Philips Performer Ultimate FC8942 - Reviews

Energielabel
A
Nat en/of droog
droog

Beoordeling op basis van 36 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BartTilburg 06-12-2016 Product paar weken in bezit

de Philips Performer Ultimate, het lijkt wel een sportwagen!

Bij het uitpakken van de Philips Performer Ultimate valt direct het geweldige design op, het is een beauty om te zien. De wielen en de body van de Philips Performer Ultimate hebben iets weg van de velgen van een sportwagen, stoer en gestroomlijnd.

De mondstukken die bij de stofzuiger worden geleverd zijn allen voorzien van de meest nieuwe en slimme snufjes, met het TriActive Advance-mondstuk kan je haren opzuigen zonder dat deze verstrengeld raken in het mondstuk. Dit is erg handig, zeker als je huisdieren hebt. Tevens wordt er het CarpetClean-mondstuk bijgeleverd, een speciaal mondstuk voor grondige reiniging van tapijt.

Het ingenieuze filtersysteem maakt de Philips Performer Ultimate tot de ideale stofzuiger voor mensen met allergieën. Dit zorgt ervoor dat tot 99,9% van de stofdeeltjes wordt gezuiverd! Ook voor mensen zonder allergieën is dit natuurlijk een veel gezondere keuze!

Ook over het milieu is nagedacht bij Philips, zeer grote zuigkracht combineren met een laag wattage door de AirflowMax-technologie. Dit resulteert in optimale zuigkracht en een extreem laag stroomverbruik, de Philips Performer Ultimate heeft dan ook de AAA-classificatie.

Geweldige specificaties, dit beloofd wat! Ik kon niet wachten om deze krachtpatser eens op de proef te stellen. Gelijk de stekker in het stopcontact gedaan, on your mark, get set, Go!!

Het digitale led verlichte display springt aan, een prachtig gezicht en tevens erg handig, deze geeft namelijk relevante informatie over de prestaties van de stofzuiger weer. Óók zit er op het display een indicator voor als de stofzak vol is. Het handvat van de machine is voorzien van een afstandsbediening, ideaal! Nooit meer bukken tijdens het stofzuigen om de zuigkracht te regelen, dit kan nu gewoon via de afstandsbedinging op het handvat. Wéér zo’n slim snufje van Philips!

De machine maakt weinig geluid in vergelijking met mijn vorige stofzuiger, en dat terwijl de zuigkracht aanzienlijk groter is. Dit is waar Philips met kop en schouders boven de rest uitsteekt, zowel het design als de functionaliteit krijgen evenveel aandacht. Je hebt immers niets aan een mooie machine die niet doet wat het beloofd. Daar hoef je bij deze Philips Performer Ultimate geen zorgen over te maken. Binnen no-time scheur ik met deze machine als een ware coureur door de woonkamer, de hal, de badkamer en alle slaapkamers heen. Van harde vloeren tot tapijt, deze machine deinst nergens voor terug! Geen vieze uitblaaslucht uit de machine, en al het stof verdwijnt als sneeuw voor de zon. Werkelijk waar een beest van een machine die ik iedereen kan aanbevelen.

Finish!

Met een grijns van oor tot oor stal ik mijn Philips Performer Ultimate op “Pole-Position” in de meterkast. Heerlijk om met zulke machines om te mogen gaan. Zó wordt het huishouden weer leuk!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Enorme zuigkracht
  • Handige afstandsbediening
  • Geweldig filtersysteem, allergievrij
  • Energiezuinig

Marral 22-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger!

Geweldige stofzuiger! Goede zuigkracht. Makkelijk te bedienen. Fijne stofzuigervoet. Voelt heel licht maar toch heel stevig. Ziet er mooi uit en fijne bediening

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak
  • Accessoires handig opgeborgen

Minpunten

• Je drukt snel de knopjes op het handvat

Annamarie 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Topper van een stofzuiger

Wat een fijn en gemakkelijk apparaat. Ideaal door de regelaar op het handvat, wendbaar en lange snoer.

Zo is stofzuigen een makkie!

Pluspunten

• Stang met regelaar
  • Lange snoer
  • Wendbaar
  • Regelbare zuigkracht

Anna83 12-12-2016

Prettige samenwerking

Prettige samenwerking met deze stofzuiger. Ideaal vanwege zijn allergiefilter.
Stang met bediening is heel handig net als de lange snoer en wendbaarheid.

Zuigt moeiteloos de kleinste kruimels op.

MdeJong78 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige, stille stofzuiger

Een aantal weken geleden deze stofzuiger ontvangen. Na ontvangst natuurlijk direct uitgepakt. Stofzuiger zat keurig verpakt met een zeer compleet starterspakket met stofzuigerzakken, en ook een zakje met geurkorrels. Erg fijn. Ook zitten er voldoende hulpstukken bij voor onder andere tapijt, harde vloeren, meubels e.d.. Aan de steel van de stofzuiger zit nog een extra handvat waarmee je de stofzuiger in de gewenste zuigkracht kan zetten. Het digitale display op de stofzuiger geeft aan welke zuigkracht je gebruikt. Erg handig. Een extra voordeel vind ik het lange snoer dat je met 1 druk op de knop automatisch weer kan laten inrollen. Wat opvalt is dat de stofzuiger, in vergelijking met mijn andere stofzuiger, erg stil is.
Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger.

Pluspunten

• Lange snoer

MdeJong78 11-12-2016

Fijne, stille stofzuiger met veel opties.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze stofzuiger.

jansie 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger met handige bediening op het handvat

Erg blij met deze mooie luxe stofzuiger. De stofzuiger heeft een mooi design en een stoere uitstraling. Hij maakt niet veel lawaai. Erg handig en makkelijk is de bediening op het handvat waardoor je niet meer hoeft te bukken om hem harder of zachter te zetten. Je krijgt minder rugklachten omdat je veel rechter opstaat met stofzuigen. Daarbij zie je op de display op welke standje hij staat. Zuigt goed ook op hoogpolig tapijt met het extra mondstuk wat bijgeleverd is. Het mondstuk beweegt soepel waardoor je makkelijk in alle hoekje kunt. Hij heeft fijne grote wielen waarbij hij soepel achter je aan beweegt. Minder last van allergie door het allergiefilter. Zuigt ook dierenharen ook goed op. Bijgeleverd is voor het eerste jaar extra filters en zakken met een geurtje, waardoor je stofzuiger een heerlijke lucht verspreidt.
Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de wartel bij mij steeds uit de stofzuiger schoot. Hierover heb ik prettig contact met de klantenservice gehad.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen op het handvat
  • goede zuigkracht
  • allergiefilter
  • energiezuinig

Minpunten

• wartel schiet er makkelijk uit

Jansie 10-12-2016

luxe mooie krachtige stofzuiger

Clubsoda25 09-12-2016

top stofzuiger!

Design: mooi en van deze tijd. Supergebruikersvriendelijke, lichtgewicht stofzuiger, makkelijk in gebruik. Wat ook superfijn is, is de handbediening op de stand. Hij is heel wendbaar, maar het belangrijkste: hij zuigt goed. met de verschillende mondstukken kan ik er perfect mee uit de voeten op ons parket, en op de vloerbedekking. Echt een geweldig ding; aanrader!

onlydaisy 08-12-2016 Product paar weken in bezit

magnifieke stofzuiger

Zeer goede stofzuiger, goede zuigkracht, licht in gewicht, goed om op te tillen om bijvoorbeeld de trap te stofzuigen, kan goed overal bij zoals bijvoorbeeld onder de bank en de kasten.
Verschillende standen ook zeer prettig,
Het fijnste aan het gebruik van de Philips Performer Ultimate is het prettige handvat met afstandsbediening zeer gebruik vriendelijk, hierdoor niet onnodig bukken voor de rug maar in de goede werk houding het huis stofzuigen, de verschillende mondstukken om stoffen af te nemen en het huis verder af te stoffen ook zeer prettig om mee te werken.
Het geluid van deze stofzuiger mag er ook wezen,
geen harde geluiden maar een mooi gedempt geluid.
Verder vind ik het design helemaal van deze tijd,
snoerlengte is ook perfect.
Kortom ik ben Ultimate tevreden!
Stofzuigen sinds de komst van de Philips performer
in huis is weer een plezier!

Pluspunten

• licht gewicht
  • prettige werkhouding
  • goede zuig kracht
  • design
  • verschillende standen

onlydaisy 07-12-2016

Magnifiek

Verschillende standen ook zeer prettig,
Het geluid van deze stofzuiger mag er ook wezen,
geen harde geluiden maar een mooi gedempt geluid.
Verder vind ik het design helemaal van deze tijd,
snoerlengte is ook perfect.
Kortom ik ben Ultimate tevreden!
Stofzuigen is sinds de Philips performer
in huis is weer een plezier!

Ilona T 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super stofzuiger

Deze super ergonomische stofzuiger heeft een super kracht. Met het handige handvat aan de slang en de verstelbare buis kun je met een goede houding stofzuigen. ook is de stofzuiger licht om mee te trekken door de soepele wielen. Op het handvat kun je de stofzuiger bedienen. Het mooie design en display maken hem af. Ik heb huisdieren en een stoffen bank en de haren zijn er goed af te krijgen met het kleine borsteltje die erbij zit. Er zitten op de koppen ook geen ronddraaiende borsteltjes meer op maar rubber, zodat je nooit meer vast gedraaide haren eruit hoeft te peuteren. Kortom hele fijne en goede stofzuiger

Pluspunten

• Ergonimisch
  • Bedieningsgemak
  • verwijderd huisdier haren
  • niet zwaar

IlonaT 06-12-2016

super stofzuiger

Deze super ergonomische stofzuiger heeft een super kracht. Met het handige handvat aan de slang en de verstelbare buis kun je met een goede houding stofzuigen. ook is de stofzuiger licht om mee te trekken door de soepele wielen. Op het handvat kun je de stofzuiger bedienen. Het mooie design en display maken hem af. Ik heb huisdieren en een stoffen bank en de haren zijn er goed af te krijgen met het kleine borsteltje die erbij zit. Er zitten op de koppen ook geen ronddraaiende borsteltjes meer op maar rubber zodat je nooit meer vastgedraaide haren eruit hoeft te peuteren. Kortom hele fijne en goede stofzuiger

BartTilburg 06-12-2016

De Philips Performer Ultimate is de sportwagen onder de stof

FINISH!

Inge F 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger met goede zuigkracht

De stofzuiger was gemakkelijk in gebruik te nemen en makkelijk te bedienen. De stofzuiger zuigt erg goed, zelfs kleinere haartjes.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zuigkracht in te stellen
  • Sterke stofzuiger
  • Solide stofzuiger

Minpunten

• Enigzins een zware stofzuiger

AlexandraB 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Hele fijne, sterkte stofzuiger!

Wat een fijne, sterke stofzuiger! Het is een heel wendbaar apparaat, hij rijdt rustig achter je aan. Fijne, sterke motor, die ook de kleinste rommeltjes goed opzuigt.

Het snoer is lang, dat is fijn! Anderzijds had de stang wel iets langer gemogen. De motor maakt een rustig, zoemend geluid (vergeleken met andere stofzuigers).

Het is wel even wennen, de knopjes op het handvat van de stang - in heb begin drukte ik tijdens het stofzuigen wel eens per ongeluk op de knopjes waardoor de zuigkracht minder of sterker wordt. Let wel: ik vind het wel handig dat ze op het handvat van de stang zitten!

Bij het pakket een startset ontvangen met zakken en filters. Ook een zakje met geurkorrels, die een lekkere, frisse geur in je huid achterlaten. Heerlijk!

Al met al een echte aanrader, deze stofzuiger!

Pluspunten

• Fijne, sterkte stofzuiger
  • Wendbaar apparaat, rijdt rustig achter je aan
  • Lang snoer
  • Motor maakt rustig, zoemend geluid
  • Bediening op het handvat van de stang

Minpunten

• Stang had wat langer gemogen

Chantal0811 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, ergonomisch apparaat met flink wat zuigkracht.

Heel prettig apparaat. Ik heb minder last van m'n allergieën tijdens het zuigen en hij houdt heel fijn vast. Hij is erg wendbaar en de zuigmond past ook onder lagere kasten. Het instructieboekje vond ik zelf erg onhandig met alleen maar plaatjes en geen tekst.

Pluspunten

• lang snoer
  • platte zuigmond
  • Verschillende standen
  • Bediening in de steel
  • perfect wanneer je een allergie hebt

Minpunten

• redelijk zwaar apparaat
  • Instructieboekje mag uitgebreider

Chantal0811 05-12-2016

Mooi, ergonomisch apparaat met flink wat zuigkracht.

AlexandraB 03-12-2016

Hele fijne, sterkte stofzuiger!

Al met al een echte aanrader, deze stofzuiger!

Jan 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne gebruiksvriendelijke stofzuiger die goed schoonmaakt

Prima, degelijke stofzuiger voor een normale prijs. En dat met 5 jaar garantie.
Zuigt goed, zowel laminaat als vloerbedekking.
Zuigt krachtig met relatief weinig lawaai. Krijgt probleemloos de kattenharen weg.
Stofzuigerbuis is te verlengen, erg fijn voor lange mensen.
Ook het lange snoer is prettig.
De Hepa filter is erg prettig en werkt goed. Er komt totaal geen vies stof uit waarvan je gaat niezen.

Pluspunten

• Hepa filter
  • Lang snoer
  • Compact
  • Goed wendbaar
  • Weinig geluid