Philips PowerLife FC8458 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerLife FC8458 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Maan 08-08-2016

Zeer compacte stofzuiger

Zeer goede en fijne stofzuiger.

Pluspunten:
Design
gewicht
hulpmiddelen
zuigkracht zowel op laminaat als op vloerbedekking.
Wendbaar

Minpunt:
Snoer vind ik persoonlijk erg kort

KG 03-08-2016

Compacte stofzuiger met veel zuigkracht

Deze stofzuiger is door zijn formaat makkelijk te hanteren hij heeft een fijn zuigstuk die door zijn vormgeving ervoor zorgt dat je overal goed kan zuigen en hij maakt vastgeplakte haren makkelijk "los" van het tapijt. En hij heeft bovendien ongelofelijk veel zuigkracht.

amylee 29-07-2016

Prettige stofzuiger

Goede stofzuiger, licht in gewicht, sterke zuigkracht. Door het afgeronde mondstuk kom ik niet in alle hoeken, klein minpuntje.

FirstLady304 29-07-2016

Fijne stofzuiger

Deze stofzuiger gaat heel soepel over harde ondergrond heen (met de standaard borstel) en terwijl hij zo soepel gaat, zuigt hij ook nog eens alles op door zijn goede zuigkracht. Dit merk je ook als je tapijt zuigt, dit gaat heel goed! Het snoer is niet heel lang helaas. Ik vind het een fijne stofzuiger die goed zuigt.

sanbon 29-07-2016

Prima apparaat

Net een paar dagen in bezit en ik ben best tevreden. Er is een speciale zuigmond voor pakket bijgeleverd, Deze vind ik persoonlijk bloedirritant, het ding zuigt zich vast aan het pakket en maakt ontzettend veel lawaai zodra hij zich heeft vast gezogen. Afijn de standaard kop erop en dat werkt prima, het snoer is wat mij betreft wat aan de kleine kant, maar dat moet de pret niet drukken. Op tapijt is het echt een super ding, onze andere stofzuiger werkt het beste op pakket en op tapijt niet zo goed. Dat is duidelijk te merken als ik met deze over het tapijt ga, het ziet er schoner uit, naar mijn idee zuigt deze veel beter dan de andere stofzuiger. Tijdens het zuigen heb ik het idee dat de aansluiting van de slang niet helemaal top ronddraait. Het komt nu vaker voor dan als ik draai met de stofzuiger, dat hij op zijn kantje ligt. Eerst viel het mij niet zo op, maar het gebeurt nu best vaak, min punt.

Rdj 28-07-2016

Fijne stofzuiger

Fijne handzame stofzuiger die gemakkelijk in het gebruik is. Lekker licht en de slang kan lekker lang en makkelijk uitgetrokken worden. Enige minpunt vind ik de lengte van het snoer

cora 27-07-2016

prima deluxe

Super stofzuiger, klein en compact handig voor het wegbergen. Makkelijk in gebruik, bijna geluidloos. Een knop om je snoer binnen te halen, minpuntje snoer is aan de korte kant. Zeer zeker een aanrader.

Marleen 25-07-2016

Krachtige stofzuiger

Het is een krachtige zuiger. Nadeel is het korte snoer en maakt best veel lawaai. Verder maakt hij prima schoon en rolt hij makkelijk over de vloer. Handig zijn de bijgeleverde mondstukken.

Sandor 25-07-2016

Prachtige stofzuiger

Deze stofzuiger is top. Hij is heel licht en makkelijk te gebruiken daarom een dikke pluim voor Philips. Door dit alles deze goede beoordeling.

emolas75 22-07-2016

philips powerlife

goede stofzuiger, zuigt zeer krachtig. Hij is makkelijk hanteerbaar en maakt ook niet zoveel lawaai.
Nadeel is het korte snoertje

goudkuip 21-07-2016

fijne krachtige stofzuiger

Lekker compacte stofzuiger met instelbare zuigkracht.
De stofzuiger is niet zwaar en heeft voor elke oppervlakte een hulpstuk om schoon te maken.
Kortom een fijne stofzuiger

Loes1977 21-07-2016

Goede compacte stofzuiger die zeer gebruiksvriendelijk is!

Fijne krachtige stofzuiger met lange stang en handige hulpmiddelen. Licht dus makkelijk naar boven mee te nemen. Wel kort snoer; meerdere stopcontacten nodig om beneden stof te zuigen

Essie03 18-07-2016

flexibele, krachtige stofzuiger

Krachtige, mobiele stofzuiger. Snoer kort waardoor ik de huiskamer niet vanaf 1 stopcontact kan stofzuigen.

Biedel 17-07-2016

Compacte stofzuiger

Compacte stofzuiger met voldoende zuigkracht.
De stofzuiger is niet zwaar en de steel is uitschuifbaar dus zowel voor lange als korte mensen geschikt.