Bosch BGS4USIL73 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 24 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Verduijn 09-12-2016

Goede zuigkracht, maar zeer lastig op vloerbedekking

Een mooie stofzuiger met goede zuigkracht. Helaas een beetje te goed, want op vloerbedekking gaat hij erg zwaar. Zelfs op de laagste stand zuigt hij te vast en is stofzuigen een hele work-out. Inmiddels nieuwe zuigmond ontvangen, waarbij de haren minder ver uitsteken en het daardoor iets beter gaat. De winkel kijkt nu nog naar een andere oplossing.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• werkt niet goed op vloerbedekking
  • snoer rolt op als het niet moet

Nico 20-02-2017

Zit er dan geen verstelbare zuigmond bij waarbij je de borstels kunt intrekken?

A.Dekker 09-11-2017

Eigentijdse zakloze Bosch stofzuiger

De Bosch zakloze stofzuiger type BGS4USIL73 is een modern ogend uiterst wendbaar apparaat met een uitstekende zuigkracht. Lang snoer en verschillende handige hulpmiddelen waaronder een borstel speciaal ontwikkeld voor harde vloeren waaronder parket. Bovendien is de stofzuiger buitengewoon geruisloos.
De prijs is na vergelijking uiterst concurrerend ten opzichte van andere merken en met de aktie van Bosch een lotje uit de loterij.

Pluspunten

• Modern
  • Zakloos
  • Prima zuigkracht
  • Zeer wendbaar en licht in gewicht
  • Prima prijs/prestatie verhouding

Tevreden klant 07-11-2017

Stofzuiger

Prima stofzuiger en veel zuigkracht weinig geluid en makkelijk opbergen filters prima schoon te maken

Gernick 16-10-2017

Veel stiller dan ik verwachtte

Stoere stofzuiger die goed en stil zijn werk doet. Solide bouwkwaliteit. Komt met een speciale, "full size" zuigmond voor harde ondergronden. Stoffilters die je zelf kunt wassen.

Helaas geen plek in de stofzuiger voor de twee kleine zuigmondjes die je aan de slang doet voor de kleine plekken. Ondanks dat een aanrader.

• Krachtig
  • Solide

Minpunten

• Geen opbergvak voor kleine zuigmondjes

Bosch BGS4USIL73 Stofzuiger zonder zak 02-07-2017

Stofzuiger zonder stofzak van Bosch

Zelden zo'n slechte stofzuiger gehad van Bosch zonder stofzak.
Weinig zuigkracht voor 250 Euro. Op de hoogste zuigkracht stopt de stofzuiger na korte tijd omdat het filter het niet aankan. De zuigmond maakt op harde vloeren een krassend geluid als je krassen maakt. Kortom weggegooid geld en we hebben na twee maanden een nieuwe van een ander merk gekocht en zijn nu zeer tevreden alleen deze heeft wel een stofzak.

Pluspunten

• Geen stofzak

Minpunten

• Zie verhaal

dvis 01-05-2017

zuigen als de beste

Zuigen op tapijt gaat slecht maar na een nieuwe stofzuigermond ontvangen te hebben doet hij /zij het perfect.

Pluspunten

• zuigkracht
  • handzaam

Minpunten

• gewicht
  • slang iets tekort

stille stofzuiger 31-03-2017

Stille stofzuiger

Eindelijk een compacte en stille stofzuiger, die ook nog eens goed zuigt! Zelfs de kat is er niet bang van.

Pluspunten

• licht in gewicht
  • stille werker

flyingdoc 30-03-2017

super zuigkracht

meteen waren we overtuigd van de geweldige zuigkracht, simpele bediening en vooral fluisterstil.
Bovendien heeft deze stofzuiger geen stofzakken meer nodig hetgeen op termijn ook nog economisch is.\
kopen !

Pluspunten

• zuigkracht
  • weinig lawaai

Minpunten

• geen enkele

Marian 01-03-2017

Ziet er mooi uit en doet wat hij moet doen, goed zuigen.

De stofzuiger werkt prima op parket en tegels maar op mijn langharig vloerkleed heel zwaar. De snoer zou ook iets langer mogen maar zuigen kan hij/zij prima en de opvangbak is ook fijn groot. Dus aanbevolen voor gezinnen met weinig langharig tapijt.

Pluspunten

• Zuigt prima

Minpunten

• stroeve tapijtborstel

Pieter 02-12-2016

Licht, stil en sterk

De stofzuiger is licht van gewicht, waardoor hij makkelijk mee de trap opgaat. De 10 meter snoer is fijn, ik kan er de hele benedenverdieping inclusief de trap mee bereiken. De stofzuiger is heel stil, en hij zuigt zo krachtig dat ik hem op minder vermogen zet als ik de kleden zuig, want de kleden komen gewoon los van de vloer, ongelooflijk. Het reservoir is makkelijk te legen en voor het eerst heb ik een stofzuiger waarvan de stangonderdelen makkelijk los te maken zijn, ideaal

• Gewicht
  • Zuigkracht (Regelbaar)
  • Snoer
  • Inschuifbare stang

Minpunten

• geen meubelborsteltje

Fladin 16-11-2016

de lange arm van ...

Wendbaar, stil, krachtig, en licht.
Geen stofzuigerzakken meer nodig en vooral door het lange snoer kan ik helemaal rondkomen zonder stekker om te pluggen.

Pluspunten

• Redelijk stil
  • Wendbaar
  • Bereik
  • Krachtig op harde vloer

Minpunten

• beperkt aantal toebehoor

Retouw 12-10-2016

Prachtig en compact

Een prachtige stille en compacte en sportieve stofzuiger. Veel snoerlengte en handig in gebruik. Zonder zak is ook ideaal. Ook energiegebruik top. Tweede Bosch stofzuiger, iedereen aan te raden.

John 04-07-2016

Blij als een kind.

Nog maar net in het bezit maar al heel blij met de stofzuiger.
Zuigt als een tierelier en heel stil vergeleken met de vorige.

MDL 04-07-2016

Bosch Stofzuiger

Vandaag deze nieuwe stofzuiger gekocht, omdat onze oude Miele niet meer de zuigkracht had die nodig was om ons nieuwe vloerkleed een goed schoon te zuigen. We waren aangenaam verrast door de sterke zuigkracht en schrokken ons een hoedje wat voor vuil er uit het kleed kwam. Vervolgens de schoonloopmat onder handen genomen en ook hier alleen maar lof.
Enige minpunt vind ik dat er voor de kleine opzetzuigmondjes geen plaatsje in de stofuiger is gereserveerd, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben met veel ongeloof gekeken naar de inhoud van de opvangbak. Het is een stuk schoner in huis, dankzij onze nieuwe BOsch.

Marijke 15-06-2016

de stille zuigkracht

een stille, handige en niet te zware stofzuiger, waarbij je kunt zien wat je opzuigt, hoe leuk is dat!

BOSCH BGS4USIL73 13-06-2016
  • Product maand in bezit

Bosch stofzuiger

Geweldige stofzuiger die een enorme zuigkracht heeft en licht is om mee door het huis te nemen. Ideaal om zonder zak te stofzuigen en de bak is makkelijk te legen.
Een echte aanrader!

susan 10-06-2016

Lekker stil en krachtig

De installatie van alle onderdelen ging makkelijk.
Ik was nog verbaasd over het zuigvermogen van deze stofzuiger.

erik 03-06-2016

zeer goede en vooral stille stofzuiger

Mooie design, een hele stille stofzuiger. Zoog nog vuil uit de vloerbedekking, nadat ik net met de oude had gezogen.

Hannes 03-06-2016

handzame stofzuiger voor een huisman in spe

deze stofzuiger zuigt uitstekend en je bent bewust bezig als je ziet wat er in een dag aan stof ligt in je huis met die makkelijke stoflade

Adinda 01-06-2016

Mijn nieuwe james

Toen ik hem binnen kreeg kon ik niet wachten hem uit te proberen... hij was licht,reed soepel en is goed wendbaar. Het eerste wat me opviel was de opvangbak,welke vooraan zit en met een groot gemak te verwijderen is om hem snel en gemakkelijk te kunnen legen. Ik kan niet wachten nog jaren plezier te hebben van mijn nieuwe james