Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

5,1

• Slecht

Hywel 01-12-2015

6,2
zeer veel lawaai omdat de motor op volle kracht draait en niet te regelen is , en omdat de slang niet goed draait in de stofzuiger wil hij niet goed volgen en wil steeds een andere kant op en valt hij om

Will 16-08-2016

VERSCHRIKKELIJK ONHANDIG APPARAAT

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Afschuwelijk onhandig, lawaaiig . te korte snoer, valt steeds om, slang draait niet mee.
Zeer veel spijt van mijn aankoop!

Minpunten

• ONHANDIG
  • VEEL LAWAAI
  • SNOER VEEL TE KORT

Jenne 05-09-2019

Dit product maakt veel teveel lawaai.

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Ik ben een Philips fan en dus koop ik bijna altijd Philips. Ik ben ook oud Philips medewerker. Maar dit product heeft 1 behoorlijke afwijking, maakt veel te veel lawaai. Zuigt prima.

will1959 15-01-2017

ONHANDIG

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Afschuwelijk onhandig, valt steeds om, slang draait niet, snoer veel te kort
Alleen zuigkracht voldoende

roos12 21-12-2016

Stozuiger met veel pluspunten

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

De Philips Performer Active is een zeer lichte stofzuiger, die tevens makkelijk wendbaar is. Hij beschikt over een goede zuigkracht en zuigt alle haartjes, pluisjes, ... probleemloos op. Dankzij verschillende handige toebehoren kan je makkelijk zetels, matten en dergelijke schoonmaken. Aan beide zijkanten van de zuigmond bevinden zich borstels, wat maakt dat het stofzuigen vlotter gaat.
Nog enkele pluspunten zijn : klasse A(energieverbruik), design, aangenaam lawaai.

Asa29 13-12-2016

Goede stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Ik koos na jaren zonder zak, terug voor het gemak van een stofzuiger met zak. Geen gerammel meer wanneer iets hard wordt opgezogen. De stofzuiger zuigt goed en heeft enkele handigheden: extra mondstukken voor verschillende vloeren, een geïntegreerde borstel op de lange stang zodat je gemakkelijk de zetel kan stofzuigen en de stofzuiger niet moet ombouwen,... De stofzuiger zuigt krachtig en laat geen kruimeltje liggen. Ideaal! Met een langere draad, iets minder decibels en toch wat mobieler raadde ik hem iedereen aan!

Ragna 12-12-2016

lichte, gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

De Performer Active is een lichte stofzuiger, die aldus gemakkelijk te dragen is. De wielen zwenken niet heel soepel, maar geven eerder een schuivend gevoel. De verschillende zuigmonden zijn zeer handig in gebruik. Het driehoekvormige zuigstuk doet het zeer goed in de hoeken, en ook de zuigmond voor tapijt en huisdieren doet het goed. Bovendien is hij zeer gemakkelijk te reinigen. Het geluid van de stofzuiger is bij het begin van elke stofzuigbeurt wat storend, omdat er een hogere pieptoon meeklinkt, maar na 5 minuten ben je dit wel weer gewoon. De zak is gemakkelijk te vervangen, alsook de filters. De hulpstukken (korte zuigmond en keerzuiger) zitten op de stofzuiger, dus geen gedoe met opbergen. De korte zuigmond is uitschuifbaar, maar zit me al eens in de weg bij het stofzuigen (vermits ik de stofzuiger vaak vastneem als een borstel), waarbij mijn bovenste hand er vaak over of op zit. Ondanks het mindere vermogen zuigt hij accuraat en laat niets liggen. Hij heeft 3 manuele standen, maar deze zijn voldoende om alles netjes te reinigen. Het was gemakkelijk geweest als hij ook een indicator had voor een volle stofzuigerzak, deze is niet aanwezig.

LaurenceT 12-12-2016

Bon aspirateur !

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

J'utilise cet aspirateur depuis 2 semaines maintenant et je ne regrette pas mon ancien.
Il a un look plutôt sympa,
est bordé de caoutchouc pour éviter les coups,
fait bien son job d'aspiration,
a de nombreuses brosses pour répondre aux différentes situations,
est doté de filtres pour éviter les allergies,
est classé A niveau consommation,
est plutôt silencieux par rapport à d'autres...
J'ai un coup de coeur pour la brossette intégrée au manche.
Je trouve juste les sacs un peu petits.

valmouche 11-12-2016

Un bel aspirateur fonctionnel et pratique

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Désign parfait et très pratique le fait d'avoir accroché les accesoires au manche, cela permet de les avoir très vite sous la main et surtout de ne pas les perdre.

Très bonne puissance, reglable selon le besoin, et excellent résultat tant sur les tapis et même ceux à long poils que sur le parquet grâce aux différentes brosses fournies

Pas trop lourd ni trop brouillant, ce qui ajoute encore à son charme ... a conseiller

sandrahsps 11-12-2016

Très pratique

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Cet aspirateur est ultra léger, facilité pour monter dans les étages. Par contre , le fil d'alimentation est trop court. Au niveau puissance, rien à dire.

Kristap 07-12-2016

Prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Wendbare lichte stofzuiger. Met handig in gebruik geplaatste accessoires
. Voor iedere ondergrond een geschikte voet. Zuigkracht is prima

Atleet 07-12-2016

Mooie wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Ondertussen heb ik de Philips Performer Active stofzuiger een week in gebruik.

De stofzuiger was vrij makkelijk te monteren en heeft een mooi design. Hij is vlot wendbaar en is niet zwaar. Hij is dus makkelijk te verplaatsen naar andere ruimtes. Hij is ook handig op te bergen.
Hij heeft een goede zuigkracht en dit voor verschillende oppervlakten. Een klein borsteltje is geïntegreerd in de stofzuiger. De verstelbare steel in lengte is ook wel handig. Er zijn 3 extra mondstukken bij de stofzuiger.
De kabel is lang genoeg voor mij al mag dit natuurlijk steeds wat langer zijn.
Wat ook wel zeer handig is is de rubberen rand om beschadigingen van meubels en muren tegen te gaan.

blueocean30 07-12-2016

super

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Un appareil très léger et facile à l'usage. Moi, qui n'aime absolument pas d'aspirer.. ici, je pourrai aspirer tt la journée. Resultat top - égal si tapis ou carrelage.. il aspire mm les tt petites crasses sans problèmes

Plebs 07-12-2016

Aangename stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Stofzuiger met goede zuigkracht en verschillende mondstukken aangepast aan type ondergrond. Heel erg fan van de vastgeklikte meubelzuigmond. Super handig.
De snoerlengte mocht gerust enkele meters langer. Ik ben geen voorstander van de grote wielen achteraan. Hierdoor is de stofzuiger niet zo wendbaar.

Jari 06-12-2016

prijs/kwaliteit dik okee!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Ik heb deze stofzuiger nu een goede twee weken in gebruik en ik kan niet anders dan zeggen dat ik heel tevreden ben. De zuigkracht is heel erg goed, niet enkel onder de mond maar ook net ervoor, hij zuigt echt het stof naar zich toe. Qua bouw van het toestel ben ik ook aangenaam verrast, dit model is zeer wendbaar en ook niet te zwaar.
Ik vind het geweldig dat de "body" afgewerkt is met een rubberen rand rondom, want ik ben niet altijd de meest voorzichtige/handige in huis :) Op de stang vind je ook nog eens extra bediening, met duidelijke iconen. Het feit dat er geen extra handvat op de stang zit, vind ik eerder een voordeel omdat ik dat persoonlijk niet zo handig vind. Het extra borsteltje op de stang vind ik wel weer erg handig, al is het kliksysteem wel nog wennen voor mij...
De stroomkabel is voor mij net lang genoeg. De stofzuigerzakken zijn betaalbaar en makkelijk te verkrijgen. Qua geluid/lawaai ben ik ook tevreden, al denk ik dat het tegenwoordig al wel stiller kan, maar vermoedelijk zal het toestel dan ook zwaarder worden. Deze stofzuiger is in elk geval al een pak stiller dan mijn vorig model, daar ben ik zeer blij mee.

lolot 06-12-2016

compact et puissant

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Aspirateur reçu en test via les initiés.

Voici mon avis sur le produit.

Cet appareil est réellement compact et a un joli design ce qui n'est pas négligeable vu que mon aspirateur reste pour le moment dans ma pièce de vie.

Il a une grande force d'aspiration. J'ai un chien qui est en pleine mue et les poils ne lui résiste pas et ce sur tous les types de sols grâce aux brosses adaptées.

les vrais +

* compact
* puissant
* maniable
* la petite brosse intégrée avec choix de la surface
* les brosses (surtout celle pour les poils d'animaux)
* classe A au niveau de l'énergie

les points -

* le poids, je le trouve assez lourd ou en tous cas pas forcément plus léger qu'un autre modèle
* pas d'indicateurs de remplissage su sac (mais on le voit assez bien si on ouvre le capot)

Je devais changer d'aspirateur et je suis très contente de l'utilisation de celui ci.

Promesse tenue!!

leenf 06-12-2016

Licht maar krachtig

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Sinds vorige week ben ik in het bezit van deze Philips Performer Active Airflow Max stofzuiger en ik moet zeggen dat dit echt een aanrader is. Zeer makkelijk in gebruik en tof design. Het is een lichte stofzuiger waardoor je met gemak de trap kan stofzuigen. Ook de bescherming aan de voorkant van de stofzuiger is een pluspunt. Aangezien hij zo makkelijk rijdt, bots je soms snel tegen een meubel of een deur aan. Door de zachte rand zijn meubels en deuren toch wat beschermd.
Ook handig is het feit dat er een borstel op de steel aanwezig is. Indien je moeilijk bereikbare hoekjes en kantjes wil stofzuigen, kan je dit onmiddellijk doen zonder eerst een ander mondstuk op je stofzuiger te gaan plaatsen.
Ook beschikt deze stofzuiger over een mondstuk voor elk type vloer. Handig voor als je huisdieren en tapijten in huis hebt.
Een ander pluspunt vind ik het feit dat je de stang van de stofzuiger makkelijk kan aanpassen naar ieders lengte.
Een minder puntje vind ik dat het snoer nogal laag en diep in de stofzuiger verscholen zit. Op zich niet zo'n probleem, maar valt wel op in vergelijking met andere stofzuigers waar ik al mee gewerkt heb.

Loredarco 06-12-2016

Super toestel

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

De stofzuiger rolt volt waardoor stofzuigen zeer aangenaam gaat
De zuigkracht is enorm goed een groot verschil met mijn vorige stofzuiger
Je kan in 1 klik van vloer naar tapijt overgaan
Stofzuigen van tapijt is echt super goed : in 1 maal proper

jella 06-12-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

Deze stofzuiger ziet er heel mooi uit en weegt niet te zwaar. Er zijn zeker genoeg hulpstukken. De stofzuiger gaat heel vlotjes over de vloer en maakt zeker niet te veel lawaai. Wendbaar vind ik hem minder presteren...wieltjes gaan niet altijd even vlot mee. Ook de buis is wat stroef

roloch 04-12-2016

Aspirateur traineau très puissant et très efficace sur tout type de surface

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8379 zwart, blauw

J'ai acheté l'aspirateur Philips Performer active. J'ai été séduit par la puissance d'aspiration et la facilité d'utilisation. La brosse rotative est une super trouvaille. Elle permet de remuer les mailles des carpettes et tapis et d'aspirer en profondeur. Le poids de l'aspirateur est aussi ultra light. On peut également facilement contrôler la puissance d'aspiration via le bouton type "dimmer" sur le haut de l'aspirateur. Les roues biens grandes rendent l'aspirateur très contrôlable.