AEG VX6-1-IW-5 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX6-1-IW-5 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

Frank 20-10-2017

Goed voor deze prijs

Geschreven voor: AEG VX6-1-IW-5 wit

Omdat mijn Electrolux na iets meer dan 3 jaar al stuk ging,moest ik een nieuwe. Ditmaal wilde ik voor onder 100 euro een stofzuiger en dan is de keuze wat kleiner.Deze stond bij Blokker voor 99 euro en voldoet: geen plastic buizen, energiezuinig en ondanks de kleine wieltjes , rolt hij prima door de kamer. Je kunt wel merken dat hij wat goedkoper is; een speciale parketborstel zit er bv niet bij. Wel zitten er 4 extra zakken in de doos.

Pluspunten

• zuigkracht
  • laag energieverbruik

Minpunten

• snoer mag iets langer

Arnold 25-04-2017

AEG VX6-1-IW-5

Geschreven voor: AEG VX6-1-IW-5 wit

De stofzuiger is erg plastic - achtig. De klep die geopend moet worden om de stofzuigerzak te verwisselen is van erg dun plastic en beweegt alle kanten op vanaf het vaste schanierpunt. De stofzuiger stang is erg zwaar en de stofzuigermond zuigt wel erg vast op het laminaat bij vol vermogen (krijg je wel spierballen van). De stofzuiger heeft dus wel voldoende zuigkracht voor die 600 Watt nominaal vermogen en het geluid valt me ook best mee maar ik stuur hem helaas retour.

Pluspunten

• Voldoende zuigkracht
  • Stil
  • 360graden wendbaar

Minpunten

• Dun platic
  • Zwaar stofzuigen