Bosch BBH52550 - Reviews

droog
Alleszuiger/bouwstofzuiger

jaq. 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

krachtig

krachtig...lange levensduur...makkelijk in gebruik. snel opgeladen. grote stofbak vergeleken met andere stofzuigers

Pluspunten

• krachtig
  • lange batterij duur

Minpunten

• vrij zwaar nog

Cor 30-10-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

Het is een fantastische stofzuiger. Hiervoor een vergelijkbare stofzuiger gehad van een ander merk. Binnen de garantietermijn was de accu kapot en daarom is mijn oog op de Bosch stofzuiger gevallen. Hiermee kun je langer zuigen en ondanks dat de Bosch iets duurder was wel veel beter. De stofzuiger zuigt meteen veel stof op uit de vloerbedekking, wat de vorige en mijn tweede stofzuiger laten liggen. Zeker het geld waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lange zuigtijd

Minpunten

• Geen uitneembare kruimeldief

Jopie 27-10-2016 Product paar dagen in bezit

perfecte stofzuiger

Was al een tijdje op zoek naar een draadloze stofzuiger, ideaal apparaat gevonden in deze Bosch. Heel goede zuigkracht, makkelijk hanteerbaar, draait soepel alle kanten op en een mooie vormgeving. Deze had ik mijzelf eerder moeten gunnen. Voor een vervelend dagelijks klusje is dit het ideale apparaat.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooie vormgeving
  • stil

Yvonne 14-10-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige zuigkracht, lichtgewicht!

Ik kan deze steelstofzuiger gewoon echt niet meer missen. Ik heb in het verleden een andere steelstofzuiger gehad (mider zuigkracht, ander merk), maar deze is gewoon veel beter. Ik gebruik hem elke dag. Hij is ook erg licht waardoor je 'm makkelijk erbij pakt. In 1 woord: fantastisch!

Pluspunten

• zuigkracht
  • lichtgewicht
  • weinig oplaadtijd

Catharina B. 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Handige Steelstofzuiger met goede resultaten.

Als je wat ouder wordt, dan is het niet meer zo aangenaam om met zo'n zware stofzuiger met snoer achter je aan te trekken.
Ik mocht van een kennis dit nieuwe product uitproberen tijden hun vakantie.
Deze snoerloze steelstofzuiger is een heel goed alternatief voor het dagelijkse werk. De accuduur is goed en uitleesbaar op de sensor. Ook het legen van de stofopvang is makkelijk. Al met al goed over nagedacht firma Bosch.
Heb gelijk een kit aangekocht voor het aansluiten van een slang met meubelborstel en kieren borstel (BHZPROKIT).

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Accuduur
  • Zuigpresaties
  • Lichte gewicht
  • Makkelijk opbergen

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden.