Philips stofzuiger FC8957/09 Performer Ultimate met stofzak A 750 W rood - Reviews

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

KeHe 11-10-2017 Product paar weken in bezit

Mooi design, maar zwaar en onhandig om mee te werken.

2 weken geleden deze prachtige futuristische stofzuiger aangeschaft, voorzien van van alles, maar voor mij toch diverse nadelen. Met name de relatief zware stang met afstandsbediening vallen me tegen. Ik kan em helaas niet retourneren omdattie gebruikt is, maar dit is echt een spijtaankoop voor zo´n duur product. Allereerst de pluspunten die er ook wel zijn:
- groot bereik (11m dacht ik)
- lage voet (makkelijk om ergens onder te kunnen), maar deze maakt wel krassen op de plinten langs de muur
- stofzuiger zelf is/rijdt licht
- verlichting op de voet is handig
- diverse borstels en hulpstukken
- accessoires opbergbaar onder de klep
- rustig geluid, niet zo hard
- gaat na 2 sec niet gebruiken uit (meestal, dit doet het soms niet)
De nadelen voor mij:
- zware stang! Geeft mij schouder- en rugklachten, het zuigen is nu echt een zware opgave geworden
- vaste slang/draait niet mee, dat maakt em lastig wendbaar
- ik duw steeds per ongeluk op de aan/uitknop op de stang, heel onhandig!
- voet maakt piepend geluid op de vloer, en krassen langs de plinten aan de muur
- voetstuk is best lastig los te koppelen
- de zuigkracht niet nóg harder in te stellen, er zijn 5 standen, verder niet traploos in te stellen helaas, waardoor je soms net te hard of net te zacht zuigt
- er kan geen parketborstel op, is er niet bij te verkrijgen, dat geldt ook voor die nieuwe borstel, het Triactive mondstuk
- lastig in parkeergleufje te zetten

Pluspunten

• zie de recensie boven

Minpunten

• zie de recensie boven

HSWV 06-10-2017

Prachtig ontwerp, maar te zware stang o.a.

Ruim een week geleden deze prachtige futuristische stofzuiger aangeschaft, voorzien van van alles, maar voor mij toch diverse nadelen. Met name de relatief zware stang met afstandsbediening vallen me tegen. Daarom ga ik deze misschien terugbrengen (daar ben ik nog niet over uit). Zie verder de voor- en nadelen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Anoniem 09-08-2017

goede stofzuiger

fijn stofzuiger met een lange steel geen rug klachten en een lange snoerlengte en zelfs bijna geruisloos
Oorspronkelijk gepost op philips.nl