Philips Performer Ultimate FC8941/09 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Topkok 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte zuigkracht

Eindelijk een stofzuiger gevonden die aan onze wensen voldoet. Voor tapijt en laminaat een goed en snel resultaat. Geluidsarm, extra lang snoer en niet zwaar. Kort en krachtig. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer dat zelf weer oprolt
  • Geluidsarm

Minpunten

• Stofzak vervangen

Heleen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een wendbare krachtpatser

Iedereen die een kat of hond heeft kent het probleem waarschijnlijk: haren in huis. Als je dan ook nog vloerbedekking hebt, heb je helemaal een uitdaging. Een uitdaging die deze stofzuiger zeker aan kan! Het is een stofzuiger met een hoge zuigkracht en met de extra hulpstukken die je handig in de stofzuiger zelf kan bewaren verwijder je gemakkelijk haren van b.v. meubels.

De stofzuiger komt met twee grote mondstukken: één voor vloerbedekking en één voor andere vloeren. De stofzuiger is verder erg wendbaar. De stofzuiger wordt geleverd met een uitgebreide starterskit met extra zakken en filter.

Het design is erg modern en strak, maar lijkt wat minder krasbestendig. Maar uiteindelijk koop je een stofzuiger om de prestaties en op dat vlak is dit echt een winnaar!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Veel zuigkracht
  • Lang snoer
  • Perfect om haren te verwijderen
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Behuizing minder krasbestendig

erik76 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo hoort een stofzuiger te zijn

Wat een stofzuiger is dit.
Met het nieuwe design van de zuigmond heb ik geen last meer van haren die overal in vast komen te zitten. De zuigkracht is enorm en hij is ook nog eens erg stil. Zo stil dat ik eerst eens keek of hij wel goed zijn werk deed.
Hij is wendbaar en de steel is makkelijk in lengte af te stellen. Het snoer geeft je meer dan genoeg ruimte en er zal geen vuiltje meer veilig zijn in huis.
En voor het eerst gebruik ik nu ook de bijgeleverde hulpstukken omdat deze heel handig in de stofzuiger zelf opgeborgen zitten. Via het digitale display kan je heel handig diverse standen selecteren. Hij is energiezuinig en voorzien van goede filters dus ik heb geen last van mijn allergieën.

Pluspunten

• Erg stil
  • Compact
  • energiezuinig

Minpunten

• nog geen

Rianne 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne stille krachtpatser!

De oude stofzuiger had het na 3 jaar al begeven ( ander merk) dus gauw weer terug naar Philips, waar we ook onze eerste stofzuiger van hadden. Dit keer een Performer Ultimate. Echt een fijne stofzuiger! Licht en wendbaar, lang snoer, zuigt erg goed. 2 mondstukken, dus ook handig voor het tapijt. Grote plukken kattenhaar die vastzitten in het tapijt moet je drie keer overheen, maar kleine deeltjes verwijdert hij snel en makkelijk uit het tapijt. Harde vloeren zuigt hij heel goed met het speciale mondstuk. Het enige nadeel is de makkelijk krassende behuizing....verder een prima stofzuiger, gewoon fijn om mee te werken en vertrouwde kwaliteit van Philips! Bovendien lange garantie!

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Snoerlengte
  • Meerdere mondstukken
  • Zuigkracht

Minpunten

• Behuizing krast snel

Wendy 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super fijn!!!

ohh wat is hij fijn!!!
* Het geluid is zo zacht dat mijn hondje en 3 katten niet eens bang meer zijn, terwijl ze normaal gesproken niet weten hoe snel ze moeten vluchten.
* Het snoer is langer dan normaal, wat erg fijn is want je kunt de hele verdieping doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen.
* Er zit een digitale display op waar je tussen de verschillende standen kunt kiezen.
* De stang is extra lang, dus geen rugpijn meer!
* Hij is zeer wendbaar en niet erg zwaar.
* Haren van dieren zuigt hij zo van de bank, op de meubelstand. (Die hoor je amper, zo zacht!)
* De voet is lekker plat, dus kunt er makkelijk mee onder meubels.
* AAA - dus érg zuinig, altijd fijn!

Pluspunten

• Zacht geluid
  • Wendbaar
  • Zuinig
  • Lang snoer
  • Zuigt haren zo op