Bosch BBH52550 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

de Bruijn 12-05-2017

lijkt mooi, maar toch onhandig

hij stofzuigt licht en goed. maar je kunt er niet mee onder het bed. even omhoog de spinraggen opzuigen is ook niet zo makkelijk met deze stofzuiger. en de traptreden stofzuigen gaat ook niet echt lekker met dit apparaat. ik mis ook de extra hulpstukken voor kleine stukjes e.d.
Dat het apparaat draadloos is is wel handig, maar ik red met een opgeladen batterij niet het hele huis.
kortom, ik vind dit soort stofzuiger geen aanrader.

Pluspunten

• snoerloos
  • licht gwicht
  • flexibel

Minpunten

• niet onder het bed of bank mogelijk
  • lastig voor plafond stofzuigen/spinneraggen
  • lastig voor stofzuigen trap
  • batterij leeg voordat stofzuigen klaar is

Ingrid 09-11-2017

Bestel bij 123 apparatuur

Goede service en snelle levering
Apparaat werkt makkelijk zonder snoer
Heb er nu 2 van thuis en mooie prijs

Pluspunten

• Snel geleverd

Jeannette Mulder 09-09-2018

Stille snoerloze steelstofzuiger

Het apparaat voldoet uitstekend. Superstil en bovenal: zuigt helemaal top, zelfs op de laagste stand. Accuduur is ook goed, heb al verschillende malen gestofzuigd zonder op te hoeven laden. Het apparaat pak je makkelijk, is licht en erg wendbaar. Kortom een hele goede aanschaf. Ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zie boven

boschfan 23-08-2018

steelstofzuiger

wij waren op zoek naar een steelstofzuiger
en omdat wij helemaal intoe bosch zijn van gereedschap tot elektrische aparaten een bosch genomen
de eerste indruk is goed hij doet niet voor een snoer stofzuiger onder
over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen maar ja het is een bosch

Pluspunten

• krachtig
  • weinig geluid

Jomiba 14-08-2018

Beste aankoop in lange tijd

Omdat we alleen een zware snoer stofzuiger hebben wilden we een eenvoudige steelstofzuiger "grijp gereed" hebben maat twijfelden of de zuigkracht van deze soort stofzuigers voldoende zou zijn. Er zijn veel duurdere merken maar we zijn gegaan voor deze Bosch en die valt zeker niet tegen. Bij het voor de eerste keer gebruiken viel op dat het geluidsniveau, op stand 1, enorm mee viel. Toen we keken wat er in de stof verzamelbak aanwezig was aan opgezogen stof e.d. wisten we dat deze stofzuiger een zeer goede koop was. We waren wel een beetje beducht op het feit dat de batterij snel leeg zou zijn maar ook dat is een verassing, we kunnen er meerdere malen mee zuigen voordat er weer opgeladen moet worden. Conclusie: Een goed hanteerbare steelstofzuiger voor een "normale" prijs die gewoon doet wat er van verwacht mag worden.

Pluspunten

• Hanteerbaarheid
  • Accuduur

Minpunten

• Kan niet opgehangen worden

Wim-Peter 01-08-2018

Deze Bosch zuigt beter mijn gewone stofzuiger

De Bosch steelstofzuiger veegt zelfs de kattenharen van de deurmat. Ook loopt de stofzuiger kop erg soepel over de diverse oppervlakten. We zijn er erg blij mee.

Pluspunten

• Veegkracht
  • Accuduur
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• Heeft geen vast oplaadstation

Sandra Janssens 09-07-2018

Duidelijke handleiding gebruikersvriendelijk

Ik was op zoek naar een handige draadloze stofzuiger met voldoende kracht om naast de normale dingen die opgezogen worden ook geschikt is voor het opzuigen van hondenharen (uit tapijt etc.)
Kan alleen maar tevreden zijn over de Bosch BBH52550.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snoerloos
  • Duur accu
  • Extra accessoires

Johanna 15-11-2017

Grote zuigkracht

Wij hebben dit product gekozen vanwege een kleine ruimte met 3 grote honden waarin wij verblijven en zochten iets om de ruimte schoon te houden wat weinig ruimte in beslag neemt ,aanvankelijk had ik mijn twijfels maar na het eerste gebruik blijkt dat dit geen miskoop is .
Fantastische zuigkracht en accuduur op het tapijt is geen hondenhaar meer te vinden en de stofbak is makkelijk te legen .
Kortom een goede stofzuiger voor kleine maar ook grote ruimtes vanwege een goede accuduur.

Pluspunten

• Makkelijk in elkaar te zetten
  • Roterende borstel

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Super zuiger 09-11-2017

Zuigt als een malle

We waren op zoek naar een draadloze steel stofzuiger.
Deze bbh52550 voldoet aan alle eisen en is bovendien zeer aantrekkelijk vanwege zijn prijs

Pluspunten

• Zuigkracht en turbo borstel
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Laadtijd zou sneller mogen

Els 05-10-2017

Goede accuduur, prettig te hanteren.

Stofzuigen was nooit mijn favoriete bezigheid. Maar met deze zuiger is het kinderspel. Al had hij het dubbele gekost dan had ik hem nog aangeschaft. Hij is handig op alle gebied. Je pakt hem snel even, zonder al die snoeren en slangen. Hij zuigt geweldig, ook honden haren en tapijt met pool. Ben er dolblij mee. Mijn beste aankoop van dit jaar.

Pluspunten

• Zuigt krachtig
  • Is handig

P. R 10-05-2017

stil en toch goede zuigkracht

we zoeken een extra stofzuiger, voor tussendoor.
met accu en liefst stil. uiteraard met een goede zuigcapaciteit en filter.
Dat werd de Bosch BBH52550, die ook nog eens een prijzenactie had.
goed geholpen ook, ben tevreden.

Pluspunten

• stil
  • zuigt goed

Henk 25-04-2017

Lekkere lichtgewicht en goed zuigend.

Het is een super apparaat licht in gewicht en zuigt als een tierelier, als ik boven moet stofzuigen kan ik hem makkelijk met 1 hand meenemen, is ook nog veiliger op de trap.

Pluspunten

• makkelijk stuurbaar in gebruik
  • super zuigkracht je kan zelf de standen bepalen.

Ijshe 10-04-2017

Perfecte snoerloze steelstofzuiger

Ideaal voor dagelijks gebruik. Accu gaat 15 tot 20 minuten mee. Gebruiksvriendelijk, wendbaar en krachtig! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• snoerloos
  • bagless
  • krachtig
  • wendbaar

Minpunten

• zwaar

jaq. 07-11-2016

krachtig

krachtig...lange levensduur...makkelijk in gebruik. snel opgeladen. grote stofbak vergeleken met andere stofzuigers

Pluspunten

• krachtig
  • lange batterij duur

Minpunten

• vrij zwaar nog

Cor 30-10-2016

Krachtige stofzuiger

Het is een fantastische stofzuiger. Hiervoor een vergelijkbare stofzuiger gehad van een ander merk. Binnen de garantietermijn was de accu kapot en daarom is mijn oog op de Bosch stofzuiger gevallen. Hiermee kun je langer zuigen en ondanks dat de Bosch iets duurder was wel veel beter. De stofzuiger zuigt meteen veel stof op uit de vloerbedekking, wat de vorige en mijn tweede stofzuiger laten liggen. Zeker het geld waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Lange zuigtijd

Minpunten

• Geen uitneembare kruimeldief

Jopie 27-10-2016

perfecte stofzuiger

Was al een tijdje op zoek naar een draadloze stofzuiger, ideaal apparaat gevonden in deze Bosch. Heel goede zuigkracht, makkelijk hanteerbaar, draait soepel alle kanten op en een mooie vormgeving. Deze had ik mijzelf eerder moeten gunnen. Voor een vervelend dagelijks klusje is dit het ideale apparaat.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • mooie vormgeving
  • stil

Yvonne 14-10-2016

Geweldige zuigkracht, lichtgewicht!

Ik kan deze steelstofzuiger gewoon echt niet meer missen. Ik heb in het verleden een andere steelstofzuiger gehad (mider zuigkracht, ander merk), maar deze is gewoon veel beter. Ik gebruik hem elke dag. Hij is ook erg licht waardoor je 'm makkelijk erbij pakt. In 1 woord: fantastisch!

Pluspunten

• zuigkracht
  • lichtgewicht
  • weinig oplaadtijd

Catharina B. 11-10-2016

Handige Steelstofzuiger met goede resultaten.

Als je wat ouder wordt, dan is het niet meer zo aangenaam om met zo'n zware stofzuiger met snoer achter je aan te trekken.
Ik mocht van een kennis dit nieuwe product uitproberen tijden hun vakantie.
Deze snoerloze steelstofzuiger is een heel goed alternatief voor het dagelijkse werk. De accuduur is goed en uitleesbaar op de sensor. Ook het legen van de stofopvang is makkelijk. Al met al goed over nagedacht firma Bosch.
Heb gelijk een kit aangekocht voor het aansluiten van een slang met meubelborstel en kieren borstel (BHZPROKIT).

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Accuduur
  • Zuigpresaties
  • Lichte gewicht
  • Makkelijk opbergen

Minpunten

• Moet ik nog ondervinden.

BasC 29-08-2016

Niet meer zeulen met een zware stofzuiger...

Deze stofzuiger hebben we gekocht om naast de grote 'ouderwetse' stofzuiger te gebruiken. Die staat beneden, dit apparaat boven. Nu we beide apparaten hebben staan, gebruiken we eigenlijk alleen deze nog. Geen lastige snoeren, krachtig en licht: ideaal! Wel even wennen aan het sturen van de zuigkop, dat werkt net even anders dan een normale stofzuiger. En in de hoogste stand zie je de batterijlampjes wat snel teruglopen. Geen probleem, want voordat die op is, ben je al klaar. En het opladen gaat lekker snel...
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com