Bosch BSGL53121 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
B

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Garfmaster 06-12-2015 Product maand in bezit

Update. Wij waren bij kennissen en die hadden een soortgelijke stofzuiger ( 800 watt) en deze zoog wel goed. Nadat ik de stofzuiger had bekeken bleek er een vernauwing in de slang te zitten. Bij de fabriek zat er een rest stukje plastic van de produktie in wat er niet goed uitgekomen was. Deze verwijderd en jawel hij zuigt zoals je mag verwachten dat hij zuigt. Duurzaamheid niet beoordeeld ivm net in bezit

kattie 21-08-2016

zou hem niet meer kopen

hij zuigt niet slecht maar eer je eens alles los krijg ,als je bv een bank wil afzuigen ,.erger mij e dood aan .enigste wat echt fijn is het lange snoer
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Garfmaster 29-11-2015 Product maand in bezit

Stofzuiger op 4 oktober gekocht. Een rede om deze stofzuiger te kopen was het lange snoer. En daar kregen we snel snel spijt van. Zuigt nog geen broodkruimel op. 800 watt is gewoon weg niks. Je leest dat dankzij een uitgedokterde motor de zuigkracht erg goed is. Niks is minder waar. Alles moet wijken om zo weinig mogelijk energie te verbruiken maar als je langer bezig bent omdat deze zo slecht zuigt heeft dit echt geen zin

Garfmaster 06-12-2015