Electrolux Zusgreen+ zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Electrolux Zusgreen+ zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

2,5

Arno 16-10-2017

Miskoop

Geschreven voor: Electrolux Zusgreen+ zwart

Na een kleine drie jaar gaat deze stofzuiger mee met het grofvuil.
De combi zuigmond (voet) was snel kapot en moesten we vervangen. De klep van de stofzak sluit niet meer goed waardoor valse lucht wordt aangezogen. Het meubel zuigstuk is een ramp. Het is een drie-in-een zuigmond. Ingeklapt is de ene kant een plintenzuiger en de ander kant een borstel. Hij zit in een houder aan de stang, waar hij echt voortdurend uitvalt. Uitgeklapt is het een meubel zuigmond. Dat wil zeggen: zou het moeten zijn. Als je ook maar een beetje te hard duwt breekt een vleugel van de zuigmond af en moet je die er weer in zien te prutsen. Je wordt er gek van!
Het snoer rolt slecht naar binnen, en de zuigkracht is in die paar jaar al flink afgenomen.
Zeer teleurstellend, en hij was niet goedkoop.
Wegens een totaal gebrek aan coulance bij Electrolux bij onze (vorige- drie keer defecte) koelkast, heb ik nu geen pogingen ondernomen. Geen Electrolux meer in ons huis.

Pluspunten

• Oogt en voelt degelijk
  • Stil

Minpunten

• Onderdelen snel stuk
  • Zuigkracht loopt terug
  • Accessoires onhandig in gebruik

L Burgers 08-04-2017

slijtage

Geschreven voor: Electrolux Zusgreen+ zwart

Stille stofzuiger en energie zuinig. Wel zeer spijtig dat zowel de zuigmond als het oprolmechanisme stuk zijn gegaan na 2 jaar! Nw stofzuiger gekocht, vervangen onderdelen was 100 euro.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• snelle slijtage