Philips Performer Compact FC8370 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MarryTM 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Erg fijne stofzuiger

Deze stofzuiger is erg fijn, heeft een goede zuigkracht. Is compact, maar de grote wielen zijn wel prettig. Het borstelmondje die geïntegreerd is vind ik echt super handig, die van mijn andere stofzuiger raak ik aldoor kwijt. Het koppelstuk van de slang draait niet altijd goed mee, hierdoor kantelt de stofzuiger soms. Maar ondanks het minpuntje ben ik erg blij met deze stofzuiger

Pluspunten

• Compact
  • Handig geïntegreerde borstelmond
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Slang draait niet altijd goed mee

Diana76 18-12-2016

Fijne, compacte en zeer wendbare stofzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu ca. een maand in gebruik en ben zeer tevreden. Hij is compact en makkelijk op te bergen, licht en wendbaar en heeft een goede zuigkracht. Enige minpunt is dat het snoer wat aan de korte kant is.

MarryTM 16-12-2016

Erg fijne stofzuiger

deze stofzuiger is erg fijn, heeft een goede zuigkracht.
Is compact, maar de grote wielen zijn wel prettig.

Maar ondanks het minpuntje ben ik erg blij met deze stofzuiger

Lex77 16-12-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger!

Ik ben erg blij met deze aankoop. Vooral het ingebouwde borstelstuk vind ik super. Ik raakte deze eerder altijd kwijt. De stofzuiger zuigt goed en is stiller dan m'n vorige (in hoeverre je van stil kan spreken bij een stofzuiger :)). Wel had het snoer wat mij betreft iets langer gemogen, al kan ik er prima mee uit de voeten.

Pluspunten

• compact
  • ingebouwd borstelstuk

Minpunten

• snoerlengte

Amles 14-12-2016

Ok stofzuiger

De stofzuiger is compact en licht in gebruik. Dit voordeel is ook meteen zijn nadeel. De stofzuiger is wendbaar, maar kantelt ook erg snel door zijn lichte gewicht, of valt om.
Het is wel een handig formaat en gewicht om trappen te stofzuigen.
Het snoer is naar mijn mening echt te kort, slechts 4,5 meter. Hierdoor moet je steeds van stopcontact wisselen in 1 ruimte. Ook de stofzuigerslang lijkt kort; hierdoor trek je daar snel te hard aan en valt de stofzuiger weer om.
De zuigkracht van de stofzuiger is prima; op de stang zitten verschillende standen om de zuigkracht in te stellen, naar gelang de ondergrond die je wilt zuigen. Dit heb je ook echt nodig, de stofzuiger zuigt anders al snel te hard of te zacht. Het schuifje waarmee je deze standen kunt kiezen is alleen wat gammel, waardoor de standen steeds vanzelf wisselen als je de stang in je handen hebt en je dus te hard of niet hard genoeg staat te stofzuigen.
Het geïntegreerde zuigmondje (borsteltje) op de stang is ideaal: deze kun je gewoon naar beneden schuiven om te gebruiken, dus geen gedoe meer met een los borsteltje.
De stofzuiger heeft een mooi design. Hij maakt wel vrij veel lawaai. Er kunnen standaard Philips S-bags in, dit is handig.
Al met al een "ok" stofzuiger; prima in zijn soort en voor de aanschafsprijs, maar met een iets groter budget heb je waarschijnlijk al snel een iets betere.

rwalgers 13-12-2016

Hoge zuigkracht en lekker stil

Ik heb weinig ruimte om een stofzuiger op te bergen, dus ik wilde een compacte stofzuiger.
Normaal heb je dan ook maar een beperkte zuigkracht, maar niet bij deze Philips stofzuiger.
Ik ben echt blij verrast dat hij zo goed zuigt.
Daarnaast is hij best wel stil. Dus niet dat gegier van die goedkope stofzuigers.
Met de geïntegreerde filters heb je ook geen last van pollen of fijnstof dat door je huis geblazen wordt.
Hij komt met een hele stevige steel en goede borstel. Die geïntegreerde borstel in de steel is echt heel handig. Die raak je nooit kwijt en je hebt hem altijd bij de hand.
Hij valt wel wat makkelijk om. Hij zou wat beter kunnen rollen.

wolter1944 12-12-2016

Prima stofzuiger

Prima stofzuiger. Goede zuigkracht. Zeer handig is het borsteltje op de slang. Voor op de trap. Snoer is te kort. Zeker voor onze woonkamer. Maar als 2e stofzuiger voor de bovenverdieping prima

v0nnie01 11-12-2016

Fijne stofzuiger, mooi compact

Het is een erg fijne compacte stofzuiger.
De stofzuiger is stil en heeft een prima zuigkracht.
Het borsteltje wat vast op de slang zit is echt een top idee van Phillips, deze ben ik namelijk altijd kwijt, nu heb je hem altijd bij de hand..
Het snoer is voor mij net iets te kort, kan er net niet mee tot achter in de kamer komen. (maar dat is een luxe probleempje ;-) )
Door de grote wielen is ie niet erg wendbaar en valt ie daardoor wat makkelijk op zijn ruggetje.

Mieke 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Klein maar fijn!

Gemakkelijk hanteerbare compacte stofzuiger, licht in gewicht (4,2 kg) en met prima zuigresultaten. Zowel op harde vloeren als op tapijt.
Alle attributen bij de hand, vooral het borsteltje in/aan de steel is een super oplossing.
Door de voldoende lange steel kun je netjes rechtop blijven staan bij het stofzuigen.
Stofzuigen wordt met deze stofzuiger een klein feestje!

Pluspunten

• compact
  • licht in gewicht
  • voldoende lange steel
  • borsteltje verwerkt aan de steel
  • prima zuigresultaten

Minpunten

• geen minpunt ontdekt

IHGroot 11-12-2016

Goede compacte stofzuiger

De stofzuiger is compact en de hulpstukken zijn gemakkelijk in gebruik.
Het geluid is gemiddeld en de zuigkracht is goed.
De snoer is naar mijn idee echter te kort omdat ik vind dat de snoer minstens de lengte van een kamer moet kunnen doorkruisen. Tenslotte is de stofzuiger niet wendbaar omdat de connectie van de stofstuigerslang niet goed meebeweegt. Hierdoor krult de slang op en valt de stofzuiger om.

Simone1986 11-12-2016

Ik zou deze stofzuiger zeker aanbevelen

De stofzuiger FC8370/09 is klein en compact en zuigt goed. De opgebouwde borstel aan de steel is erg handig in gebruik. Je hebt hem altijd bij de hand. De zuigkracht is prima, de stofzuiger is wel licht waar ik aan moest wennen. Hij rolt vaak om als ik hard trek. Snoer had langer gemogen maar dat is een kwestie van wennen. Ik zou deze zeker aanbevelen.

Flowers 11-12-2016

Lichte, compacte stofzuiger

Prima stofzuiger, is licht in gebruik. Mooie vormgeving. Ideaal is dat het borstel-mondstuk is geïntegreerd in de steel. Goede zuigkracht, wat ik wel mis is dat de zuigkracht niet in te stellen is.

karinz3 09-12-2016

Prima

Prima stofzuiger. Lekker licht. Goede zuigkracht. Ik ben er heel blij mee.
Wij hebben een harde vloer en een zachte op allebei werkt hij prima.
De stang met het aparte borsteltje is ook erg handig.

Lijntje75 08-12-2016

Mooie compacte stofzuiger

Het is een mooi vormgegeven stofzuiger. Het snoer is lang genoeg.

De stofzuiger is erg licht. Dit heeft tot gevolg dat als je te hard aan de stofzuigerstang trekt, trek je de stofzuiger om. Maar met een beetje beleid is dit geen probleem.
Het geïntegreerde hulpstuk (het borsteltje) is erg handig.
De stang en buizen voelen erg solide en prettig aan.

TamaraVB 07-12-2016

geweldige stofzuiger

Een lichte stofzuiger met een geweldige zuigkracht. Vooral het "harenborsteltje" dat vast zit aan de stang vind ik geweldig, want die raak ik anders altijd kwijt.

IreneV80 06-12-2016

Deze stofzuiger zuigt goed! Heeft een sterke zuigkracht.

Goede stofzuiger! Sterk vermogen. Fijne compact fomaat.

Het enige nadeel dat ik heb meegemaakt is dat het draaien en rijden van de stofzuiger soms lastig is, waardoor hij soms onstersteboven ligt.

Anoniem 30-11-2016

Degelijk

De stofzuiger werkt prima. De lange handgreep vind ik niet lekker handelbaar. Ook is de stofzuiger erg licht zodat ik snel omvalt.

Tuur43 29-11-2016

Doet uitstekend zijn werk

Compact en energiezuinig apparaat met stoere uitstraling. Werkt als een raket door de enorme zuigkracht. Minpuntje is dat het snoer niet lang genoeg is om de hele kamer door te komen. Even wennen maar wel handig zijn de verschillende opzetborstels waarvan de kleinste verwerkt zit in de stang (dus niet kwijt te raken).
Wij kregen er bij aankoop ook nog eens een heel handig onderhoudspakket bij.
Voor ons een prima aankoop en een aanrader.

Lex77 27-11-2016

Goede stofzuiger!

Ik ben erg blij met de aankoop. Vooral het in de zuigstang ingebouwde borstelstuk. Ik raakte deze eerder altijd kwijt. De stofzuiger zuigt goed en is stiller dan m'n vorige (in hoeverre je van stil kan spreken bij een stofzuiger :)). En door de generieke S-Bag zakken kan ik gewoon dezelfde stofzakken gebruiken. Wel had het snoer wat mij betreft iets langer gemogen, al kan ik er prima mee uit de voeten.

Anoniem 27-11-2016

Krachtige rebel

Dit is een krachtige stofzuiger, met een rebels karakter en sterke zuigkracht. Je ziet dat het stof al van een paar centimeter naar binnen wordt gezogen. Het enge nadeel is dat hij soms omvalt. Ik ben een tikkeltje lomp en trek het apparaat achter me aan het huis door. Dan kantelt hij su wel eens.