Bosch BCH6ATH25 - Reviews

Draadloos
Nat en/of droog
droog

Maartje 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

sterke zuigkracht en licht in gewicht

De betreffende stofzuiger is licht in gewicht waardoor het 'meeslepen' niet meer nodig is. Ook is het gebruik fijn omdat er geen snoer aan zit en de accu gaat lang genoeg mee om het huis in ieder geval 2 keer rond te gaan. Wij gebruiken hem op laminaat en vloerkleed. Kortom, wij zijn tevreden.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Gemakkelijk op te bergen
  • Licht in gewicht
  • goede accuduur
  • Moderne vormgeving

Britt 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

De ideale stofzuiger!

Dit product gekozen om snel even de stofzuiger te pakken en geen gedoe meer te hebben met stekkers. Hij is ideaal en je pakt het zo. Staat niet in de weg en werkt super. Hij rolt super soepel door het huis en maakt net zo goed schoon als een "normale" stofzuiger. Wij zijn er erg te vrede mee. Ook de accuduur is prima.

Pluspunten

• Geen stekkers meer
  • licht gewicht
  • werkt net zo goed als "normale" stofzuiger

Minpunten

• geen accessoires

Peter 22-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zo goed dat we er een derde bij kochten

De stofzuiger werkt geweldig. 3 zuigkrachtstanden, vaak geeft de laagste stand al voldoende zuigkracht. We kochten er verleden jaar 2 en hebben er zojuist een derde bijgekocht zodat we, ondanks het lichte gewicht, nu voor elke verdieping een accu stofzuiger hebben. Ook hebben we er 1 hulpstuk voor het zuigen van de trap bij gekocht. Ideaal hulpmiddel. Je zult inmiddels wel begrepen hebben dat we erg tevreden zijn met dit apparaat.

Pluspunten

• hoge zuigkracht
  • lange accuduur
  • geweldig mooie vormgeving

Minpunten

Jaco 17-07-2016 Product maand in bezit

fijn in snel gebruik

Deze stofzuiger pak je er makkelijk even snel bij, wanneer je iets wil zuigen. Hij doet het goed en de accu is ruim voldoende voor (2x) het hele huis.
Enige nadeel is dat je er niet mee onder de bank kan, omdat de voet gelijk dik is. Verder ben ik erg tevreden.

Angelique 13-07-2016 Product paar weken in bezit

steelstofzuiger

De stofzuiger is mooi van vorm en neemt weinig opbergruimte in beslag. Je hoort hem bijna niet zuigen en je kunt zien wanneer je de bak moet leegmaken.Hij is wel duur maar kwaliteit is belangrijk en Bosch is gewoon een goed merk

Hvl 05-07-2016 Product paar weken in bezit

Steelstofzuiger Bosch

Een paar weken terug de steelstofzuiger van Bosch gekocht. Wat een fijn apparaat. Ik gebruik hem iedere dag. De gewone stofzuiger staat sinds deze aankoop in de kast. Hij zuigt krachtig en rolt overal handig mee naar toe. Daarnaast ziet het apparaat er ook nog eens mooi uit. Dit is een hele goede aankoop geweest!!

kiek 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne snoerloze stofzuiger!

Wat een verademing! Geen snoer meer en een geweldige zuigkracht! Nu is stofzuigen zo gedaan en je ruimt hem makkelijk op!

Roy 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Steelstofzuiger

na veel wikken en wegen de BOSCH BCH 6 A TH 25 steelstofzuiger gekocht Al veel eerder moeten kopen nooit meer bukken of hurken
vloer 100 % zuiver belofte worden waar gemaakt

Peter Neef 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen met gemak !

Sinds een half jaar al eenzelfde stofzuiger in gebruik voor parterre. Gezien gebruiksgemak en zuigkracht nu een tweede exemplaar besteld voor bovenetage.
Met dit apparaat is stofzuigen geen zwaar werk meer!

Mark 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima steelstofzuiger

7,3
Handige stofzuiger en zeker een van de betere in zijn klasse. Heeft een goede zuinigskracht en werkt prima op de vloerbedekking. Het is wel lastig om in de hoekjes te zuigen. De stofzuiger mist eigenlijk nog een koppelstuk. De stofzuiger is makkelijk op te bergen maar met zijn prachtige design staat die prima als een accessoire in de woonkamer.

SuBa 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch producten, super, nu een BCH6ATH25 Steelstofzuiger

Snoerloos en heel makkelijk op te bergen in de voorraadkast. het ziet er bovendien heel mooi uit, goed design.Veel beter dan de kruimeldief, gelijk op de grofvuil gezet. Echte stofzuiger. Nog geen ervaring met de accu maar dat zal wel goed zitten omdat ik ook ervaring heb met Bosch accu boormachines.

Joyce 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Enthousiast!

Ik heb de Bosch BCH6ATH25 Athlet steelstofzuiger een paar uur in huis. Heel gemakkelijk in elkaar te zetten. Aan de lading, zoals in de handleiding staat beschreven, gezet. 6 uur later geprobeerd. Wat een zuigkracht! Overtreft al mijn verwachtingen. Echt Flabber Gasted! Nooit meer anders! Mn huis is nog nooit zo stof en haren vrij geweest! Mijn hond en 2 katten zijn in de rui want de zomer komt eraan maar dit apparaat zuigt alle haren op. In combinatie met de roterende borstel is niets te gek. ECHT TE GEK! Voor nu zet ik hem gewoon in de hoek. Eerst eens het accessoire pakket erbij bestellen. Een mondstuk en slang zijn wel handig voor bovenop de kast, de dierenmanden en voor de kattenkrabpaal!

Ton Tittulaer 12-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heel handig in gebruik

Zuigt prima op gladde vloer en ook het hoogpolige vloerkleed.
Maakt niet veel geluid en beweegt gemakkelijk onder kasten en
salontafel.

Bosch athlet 10-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top apparaat feestje om te stofzuigen!!!

Heerlijk apparaat...zowel of gladde vloer als op tapijt!!! Helemaal blij mee!!! Hij voelt ook zeer stabiel en wenkt makkelijk.

David 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super handige snoerloze stofzuiger

Als je op zoek bent naar een handige stofzuiger voor in huis dan is de Athlet van Bosch de ideale stofzuiger.

Geen gedoe met snoeren, geen gedoe met een stofzak. We hebben de stofzuiger nu een paar weken en er al veel plezier aan gehad. De stofzuiger is lichtgewicht, laadt best snel op, heeft goede zuigkracht en een reservoir dat makkelijk te legen is.

Echt een aanrader!

B de Vries 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Stofzuigen geen straf meer!

Een week geleden kwam mijn Bosch Athlet binnen. Heel mooi, wit, vind zonde om hem in de kast te verstoppen hi hi... En wat doet hij zijn werk goed! Standje turbo hoef ik niet eens te gebruiken. Hij is makkelijk te besturen en eindelijk een stofzuiger zonder kabel die altijd in de weg zat. Ik ben er heel blij mee! Stofzuigen is geen straf meer voor mij! Vooraal met een klein kind van 1 moet het minimaal 3 keer per week gebeuren maar dat komt nu wel goed met mij nieuwe vriend van Bosch! Het enige wat hij niet kan is onder onze kasten in de woonkamer komen, ze zijn te laag maar dat mag de pret niet drukken!

cvonhout 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top product.

Wat een geweldig handzaam apparaat.
Zuigt zelfs op stand 3 lekker lang en krachtig.
Ka ik iedereen aanraden.

Lies 03-06-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk zonder snoer.

Ik heb er nu twee keer meegewerkt. Makkelijk dat er geen snoer aanzit. Vrij zwaar stofzuigerreservoir voor vuil snel vol.

Bennie 29-05-2016 Product paar dagen in bezit

Snoerloos stofzuigen werkt prima

6,5
Het zuigvermogen is helemaal super, accu gaat lang genoeg mee om kleine gezinswoning in een keer te stofzuigen op vol vermogen. Helaas is het niet mogelijk om onder de bank te stofzuigen doordat het stofreservoir daarvoor te laag zit.

Jan 25-05-2016 Product half jaar in bezit

Zelfs een aan m'n schoonmoeder gegeven.

Een aantal maanden de Bosch Athlet stofzuiger in bezit en zeer lovend over het apparaat. Ik sta elke keer weer versteld van de hoeveelheid stof die ik zie ronddraaien in het stofreservoir na het stofzuigen. Ik ben zo enthousiast over het model dat ik er ook een aan m'n schoonmoeder kado heb gedaan. Alleen onder de bank zuigen gaat wat moeilijker.