Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs - Reviews

Beste deals -11% prijsdaling
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

7,9

ScytheNL 21-07-2016

Kleine maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

De Philips Performer Compact doet zijn naam eer aan. Het is een kleine stofzuiger die je makkelijk wegstopt in een hoekje, maar qua prestaties doet hij niet onder voor zijn concurrenten. Goede zuigkracht, en heel prettig voor mij: Een lange stang zodat ik niet gebukt hoef te stofzuigen. Het systeem om de zak te wisselen kan niet simpeler, en ook de diverse accessoires gebruiken gaat probleemloos zonder ook maar de handleiding te hoeven lezen. Het tri-active mondstuk is ideaal voor op mijn laminaatvloer. Zeer prettige stofzuiger.

Martin 05-06-2017

Drama!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Deze stofzuiger nu een jaar in bezit. Na eerst 12 jaar een prima stofzuiger in bezit gehad te hebben van Philips, nu dus dig drama model.

De zuigkracht is echt onvoldoende, de snoer is te kort en hij manouvreert slecht doordat de slang niet goed draait. Resultaat, stofzuiger continue op z'n kant.

Kortom, tijd voor een nieuwe. Geen Philips meter voor mij

Minpunten

• Stofzuiger op z'n kant
  • Te weinig zuigkracht
  • Snoer te kort

Henk 13-09-2017

Volkomen mee eens. Wat een ergonomisch drama.

Higgy 02-08-2016

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Erg tevreden over de Performer Compact (de 8375). Vrij stil, mooi design, veel toebehoren (handig die schuifborstel OP de stang!) en bovenal: hij zuigt prima. Ik hpef geen duurdere: deze is prima. NB: als de 'spleetmond' los te koop is koop ik die er nog een keer bij.

ikke69 31-07-2016

handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

het is een handige, lichte stofzuiger met een sterke zuigkracht op stenen vloer. de stofzuiger gaat niet gemakkelijk over vloerbedekking.

thunderbull 30-07-2016

Geweldige fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Wat een fijn apparaat! Soepel, gebruiksvriendelijk en erg krachtig! Terrecht een aanrader! Hij is zelfs in hoogte te verstellen, dus ook voor lange of kortere mensen makkelijk te gebruiken!

EdArnhem 26-07-2016

klein én fijn

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Fijne compacte stofzuiger. Licht, makkelijk hanteerbaar. Prima zuigkracht. Moderne vormgeving. De hulpstukken zijn doordacht en nuttig. Het snoer is een beetje kort. Maar dat is ook maar net wat je gewend bent. Ik ben er erg tevreden over.

wolter1944 25-07-2016

Prettige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Prachtige stozuiger. Klein en wendbaar. Makkelijk op te Bergen. Ook is de stofzuiger perfect voor de vele kattenharen bij ons. Erg makkelijk is de kleine borstel die vast zit aan de stofzuigerslang. Steel loshalen en dan de kleine borstel naar beneden schuiven. Makkelijk voor plinten of een trap. Enige minpuntje is dat er weinig snoer aan zit.

doorzwolle 24-07-2016

wat een superfijne stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

De wielen zijn redelijk zacht en daardoor erg geschikt voor mijn houten vloer. Het apparaat is licht waardoor ik er makkelijk mee de trap op kan. En hij zuigt erg goed!

Marsch 22-07-2016

Een fijne kleine stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Een hele fijne stofzuiger. Met heel veel zuigkracht.
Een + punt is zeker de compacte stofzuiger, je zet de stofzuiger zo weg in een klein hoekje. Handig als je in een kleiner woning woont.De stofzuiger is niet zwaar.Tilt de stofzuiger zo naar de volgende verdieping. De in en uit schuifbare stang. Handig voor lange mensen. Sta je niet zo gebukt.
Handige hulpstukken.
1 min puntje maa dat is persoonlijk het snoer had van mij wel wat langer gemogen.
Maar zeker een stofzuiger om aan te raden.

Esje111 21-07-2016

Prima wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Prima wendbare stofzuiger. Grote zuigkracht die regelbaar is. Ingebouwd borsteltje in stang is erg handig. Enige nadeel is het korte snoer

Lois71 19-07-2016

Goede compacte

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Ik ben zeer tevreden over de Philips Performer Compact.
Hij zuigt zeer goed, dat merkte ik direct bij ons op de inloop mat. Hij is zeer licht in gebruik en het is er een uit energieklasse A.

Ook vind ik het handvat met borsteltje erg fijn i.v.m kattenharen hier in huis. je hebt dit direct bij de and en hoeft geen apart borsteltje te gebruiken.

Deze stofzuiger is bovendien erg mooi van design en heeft een prachtige blauwe kleur.
Hiermee loop je absoluut geen blauwtje.

Elsie2003 27-12-2015

Goede prijs-kwaliteit met integrated brush

Geschreven voor: Philips Performer Compact FC8372 zwart, blauw, grijs

Na onze oude stofzuiger die we mee hebben genomen uit de studententijd was het tijd voor een nieuwe stofzuiger. Deze stofzuiger heb ik de afgelopen twee weken uitgebreid mogen testen voordat ik hem mocht houden.

Wat zit er in:
De skyblue (stofzuiger)
TriActive nozzle (breed zuigmond)
Hard floor nozzle (small zuigmond)
Integrated brush (zit aan de stang bevestigd)
Crevice tool (extra kopstuk)

Ervaring:
Hij oogt wat plastic aan maar hij voelt erg stevig wanneer je ermee zuigt. Het is een mooie kleine compacte stofzuiger waardoor je hem ook gemakkelijk optilt en het hierdoor geen zware klus is om de stofzuiger de trap op te tillen. Het gewicht in de stofzuiger is wel erg gefocust op de achterkant waardoor hij tijdens een beetje wild stofzuigen kan kantelen en de stofzuiger uitgaat. Dit werkt soms een beetje onhandig, maar wanneer je het gewend bent kun je hier mee omgaan. Ook heeft de stofzuiger een kort snoer van 5 meter, dit had ik liever iets langer gezien. Laat je dus niet verleiden door de doos waar 8 meter op staat, voor de oplettende lezer is dit namelijk inclusief stofzuiger met slang.
De absolute grote plus van deze stofzuiger is de integrated brush. Deze zit standaard aan de stang vast. Hierdoor kun je nu veel gemakkelijker even langs de verwarmingsbuizen of lastige hoekjes. Daarbij zuigt deze stofzuiger ook gewoon erg goed en krachtig. Dit komt mede ook door de grote zuigmond de TriActive nozzle.

Al met al vooral voor de prijs een hele goede stofzuiger! Hij is lekker licht en compact met goede zuigkwaliteiten met een extra gemakkelijke integrated brush aan de stang.

EWTRTW 13-10-2015

Het is een fijne, praktische en lichte stofzuiger. De stofzuigerzak gaat echt langer mee. Ook de vloerbedekking wordt diep schoon gemaakt dus de Airflow max technologie (zoals Philips dat noemt) lijkt te werken. Het mondstuk zuigt inderdaad ook goed aan de zijkanten.
Al met al wat mij betreft een aanrader.