Philips Performer Compact FC8374/09 - Reviews

benzodiazepine 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Kleine handige krachtpatser

Dit compacte toestel overtreft mijn verwachtingen. Vooreerst is hij uitermate licht en compact, wat hem handig in het gebruik maakt.
Zo past hij perfect op treden van de trap. Door zn compacte afmetingen is deze ook in een klein hoekje op te bergen.
Het meest in het oog springende is zijn immense én blijvende zuigkracht, zelfs na lange tijd. Daar tegenover staat zijn stille werking. Een verademing!
Het toestel wordt geleverd met een drie tal opzetstukken. Het geïntegreerde borsteltje vind ik briljant. Ondanks zijn eenvoud kan dit toestel moeiteloos ijveren met machines uit een hoger prijssegment. Hij is bovendien een streling voor het oog.
De wendbaarheid zou iets beter kunnen en persoonlijk verkies ik een iets langere stroomdraad. Over het algemeen is dit toestel top qua prijs kwaliteitsverhouding!

Pluspunten

• compact
  • zuigkracht
  • stil
  • pluimgewicht
  • compleet geleverd

Minpunten

• lengte snoer
  • wendbaarheid

Ineke1980 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Compact gebruiksvriendelijk toestel

Handig en compact toestel: het borsteltje zit geïntegreerd in de steel. Nadeel vind ik dat er geen smal buisje bij zit.
Hij is wel stil.
Verder is een krachtig toestel en levert ie goed werk.
Zeer gebruiksvriendelijk, al mocht het snoer een beetje langer.
Ben niet zo'n fan van de kleur maar mijn vriend wel.

Isabelle Degrieck 30-11-2016 Product paar weken in bezit

compact maar krachtig

Deze lichte en compacte stofzuiger zuigt moeiteloos alle vuil op...een groot contrast met de zakloze stofzuiger die tot nu toe in gebruik was. In- en uitschuiven van de zuigbuis gaat heel vlot en de stofzuiger rolt vlotjes mee doorheen het huis. Ingenieus systeem om de stofzuigerzak te vervangen / op de correcte manier in de stofzuiger te plaatsen. Neem niet veel plaats in om te stockeren.
Het snoer is wat aan de korte kant...stekker moet aantal keer verstoken worden om rond te geraken op het gelijkvloers.

Pluspunten

• formaat
  • zuigkracht
  • geïntegreerde borstel

Minpunten

• korte snoer

Dorolio 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

licht en compact toestel

Een krachtig toestel, maar toch compact en licht. Heel eenvoudig: een aan-en-uitknop, 1 stand. Werkt prima voor mijn parket, tegels en laminaat. Het geïntegreerde borsteltje aan het mondstuk is superhandig, de kabel mocht misschien net iets langer zijn. Al bij al zeer tevreden van dit toestel!

Pluspunten

• compact en licht
  • krachtig
  • geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• lengte kabel

Frank B 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote zuigkracht

De grote zuigkracht in verhouding met het wattage verbaast me. Zeer gebruiksvriendelijk met o.a. het geïntegreerde borsteltje aan het uiteinde van de slurf! De overgang slurf/steel voelt niet lekker aan. De plastic bocht is te groot waardoor het geheel wankel aanvoelt. Niet te veel kracht zetten op de steel bij het stofzuigen is de boodschap.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Geïntegreerd borsteltje

Minpunten

• overgang steel/slurf