Bosch BBH625W60 - Reviews

Bedrijfstijd
60 min

Sofia 14-11-2016 Product paar weken in bezit

Goede zuigkracht en accuduur

Goede zuigkracht en accuduur, zeer geschikt voor hondenharen op harde vloeren. De hondenharen worden vakkundig opgezogen en hebben geen kans te dwarrelen. Gemakkelijk te legen en niet al te klein stof reservoir. Apparaat is niet heel licht, maakt daardoor een robuustere indruk maar blijft goed hanteerbaar en mobiel. Bereikt ook kleinere hoekjes, kan ook onder een stoel/bank o.i.d.

Pluspunten

• zuigkracht
  • efficiënt voor hondenharen
  • manoeuvreerbaar
  • eenvoudig stof legen

Minpunten

• relatief duur

Brenda 13-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige stofzuigee

Ik ben zo ontzettend blij met deze stofzuiger. Hij is licht in het zuigen en dat vind ik met mijn rugproblemen heerlijk. En gemakkelijk staand op te bergen.
Voor mij de koop van dit jaar.

Pluspunten

• Licht in het stofzuigen
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Goede zuigkracht

Saskia 27-10-2016 Product paar weken in bezit

draadloos stofzuigen

Een fijne stofzuiger die (zonder borstelstand) weinig geluid maakt. Je kan overal heen omdat er geen snoer aan zit. De borstelstand gebruik ik om het kleed goed te reinigingen.

Pluspunten

• draadloos
  • borstelstand

Minpunten

• nog niet ontdekt

JvBaal 25-10-2016 Product paar weken in bezit

Erg goed !

Nadat onze Electrolux de geest had gegeven hebben we de Bosch BBH625W60 besteld. Erg krachtige motor, licht en goede accuduur. Zeerzeker een aanrader.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Gewicht & Hanteerbaarheid

JJ 19-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor even snel tussendoor...

Ik ben er erg blij mee! I.p.v. de hele stofzuiger naar beneden te halen, snoer uit rollen, stofzuiger achter me aan trekken, kan ik nu even snel de vloer tussendoor zuigen zonder enige moeite. Ik doe er niet het hele huis mee, want de hoekjes en gaatjes gaat wat moeilijk. Maar wat een zegen als ik de deurmat ga zuigen.. waar ik met de normale stofzuiger zeker 10 minuten op m'n knieen bezig ben om al het zand en alle dierenharen er uit te krijgen, is het met de BBH625W60 letterlijk 10 sec. werk. 1x heen en weer en de mat is schoon!
Ik hoop dat de accu zo blijft werken als nu.

Pluspunten

• wendbaar
  • goede zuigkracht
  • compact
  • draadloos

Minpunten

• niet voor hoekjes en gaatjes
  • geen dockingstation, maar los snoertje

Pauline 10-10-2016 Product paar dagen in bezit

Ideale stofzuiger voor een jong gezin!

Ik had al enthousiaste verhalen gehoord van familieleden die deze stofzuiger hebben, dus nu met de cashback-actie ook deze Steelstofzuiger aangeschaft! In eerste instantie moet je even wennen met 'sturen' maar na een paar dagen weet ik niet beter meer! Ik pak de stofzuiger soms wel 10 keer op een dag; even na elke maaltijd, even nadat de meiden hun punten geslepen hebben, en even nadat de kat een lekker dutje op de bank heeft gedaan en daar een bos haar achter heeft gelaten, even nadat ze uit school hun schoenen uittrokken en de halve zandbak in de woonkamer lag, even nadat ik de boodschappen uitpakte en ook even toen de leuke spulletjes voor de herfsttafel 'ineens' over de vloer verspreid lagen... Daarna snel nog even voordat papa thuiskomt... zo klinkt het alsof ik de hele dag aan het zuigen ben, maar het is elke keer een paar minuutjes en het geeft een heerlijk opgeruimd gevoel! Ik heb 'm ook een keer ruim een half uur gebruikt en hij bleef het net zo goed doen! Het is geen stofzuiger waarmee je in alle hoekjes en gaatjes komt of waarmee je ook even de plinten 'meeneemt' maar wel een fantastische oplossing voor het alledaagse gebruik!

Pluspunten

• Mooi Design
  • Makkelijk in gebruik
  • Super accu
  • Blijft goed staan

Minpunten

• Draad van de lader is wat kort
  • Geen Dockingstation

Ronald 06-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtpatser

Fijne snoerloze stofzuiger die goed em krachtig werkt. Is handig en zuinig in gebruik. Makkelijk en snel op te laden door middel van een accu.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Krachtig

Anton 05-10-2016 Product paar maanden in bezit

Steelstofzuiger

Het apparaat voldoet in alle opzichten aan de verwachting. Het is licht en handig ook voor oudere mensen. Handig is het kijkvenster zodat je gelijk ziet wat je hebt opgezogen

Pluspunten

• makkelijk stof te legen
  • goede zuigkracht

Aurelia 29-08-2016 Product paar maanden in bezit

Fantastische stofzuiger voor binnen het gezin

Werkt goed, laadt goed op en is makkelijk neer te zetten (de stofzuiger staat op zichzelf én is draadloos).

Fantastische uitvinding voor binnen het gezin, zeker met kleine kinderen. Nooit meer hoeven bukken om kruimels op te zuigen. Mij valt ook op dat er nog aardig wat vuil in de container kan. Ik ben er érg blij mee, onmisbaar.

Pluspunten

• werkt goed
  • draadloos
  • staat zonder steun

Leniek 26-06-2016 Product maand in bezit

Makkelijk en snel hanteerbaar

Fine stofzuiger die je makkelijk pakt zonder gedoe. Jammer dat ik er niet mee onder de bank kan zuigen
BOSCH STOFZUIGER 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende bosch stofzuiger

KRACHTIG , HANDZAAM EN GEMAKKELIJK IN GEBRUIK. NIET DE GOEDKOOPSTE MAAR WEL GOEDE PRIJS-KWALITEIT VERHOUDING
van dam 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

ooerdeling van gebruikt

5,7
handige stofzuiger maar power valt tegen ...ik kan niet voor hele huis stofzuigen met dit apparaat
Bosch Athlet BBH625W60 07-06-2016 Product paar dagen in bezit

BOSCH ATHLET STOFZUIGER

Het is een geweldige snoerloze stofzuiger. De stofzuiger zuigt krachtig en is erg degelijk en dat merk je meteen als je het in handen hebt en het aan zet. Het heeft ook nog eens drie standen waarmee gestofzuigd kan worden. Een min puntje is dat de stofzuiger best breed is waardoor je bijvoorbeeld niet onder een kast of andere smalle ruimtes kan zuigen. Daar past het namelijk niet onder. Ook maakt het best veel geluid wanneer je het op de hoogste stand zet maar dat kan haast niet anders met de zoveel zuigkracht. Verder is het bijna te gebruiken als een normale stofzuiger en ook dat maakt deze snoerloze Bosch geweldig. Accuduur gaat lang genoeg mee om het hele huis te kunnen stofzuigen, ook al heb je een grote huis. Ik kan het iedereen aanraden omdat zelfs de Dyson pro die wij hiervoor hadden er niet tegenop kan.
Steelstofzuger 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Zuiggemak in het gebruik

Ik heb nooit geweten dat dit apparaat zo gemakkelijk was, licht in gewicht en zeer soepel te hanteren. Ik had dit apparaat 10 jaar eerder moeten hebben.
Ik heb genoemd apparaat dan ook aan al mijn kennissen aanbevolen.
RietLasMiel 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Meesterlijk apparaat

Geen ruzie meer met de stofzuiger en het snoer. De stofzuiger is soepel te draaien en lijkt net een verlengde van je arm. De knopjes om de snelheid van de stofzuiger te bedienen zitten op een fijne plek en het roteersysteem in de zuigmond werkt subliem. De stofzuiger is ietwat zwaarder in gebruik; je trap ermee stofzuigen gaat niet, klein minpuntje. Groot pluspunt is dat je geen docking station nodig hebt om hem neer te kunnen zetten, want hij blijft door het ontwerp zelf stabiel en stevig rechtop staan.
Het design is ook erg futuristisch, ze hadden hem zo in Star Trek kunnen gebruiken ;-)
Eindcijfer 9,5