Rowenta RO4933 Green Force Max RO4933 Stofzuiger met zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RO4933 Green Force Max RO4933 Stofzuiger met zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Schaapforlife 16-05-2023

Mooie stofzuiger

Wat een fijne stofzuiger. Maakt nauwelijks geluid. Doet wat het moet doen. Gemakkelijk in gebruik en neemt bijna geen ruimte in beslag.

Pluspunten

• Gemak
  • Geluid

r**********@g******** 05-05-2023

sterk en krachtig

perfecte stofzuiger voor mensen met Huisdieren, met zijn krachtige zuigkracht is je huis aan kant,
hond normaal gesproken ban voor het geluid maar met deze stofzuiger geen angst.
mijn vloerbedekking ziet er weer als nieuw uit na gebruik.
het stofzuigen is nu ook leuk voor manlief.

Pluspunten

• krachtieg zuigkracht
  • geluidsarm

Minpunten

• nvt
  • nvt

a**********@y******** 02-05-2023

Zeer krachtig

Uiterlijk: oog netjes, prima design, wat eenvoudig maar prima. Fijn dat hij is gemaakt van gerecyclede materialen. Start: Even puzzelen om in elkaar te zetten, maar daarna snel te starten. De test: Ons huis betreft grotendeels zachte vloerbedekking met gedeelte harde vloer. De borstel is erg simpel, op de stand voor harde vloeren zuigt hij zich zeer sterk vast aan de vloer waardoor je de power flink moet terugschroeven. Op de zachte vloeren kost het zo enorm veel kracht dat ik oprecht pijn in mijn rug kreeg en alleen de bovenverdieping heb kunnen zuigen. Dat zuigen betrof dan in alleen de trekkende beweging naar je toe, duwen was erg zwaar. Ik heb de voet van mijn oude stofzuiger erop gezet om te kunnen stofzuigen, dan gaat het wel goed. Ik ga nog een nieuwe Rowenta voet kopen die beter geschikt is voor ons type vloer. De vloer wordt wel echt ontzettend goed en krachtig schoon dus daarover ben ik erg tevreden. De stofzuiger is licht en wendbaar en daarmee handig in gebruik.
Pluspunten: Super krachtige motor Minpunten: Zo krachtig dat op harde vloeren hij zich vastzuigt, op zachte vloeren moet je hard werken maar deze worden schoner dan ooit. Dit is met de originele eenvoudige voet die erbij zit, met een andere voet gaat dit wel goed.

Pluspunten

• kracht

Minpunten

• te krachtig / zuigt vast / zwaar

Eefke123 25-02-2023

Krachtige stofzuiger

Een hele fijne stofuiger die erg krachtig is en dus schoon zuigt. Ik heb de borstel verruild voor een parketborstel, dit zuigt net iets soepeler. Erg fijn is het lange snoer zodatbik de hele woonkamer door kan. De steel is in verhouding tot mijn oude stofzuiger wel wat korter, waardoor je iets krom staat met zuigen. Maar verder een aanrader!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Krachtig

Minpunten

• Korte ateel

bartje006 25-02-2023

Krachtpatser van gerecycled materiaal

We hebben deze stofzuiger gekocht, omdat onze oude aan vervanging toe was. Hij heeft een sterke zuigkracht. En heeft een speciale zuigmond voor zowel harde als zachte vloeren. We hebben zelf alleen harde vloeren, dus het stofzuigen van tapijt hebben we niet getest. Daarnaast hebben we voor deze stofzuiger gekozen vanwege het uiterlijk en omdat deze gemaakt is van gerecyclede materialen. Ook heeft deze een extra grote stofzak. En dat is erg fijn met twee kleine kinderen. Er zit maar één ander opzetstuk bij, maar dat is voor ons niet zo'n probleem. We gebruiken eigenlijk alleen de standaard zuigmond. En op de stang zit ook nog een borstel voor kleinere stukken. Voordelen: - Sterke zuigkracht. Zuigt zich op harde vloeren goed vast, soms lastig om te stofzuigen. Maar met het schuifje op de stang, kun je dat makkelijk regelen. - Uiterlijk. Zwart met rode accenten. Ziet er niet uit als een standaard stofzuiger. - Gemaakt van gerecyclede materialen. Een stofzuiger is bijna volledig van plastic. Groot pluspunt dus dat deze stofzuiger grotendeels gemaakt is met gerecycled materiaal. - Vier zwenkwieltjes. Onze vorige stofzuiger had twee grote wielen en twee zwenkwieltjes. Deze heeft 4 zwenkwieltjes en dat maakt het makkelijker om te hanteren. Nadeel daarvan is dat de stofzuiger niet goed blijft staan als je de kabel eruit trekt. - Geluid is niet echt hard. Vergeleken met onze vorige stofzuiger. Nadelen: - Aan de zuigmond zitten twee wieltjes. Als je onder de bank wilt stofzuigen en je houdt de stang te laag, dan kantelt de zuigmond op die wieltjes en komt die van de grond. Voor ons niet zo'n groot probleem, maar als je een grote/diepe bank hebt dan is het wat lastiger. - Er zit geen handvat aan de bovenkant, alleen aan de voorkant. Dus je draagt de stofzuiger altijd rechtop. - Als je de stofzuiger rechtop zet, dan valt de slang best ver naar buiten. Niet echt compact, dus je moet hem tegen een muur of in een hoek zetten. Maar dat was bij onze oude stofzuiger ook zo. - Snoer is eigenlijk net te kort. We kunnen net niet naar de andere kant van de woonkamer.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Uiterlijk

Minpunten

• Koordlengte