Dyson DC62 Origin - Reviews

Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 10 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BramM 17-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

DC-35 accu vervangen

Na 6 jaar intensief gebruik was de accu op zijn eind. Type accu was niet meer verkrijgbaar. Dyson leverde een nieuw motordeel +accu voor eur 70. Iets duurder dan alleen een aftermarket accu op internet, ca eur 5 verschil dus geen moeilijke keuze. Alles binnen 3 dagen geleverd.

CB 16-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

DC45

Ik heb nog een ouder model dan dit, maar bevalt mij nog steeds prima.
Het blijft een genot om snoerloos te stofzuigen.
Je pakt het ding van de muur en je kan los.
Met de opzetstukken ook ideaal om hoger gelegen stofnesten te lijf te gaan. (plafond, hoeken)
Ook als kruimeldief te gebruiken, als je de lange steel weglaat. Handig voor in de auto bijv.
Stofzuigen wordt weer leuk.
minpuntje: stofbak legen gaat prima, maar blijft stof 'plakken' aan de roosters. Moeilijk weg te halen, maar met behulp van chopstick gaat dit prima.

Pluspunten

• snoerloos
  • snel bij de hand en opgeruimd

Minpunten

• legen van stofbak

Cornelis 31-08-2017 Product paar weken in bezit

Zeer handzame en lichte stofzuiger

Deze Dyson is ergonomisch erg goed. Hij is licht en handzaam.
Ik heb hem opgeborgen in de meterkast, waar deze ook opgeladen wordt.
Opgeruimd staat netjes.

Pluspunten

• ergonomisch
  • licht en handzaam
  • zuigt krachtig

Margreet 30-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

Dyson steelstofzuiger

Geweldige stofzuiger. Goede zuigkracht en handig in gebruik. Ik heb drie kleine kinderen thuis en als ze savonds in bed liggen pak ik even snel de Dyson en zuig even de begaande grond. Snel, makkelijk en goed. Ben er zo tevreden mee dat ik er inmiddels op de 1ste verdieping ook een heb en er net een voor mijn ouders hebt gekocht!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Werkt altijd

Karin 17-08-2017 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht

Ik heb veel stofzuigers gehad, maar ben helemaal weg van Dyson. Heb de normale stofzuiger met snoer en nu ook de snoerloze. Ontzettend handig voor de badkamer etc. (voor bovenverdieping om sjouwen te voorkomen). Dyson heeft een super goede zuigkracht, is licht en de extra kopjes zie je erbij krijgt zijn erg handig.
in 1 woord: Super!
Kan geen enkele minpunt opnoemen

Julienne Cielen 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Dyson DC62 Origin 1ste maal gebruikt

Heb mij laten te snel laten overhalen door goede reclame, maar na het 1ste gebruik ca 10 min heb ik de stofzuiger aan de kant moeten zetten. Gele lichtje brandde. ben dan in het handleidingboekje gaan kijken, daar werd er vermeld dat de motor te warm/koud was. ga nog even bekijken wat de volgende beurt gaat geven. Wat de zuigkracht beterft prima, maar de duurtijd van het gebruik dat moet ik nog afwachten. had misschien beter een zwaarder type gekocht. op dit moment ga ik hem niet aanraden.

Officiele reactie van Dyson 08-08-2017

Beste Julienne,

Hartelijk dank voor uw review. Ik vermoed dat uw DC62 op de max-stand staat. Dan wordt de zuigkracht hoger, maar verbruikt hij ook extra veel energie. De batterij raakt dan sneller leeg (6 minuten). U kunt de max-modus uitzetten door tijdens het zuigen op de max-knop achter op het toestel te drukken. Mocht dit niet het probleem zijn, dan wil ik u vragen telefonisch contact met ons op te nemen op 0800 0206203, dan lossen we het op.

Groeten
Dyson Benelux

Lucia 03-08-2017 Product paar weken in bezit

Lichtgewicht

Gemakkelijk in gebruik en vooral ... licht om te gebruiken. Geen gesleur meer met een zware stofzuiger en constant in en uit stopcontacten halen.

Pluspunten

• licht
  • snoerloos

Minpunten

• batterij snel leeg

Gompie 21-07-2017 Product paar weken in bezit

Handig

Makkelijk en handig stofzuiger, krachtig ook voor kattenharen.je kan ook heel makkelijk bij de plafonds en dergelijke.

Henk Bruinenberg 21-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

zeer te vrieden

De stofzuiger heeft een groet zuigkracht, weegt weinig en is gemakkelijk in gebruikt. Mijn Brouwer gebruikt hem in de rolstoel en is er heel blij mee. Wij hebben in Portugal al een jaar een Dyson steel stofzuiger en zijn zeker te vrieden. Nu ook in Nedrland aangeschaft

Pluspunten

• Groet zuigkracht
  • Lange accuduur
  • Handing in gebruik

vdb19 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruik maar batterij is wel snel leeg

Zeer blij met mijn Dyson snoerloze stofzuiger! Wat een gemak tegenover mijn klassieke stofzuiger! Het toestel is zeer gemakkelijk te monteren en te hanteren. Soms wat lomp/zwaar in gebruik maar dat weegt niet op tegen de voordelen. 1 punt is minder : de batterij is zeer snel plat. Je moet enkele uren opladen om dan maar 20 minuutjes te kunnen stofzuigen.

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • snoerloos
  • gemakkelijk te monteren
  • reservoir gemakkelijk te ledigen

Minpunten

• batterij snel leeg
  • lang opladen