Bosch BGL8334 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

Robert 29-06-2018

Veel geld voor weinig gemak.

De stilte van de motor wordt (op parket en tegelvloeren) volledig teniet gedaan door het schrapende en piepende geluid van de stofzuiger mond en de, met volledig eigen gevoel van richting uitgeruste wielen. De stofzuiger is zwaar, rolt waarheen het hem het leukste lijkt zonder de slang te volgen. De borstel van de zuigmond (zonder deze stand kom je op een tegelvloer geen meter ver) duwt het vuil meer voor zich uit dan dat het wordt opgezogen. Voor mij een absolute miskoop voor heel veel (teveel) geld.

Pluspunten

• energie zuinig

Minpunten

• lawaai op harde vloeren
  • lawaai stofzuigermond
  • volgt slecht
  • zwaar

Officiele reactie van Bosch 03-07-2018

Dag Robert, vervelend om te lezen dat u zo ontevreden bent. Neemt u contact op met onze afdeling Consumentenzaken? Dan proberen wij u verder te helpen. Stuur svp uw contactgegevens en de apparaat gegevens door naar cz@bshg.com. Groet, Bosch Service

Kleijn 14-05-2018

Geweldig stil apparaat!

Deze stofzuiger is geweldig, het zuigende geluid is harder dan het geluid van de machine zelf!

Over de duurzaamheid weet ik onvoldoende omdat ik het apparaat slechts enkele weken in mijn bezit heb

Pluspunten

• Stille machine
  • Wendbaarheid
  • Stootrand

Sander 18-04-2018

Stil, krachtig en stof vrij

Mooie stofzuiger, super stil en krachtig. Rijdt spoepel. Wel wat aan de zware kant. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Geen stof uitstoot

Minpunten

• Zwaar
  • Accessoire houder op de stang valt er vaak af

Gerda 14-03-2018

Stille, krachtige stofzuiger

Mooie, stille en toch krachtige stofzuiger. Fijn lang snoer. Inclusief drie verschillende vloerborstels, voor iedere vloer wel een juiste zuigmond. Stofzuiger volgt goed en is handig in gebruik.

Pluspunten

• Hele stille stofzuiger!
  • Goede luchtzuivering

Minpunten

• Zwaar
  • neemt veel ruimte in bij opbergen