Philips PowerPro Active FC9521 - Reviews

Stofopvang
zakloos
B energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9521 op Kieskeurig.nl.

Babs 15-12-2016

Stille stofzuiger met handige geïntegreerde accessoires

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

We hebben recent deze de Philips PowerPro Active stofzuiger in huis gehaald en zijn laaiend enthousiast!

Deze stofzuiger heeft een leuk design maar wat vooral opvalt is dat hij enorm licht en stil is terwijl hij toch een enorme zuigkracht heeft.Op de stang zitten 2 De zuigmond met zijdelingse borstels werken héél efficiënt in hoeken en het ronde borsteltje dat op de zuigstang zit is bijzonder handig om plinten en onder radiatoren te reinigen. Op de stang kan je ook de zuigkracht regelen en de stofemmer is handig en snel te ledigen.
In de geleverde doos zit nog een parketborstel en een filter replacement kit.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • geïntegreerde accessoires op steel
  • zijdelingse borstels op zuigmond
  • stofemmer makkelijk te ledigen
  • gewichtl: licht

Chris01 10-05-2016

Geen goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

Al snel heel weinig zuigkracht. Ook na schoonmaken filter etc. Erg stoffig bij legen opvangbak. Ik ga een andere stofzuiger kopen. Deze keer wel met zak.

TH1980 13-04-2015

Degelijk stofzuiger voor goede prijs

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

Ondanks een iets korter snoer (dan mijn oude stofzuiger) bevalt deze goed. Niet te luidruchtig, makkelijk in gebruik en niet te zwaar. Absoluut een aanrader.

Semsem 06-01-2015

Een energiezuinige stofzuiger met hele goede prestaties!

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

Een prima stofzuiger met grote zuigkracht. Een stofzuiger die naar behoren presteert, relatief weinig lawaai, mooi design. Een aanrader.

vrolijkebloem 23-10-2014

Handig en compact

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

een handige compacte stofzuiger, ideaal dat ie stofzakloos is, en makkelijk te legen. Ook de borstels aan de zijkant vond ik super....zo haal je ook alles aan de zijkant weg, en wat komt er veel stof uit een karpet, valt nu pas op.
Wel vond ik het jammer dat de stangen gewoon los zitten en niet met een soort van kliksysteem en hij had van mij iets wendbaarder gemogen,
maar prima stofzuiger voor deze prijs

MissFrodo 15-10-2014

Fijne stofzuiger

Fijne stofzuiger
Pluspunten: nooit meer stofzuigerzakken kopen maar simpel reservoir legen, lang snoer kan overal bij, opzetstukken kunnen op de slang bewaard worden en raken dus niet zoek, zuigkracht instelbaar, lichtgewicht, driehoeksvorm borstel.
Minpunten: opzetstukken zitten soms beetje in de weg bij het zuigen, stang wil nog weleens losraken tijdens enthousiast zuigen, zoals bij volgens mij alle stofzuigers veel lawaai tijdens het zuigen.

Conclusie; fijne stofzuiger enne hopelijk komt er ooit een stille versie op de markt.
Dit is overigens onze 2de Philips (vorige is inmiddels 8 jaar oud en doet het nog steeds prima op de bovenverdieping) en ik wil geen ander merk stofzuiger meer.

DorienM 08-10-2014

Krachtig en wendbaar

Geschreven voor: Philips PowerPro Active FC9521

Wat mij opvalt is dat deze stofzuiger erg wendbaar is, dus stoot niet meer zo snel tegen meubels, deuren of muren. De slang is goed te verlengen, dus ideaal voor lange mensen zoals ik.
Ben erg tevreden over de stofzuiger!