Bosch BGS4USIL73 - Reviews

Energielabel
A

Pieter 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Licht, stil en sterk

De stofzuiger is licht van gewicht, waardoor hij makkelijk mee de trap opgaat. De 10 meter snoer is fijn, ik kan er de hele benedenverdieping inclusief de trap mee bereiken. De stofzuiger is heel stil, en hij zuigt zo krachtig dat ik hem op minder vermogen zet als ik de kleden zuig, want de kleden komen gewoon los van de vloer, ongelooflijk. Het reservoir is makkelijk te legen en voor het eerst heb ik een stofzuiger waarvan de stangonderdelen makkelijk los te maken zijn, ideaal

• Gewicht
  • Zuigkracht (Regelbaar)
  • Snoer
  • Inschuifbare stang

Minpunten

• geen meubelborsteltje

Fladin 16-11-2016 Product paar weken in bezit

de lange arm van ...

Wendbaar, stil, krachtig, en licht.
Geen stofzuigerzakken meer nodig en vooral door het lange snoer kan ik helemaal rondkomen zonder stekker om te pluggen.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Wendbaar
  • Bereik
  • Krachtig op harde vloer

Minpunten

• beperkt aantal toebehoor

Marian 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Ziet er mooi uit en doet wat hij moet doen, goed zuigen.

Ik heb op kieskeurig de goede recensies gelezen en heb de stofzuiger toen gekocht. Ben prima tevreden.

Pluspunten

• Minder geluid
  • Zuigt prima

Minpunten

• had graag een wat langer snoer gehad.

Retouw 12-10-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig en compact

Een prachtige stille en compacte en sportieve stofzuiger. Veel snoerlengte en handig in gebruik. Zonder zak is ook ideaal. Ook energiegebruik top. Tweede Bosch stofzuiger, iedereen aan te raden.

John 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Blij als een kind.

Nog maar net in het bezit maar al heel blij met de stofzuiger.
Zuigt als een tierelier en heel stil vergeleken met de vorige.

MDL 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Stofzuiger

Vandaag deze nieuwe stofzuiger gekocht, omdat onze oude Miele niet meer de zuigkracht had die nodig was om ons nieuwe vloerkleed een goed schoon te zuigen. We waren aangenaam verrast door de sterke zuigkracht en schrokken ons een hoedje wat voor vuil er uit het kleed kwam. Vervolgens de schoonloopmat onder handen genomen en ook hier alleen maar lof.
Enige minpunt vind ik dat er voor de kleine opzetzuigmondjes geen plaatsje in de stofuiger is gereserveerd, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben met veel ongeloof gekeken naar de inhoud van de opvangbak. Het is een stuk schoner in huis, dankzij onze nieuwe BOsch.

Marijke 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

de stille zuigkracht

een stille, handige en niet te zware stofzuiger, waarbij je kunt zien wat je opzuigt, hoe leuk is dat!

BOSCH BGS4USIL73 13-06-2016 Product maand in bezit

Bosch stofzuiger

Geweldige stofzuiger die een enorme zuigkracht heeft en licht is om mee door het huis te nemen. Ideaal om zonder zak te stofzuigen en de bak is makkelijk te legen.
Een echte aanrader!

susan 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil en krachtig

De installatie van alle onderdelen ging makkelijk.
Ik was nog verbaasd over het zuigvermogen van deze stofzuiger.

erik 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

zeer goede en vooral stille stofzuiger

Mooie design, een hele stille stofzuiger. Zoog nog vuil uit de vloerbedekking, nadat ik net met de oude had gezogen.

Hannes 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

handzame stofzuiger voor een huisman in spe

deze stofzuiger zuigt uitstekend en je bent bewust bezig als je ziet wat er in een dag aan stof ligt in je huis met die makkelijke stoflade

Adinda 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe james

Toen ik hem binnen kreeg kon ik niet wachten hem uit te proberen... hij was licht,reed soepel en is goed wendbaar. Het eerste wat me opviel was de opvangbak,welke vooraan zit en met een groot gemak te verwijderen is om hem snel en gemakkelijk te kunnen legen. Ik kan niet wachten nog jaren plezier te hebben van mijn nieuwe james

EuS 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch erin Dyson eruit

Na ons jaren geërgerd te hebben aan onze dure Dyson stofzuiger die veel lawaai maakte, zijn we nu over op de geruisloze Bosch. Een verademing. Eindelijk ook weer een normaal handvat zonder pistoolgrip. Ondanks lage wattage lijkt deze ook heel krachtig.
Wij zijn er blij mee!

falco 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

prima stofzuiger

ik heb hiermee een zeer goede aankoop gedaan met deze super handige compacte zeer stille stofzuiger

mw Buyl 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

hond blije met stille stofzuiger

in vergelijking met de oude zakloze machine die klonk als een opstijgende straaljager waarvan de hond de benen nam zodra de kastdeur openging is deze bosch een verademing om mee te werken.

boch stofzuiger zonder zak 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

stofzuiger

een fijne stofzuiger in gebruik maakt weinig geluid .en zonder stofzuigerzaak is makkelijk.
en handig om hem te tillen .en een goede hoogte van de stof zuiger slang.