Rowenta Silence Force RO8314EA - Reviews

A energieklasse

6,5

INSIDERAVO 29-07-2016

stille kracht

een lichtgewicht stofzuiger met een super zuigkracht, regelbaar, dus handig voor gordijnen maar ook vloeren, laminaat,..veel accessoires, hip kleurtje, stil, krachtige motor, zeer wendbaar, lang snoer, dus een aanrader

Philippe 14-05-2017

Verliest zijn zuigkracht

Wij waren op zoek naar een nieuwe krachtige stofzuiger. Toen we deze rowenta met multicyclone technologie zagen in combinatie met zijn prijs en stille werking, hebben we beslist deze te kopen ipv een veel duurdere dyson. Het toestel is heel stil vergeleken met andere modellen. Ook was de zuigkracht initieel heel goed en sterk. Echter, na een paar maanden verloor die aan zuigkracht. Handleiding nagekeken en toestel grondig gereinigd. Zuigkracht werd terug iets beter maar na een week was die zijn zuigkracht weer kwijt. Zo erg zelfs dat die gewoon stof of kruimels niet meer opzoog, ook al zette je er de borstel op. Gelukkig hadden we nog onze oude stofzuiger om het huishouden te doen. Toestel onder garantie teruggestuurd en na 6 weken teruggekregen. Speciaal nagekeken in de winkel of de zuigkracht inderdaad wel goed was en dat was ook zo. Echter na een paar weken, was die zijn zuigkracht weer volledig kwijt. Reinigen en de instructies van de handleiding volgen helpen niet. Ik ben dus behoorlijk teleurgesteld en zo dit toestel dus absoluut niet aanraden. Had ik toch maar beter een Dyson gekocht.

Pluspunten

Minpunten

• verliest zijn zuigkracht.

insideravo 22-11-2016

Silence

goede lichtgewicht stofzuiger met toch sterke motor, geluidsarm, lang snoer, goed hanteerbaar, veel hulpstukken