Bosch BGL4SIL69C - Reviews

Laagste prijzen
A
Draadloos

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,9

deBoer92 04-10-2016

Kleine maar krachtige stofzuiger

Ik ben erg tevreden over de stofzuiger. Hij is klein en stil, maar doet zeker wat hij moet doen.
Alle toebehoren die meegeleverd worden zijn ook zeker handig.
Kortom, erg tevreden met de stofzuiger.

Pluspunten

• Compacte stofzuiger

Bianca 27-09-2016

Mooi compacte stofzuiger

Het is een prima stofzuiger. De zuigkracht valt me heel erg mee voor het vermogen van de stofzuiger. Hij is erg stil en door het lange snoer hoef je niet vaak te wisselen van stopcontact. Enige minpunt vind ik wel de stofzuigermonden die erbij geleverd worden. Ik heb een laminaatvloer en de zuigmond/borstel voor dit soort vloeren is erg smal waardoor je het idee hebt dat deze niet goed alles meepakt. Daarnaast zit er langs de borstelharen een soort rubber wat ervoor zorgt dat kruimels naar voren geschoven worden ipv opgezogen en de borstelmond niet soepel over de vloer gaat. De andere borstel heeft wieltjes waardoor het stille geluid van de stofzuiger weer teniet gedaan wordt omdat die plastic wieltjes over de laminaatvloer gaan. Niet prettig!
De stofzuiger beveel ik zeker wel aan maar ik ga wel kijken voor een andere zuigmond.

Pluspunten

• Compact formaat

Minpunten

• Zuigmond/borstel

FvdB 21-08-2017

Zuigt goed, maakt weinig geluid, heeft een lang sn

Deze stofzuiger heeft te kleine wieltjes en is te hoog. Hierdoor volgt hij niet goed bij het zuigen. Hij kan niet over zijn eigen snoer heen rijden en bij een rand van een kleedje slaat hij al om. Bij drempels moet je hem optillen hetgeen lastig is omdat het handvat op een ongelukkige plaats zit. Zuigen met deze stofzuiger is irritant ook al zuigt hij goed en maakt hij weinig geluid.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

H. Reurink 19-07-2017

Drama!

Vorig jaar september deze stofzuiger gekocht, maar wat een drama. De wielen schuren over de grond (er is er zelfs één afgebroken). De zuigmond is stuk; voor ieder gebruik moet de zuigmond weer in de correcte stand geplaatst worden (verschuift nadat de zuigstang in de 'slaapstand' is geplaatst). De slaapstand is ook niet ideaal; na 5 minuten is de stang (zonder ondersteuning van muur :-) ) omgevallen. Contact gehad met de leverancier echter nooit iets van gehoord.. Nu zit ik met een dure stofzuiger die na een jaar al aan vervanging toe is. Eigenlijk functioneerde hij al na een half jaar al niet meer, maar om na een half jaar de stofzuiger al te vervangen was ne te gortig. Ben er nu helemaal klaar mee!

Pluspunten

• zuigkracht is redelijk goed

Minpunten

• Kwaliteit zuigmond
  • Slechte geleiding door kleine slechte wieltjes
  • prijs/kwaliteit

bert 09-04-2017

waardeloos

zelden zoiets prulligs gezien, scharnierpunten die afbreken, deksel is bijna niet dicht te krijgen, zuigmond blijft niet meer in parketstand staan, snoer is moeilijk op te rollen, kortom weggegooid geld

Pluspunten

• weinig geluid

Minpunten

• vrijwel alles

janneman 30-09-2016

vlot handelbaar

Hij is stil in gebruik, de wielen draaien vlot, goede hulpstukken enkel de zetel-fijne hoek zuiger zouden beter 2 stuks zijn zodat de zetelzuiger niet direkt vuil wordt.

Pluspunten

• stil
  • rijd vlot

Minpunten

• zetel en hoekzuiger is 1 stuk
  • 1 handgreep ipv 2 wat soms onhandig is op de trap

jozef 28-09-2016

super zuigkracht

kompakte krachtige stofzuiger en fluisterstil met stevige uitvoering stofzakken met komplete set toebehoren en perfekt gebruiksgemak

Pluspunten

• zeer stil
  • super zuigkracht
  • voordelige toebehoren stofzakken

Minpunten

• tot nu toe geen

annetigone 28-09-2016

degelijk toestel voor degelijke prijs

Goede zuigkracht, handig en praktisch in gebruik. Minpuntjes: nogal luidruchtig, snoer rolt zich niet gemakkelijk en snel vanzelf op in de stofzuiger.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • handig en compact

Minpunten

• lawaaierig
  • snoer rolt niet makkelijk vanzelf op

niels 26-09-2016

Stil en toch goed zuigen!

Erg stille stofzuiger die toch erg goed zuigt. Ook zit er een lekker lange kabel aan.
Wel wat zwaarder dan de vorige, maar dat zal de isolatie wel zijn.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • lange kabel

Minpunten

• zwaarder

Sajida 26-09-2016

Goede accuduur

Ik vind dit product heel goed omdat het niet te duur is en werkt ook prima. Het is ligt in gewicht en makkelijk beweegbaar

Pluspunten

• Licht in gewocht
  • Makkelijk te bewegen en schoonmaken

Wim77 14-08-2016

Stofzuiger voldoet goed

Glijd makkelijk over de houten parketvloer in de kamers en over de tegels in de keuken en badkamer.
Weinig geluid, wat belangrijk is in een appartement.
De lengte van de snoer is voldoende om alle ruimtes te bereiken zonder van stopcontact te wisselen.
Bijgeleverde mondstuk heeft rubberranden en is ongeschikt voor de parketvloer.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl