Philips Performer Ultimate FC8955 - Reviews

Nat en/of droog
droog

Robin 05-11-2016 Product paar dagen in bezit

Kan beter

Omdat ik mijn tien jaar oude maar zeer hoogwaardige stofzuiger (anti-allergisch en zeer ergonomisch) dankbaar aan iemand kwijt zou kunnen, was ik benieuwd of deze Philips beter zou zijn (m’n oude is van een ander merk). Voor zo’n hoge prijs verwacht je veel. Maar het bleek een achteruitgang.

SPIERKRACHT NODIG
-Het handvat-met-slang weegt veel, voelt alsof er iets zwaars zoals een pak melk onder je pols hangt. Is vermoeiend werken. Zelfs zonder zuigbuis is het handvat zwaar; boven schouderhoogte wordt dat dus helemaal vermoeiend.
-Het langer/korter maken van de zuigbuis kost redelijk wat kracht.
-De zuigvoeten zitten erg klem aan de zuigbuis, het aanduwen en het lostrekken van een zuigvoet kost veel kracht. En aangezien deze stofzuiger twee zuigvoeten heeft, zul je de voet er nogal eens af moeten halen. Ook als je spinrag bij het plafond wilt verwijderen, zal de voet er af moeten.

TOCH BUKKEN
Ik ben gewend aan een stofzuiger waarbij je nooit hoeft te bukken en nooit op één been hoeft te balanceren om voetknoppen op het toestel te bedienen. Bij deze stofzuiger is dat helaas niet het geval. Hij heeft wel afstandsbediening op het handvat, maar:
-De accessoires zitten in de stofzuiger, terwijl ze bij mijn huidige stofzuigeraan het handvat kunnen hangen. En dat handvat is dan nog steeds lichter dan van deze Philips.
-Het snoer rolt niet automatisch op tijdens heen en weer lopen, dat moet met een voetknop op de stofzuiger. Mijn huidige stofzuiger kan zo ingesteld worden dat het snoer oprolt tijdens het zuigen, zodat je nooit een kluwen snoer in de kamer hebt liggen.
-De tweede zuigvoet kan niet in de stofzuiger opgeborgen. Die voet ligt dan net op een verdieping waar je niet bent, of je moet 'm steeds met je meesjouwen. Ik geef de voorkeur aan één combi-voet, dus met intrekbare borstels/strippen.

SLANG EN BUIS
-De buis is van buiten extra breed, vanwege de electra naar de voet.
-De slang is extra breed en onprettig stug.
-Hij heeft geen draaitop ook al ziet het er wel zo uit. De foto op de site van Philips klopt niet. De aansluiting van slang op het toestal kan niet draaien. De slang kan daar ook niet om z'n lengte-as draaien; dat kan ie weer wel bij het handvat. Voor links-rechts bewegen is bij het handvat ook speling ingebouwd.

ZUIGVOETEN
-De voet met blauwe rubberen strippen eronder (in plaats van borstelranden) is bedoeld voor zowel gladde vloeren als tapijt. De tweede zuigvoet is voor echt goed zuigen op tapijt. Je kan de blauwe strippen _niet_ intrekken zoals dat met borstelranden wel kan. Er zijn blauwe reservestrippen bijgevoegd, waarom? Misschien omdat je er ook altijd tapijt en deurmatten mee moet zuigen en ze dus gauw stuk gaan? Twee wieltjes midden onder de voet (en twee achter de voet) moeten voorkomen dat je te hard op de voet drukt.
-De witte ledlampjes in de blauwe-strippenvoet tonen het stof op de vloer goed.

AUTOMATISERING
-Blauwe lampjes op de stofzuiger geven aan dat het toestel ingeschakeld is maar niet zuigt. Dit is het geval als er geen beweging is van de zuigmond, dan gaat de stofzuiger na vijf seconden op standby. Dat lijkt praktisch, maar je moet wel uitkijken waar je de zuigmond neerlegt anders zuig je per ongeluk iets op. Het automatische uitschakelen is niet echt een aanwinst, want er zit een aan/uit schakelaar pal naast je duim, waarmee ie meteen uit gaat.
Ik merkte dat ie zonder zuigbuis niet automatisch uitschakelt (of wachtte ik niet lang genoeg?) Check dit goed, vooral als je cavia rondloopt in de kamer... Misschien schakelt ie zonder zuigbuis wel automatisch uit, echter, ik gebruik m'n stofzuiger ook om slijp- en boorstof op te zuigen, dan klem ik het handvat even ergens tussen: maar dan gaat deze stofzuiger dus uit en dat moet niet..
-Afstandsbediening voor hard/zacht en aan/standby werkt goed en prettig.
-Ondanks al deze ‘automatisering’, wordt de zuigkracht niet automatisch bijgeregeld, dat moet je zelf doen.
-Een derde accessoire is een borsteltje rond driekwart van de zuigopening van het handvat. Met dus een grote opening valse lucht, terwijl de zuigkracht ook electronisch te verlagen is.
-De handleiding heeft alleen plaatjes, geen tekst, ook online niet. Is vaak gepuzzel, “wat bedoelen ze hier nou?" En iets opzoeken, bijvoorbeeld of je dat automatische-uitschakelen ook kunt opheffen, dat gaat niet.

ALLERGIE
Doordat de slang aan een deksel zit, komt de opening van de stofzak bloot te liggen als je dat deksel open doet. Dus als je wilt checken hoe vol de zak is, door even op de zak te duwen, krijg je meteen het (onzichtbare) fijnstof in je gezicht... Maar ook als je het kartonnen schuifje van de zak wilt dicht trekken, sta je met je neus vlak boven die opening. Daarmee is het kartonnen schuifje van de zak nagenoeg functieloos geworden. Dat schuifje is voor als je de zak gaat weggooien, die schuif je dicht zodat er geen stof uit kan komen.. (Bij mijn huidige stofzuiger zit de slang aan de voorkant, dus als ik de klep open doe, is de opening afgeschermd door de slang. Wil ik de zak verwijderen, dan trek ik eerst het kartonnen klepje dicht en haal dan de zak uit de machine.)

SAMENGEVAT:
Dit nieuwe model stofzuiger moet het hebben van 'gadgets' (witte en blauwe lampjes, automatisch uitschakelen, geen zuigborstels) waar je echter functionaliteit voor inlevert: een hoop gewicht onder je pols, spierkracht nodig voor aansluitingen, stof in je gezicht, snoerkluwen in de kamer, toch bukken, met los accessoire sjouwen.

helmhelm 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super modern stofzuiger met zeer goede zuigkracht

Ziet er goed uit, zuigt super goed! De zuigmond werkt perfect! Maakt weinig lawaai, heeft meerdere standen, heeft veel hulpstukken! Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• zuigkracht
  • design

Dhauhara 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Sperhandige stofzuiger!

omg omg omg wat een prachtige stofzuiger. Ik ben verliefd hen waarom ben ik dat? Ik zet de stekker in het stopcontact en hij licht prachtig op ook de zuigmond licht prachtig op. Er zit superhandige handbediening op voor harder, zachter, licht aan en zuiger uitzetten. De verschillende mondjes zitten mooi in de stofzuiger verstopt. En wat ik echt brilliant vind is de borsteltje voor de bv de plinten die als je de stang eraf haalt automatisch verschijnt. De zuigkracht is heel goed! Makkelijk te hanteren. Dikke duim!

Pieter 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen 2.0!

Superhandige stofzuiger, als je de slang neerlegt stop de stofzuiger automatisch. Ook door de gratis meegeleverde accessoires is het product voor elke kamer prima gebruiken en kan je ook makkelijk de bank stofzuigen. De hoekjes zijn door de LED verlichte borstel prima te zien en daardoor nog beter schoon te maken. Daarnaast vind ik dat deze stofzuiger veel minder herrie maakt dan mijn vorige stofzuiger. Als laatste vind ik lengte van de snoer en slang prima! Minpunt is alleen de prijs, maar dan heb je ook wat! Ik zou deze echt aanbevelen als je een nieuwe stofzuiger nodig hebt!

Pluspunten

• LED Borsel, echt handig!
  • Maakt niet veel herrie
  • Genoeg snoerlengte
  • Automastische stop

Minpunten

• Mag van mij iets goedkoper

Sofie78 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijke krachtige stofzuiger.

Door de bediening aan het handvat kan ik snel wisselen van stofzuigkracht. Het aan en uitzetten van de stofzuiger gebeurt ook aan het handvat wat een pluspunt is voor mijn rug. Een bijkomend pluspunt is de belichting onderaan het mondstuk waardoor je nog beter het stof en haren ziet liggen. Het CarpetClean mondstuk werkt uitstekend voor tapijten. Door het extra starterskit kan ik nog even verder. Een plezier om te stofzuigen. Zelfs de kinderen vinden stofzuigen nu leuk.

Pluspunten

• gemakkelijke bediening aan handvat
  • belichting aan mondstuk
  • weinig geluidshinder

Trix 14-12-2016 Product paar weken in bezit

praktische stofzuiger

De lichtjes zorgen dat je het stof goed ziet. De stofzuiger is zeer wendbaar. Bediening op de steel is ook heel praktisch, je moet je minder buigen. Een prima stofzuiger. De lange steel is ook goed voor grote personen

Pluspunten

• zuigkracht
  • lengte steel
  • lichtjes op zuigmond

Minpunten

• prijs
  • met stofzak

Didier 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Zeer compleet toestel dat voldoet aan alle verwachtingen.

Wat onmiddellijk opvalt aan de Philips Performer Ultimate is zijn knap en hedendaags design, waarbij natuurlijk de TriActive-LED-technologie op het mondstuk de kers op de taart is. Het is best wel een handige gimmick, je ziet beter het vuil liggen, ook op plaatsen waar er maar weinig licht doorsijpelt zoals in hoeken en dergelijke. Ook het digitale display geeft het toestel een professionele look en is zeer overzichtelijk.
Met de bediening op handgreep kan je de Philips Performer Ultimate eenvoudig aan- en uit zetten of de zuigkracht regelen, zonder je steeds te moeten bukken. Samen met de lengte van de zuigstang zijn dit zeker pluspunten voor diegenen onder ons die met een soms pijnlijke (onder)rug door het leven moeten.
De wendbaarheid van het toestel is prima, hetgeen voor mij een absolute must is aangezien we in huis veel plaatsen hebben waar je doorheen moet slalommen en soms moeilijk bereikbaar zijn. Met een minder wendbaar toestel heb je wel eens vaker onzachte ‘contacten’ met het meubilair, de plinten of de deurposten. Dat is dus bij deze stofzuiger dus absoluut niet het geval.
Het TriActive Advance mondstuk zelf heeft een rubberen bescherming die de deuren of poten van stoelen, tafels en andere meubelstukken beschermt tegen beschadigingen door er onzacht tegenaan te stoten met de zuigmond. Ook handig is het feit dat de het hulpstuk voor de meubels in de stang verwerkt zit en je geen bijkomende klepjes meer moet openen om dit hulpstuk te kunnen gebruiken. Heb je een ander hulpstuk nodig dan zal je wel nog het klassieke ‘klepje’ op de stofzuiger zelf moeten openen. Wat me wel opviel was dat dit ‘klepje’ soms wel héél makkelijk opengaat hetgeen ervoor kan zorgen dat het afbreekt door er ergens mee tegenaan te botsen.
De Philips Performer Ultimate heeft een grote variëteit aan zuigstanden waardoor hij geschikt is voor alle soorten ondergronden, zij het harde vloeren, hoogpolig tapijt, parket, etc … ‘Carpet Clean’-zuigstand is ideaal voor allerlei soorten tapijt.

Eindoordeel:
De Philips Performer Ultimate is een zeer compleet toestel met allerhande opzetstukken, verschillende zuigstanden, makkelijk wendbaar, een meer dan behoorlijk lang snoer en een aantal handige ‘snufjes’ zoals de LED-verlichting, de bediening op de handgreep en de automatische stop-functie maken van deze stofzuiger zeker een topper. Keerzijde van de medaille is wel dat je hiervoor een vrij hoge prijs betaald.

Pluspunten

• Hoge zuigkracht en toch relatief stil
  • Zeer wendbaar
  • TriActive-LED-technologie
  • Lengte van het snoer
  • Bediening op de handgreep en automatische aan/uit

Minpunten

• Relatief hoge prijs
  • Klepje van de hulpstukken gaat soms spontaan open

sparta 10-12-2016 Product paar weken in bezit

ultra moderne stofzuiger

ultra moderne stofzuiger met vele extra's!
Allergiefilter,energielabel+++,digitaal display
led verlichting,extra handig op donkere plaatsen!

Pluspunten

• super zuigkracht
  • LED verlichting in het mondstuk
  • auto on/off
  • afstandsbediening in handgreep
  • stil in gebruik

Minpunten

• behoorlijk zwaar toestel
  • prijskaartje

jufmie 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Goede stofzuiger met leuke extra's

De stofzuiger zorgt voor een wow-effect, al van bij het uitpakken. Mooi, hip design. Het toestel doet zijn werk meer dan behoorlijk, krachtig en gebruiksvriendelijk. Heel handig is het keuzemenu voor het type vloer. De bediening op het handvat is makkelijk, maar de knop om aan en uit te zetten staat zeer dicht bij je hand, waardoor je deze soms onopzettelijk induwt. Het snoer is lang genoeg. De slang is vrij stug en daardoor niet zo makkelijk hanteerbaar. De wielen zorgen voor een vlotte beweging. Het grote pluspunt vind ik de verlichting! Dit is echt super! Je ziet echt elk stofje liggen. Het is ook zeer handig voor het stofzuigen van donkerdere hoekjes.

Pluspunten

• verlichting

Minpunten

• stugge slang

1966frank 08-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaat

Tot nu toe kocht ik eigenlijk altijd een Miele op aanraden van de verkoper van mijn vaste witgoedzaak. Nu is deze Philips stofzuiger echt een verademing. Heb begint al als je de stekker in het stopcontact stopt. De verlichting van de stofzuiger begint zachtjes te gloeien. Dan het geluid, hij is stiller dan menig andere stofzuiger, zelfs de kat blijft nu gewoon liggen slapen als we hem gebruiken. Het is even wennen maar de stofzuiger is lekker wendbaar, hij volgt makkelijk om de meubels heen. Met het handvat op de steel draai je gemakkelijk van links naar rechts, het voetje van de stofzuiger gaat gemakkelijk mee. Het draad mag voor mij wat langer zijn, nog steeds moet ik van stopcontact wisselen tijdens het stofzuigen van de woonkamer. De hulpstukken: de meubelborstel zit in de stang geïntegreerd handig, je raakt hem dus ook niet meer kwijt. Dan zit er een voetstuk bij voor gladde vloeren en vloerbedekking. Een heerlijke functie zijn de geïntegreerde leds in het voetstuk, je ziet nu echt al het vuil liggen. Ze zijn gemakkelijk aan en uit te zetten middels de handbediening in het handvat van de stofzuiger.
De stofzuiger gaat automatisch uit als hij geen beweging detecteert, zodra he de slag weer beweegt gaat hij weer aan. Zijn er echte min punten voor mij? Jazeker! Het klepje waar de hulpstukken in zitten gaat tijdens het stofzuigen nogal eens gemakkelijk open. Waardoor het af kan breken als je ertegen aan stoot. Ook zuigt de stofzuiger de hondenharen wat lastig op.
Tijdens het opruimen kan je het voetje gemakkelijk insteken in een gleufje waardoor de stofzuiger gemakkelijk op te bergen is.

Pluspunten

• Led verlichting
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Het klepje gaat makkelijk open

annputter 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Krachtige stofzuiger mét verlichting!

Voor een test mocht ik deze stofzuiger in gebruik nemen en uitproberen en ik dit is mij heel goed bevallen. De stofzuiger is voorzien van handbediening waardoor ik niet langer meer onnodig hoef te bukken. Ook heeft hij twee mondstukken waarvan er 1 voorzien is van led verlichting wat makkelijk is wanneer je onder het bed, de kasten of stoelen zuigt het stof en de haren zijn dan goed zichtbaar. Verder is hij uitgerust met nog diverse extra opzetstukken onder meer voor het zachtjes stofzuigen van stoffen meubelen.
Het meest aantrekkelijke aan deze zuiger is wel het goede allergiefilter, wat eigenlijk onmisbaar is voor personen zoals ik welke een stofallergie hebben.
Door het zwenkwieltje aan de onderzijde is de boddy goed wendbaar en zeker niet zwaar. Het lange snoer zorgt tevens voor een goede actieradius en behoort het telkens wisselen van stopcontact tot het verleden.
Verder is hij fluisterstil en voorzien van een stofzak met veel inhoud. Kortom ik vind het een echte aanrader en eigenlijk een must have voor huishoudens met huisdieren.

Pluspunten

• handbediening
  • led verlichting
  • degelijk allergiefilter
  • lang snoer
  • stil

Marion 07-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stofzuiger!

Voor een testcampagne deze stofzuiger mogen testen.
Wat een ontzettend fijne stofzuiger is dit!! De stofzuiger is wat zwaar, maar daar merk je tijdens het stofzuigen niets van. Het toestel is zeer wendbaar.
De LED-verlichting op de voet is ontzettend fijn, je ziet hierdoor veel meer stof en vuil liggen!
De bediening aan het handvat is erg fijn, hierdoor hoef je niet steeds te bukken. Ook is het prettig om hiermee de juiste ondergrond te kunnen selecteren. Wat ook een plus is, is dat het toestel automatisch uitschakelt (pauze-stand) als je een aantal seconden stil staat.

Wij hebben thuis een kat die erg verhaart, maar met het opzetstuk voor meubels worden de haren erg makkelijk opgezogen.

Het snoer is lang genoeg, waardoor we niet van stopcontact hoeven te wisselen.

Voor het stofzuigen van meubels is het handvat wat lomp, wat dit wat lastiger maakt.

Dit toestel heeft een enorme zuigkracht en is toch mooi stil.

Al en al zeker een aanrader! Wij zijn ontzettend tevreden over dit toestel!!

Pluspunten

• Led-verplichting in voet
  • Bediening op handvat
  • Uitschuifbaar borsteltje op handvat
  • Zeer wendbaar

Minpunten

• Handvat wat lomp voor het stofzuigen van meubels
  • Mis handvat aan bovenzijde om stofzuiger te dragen

Veronique0803 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger!

Een prima stofzuiger die doet wat hij belooft. De Led-verlichting in het mondstuk zijn heel praktisch! Ik heb hierdoor de indruk veel grondiger te stofzuigen dan voorheen.

Pluspunten

• Bediening aan het handvat
  • Led-verlichting in het mondstuk
  • design
  • performantie

Minpunten

• Zwaar

Barb76 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Fantastische stofzuiger met perfecte werking

De Philips Performer Ultimate is een superstofzuiger. Allereerst ziet hij er erg mooi uit. Hij is compact, rolt goed en de snoeren rollen makkelijk in en uit. Er worden 2 verschillende koppen bij geleverd, eentje voor harde vloeren en eentje voor tapijt. Er zitten geen borstels in de koppen, wat ik erg fijn vindt omdat dan haren etc niet in de borstel blijven hangen. Je moet wel zorgen dat je de juiste borstel voor het juiste oppervlak gebruikt, anders krijg je wellicht krassen op je vloer.

Een erg mooi kenmerk van de stofzuiger is de verlichting. Niet alleen het blauwe LED-licht geeft een mooie en moderne uitstraling, maar ook de verlichting in de borstelkop is fantastisch. Je kunt deze aan en uitzetten en ik vind het erg fijn om mee te werken omdat je beter kunt zien waar stof ligt. Echt een erg mooie eigenschap!

De steel is van lichtgewicht aluminium en in het handvat zitten diverse bedieningsknoppen. Hierdoor hoef je dus niet op de stofzuiger zelf het apparaat in en uit te schakelen, maar dit kun je doen in het handvat. Erg handig, maar aan de andere kant zit er ook een ‘start-stop-systeem’ op de stofzuiger: als je de kop niet beweegt, gaan de stofzuiger automatisch uit en beweeg je de kop weer, dan gaat de stofzuiger weer aan. Dit is echt super, niet alleen energiebesparend, maar mocht de telefoon gaan of iets dergelijks, dan gaat de stofzuiger dus automatisch uit., Top!
In het handvat zit op slimme wijze een borstel ingebouwd, zodat je niet een kleine borstelkop hoeft op te zetten als je op gladde vloeren kleine stukjes wilt zuigen. Het handvat is wel wat zwaarder dan ik gewend ben. Dat komt natuurlijk door de diverse toepassingen, maar dat is wel een kleine min voor dit mooie apparaat.

Daar staat tegenover dat het apparaat over zoveel functies beschikt en een enorm goede zuigkracht heeft (deze is ook in te stellen via het handvat), wat erg fijn is, met name als je last van een allergie hebt.

Ik heb 2 katten en zij verliezen nogal wat haren. De Performer Ultimate heeft hier geen enkele moeite mee en zuigt alles superschoon, zodat ik met een gerust hart vrienden kan uitnodigen die allergisch zijn voor kattenharen. Daarnaast zit er een speciaal allergiefilter op, wat dus extra zekerheid geeft.

Het AAA-label maakt dat deze stofzuiger de beste keus voor mij is, ik ben er echt heel erg blij mee!

Pluspunten

• design
  • handzaamheid
  • verlichting in de borstelkop
  • goede zuigkracht
  • zuigkracht is te doseren

Minpunten

• handvat is iets zwaarder

OTTEG 06-12-2016 Product paar weken in bezit

SUPER

Heel tevreden van mijn aankoop. Enkele pluspunten:
1. Lichtjes in de zuigmond: je ziet het vuil supergoed liggen, beste uitvinding ooit! 2. Zeer ergonomisch: ik zit met een hernia en stofzuigen is meestal lastig. Hier niet want heel lange steel, en je kan alle knoppen in het handvat bedienen. 3. Als de kindjes tv kijken, kan je gewoon in het handvat het geluid wat stiller zetten. 4. rolt heel soepel, had ik wat schrik van, want ziet er zwaar uit. 4. borsteltje op buis moet je niet apart wegsteken onder het deksel, maar zit er standaard op en kan je gewoon uitklikken naar wens. Kortom: minder bukken, veel beter zicht (ook onder bed, kasten door de lampjes. Ik ben heel tevreden. Ik had voordien een Miele en Hoover met zak. Ook een zakloze. Ik ben echt supercontent van deze aankoop! Echt zijn geld waard (in collishop trouwens 100 euro korting voor de moment).
Beste stofzuiger van mijn leven!!

Pluspunten

• ergonomische, zeer lange steel
  • knopjes in handvat, bedienen zonder bukkeb
  • licht op zuigvuit: vuil zien onder bed, kast
  • geluid te doseren
  • vlot bewegend en draaiend

Bakkertjes 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuiger is nog nooit zo makkelijk geweest!

Deze stofzuiger is ideaal voor mijn laminaat en mijn vloerbedekking. Een van mijn kinderen heeft stofallergie en ik de stofzuiger zuigt werkelijk al het stof op. Ongelooflijk.
Hij is makkelijk in gebruik en de ledverlichting is super. Zeker wanneer wilt stofzuiger als het nog/al donker is. Je ziet duidelijk waar het stof ligt en zeker in de donkere hoekjes en onder de meubels.
De bediening op de steel werkt prima en scheelt weer een hoop gebuk. De vele hulpstukken zorgen ervoor dat echt elk plekje bereikbaar wordt en daardoor ook schoon wordt.
Erg zuinig in gebruik en schakelt zelf uit als je hem even niet gebruikt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Automatische stopfunctie
  • Ledverlichting

Minpunten

• Achteruit gaan, gaat wat stroef

Stenlie 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Waanzinnige stofzuiger

Voor een testproject heb ik deze stofzuiger nu een aantal keer kunnen uitproberen. Ik vind het echt een waanzinnig apparaat.

De stofzuiger is compact, draait goed en zuigt als een tierelier. Het waanzinnige van de stofzuiger is de verlichting in het mondstuk en de automatische bediening in de steel.

Met de verlichting zie ik eindelijk hoeveel stof er nu echt in het huis aanwezig is. De automatische bediening is goed bedacht en hierdoor voelt het zuigen high tech aan. Het lange snoer is ook goed geregeld, nu hoef ik niet elke keer te wisselen van stopcontact.

Enig nadeel is dat de stang iets zwaarder aanvoelt dan bij andere stofzuigers. Ook vielen bij mij de bijgesloten blauwe strips eraf tijdens het zuigen. Maar goed ook zonder die 3 stripjes is het top.

Wellicht is de prijs voor sommige een probleem, maar als je in deze prijsklasse iets zoekt, dan is dit echt een goede koop.

• Verlichting
  • Lang snoer
  • Soepel in gebruik
  • Automatische bediening in steel

Minpunten

• Zware stang
  • Wellicht prijzig

Roger Willems 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Prima stofzuiger, maar niet helemaal compleet.

Laten we beginnen met het design! Hij ziet er erg mooi uit, met zijn donker zilveren kleur en blauwe led verlichting. De gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit al kun je er niet omheen dat sommige dingen die van plastic zijn, misschien best wel kwetsbaar zijn..

Dan het gebruik van de stofzuiger. Het is eigenlijk vrij simpel, je zet hem aan en middels de afstandsbediening op de steel kies je de stand die je wil. Voor elk vloertype is er een stand. Aan de andere kant, het gaat van weinig zuigkracht tot maximaal. De bediening op de steel gebeurt met 4 knopjes, plus en min voor programma's/zuigkracht, aan/uit knop en de verlichting. Het verwisselen van de filters en de zak is kinderspel. Er is een functie die de stofzuiger automatisch stopt als je de steel neerlegt, echter dit werkt niet altijd.

Plus en minpunten? Die zijn er..
Aan de plus kant is het duidelijk het design en gebruiksgemak die vrijwel meteen opvallen. meegeleverde accessoires zijn prima voor algemeen gebruik.
Dan de minpunten..
Het grootste minpunt is het gemis van een turbo borstel, een must voor de eigenaren van huisdieren.
En ik kan ook weinig informatie vinden over een turbo borstel voor dit model, behalve een mini variant.
Al met al krijg je een prima stofzuiger die er geweldig uitziet, maar iets completer had mogen zijn voor de prijs die men er voor vraagt.

• Zuigkracht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Geen turboborstel

Homie79 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Ergonomische en krachtige stofzuiger

De stofzuiger heeft een zeer krachtige motor en is zeer makkelijk in bediening. De digitale display geeft nuttige informatie weer. De ledverlichting toont verborgen stof en oogt ook mooi. Dankzij de afstandbediening geraak je in soepele en flexibele beweging vlotjes onder kastjes en zetels. Het motorblok rolt vlotjes mee. De stofzuiger bevat tevens gebruiksvriendelijke en vlot verwisselbare hulpstukken. Er zijn verschillende standen van de zuigkracht voor verschillende oppervlakten. De stofzuiger reinigt de verschillende ondergronden zeer grondig en geeft tapijten een diepe reiniging.
Het toestel kan compact worden opgebergd.

Pluspunten

• lefverlichting voor verborgen stof
  • digitale display
  • krachtige motor
  • ergonomisch en flexibel gebruik

boshoven 04-12-2016 Product paar weken in bezit

super stofzuiger

ik heb de stofzuiger nu twee weken in gebruik en moet zegen een super stofzuiger zuigt goed super de ledverlichting op de zuigmond fijne lange kabel voor wat je krijgt vindt ik de prijs en kwalitie goed

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lange kabel
  • ledverlichting op de zuigmond