen. Zuigt alle kattenharen goed op ipv enkel vooruit te schuiven. De voet van de steel is goed wendbaar waardoor je makkelijk onder kastjes komt zonder heel diep te bukken.
Moet zeggen dat zakloos zuigen me ideaal leek maar het legen en daarna schoonmaken van de bak en het schoonmaken van alle filters kost me meer tijd en valt me wel erg tegen.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Licht dus makkelijk te tillen
  • Goede zuigkracht

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Annemieke 12-04-2019

Onhandige stofzuiger zonder zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Er zitten geen standen op zodat hij altijd op dezelfde stand zuigt.
Hij valt heel makkelijk om.
De stang is te lang om goed mee te kunnen zuigen.
De borstel die aan de stand zit is niet schoon te maken omdat hij er vast aan zit.
Het elektriciteitssnoer is te kort.

Minpunten

• onvoldoende zuigkracht
  • zuigkracht niet regelbaar
  • te kort snoer

Tonnie Nieuwenburg-Moes 25-06-2018

Lichtgewicht en compact.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Makkelijk in gebruik veel hulpstukken geluid valt mee. Na de stofzuiger te hebben uitgeprobeerd ben ik hier heel enthouisast over. Kwaliteit en prijs in juiste verhouding.

Thereddragonmom 19-07-2017

Compact maar TOP

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We Zijn suuuperblij met de nieuwe power pro compact. Snel, makkelijk hanteerbaar, maakt alle oppervlaktes in een mum stofvrij. Vanaf nu stofzuigt ook mijn ventje met alle plezier!!!

filmpje https://photos.app.goo.gl/rkgqqkjncRG1pvx03

Pluspunten

• Snel
  • Handelbaar

babske4 07-07-2017

Prima zakloze stofzuiger met goede zuigkracht.

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Lichte stofzuiger met goede zuigkracht. Lange steel, waaraan verschillende hulpstukken bevestigd zitten. Maakt geen overdreven hard geluid en is erg licht van gewicht en wendbaar.
Enig minpuntje is het snoer (9meter), deze had wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • wendbaar
  • licht van gewicht
  • compact model, makkelijk op te bergen

Dave1001 20-12-2020

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik ben in het bezit van deze stofzuiger.wilde er altijd al een zonder stofzak en het legen gaat ook erg handig.je kan de bak handig afspoelen onder de kraan.Ook is de zuigkracht erg goed.

Toxaris 12-07-2017

Hadden we eerder moeten kopen...

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

De stofzuiger is ter vervanging van een oude Nilfisk. We waren aangenaam verrast door deze stofzuiger. De zuigkracht is erg goed, zo goed zelf dat als je vergeet het schuifje open te zetten, dat vloerkleedjes vast blijven zitten aan de zuigmond. Het ontwerp is erg prettig. Niet alleen erg wendbaar, maar ook handig. In hoogte verstellen van de zuigstang is een druk op de knop, de borstel is ingebouwd in het handvat en schuif je zo naar beneden. Het spitse opzetstuk is bevestigd aan de stang. Alles bij de hand en snel te gebruiken. De vorm van de standaard zuigmond (er worden er twee geleverd) is driehoekig, waardoor hoeken zuigen kinderspel is. Ook aan de randen van de zuigmond is de zuigkracht goed.
Doordat de stofzuiger zakloos is, is hij makkelijk te legen. Wel maakt hij flink wat geluid, maar niet echt meer dan andere stofzuigers.
Al met al zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• krachtig
  • handig ontwerp

Bart1903 12-07-2017

Goede stofzuiger voor niet-uitdagende omgevingen

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

We hadden deze stofzuiger oorspronkelijk gekocht voor het stofzuigen was onze woning met hondenhaar. Daarvoor is hij helaas iets te licht bevonden, maar we zetten hem nu naar volle tevredenheid in op onze 1e verdieping waar hij dienst doet als huishoudassistent voor de kinder- en badkamers.

Dankzij de goede wieltjes, lengte van de draad en het gewicht geraakt hij in alle hoeken van de kamer.

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar
  • Gemakkelijk in onderhoud

Wobbe 12-07-2017

Goeie keus voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Deze stofzuiger is een hele goede keus als je voor een scherpe prijs een zak-loze stofzuiger zoekt.

Hij zuigt beter dan mijn vorige stofzuiger van een ander merk die twee keer zo duur was. Ook was ik verbaast over hoe licht de stofzuiger is en hoe soepel het mondstuk over de gleed. Zowel harde vloeren als tapijt zijn in een handomdraai weer mooi.

Er zit een uitschuifbare borstel in de steel die je niet kan kwijt raken. Ik vond die borstel erg handig om stof en spinnenwebben aan het plafond of in kleine hoekjes weg te halen.

Het stofcompartiment klik je gemakkelijk los en dan leeg je ‘m zo in de prullenbak. Als je eenmaal een stofzuiger zonder zak gebruikt wil je niet meer terug. Deze stofzuiger was ook iets stiller dan mijn vorige.

Het enige kleine nadeel is dat de stang een tikje zwaar is en wat goedkoop aanvoelt. Verder is het een hele goeie stofzuiger voor een nog betere prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Zeer betaalbaar

MarcvdB 11-07-2017

Fijne zuigkracht uit deze compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Deze stofzuiger verving onze oude Philips stofzuiger met zak. De zakloze stofzuiger zuigt nog beter en stof en vuil wordt soms zelfs aangetrokken van een paar centimeter afstand. Op laminaat glijdt hij fijn over de vloer en de stand voor kleed/vloerbedekking maakt dat andere oppervlakken ook goed schoon worden. Een klein nadeel is het ophangsysteem voor de steel+slang. Dit voelt erg instabiel aan. Bij onze vorige stofzuiger hetzelfde en daar zelfs kapot gegaan. Je moet bij deze de steel inschuiven zodat er minder kracht op komt te staan.

wilma268 11-07-2017

Fijne lichte stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Deze stofzuiger hebik nu 2 weken en ik ben er erg blij mee.
Fijn dat er verschillende opzetstukken opzitten, en op de stang zit zelfs een borsteltje geintegreerd. Makkelijk voor de meubels of op de trap.
De stofzuiger glijdt makkelijk over allerlei oppervlakken heen, Parket en tapijt zijn snel en efficient gezogen. Het valt me echt op dat het makkelijker en lichter gaat dan de vorige. Een minpuntje is de knop in het handvat dat de zuigkracht regelt, deze schuift te makkelijk heen en weer en moet je echt vast houden om hem op de goede plek te houden.

Hans76 10-07-2017

Sterke zuigkracht

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Wat meteen opvalt is de sterke zuigkracht van de stofzuiger. Bij momenten komt zelfs het tapijt omhoog, dus het stof zal er zeker uit zijn! De ingebouwde borstel in de steel is een meerwaarde, zo geraak je het opzetstuk niet kwijt. Ook het feit dat je geen stofzuigerzak nodig hebt is mooi meegenomen. Het toestel is zeer compact en makkelijk weg te zetten. Enige nadeel: bij het ledigen van de stofzuiger boven de vuilbak, moet je opletten dat je niet morst.

Pluspunten

• krachtig
  • handige borstel ingewerkt in steel

SebasvanW1982 10-07-2017

Handige compacte zeer gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Zeer handige compacte stofzuiger met een eigentijds design. Deze stofzuiger hebben wij voor erbij gekocht en daar is hij prima voor. Komt overal makkelijk bij en super handige opvangbak waardoor je geen zakken meer nodig hebt. Klik, leeggooien en klaar. Ben er blij mee en zou de stofzuiger zeker aanraden.

Moooo 10-07-2017

super ding

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Ik heb de stofzuiger nu enkele weken in gebruik en ben er echt super tevreden mee. de stofzuiger heeft veel verschillende opzetstukjes die je kunt gebruiken in verschillende situaties. dit maakt de stofzuiger erg compleet. daarnaast is het heel fijn dat de stofzuiger geen zak heeft. dit maakt de stofzuiger ideaal in gebruiksgemak. Daarnaast zuigt de stofzuiger erg goed. De haren van mijn kat zuig ik hier moeiteloos mee op.
ook de prijs kwaliteit verhouding is erg positief.
Al met al erg tevreden en kan hem een ieder aannraden!

Vicky24 10-07-2017

Krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Zeer compacte en krachtige stofzuiger, handig in gebruik, zeker als je huisdieren hebt is dit de ideale stofzuiger om in huis te hebben.
De gebogen borstel is super om in alle hoekjes te geraken

Pluspunten

• Borstel die vast zit aan steel
  • Krachtig

Lisa2912 10-07-2017

Compact en krachtig

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Erg prettig in het gebruik doordat hij zo klein is. Ook voor wat langere mensen ideaal want door de lange steel kan je gewoon rechtop staan en stofzuigen. De hulpstukken zitten handig op de steel en dus altijd binnen handbereik.

Sammiesuus 09-07-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Een fijne kleine en lichte stofzuiger. De stofzuiger is heel wendbaar. Het borsteltje op de stang is erg praktisch voor precies werk. De bak met vuil is makkelijk los te maken en te legen.
Het snoer had van mij iets langer mogen zijn.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Fijne hulpstukken
  • Makkelijk te legen

Keetie 09-07-2017

zeer gebruiksvriendelijk toestel

Geschreven voor: Philips 3000 series FC9333 zwart, blauw, grijs, paars

Zeer licht, handig en compact toestel.
Alle accessoires bij de hand en geen gedoe met zakken.
Aangenaam om te gebruiken.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • goede zuigkracht