Philips Performer Ultimate FC8941 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

erik76 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo hoort een stofzuiger te zijn

Wat een stofzuiger is dit.
Met het nieuwe design van de zuigmond heb ik geen last meer van haren die overal in vast komen te zitten. De zuigkracht is enorm en hij is ook nog eens erg stil. Zo stil dat ik eerst eens keek of hij wel goed zijn werk deed.
Hij is wendbaar en de steel is makkelijk in lengte af te stellen. Het snoer geeft je meer dan genoeg ruimte en er zal geen vuiltje meer veilig zijn in huis.
En voor het eerst gebruik ik nu ook de bijgeleverde hulpstukken omdat deze heel handig in de stofzuiger zelf opgeborgen zitten. Via het digitale display kan je heel handig diverse standen selecteren. Hij is energiezuinig en voorzien van goede filters dus ik heb geen last van mijn allergieën.

Pluspunten

• Erg stil
  • Compact
  • energiezuinig

Minpunten

• nog geen

summy 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Sinds twee weken ben ik in het bezit van de performer FC8941/09.

Tijdens het uitpakken viel me op dat alles er verzorgd en degelijk uitzag, wat ik ook wel verwachtte van een merk als Philips.
De stofzuiger is heel eenvoudig en binnen enkele minuten gebruiksklaar.

Er zitten twee aparte zuigmonden bij de TriActive Advance deze gebruik je op gladde vloeren erg plat dus fijn onder wat lagere meubels.
en de Carpet Clean voor bijv matten, tapijt, lopers ec.

In een apart geïntegreerd vak zitten Spleetmondstuk, Geïntegreerde borstel en een Kleine borstel dus geen zoeken meer naar onderdelen!

Het snoer heeft een prima lengte waardoor continu een ander stopcontact zoeken verleden tijd is.

De stofzuiger is goed wendbaar, heeft een mooie vormgeving en is licht zodat een eventuele trap/ bovenverdieping geen obstakel vormt.

Erg fijn is ook het allergiefilter deze houdt 99,9 % van de deeltjes tegen wat echt letterlijk een verademing is!

De zuigkrachtregeling op het handvat is erg fijn in gebruik nu hoeft er niet meer gestopt en gebukt
te worden om de stofzuiger harder of zachter te zetten als je wisselt van vloer of naar een meubelstuk.
Helaas zit er geen aan/uit knop op het handvat.

De zuigkracht op houten vloeren en op tapijt is prima te noemen.

Erg mooi is ook het led display welke je duidelijk aangeeft in welke ( zuigkracht) stand hij op dat moment staat.

De zakken zijn ook erg ruim dus langere tijd te gebruiken.

De stofzuiger zelf is een juweeltje voor het oog zeker in combinatie met de led paneel.

Het apparaat produceert gemiddeld geluid, dus niet echt stil of luidruchtig te noemen.

Pluspunten

• Lengte snoer
  • wendbaarheid
  • zuigkracht regeling in handvat
  • grote zakken
  • geïntegreerde mondstukken

Sjaan 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte, zuinige stofzuiger

Deze lichte stofzuiger heeft energieklasse AAA, maar daar merk je niets van. Op onze gladde vloer zuigt hij met gemak zowel kattenbakkorrels als stof en hagelslag. Handig dat de accesoires in de stofzuiger zitten. Ook luxe dat de stofzuiger met de digitale toetsen gemakkelijk in te stellen is voor gladde vloer, vloerbedekking (deurmat), bekleding en gordijnen.

Pluspunten

• Zuinig
  • Wendbaar
  • Licht
  • Werking!

Minpunten

• Beschadigd snel

Estar 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke stofzuiger die aan zijn eisen voldoet!

Met deze stofzuiger wordt zuigen weer een feestje. hij is goed wendbaar, licht en toch heel krachtig.

Pluspunten

• wendbaar
  • licht
  • dubbele stofzuigerkop

Dani32 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stofzuiger!

Erg blij dat ik na jaren Miele nu deze krachtpatser van Philips heb. Het apparaat is ideaal in gebruik door de goede zuigkracht, de wendbaarheid, het lange snoer maar vooral het goede mondstuk die op alle vloeren super presteert. Het beschadigt de vloer niet doordat er rubberen uitstekende delen aan de onderkant van het mondstuk zitten. Dit klinkt stroef, maar werkt heel fijn.

Vloerbedekking, parket en vloerkleden gaan allemaal met hetzelfde mondstuk die je niet van stand hoeft te verwisselen. Waar ik mijn oude stofzuiger op een hele minimale stand moest zetten wanneer ik het vloerkleed of het tapijt ging stofzuigen, kan ik hem nu in de krachtigste stand laten. Hij verwijderd dus meer vuil, maar glijd ook makkelijk en soepel over alle soorten ondergrond. Ook is het mondstuk heel plat waardoor ik zelfs onder onze (losstaande) kachels en onze lage bank kan komen. Ik krijg hem met gemak in alle hoeken, en onder alle kasten.

Het apparaat is ook erg stil. Dat vind ik zelf erg prettig. De zuigkracht is fantastisch, ook als de zak bijna vol is. En de grote wielen zorgen voor een goede wendbaarheid. Het lange snoer is ook erg handig bij het stofzuigen van de auto. En sowieso is dat handig omdat je niet telkens van stopcontact hoeft te wisselen.

Ik vind dit apparaat echt een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid
  • Lengte snoer
  • Soepel

Hillie1979 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger!

Wij hadden al een Philips stofzuiger waar wij heel tevreden over waren. Totdat wij deze kochten en er achter kwamen dat hij nog veel beter schoonmaakt.
Het is een krachtige stofzuiger die werkelijk alles tussen de kieren van de vloer weg krijgt. Ook de kattenharen worden moeiteloos van het meubilair gezogen. En het lange snoer is top! Wij zijn heel tevreden!
Het enige nadeel is dat het mondstuk vervangen iets omslachtig is.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Veel accessoires
  • Prima bij huisdieren

Minpunten

• Wisselen mondstuk omslachtig

Remonneke 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer fijne stofzuiger

Deze stofzuiger is makkelijk in gebruik, niet zwaar en ook de haren van onze kat heeft deze fijne stofzuiger geen moeite mee. Fijn dat de snoer zo lang is en dat deze na 1 druk op de knop automatisch oprolt. Verder heeft de stofzuiger een mooi design.

Minpuntje vind ik de rubbertjes die je zelf onder het zuigmond moest drukken gauw losgaan, die er al aan zitten zijn wel heel fijn en beschermd echt je vloer.

• Zuinig
  • Zuigkracht

Minpunten

• rubbertje laat makkelijk los onder het zuigmond

Topkok 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte zuigkracht

Eindelijk een stofzuiger gevonden die aan onze wensen voldoet. Voor tapijt en laminaat een goed en snel resultaat. Geluidsarm, extra lang snoer en niet zwaar. Kort en krachtig. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lang snoer dat zelf weer oprolt
  • Geluidsarm

Minpunten

• Stofzak vervangen

Heleen 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Een wendbare krachtpatser

Iedereen die een kat of hond heeft kent het probleem waarschijnlijk: haren in huis. Als je dan ook nog vloerbedekking hebt, heb je helemaal een uitdaging. Een uitdaging die deze stofzuiger zeker aan kan! Het is een stofzuiger met een hoge zuigkracht en met de extra hulpstukken die je handig in de stofzuiger zelf kan bewaren verwijder je gemakkelijk haren van b.v. meubels.

De stofzuiger komt met twee grote mondstukken: één voor vloerbedekking en één voor andere vloeren. De stofzuiger is verder erg wendbaar. De stofzuiger wordt geleverd met een uitgebreide starterskit met extra zakken en filter.

Het design is erg modern en strak, maar lijkt wat minder krasbestendig. Maar uiteindelijk koop je een stofzuiger om de prestaties en op dat vlak is dit echt een winnaar!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Veel zuigkracht
  • Lang snoer
  • Perfect om haren te verwijderen
  • Gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Behuizing minder krasbestendig

Juf Emily 25-04-2017 Product paar maanden in bezit

heerlijk geluidsarme stofzuiger

De stofzuiger is geluidsarm. je denkt eerst even ; wat hoor ik; voor je beseft dat het de stofzuiger is. Ik ben niet heeel erg overtuigd over de zuigkracht; de lange haren op het tapijt verdwijnen pas nadat ik de mond van de slang heb gehaald.Ook zelfs met het extra zuigmond speciaal voor tapijten.

Pluspunten

• geluidsarm
  • lekker lang snoer wat soepeltjes oprolt
  • rijdt soepel en valt niet om

RobbertF 20-12-2016

Uitstekende performer

De stofzuiger is energiezuinig en erg stil, maar dit alles is niet ten koste gegaan van de zuigkracht. Ook als de zak bijna vol is is de zuigkracht nog zeer goed. De grote wielen en het lange snoer zorgen voor een goede wendbaarheid en groot bereik. De stofzuiger wordt geleverd met twee zuigmonden en kleine losse opzetborstels. Doordat de zuigmond plat is kan je ook moeiteloos in hoekjes en onder de meubels zuigen. Prijs kwaliteit zeker een aanrader!

robbert.f 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekende performer

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Zeer wendbaar
  • Lang snoer

Danielle1010 13-12-2016

Fantastische stofzuiger

Ik vind deze stofzuiger ideaal in gebruik door de goede zuigkracht, de wendbaarheid, het lange snoer maar vooral het goede mondstuk die op alle vloeren super presteert. Het beschadigt mijn vloer niet doordat er rubberen uitstekende delen aan de onderkant van het mondstuk zitten. Dit klinkt stroef, maar werkt heel fijn.

Het apparaat vind ik ook erg stil, wat ik zelf erg prettig vind. De zuigkracht is fantastisch, ook als de zak bijna vol is. En de grote wielen zorgen voor een goede wendbaarheid. Het lange snoer is ook erg handig bij het stofzuigen van de auto. En sowieso is dat handig omdat je niet telkens van stopcontact hoeft te wisselen.

Ik vind dit apparaat echt een aanrader! Wij zijn erg tevreden over de capaciteit en het gebruiksgemak. Het is een erg fijne stofzuiger, en ik kan ook eigenlijk geen minpunt bedenken.

Roussia 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige, luxe en krachtige stofzuiger

Wij zijn erg blij met deze Philips performer ultimate stofzuiger! De zuigkracht is echt super sterk, alles wordt moeiteloos opgezogen; van kattenharen, kattengrind tot stof. Een energiezuinige stofzuiger, met een laag wattage. De stofzuiger heel gemakkelijk wendbaar en rolt zo met je mee. Een lang snoer en een stang die goed in hoogte te verstellen is. Door het aparte vakje bovenop de stofzuiger heb je de hulpstukken altijd bij de hand. Geen stang meer die op de grond valt, doordat je deze kan vastklikken aan de stofzuiger. In het begin moest ik wennen aan de rubberen mond (i.p.v. haren borstel zoals voorheen), hierdoor lijkt het net iets zwaarder te gaan. Door het rubber blijven er geen stof en haren aan de zuigmond zitten, erg prettig. 3 rubberen onderdelen moesten er zelf op geklikt worden, deze gaan regelmatig los en hebben we al 2x uit de stofzuigerzak moeten graaien. Maar dat is het waard, omdat deze stofzuiger zo ontzettend goed zuigt! Het design is ook erg mooi! Met een digitaal display en een bediening in de stang is het een luxe stofzuiger. Er zitten twee aparte zuigmonden bijgeleverd, zodat er op elke ondergrond goed gezogen kan worden. Wij zijn heel tevreden en bevelen deze stofzuiger ook bij andere aan!

Pluspunten

• zeer krachtig op alle ondergronden
  • mooi design
  • zeer wendbaar
  • digitaal display
  • bediening in stang

Minpunten

• Rubberen onderdelen laten los
  • Rubberen onderdelen zelf erop zetten zonder uitleg

Roussia 12-12-2016

Een prachtige, luxe en krachtige stofzuiger!

Iloon777 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Futuristisch uiterlijk, maakt belofte waar

Het gestroomlijnde uiterlijk en de verlichte display zorgen data deze stofzuiger er futuristische uitziet. Het is een licht apparaat en de stofzuigerslang is handzaam. De zuigkracht is heel sterk. Kattenharen worden moeiteloos van het kleed gezogen. Voordeel vind ik dat het apparaat heel stil is. Het snoer is lekker lang, ik bereik vanuit een stopcontact de hele verdieping. Mijn kinderen vonden het apparaat zo mooi dat ze ook wilden stofzuigen. Door de goede hanteerbaarheid en de eenvoudig verstelbare slang ging dat prima en mogen ze het zeker vaker doen :-)

Pluspunten

• mooi
  • handzame verstelbare slang
  • lang snoer
  • niet zwaar
  • goede zuigkracht

Minpunten

• slang wat lastig in houder te klikken bij opbergen

Iloon777 12-12-2016

Futuristisch uiterlijk, maakt belofte waar

Het gestroomlijnde uiterlijk en de verlichte display geven deze stofzuiger een futuristische indruk. Het is een licht apparaat en de stofzuigerslang is handzaam. De zuigkracht is heel sterk. Kattenharen worden moeiteloos van het kleed gezogen. Voordeel vind ik dat het apparaat heel stil is. Het snoer is lekker lang, ik bereik vanuit een stopcontact de hele verdieping. Mijn kinderen vonden het apparaat zo mooi dat ze ook wilden stofzuigen. Door de goede hanteerbaarheid en de eenvoudig verstelbare slang ging dat prima en mogen ze het zeker vaker doen :-)

Noek71 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Stille, krachtige stofzuiger

Pluspunten

• Krachtig
  • Goed wenbaar
  • Grote stofzak
  • Geintergreerde hulpstukken

Noek71 12-12-2016

Krachtige stofzuiger

Heb deze stofzuiger nu 3 weken in mijn bezit en hij bevalt prima. Makkelijk in gebruik. Door de grote wielen is hij erg goed wendbaar en gaat hij makkelijk over verschillende oppervlakten. Er zit een apart mondstuk bij voor tapijt en in de stofzuiger zitten nog 2 kleine borstels opgeborgen. De stofzuiger is stil en krachtig.

Welkebijnaamkannog 10-12-2016

Lichte stofzuiger, zuinig en werkt prima