Siemens VS06BXXL rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VS06BXXL rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

karen 30-03-2016

absolute miskoop

Geschreven voor: Siemens VS06BXXL rood

de stofzuiger heeft zeer weinig zuigkracht. ik krijg mijn deurmatten en vloerkleed gewoon niet schoon!
de lange slang leek in eerste instantie handig, maar hierdoor stoot de stofzuiger alleen maar tegen de meubels aan. op de trap vind ik het gevaarlijk; je hebt te veel gewicht aan je stang hangen. lange slang is alleen handig om auto te stofzuigen.
de stofzuiger voelt niet erg solide aan, maar de tijd zal dat leren.
ik overweeg deze stofzuiger naar de kringloopwinkel te brengen en een nieuwe aan te schaffen.

MB 20-02-2016
Geschreven voor: Siemens VS06BXXL rood

Het handvat is afgebroken en de slang schiet steeds los.....de originele stofzuigerzakken die bij de aankoop meegeleverd zijn....zijn nog niet eens op....kun je nagaan hoe snel de stofzuiger stuk gegaan is....baal er onwijs van.