Bosch BCH6ATH25 - Reviews

Best Reviewed december 2015
Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 74 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RaoulStiphle 12-09-2016

Handig, licht, krachtig genoeg

Heel licht, gaat heel lang zelfs op turbo, makkelijk om schoon te maken, kinderen houden van stofzuigen nu!

jmvdam 25-05-2016

Echt "werkpaard" voor een schoon resultaat!

Onze vorige steelstofzuiger had het plots begeven en deze Bosch is een waardige vervanger.
Makkelijk mee om te gaan en ook onder de tafel wordt nu alles lekker schoon.
Alleen jammer dat de accessoires zoals een los mondstuk niet meer te verkrijgen is.

Miluska 09-02-2016

Draadloos en zeer licht

Draadloos stofzuigen is echt ideaal! Apparaat is maar 3 kg dus makkelijk de trap op te tillen.Batterij indicatie zeer duidelijk. Op gemiddeld niveau ongeveer een uur batterij.
Zwenkbare voet. Motor geeft niet veel lawaai.

Voor de trappen heb ik een losse kruimelzuiger gekocht, daar is dit apparaat niet handig voor.
Verder jammer dat de accessoires apart aangekocht moeten worden.

Heel tevreden met deze stofzuiger. Zelfs de mannen hier in huis vinden stofzuigen niet vervelend meer!

Pipo 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Deze stofzuiger heb ik nu 3mnd
En er nog geen spijt van dat ik hem gekocht hebt
Hij voldoet aan het gemak waarvoor ik hem gekocht heb
Je pak hem snel om even bij te zuigen, na het eten van de kleinkinderen.
Kan er de beneden verdieping en de bocenverdieping mee zuigen dan is de accu leeg.
Ik zuig met plezier geen gesjouw met meer van mijn henri stofzuiger alleen bij grote schoonmaak eens per mnd
Ik zelf vind het een aanrader

adrie3 28-12-2015 Product half jaar in bezit

Even een update over de losse "kit" .
Auto uitzuigen gaat hiermee goed als je stofzuiger op de achterbank legt .
Het zou handig zijn als je vooraan de slang de zuiger aan en uit kon zetten .
Maar het resultaat is prima !

Kostas Triantafyllidis 01-12-2015 Product paar dagen in bezit

Uitstekend stofzuiger! Echt goede kwaliteit, en een sterk vermogen! De baterij is groot en de stofzuiger echt licht.

Roger 30-11-2015 Product paar dagen in bezit

Net in huis, net als de hond die het apparaat noodzakelijk maakt. Na een week met hondenharen was er 1 ding snel duidelijk. Er moest snel een apparaat komen dat altijd voor het grijpen is en waar je snel even mee orde op zaken kunt maken. Na wat speurwerk de Bosch Athlet aangeschaft. De keuze is hier met name op gevallen door de fors langere bedrijfsduur en de grotere zuigkracht in vergelijking met de concurrenten. Hier gaan we nog veel gemak aan beleven!

Jack Sacali 10-11-2015 Product paar weken in bezit

Very useful vacuum, save space energy and very easy to use, charging ability is very clever, easy to clean and empty the dirt container. I recommend it.

Bosch steelstofzuiger 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de steelstofzuiger nu een paar dagen en ben heel blij met de aankoop. De motor is krachtiger dan mijn normale Miele stofzuiger en de kinderen vinden het nu ineens leuk om mee te helpen met stofzuigen! Ook het reservoir is groot genoeg en makkelijk te legen

GM de Jonge 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling is een plezier om mee te werken handig in gebruik enige min puntje de trap is wat lastig maar daar is uitbreiding pakket voor helaas wel wat duur.algemeen cijfer 8+

de Groot 05-11-2015 Product paar dagen in bezit

Als je net als ik 2 kleine kinderen hebt, kun je aan het stofzuigen blijven. Na iedere maaltijd zat ik met de kruimeldief onder de tafel te knommelen. Toen ik deze steelstofzuiger bij familie zag staan was ik meteen verkocht. Tot nu toe ben ik niet teleurgesteld: deze stofzuiger heeft een geweldig vermogen, hij is goed wendbaar en zeker niet te zwaar. Even de boel weer netjes op orde krijgen is nu een peuleschil en ik betrap me er zelf op dat ik het gewoon ook nog leuk vind om even de rest van de kamer te doen.

F 01-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik ben erg blij met mijn aankoop. Het is compact en ik kan het overal opbergen. Bovendien is het totaal niet zwaar en erg praktisch om te gebruiken. Het heeft niet dezelfde zuigkracht als een gewone stofzuiger, maar komt er wel erg dicht bij! Erg tevreden mee!

erica 28-10-2015 Product paar dagen in bezit

ziet er super uit, niet zwaar in gebruik, toch beetje lawaaiig en past helaas niet onder bank of bed door "dikke buik". Ik pak deze stofzuiger wel veel sneller dus heb er veel gemak en plezier van. ben er nu al blij mee.

Rob 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer te vreden. Aanrader voor iedereen die snel en eenvoudig wil stofzuigen. Hij zuigt vrij stil, de zuigkracht is heel goed. De mond werkt erg soepel en fijn. De accu gaat lang mee en laat snel op. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

pipo 06-10-2015 Product paar dagen in bezit

deze stofzuiger gekocht zodat wij niet steeds met onze eigen stofzuiger naar boven hoeven te tillen
die zetten wij boven neer
en de bosch beneden voor dagelijks gebruik
na aankoop gelijk gebruikt
hij zuigt goed, ook voor ons vloerkleed krachtig en klopt het vuil er goed uit
je kan er niet mee onder de kasten of bedden dat is een min punt.
daar gebruik ik dan mijn henri stofzuiger weer
handig voor dagelijks gebruik,
ik ben zeer te vrede met deze aankoop

AMUS 12-07-2015 Product maand in bezit

Super apparaat.
De kattenharen uit het vloerkleed zuigen gaat super. Daar kan geen gewone stofzuiger tegen op.

Gerardo 1980 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Handig apparaat in gebruik die er ook nog erg mooi uitziet. Wij pakken hem door het formaat en gewicht veel sneller dan onze vorige stofzuiger.

Er zijn geen echte minpunten, behalve misschien dat het omzetten van het zuigstuk minder snel kan dan met een conventionele stofzuiger. Dit nadeel nemen we echter op de koop toe omdat het standaard zuigstuk prima functioneert, ook op de trap.

Amin2010 07-07-2015 Product paar weken in bezit

Perfecte steelstofzuiger die de normale stofzuiger vervangt, heel makkelijk in gebruik en met een mooie design. Helemaal happy

Peter Anderson 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

I charged it and with in an hour i used it to vacuum the entire house. The battery said it was getting low towards the end but it did not run out whilst using it for 30 minutes on the turbo function. i'm sure it would go the full hour if used on a less powerfull setting. Did a great job of cleaning too. Replaced my Dyson and so far I am happy with it.

Brigitte 52 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Wij vinden de steelstofzuiger heel handig je pakt deze steelstofzuiger veel sneller om iets op te zuigen dan een gewone stofzuiger.Wij hebben een papegaai die regelmstig rommel maakt en dan gebruiken we de steelstofzuiger even snel en alles is weer netjes, ook prettig dat er geen zakken meer nodig zijn.