Miele Complete C3 XXL EcoLine - SGSG1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 XXL EcoLine - SGSG1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

r*******@h********** 02-12-2022

Kapotte snoer

De Miele c3 ecoline xxl stofzuiger vertoonde na 2 jaar scheuren in de snoer. Na contact met Miele hierover te hebben opgenomen zeiden ze dat dit waarschijnlijk kwam door eigen gebruik. Dit terwijl we de stofzuiger op een normale manier gebruiken op een pvc vloer. De klacht viel helaas niet binnen de garantie termijn van 2 jaar. Er kwamen steeds meer scheuren in de snoer. In totaal 21! De mediamarkt medewerker vertelde me dat dit een vaak gehoorde klacht was, op internet was er ook een regen aan klachten (dezelfde klacht) te vinden. De stofzuiger hebben we 4 jaar kunnen gebruiken, tot dat het niet meer veilig was door alle scheuren. €300 in 4 jaar tijd. Nu twijfelen we, wel of geen Miele?!

Pluspunten

• Krachtige motor waardoor goede zuigkracht

Minpunten

• Fragiele snoer
  • Zware stofzuiger
  • Duur in aanschaf

p*****@c******** 31-07-2021

waardeloos

stel mij zeer teleur
Kunststof gaat makkelijk stuk de handgreep al moeten vervangen
de buis moeten vervangen omdat de kunststof waar de steel van de stofzuiger buis (Parkeerstand) zit af brak.
het oprolmechanisme is stuk de rem werkt niet.
in 1 woord waardeloos en dat voor meer dan €350,00.

Minpunten

• kunststof breek gemakkelijk
  • rem oprolmechanisme waardeloos

Rianne 27-04-2017

Complete C3 XXL Ecoline

Mooie stofzuiger, goed hanteerbaar en niet te zwaar. Mooi van kleur en voorzien van assecoires. Extra lange kieren zuigmond erbij wat fijn is om in de hoeken van het plafond te komen.