Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars op Kieskeurig.nl.

6,8

MarryTM 16-12-2016

Erg fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Deze stofzuiger is erg fijn, heeft een goede zuigkracht. Is compact, maar de grote wielen zijn wel prettig. Het borstelmondje die geïntegreerd is vind ik echt super handig, die van mijn andere stofzuiger raak ik aldoor kwijt. Het koppelstuk van de slang draait niet altijd goed mee, hierdoor kantelt de stofzuiger soms. Maar ondanks het minpuntje ben ik erg blij met deze stofzuiger

Pluspunten

• Compact
  • Handig geïntegreerde borstelmond
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Slang draait niet altijd goed mee

MpF1 23-04-2019

Waardeloze Stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Heb in de afgelopen 22 jaar twee Philips Stofzuigers gehad, naar volle tevredenheid. En heb nu deze Philips Performer Compact Stofzuiger met zak FC8370/09 gekocht, maar vind alles slecht aan dit ding!
Hij zuigt zeer slecht (met nieuwe zak gaat het nog een klein beetje), slang is stug en te kort, en bij de bevestiging aan de stofzuiger draait hij niet goed, waardoor de stofzuiger zo op z'n kop ligt.
Had van een Philips wel wat meer verwacht!
Is natuurlijk geen dure aanschaf, maar dat waren de 2 eerdere stofzuigers ook niet.
Leuke stofzuiger voor een student of in de caravan, maar voor mij een enorme miskoop!

Pluspunten

Minpunten

• zuigt zeer slecht!
  • stofzuigerslang en steel te kort
  • stofzuiger zwenkt slecht ligt snel op de kop.

Minoe 10-03-2021

Uitzicht is mooi

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Op zich is het zeker geen slecht product maar door het feit dat het een licht gewicht is valt hij ook wel heel snel om

geul 10-02-2021

stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

prima stofzuiger doet zijn werk goed zowel op laminaat of vloerbedekking en voor een redelijke prijs

Souren 07-12-2020

Compacte krachtpatser

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Voor een compacte zuiger heeft hij een geweldige zuigkracht, het tristar mondstuk is ideaal om langs plinten of meubels te zuigen. Een klein nadeel is dat hij vrij snel omrolt. Ik kan hem verder aan iedereen aanraden.

CiHo 05-11-2020

Prima stofzuiger voor weinig geld

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Het nadeel is dat hij geen goede opzetstukken heeft en slecht op tapijt/bank hondenharen zuigt. Verder is het een prima stofzuiger voor weinig geld.

Funk 05-08-2020

Het product voldoet aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Stofzuiger zuigt krachtig en is handig in gebruik.Weegt niet zwaar en is prima wendbaar. Al bij al een goede keuze.

Larshhm 04-02-2018

Krachtig, licht, en compact

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Deze gekocht ter vervanging van mijn 30 jaar oude Philips stofzuiger. (Die nog steeds werkt) Stofzuiger is krachtig, licht van gewicht, en compact dus makkelijk op te bergen. Zuigsterkte is niet aanpasbaar met knop maar kan makkelijk met het schuifje. Vergeleken met mijn oude zuiger kan ik makkelijk mijn tapijt zonder schrobben schoon zuigen. Hij kantelt wel snel, dat is waar. Maar dat is ook beetje ons menselijke hortigheid.

Snoer vind ik lang genoeg. Er zijn ook mensen met ruimtes die niet 10 meter lang zijn. Mijn oude zuiger had ook maar 5 meter.

Geluid is net zo hard als mijn hoogbejaarde oude stofzuiger.

De integreerde borstel is voor onze banken ook een pluspunt.

Al met al voor deze prijs een prima stofzuiger, die doet wat hij moet doen.

Diana76 18-12-2016

Fijne, compacte en zeer wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Ik heb deze stofzuiger nu ca. een maand in gebruik en ben zeer tevreden. Hij is compact en makkelijk op te bergen, licht en wendbaar en heeft een goede zuigkracht. Enige minpunt is dat het snoer wat aan de korte kant is.

Lex77 16-12-2016

Fijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Ik ben erg blij met deze aankoop. Vooral het ingebouwde borstelstuk vind ik super. Ik raakte deze eerder altijd kwijt. De stofzuiger zuigt goed en is stiller dan m'n vorige (in hoeverre je van stil kan spreken bij een stofzuiger :)). Wel had het snoer wat mij betreft iets langer gemogen, al kan ik er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• compact
  • ingebouwd borstelstuk

Minpunten

• snoerlengte

Amles 14-12-2016

Ok stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

De stofzuiger is compact en licht in gebruik. Dit voordeel is ook meteen zijn nadeel. De stofzuiger is wendbaar, maar kantelt ook erg snel door zijn lichte gewicht, of valt om.
Het is wel een handig formaat en gewicht om trappen te stofzuigen.
Het snoer is naar mijn mening echt te kort, slechts 4,5 meter. Hierdoor moet je steeds van stopcontact wisselen in 1 ruimte. Ook de stofzuigerslang lijkt kort; hierdoor trek je daar snel te hard aan en valt de stofzuiger weer om.
De zuigkracht van de stofzuiger is prima; op de stang zitten verschillende standen om de zuigkracht in te stellen, naar gelang de ondergrond die je wilt zuigen. Dit heb je ook echt nodig, de stofzuiger zuigt anders al snel te hard of te zacht. Het schuifje waarmee je deze standen kunt kiezen is alleen wat gammel, waardoor de standen steeds vanzelf wisselen als je de stang in je handen hebt en je dus te hard of niet hard genoeg staat te stofzuigen.
Het geïntegreerde zuigmondje (borsteltje) op de stang is ideaal: deze kun je gewoon naar beneden schuiven om te gebruiken, dus geen gedoe meer met een los borsteltje.
De stofzuiger heeft een mooi design. Hij maakt wel vrij veel lawaai. Er kunnen standaard Philips S-bags in, dit is handig.
Al met al een "ok" stofzuiger; prima in zijn soort en voor de aanschafsprijs, maar met een iets groter budget heb je waarschijnlijk al snel een iets betere.

rwalgers 13-12-2016

Hoge zuigkracht en lekker stil

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Ik heb weinig ruimte om een stofzuiger op te bergen, dus ik wilde een compacte stofzuiger.
Normaal heb je dan ook maar een beperkte zuigkracht, maar niet bij deze Philips stofzuiger.
Ik ben echt blij verrast dat hij zo goed zuigt.
Daarnaast is hij best wel stil. Dus niet dat gegier van die goedkope stofzuigers.
Met de geïntegreerde filters heb je ook geen last van pollen of fijnstof dat door je huis geblazen wordt.
Hij komt met een hele stevige steel en goede borstel. Die geïntegreerde borstel in de steel is echt heel handig. Die raak je nooit kwijt en je hebt hem altijd bij de hand.
Hij valt wel wat makkelijk om. Hij zou wat beter kunnen rollen.

wolter1944 12-12-2016

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Prima stofzuiger. Goede zuigkracht. Zeer handig is het borsteltje op de slang. Voor op de trap. Snoer is te kort. Zeker voor onze woonkamer. Maar als 2e stofzuiger voor de bovenverdieping prima

v0nnie01 11-12-2016

Fijne stofzuiger, mooi compact

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Het is een erg fijne compacte stofzuiger.
De stofzuiger is stil en heeft een prima zuigkracht.
Het borsteltje wat vast op de slang zit is echt een top idee van Phillips, deze ben ik namelijk altijd kwijt, nu heb je hem altijd bij de hand..
Het snoer is voor mij net iets te kort, kan er net niet mee tot achter in de kamer komen. (maar dat is een luxe probleempje ;-) )
Door de grote wielen is ie niet erg wendbaar en valt ie daardoor wat makkelijk op zijn ruggetje.

Mieke 11-12-2016

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Gemakkelijk hanteerbare compacte stofzuiger, licht in gewicht (4,2 kg) en met prima zuigresultaten. Zowel op harde vloeren als op tapijt.
Alle attributen bij de hand, vooral het borsteltje in/aan de steel is een super oplossing.
Door de voldoende lange steel kun je netjes rechtop blijven staan bij het stofzuigen.
Stofzuigen wordt met deze stofzuiger een klein feestje!

Pluspunten

• compact
  • licht in gewicht
  • voldoende lange steel
  • borsteltje verwerkt aan de steel
  • prima zuigresultaten

Minpunten

• geen minpunt ontdekt

IHGroot 11-12-2016

Goede compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

De stofzuiger is compact en de hulpstukken zijn gemakkelijk in gebruik.
Het geluid is gemiddeld en de zuigkracht is goed.
De snoer is naar mijn idee echter te kort omdat ik vind dat de snoer minstens de lengte van een kamer moet kunnen doorkruisen. Tenslotte is de stofzuiger niet wendbaar omdat de connectie van de stofstuigerslang niet goed meebeweegt. Hierdoor krult de slang op en valt de stofzuiger om.

Simone1986 11-12-2016

Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

De stofzuiger FC8370/09 is klein en compact en zuigt goed. De opgebouwde borstel aan de steel is erg handig in gebruik. Je hebt hem altijd bij de hand. De zuigkracht is prima, de stofzuiger is wel licht waar ik aan moest wennen. Hij rolt vaak om als ik hard trek. Snoer had langer gemogen maar dat is een kwestie van wennen. Ik zou deze zeker aanbevelen.

Flowers 11-12-2016

Lichte, compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Prima stofzuiger, is licht in gebruik. Mooie vormgeving. Ideaal is dat het borstel-mondstuk is geïntegreerd in de steel. Goede zuigkracht, wat ik wel mis is dat de zuigkracht niet in te stellen is.

karinz3 09-12-2016

Prima

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Prima stofzuiger. Lekker licht. Goede zuigkracht. Ik ben er heel blij mee.
Wij hebben een harde vloer en een zachte op allebei werkt hij prima.
De stang met het aparte borsteltje is ook erg handig.

Lijntje75 08-12-2016

Mooie compacte stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8370 zwart, blauw, paars

Het is een mooi vormgegeven stofzuiger. Het snoer is lang genoeg.

De stofzuiger is erg licht. Dit heeft tot gevolg dat als je te hard aan de stofzuigerstang trekt, trek je de stofzuiger om. Maar met een beetje beleid is dit geen probleem.
Het geïntegreerde hulpstuk (het borsteltje) is erg handig.
De stang en buizen voelen erg solide en prettig aan.