Bosch BBH625W60 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 84 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH625W60 wit op Kieskeurig.nl.

8,9

Lydia 02-09-2018

Stofzuigen is ineens leuk!

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Fijne stofzuiger! Goede zuigkracht, handig schoonmaken en lange werktijd. Enige 2 minpuntjes die ik heb zijn dat de stofzuiger best zwaar is. Ze noemen het de Athlet maar dat wordt je ervan. Vind persoonlijk een workout niet erg maar is wel handig om te weten (vooral als je even spinnenragje ofzo wil wegwerken van het plafond). Tweede puntje is dat je niet onder lage meubelstukken kunt zuigen doordat het opvangbakje bij de zuigmond is geplaatst. Dit kun je door extra mondstukken wel opvangen deze moet je echter zelf extra aanschaffen a 50 eurie. Verder top apparaat!

Brenda 13-11-2016

Geweldige stofzuigee

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Ik ben zo ontzettend blij met deze stofzuiger. Hij is licht in het zuigen en dat vind ik met mijn rugproblemen heerlijk. En gemakkelijk staand op te bergen.
Voor mij de koop van dit jaar.

Pluspunten

• Licht in het stofzuigen
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Goede zuigkracht

Dhr. 20-10-2017

Super eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Door het ontbreken van een stroomsnoer is deze stofzuiger zeer prettig in het gebruik. Het schoonmaken gaat sneller, en we maken hierdoor ook vaker gebruik van de stofzuiger. Top ding.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Flink zuigkracht
  • Snelle laadtijd

Sofia 14-11-2016

Goede zuigkracht en accuduur

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Goede zuigkracht en accuduur, zeer geschikt voor hondenharen op harde vloeren. De hondenharen worden vakkundig opgezogen en hebben geen kans te dwarrelen. Gemakkelijk te legen en niet al te klein stof reservoir. Apparaat is niet heel licht, maakt daardoor een robuustere indruk maar blijft goed hanteerbaar en mobiel. Bereikt ook kleinere hoekjes, kan ook onder een stoel/bank o.i.d.

Pluspunten

• zuigkracht
  • efficiënt voor hondenharen
  • manoeuvreerbaar
  • eenvoudig stof legen

Minpunten

• relatief duur

Saskia 27-10-2016

draadloos stofzuigen

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Een fijne stofzuiger die (zonder borstelstand) weinig geluid maakt. Je kan overal heen omdat er geen snoer aan zit. De borstelstand gebruik ik om het kleed goed te reinigingen.

Pluspunten

• draadloos
  • borstelstand

Minpunten

• nog niet ontdekt

patrick 19-07-2021

Uitvoerig gestest, lang in bezit, van harte afgeraden.

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

2,5 jaar in bezit. Al snel ging de accu duur achteruit en en de zuigkracht ook. De borstel motor hield er ook mee op (wieltje los op de as) zelf gemaakt maar uiteindelijk met deze 3 defecten opgestuurd naar Bosch. Alleen de zuigmond met borstel en motor werden vervangen (op zich goede service, geen kosten, ook niet voor het opsturen) maar accuduur en zuigkracht bleven slecht. Rode lampje knippert direct na beginnen met zuigen. Na lang blijven doormodderen nu toch verlies genomen en een (veel duurdere) Dyson V11 gekocht. Helemaal perfect!

Pluspunten

• goedkoop voor een snoerloze

Minpunten

• accuduur
  • zuigkracht
  • borstel loopt vol, regelmatig bevrijden met schaar
  • borstelmotor raakt snel defect
  • geen houder met laadconnector

Bosch ontladende stofzuio 02-05-2021

Bosch stofzuiger snel leeg

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Vele Bosch-apparaten tot volle tveredenheid in gebruik...Maar sinds de aanschaf is deze stofzuiger steeds vaker en sneller gaan ontladen. Nu naar ruim twee jaar is ie na enkele minuten volledig uitgeput...Jammer dat de garantie voorbij is!

Roy en Nathalie 19-10-2020

Bosch steelstofzuiger athlet

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne stofzuiger alleen moesten we een los pakket bijbestellen om er een slang en andere hulpstukken op te kunnen gebruiken voor bijv de trap en kleine hoekjes. De ombouw van het apparaat gaat niet heel soepel maar als het eenmaal klaar is, is het een fijne stofzuiger.

willem 15-12-2019

willem

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] hij is licht zuigt heel goed op laminaat en vloerbedekking je kan ruim het hele huis stofzuigen met accu hij is makkelijk eenvoudig schoon temaken alles bij elkaar hele goede stofzuiger

Duifje 20-10-2019

Deze stofzuiger is een aanrader!!!

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Ik heb de stofzuiger nu bijna 5 maanden in gebruik en ik ben er nog steeds heel enthousiast over! Geweldige zuigkracht, lange accuduur. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik er geen moment spijt van heb dat ik deze stofzuiger heb gekocht. Toppie!

Review 03-07-2019:
Een fantastische stofzuiger! Zeer sterk zuigvermogen. Ziet er ook nog eens mooi uit! Prima aanwinst!

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• beetje zwaar in gewicht
  • stofzak is vrij snel vol

Kevin 12-06-2019

Wie gaat er stofzuigen?

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Een paar dagen is dit heerlijke beest in huis. Zij doet waar ze goed in is. Zuigt perfect met zowel standje 2 als standje turbo. Accu gaat lekker lang mee vergeleken met andere stofzuigers. Stelt niet teleur op 1 punt na. En dat is dat het dat het wat lastig is om onder een zetel/bed te zuigen of de trap.

Al met en al niks over te klagen en zeker aan te raden.

Pluspunten

• Zuigt goed. Heel goed zelfs.
  • Accu duur gaat lang mee
  • Design is strak en netjes
  • Zuiger kan in een hoek staan zonder dat die omvalt
  • Laad ook op als een vluggertje

Minpunten

• Kan moeilijk onder het bed/zetel zuigen

Richard 09-06-2019

Zeer wendbaar, hoge zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

FIJne stofzuiger. Het enige nadeel is dat er geen opzetstukken bij zetten. Je kunt nu bv niet de bank er mee stofzuigen.
Vermelden bij aankoop dat opzetstukken apart gekocht moet worden en wel nodig zijn.

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk in gebruik
  • licht

Minpunten

• aparte opzetstukken voor meubels

Jos overmeer 03-06-2019

Bosch athlet BBH625W60

Fantastisch steel stofzuiger.
De vorige laten vallen en steel gebroken.
Na grondig marktonderzoek toch weer voor deze stofzuiger gekozen.
Hij heeft een enorme zuigkracht, zeer wendbaar.
De motor zit onderaan waardoor er geen gewicht op de hand komt.
Zeer prettig omdat hij ook recht op blijft staan. Geen apperaten/houder om de stofzuiger weer op te laden, alleen een snoertje. Makkelijk op te ruimen, bij ons staat hij in de meterkast.
Gewoonweg de beste. 👍

Maria 01-06-2019

Stofzuigen gaat echt makkelijk nu

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Na goed onderzoek voor deze stofzuiger gekozen en hij is het helemaal waard. Heel makkelijk en snel ga jk nu door het huis. Geen gedoe, echt zo gedaan. Ik stelde stofzuigen altijd uit maar dat is nu verleden tijd. Resultaat voor mij is dat mijn huis nu structureel schoon is. Enige nadeel is dat hij niet onder de bank kan. Ook vind het ik fantastisch dat ik nooit meer stofzuiger zakken hoef te kopen. En mijn vloerkleed is nog nooit zo schoon geweest. Volgens mij is dit het nieuwe stofzuigen!

Pluspunten

• makkelijk en snel
  • gelijk klaar voor gebruik
  • geen stofzuigerzakken meer nodig
  • mijn vloerkleed is nog nooit zo schoon geweest

Minpunten

• niet onder bank

Arian 13-05-2019

Geweldige stofzuiger en inderdaad fluisterstil

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Sinds twee dagen in gebruik en hij werkt echt perfect. Fluisterstil en goede zuigkracht. Tevens makkelijk schoon te maken. ik zeg kopen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • makkelijk schoon te maken

Anja 11-05-2019

Perfecte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Helemaal blij mee nooit meer een stofzuiger met snoer. Op standje 1, 60 min kan je prima mee zuigen en standje 3 dan stijgt ie op zoveel zuigkracht helaas is hij dan wel snel leeg.

Maria 11-05-2019

Gemak!

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Perfect apparaat maar het nadeel is wel dat hij niet onder kasten en bedden kan. Hiervoor een hulpstuk zou echt fijn zijn.

DL 09-05-2019

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Product is makkelijk wendbaar, maakt stofzuigen een gemakkelijkere en snellere klus. Ook goed te gebruiken op trappen en tapijten. Stand 2 en 3 maken wel wat lawaai.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Sneller stofzuigen

Minpunten

• Lawaai op hoge standen

Annet 06-05-2019

Heerlijk zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BBH625W60 wit

Verhuisd naar een huis met hoogteverschil op begane grond. Wat een genot, geen stekker omstreken en geen stofzuiger achter je aan, die van een treetje kan vallen

Pluspunten

• Snoerloos
  • Geen stofzuigerzak nodig
  • Licht gewicht

hendrikje 03-05-2019

BOSCH STEELSTOFZUIGER

Fijne stofzuiger, krachtig
handig, wendbaar en zonder snoer ga je snel door het hele huis heen.
Batterijduur valt me ook 100% mee.
Pak "m makkelijk en snel even tussendoor.