Miele Complete C3 Power Parquet bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Power Parquet bruin op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap 16-08-2017

Super wendbaar met grote vlakke vloeren mondstuk

Deze Miele stofzuiger doet wat je ervan kunt verwachten: Prima zuigkracht. Volgt goed. De parketborstel is breed met een dubbele scharnier aan de slang zodat je hem gemakkelijk in alle hoeken en kieren kunt draaien

Pluspunten

• wendbaar
  • Meerdere zuigmonden meegeleverd
  • veel zuigkracht standen

Minpunten

• Parketborstel zuig zichzelf vast.loopwieltjes?
  • Netsnoer zou langer mogen

Haarman 24-06-2017

Lichtgewicht, weinig lawaai en lang snoer

Prima stofzuiger, doet zijn werk goed en is van goede kwaliteit. De vorige Miele ging 17 jaar mee en door zijn kwaliteit mag je dat ook verwachten.

Pluspunten

• licht gewicht
  • lang snoer

Minpunten

• geen

Rene 07-05-2017

Hoge zuigkracht, grote zuigmond, kwalitatief hoogwaardig

Onze vorige Miele begon na 10 jaar wat minder te worden en besloten deze voortaan als garage stofzuiger te gaan gebruiken en een nieuwe Miele aan te schaffen. De reden om voor deze te gaan was de grote zuigmond en de grote drukknoppen. In de praktijk werkt de grote zuigmond ideaal voor grote oppervlakken en ook op elk type oppervlak. De honden- en kattenharen heeft de stofzuiger ook geen enkele moeite mee.

Meegeleverde accessoires zijn ook ideaal om bijv. bank en stoelen schoon te zuigen.

Wat overigens ook ideaal is zijn de zachte en zeer soepele zwenkwielen. Deze maken het manoeuvreren ideaal.

Tip: gebruik originele Miele stofzakken. In onze vorige stofzuiger hebben we diverse huismerken getest, maar de ervaring is dat de zuigkracht met de originele Miele stofzakken een heel stuk beter is. Zijn misschien iets duurder, maar wij hadden het idee dat we ook minder vaak hoefden te vernieuwen met de originele stofzakken.

Pluspunten

• Grote zuigmond
  • Grote zuigkracht
  • Alles voelt kwalitatief goed aan
  • Grote stofzak
  • Perfecte zwenkwielen

Minpunten

• Zou iets langer snoer mogen hebben

Joyce 06-05-2017

Fijne stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger is dit...de borstel is breed en zeer wendbaar..ik heb mijn hele leven al Miele stofzuigers gehad maar deze steekt er boven uit...

Pluspunten

• Smalle brede borstel
  • Licht en wendbaar

p.v.d.w. 01-05-2017

Miele stofzuiger complete C3 Power parquet

Met deze stofzuiger is het niet een last, maar een lust om te zuigen. Vooral het grote mondstuk wat wendbaar is, werkt heel makkelijk. Na een zuigbeurt heb ik echt het idee dat mijn vloeren schoon zijn. Ook een groot voordeel is dat er een lang snoer aanzit en je de zuigkracht op een perfecte manier kan instellen. Kortom : een geweldige stofzuiger voor een prima prijs.

Pluspunten

• Licht in gebruik.
  • groot wendbaar mondstuk, lang snoer
  • grote zuigkracht

Brenda te Velde 29-04-2017

Fijne, grote zuigmond en lang snoer

De grote zuigmond werkt erg prettig. Ik vind de kleur ook heel mooi. Het apparaat maakt niet veel geluid en de lange snoer is ook heel prettig. Met extra filters etc heeft het een goede prijs-kwaliteit verhouding. Blij mee!

Pluspunten

• Grote zuigmond
  • Lang snoer

C.J.Huijbreghs 29-04-2017

Miele stofzuiger

Na meer dan 25 jaar trouwe dienst van onze Miele stofzuiger (Hij doet het nog steeds en is naar de zolder verhuisd) een nieuwe aangeschaft die met veel minder lawaai en betere zuigkracht uitstekend voldoet.

Pluspunten

• zuigkracht goed te regelen
  • minder lawaai

Minpunten

• geen
  • geen

S. Lakeman 29-04-2017

Miele Complete C3 Power Parquet

Van mijn moeder mocht ik een cadeau voor mijn verjaardag uitzoeken. Een goede stofzuiger wilde ik graag en dat werd sowieso een Miele. Mijn vorige stofzuiger was ook een Miele maar een oudje van nog 2200 watt. Deze stofzuiger is 1600 watt en is een stuk stiller dan mijn oudje, zelfs mijn katten blijven liggen. In mijn huis heb ik overal laminaat en de parketzuigmond die je erbij krijgt is lekker breed en zacht. Hij schraapt niet over de grond, het snoer van 11 meter zorgt ervoor dat je niet steeds van stopcontact hoeft te wisselen. Hoewel mijn oude stofzuiger het nog doet ben ik erg blij met de stillere versie, met twee katten gebruik ik 'm dagelijks. Met 1 druk op de knop wordt het snoer met een rap tempo opgerold. De telescopische stofzuigerstang maakt het erg gemakkelijk om in te schuiven. Op aanraden van de verkoper gekozen voor een stofzuiger met stofzak, aangezien de kattenharen dan niet in de stofzuiger gaan zitten. Ben erg blij met deze stofzuiger.

Pluspunten

• Groot vermogen, minder watt
  • Extra lang snoer van 11 meter
  • Extra opzetborstels
  • Accessoires onder de deksel

Minpunten

• Energieverbruik

H.g.m. van Roosmalen Goselink 28-04-2017

Ziet er mooi uit. Gemakkelijk te hanteren

Voldoet aan de verwachtingen.
Zuigt prima. Keuze uit verschillende standen van min naar plus. Gewicht is prima te hanteren.
Prettig op te bergen. Hulpstukken eenvoudig te gebruiken en op te bergen.
Speciale parketborstel.

Pluspunten

• zie boven

Minpunten

• nog niet

Jaap 28-04-2017

Mooie brede zuigmond voor parketvloer

Pluspunten

• wendbaar
  • Meerdere zuigmonden meegeleverd
  • veel zuigkracht standen

Minpunten

• geen

Paul V 28-04-2017

Sterke motor

Goede en krachtige zuigkracht, rolt goed, licht lekker in de hand.
Kleur is even wennen. toe behoren voldoende

H. Kleijer 15-04-2017

De beste stofzuiger die je maar kunt wensen

Na onze 1e Miele hebben we een aantal verschillende merken stofzuigers gehad. Niets beviel eigenlijk echt goed. Nu hebben we weer een Miele. De Complete C3 Powerline Parquet.
Wat een geweldige stofzuiger! Zuigt krachtig. is vrouw vriendelijk, zeer gemakkelijk in gebruik en heeft een grote parquetmondstuk. Kortom een zeer goede stofzuiger die de prijs dubbel en dwars waard is

Lam 12-04-2017

Mooie en licht stofzuiger

Toen na 6 jaar onze Miele stofzuiger de geest gaf, direct en nieuwe Miele gekocht. Mijn vrouw koos de kleur uit, "cappuccino bruin". De nieuwe is erg krachtig ondanks het mindere vermogen t.o.v. haar voorganger. Erg prettig zijn de verschillende zuigmonden die standaard werden meegeleverd, een brede voor parket, een wat smallere voor reguliere vloeren en één plavuizen. Ook de druktoetsen voor het regelen van de zuigkracht is handig, bij de oude ging dit via een draaiknop. Al met al verwachten we het huis weer jaren probleemloos te kunnen schoonhouden. Thx Miele.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lichtgewicht
  • Standaard diverse zuigmonden
  • Tiptoetsen voor regelen zuigkracht

Minpunten

• Tot nu toe geen