Siemens VSQ8SIL66A zwart, wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSQ8SIL66A zwart, wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Carolien 05-08-2016

Een nieuwe stofzuiger

Deze stofzuiger ziet er goed uit en maakt inderdaad opvallend weinig lawaai, althans voor een stofzuiger dan. Het systeem om de opzetstukken erop en eraf te halen, is mooi mechanisch, eenvoudig, echter, het kost even voordat je doorhebt hoe simpel het is!

Elizabeth S 22-07-2016

stil-zuigkrachtig-mooi

zeer stil, optimale zuigkracht, fijne hulpstukken, mooie uitvoering,
wat is het dan toch altijd behelpen geweest met m´n andere merken stofzuigers!

Els 19-07-2016

Siemens stofzuiger VSQ8SIL66

de stofzuiger is heel stil, enorme zuigkracht, de mond voor tapijt is helaas niet 'getand', maar dat is eenvoudig zelf op te lossen met een schaar :). Hij is zwaar en dat is lastig met verschillende verdiepingen in huis.

Sofia 09-07-2016

siemens stofzuiger

Goede regelbare zuigkracht. Geur en stofvrij stofzuigen. tijdens het stofzuigen kan je andere geluiden blijven horen (telefoon die afgaat). Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat de stofzuiger niet in andere kleuren verkrijgbaar is.

Jaap de Koning 06-07-2016

geluidsarm en stofvrij

Een model dat alles in zich heeft. Geluidsarm (niet storend voor de man als hij zit te lezen), energiezuinig en alle ruimten met zachte en harde vloer stofvrij!!!

Parel 04-07-2016

Stofzuiger

Erg gebruiksvriendelijk, loopt makkelijk enn heeft een lang snoer zodat je makkelijk in ieder hoekje kunt komen. De handige klem voor de andere zuigmonden is ook makkelijk.

Elly van Brunschot 02-07-2016

Sinds 36 jaar een Siemens

Tevredenheid staat bij ons hoog in de vaandel en dat is wat Siemens voor ons betekend, met deze zuigkracht hou ik mijn huis schoon ondanks dat mijn honden ook in huis verblijven

ingrid 21-06-2016

Goede stofzuiger

Goede regelbare zuigkracht, Hepa filter, mooie dikke slang, veel accessoires meegeleverd en ook nog mooi om te zien.

Fred Hendrikx 20-06-2016

Stil stofzuigen .

Stille stofzuiger.Glijd over gladde vloeren en goed voor tapijten. Lekker lang snoer. Grotere wielen zou prettiger zijn.

KVL 03-06-2016

Aangenaam Stil

Mooie stille stofzuiger. Op aanraden gekocht en zeker niet teleurgesteld. Ergonomie en zuigkracht ook een voldoende.

Mevr Schipholt 03-06-2016

Zeer tevreden

Deze stofzuiger is heel stil en notabene verliest hij niet zijn zuigkracht wanneer de stofzak volt raakt. Klein nadeel is dat hij iets aan de zwaardere kant is. Deze stofzuiger is een aanrader!

José horstman 16-06-2015

Het apparaat zuigt heel goed, nog even wennen aan het handvat.
De buis is heel makkelijk verstelbaar, zeer geschikt voor kleine en lange mensen.
Een lang snoer, daar kun je het hele huis mee bereiken.
En een heel groot pluspunt is het weinige geluid dat deze stofzuiger maakt.
Een aanrader!

HH 1957 16-06-2015

Dit apparaat heeft een kwalitatieve uitstraling.
Ook is het geluidsarm en duurzaam in gebruik.
In een goed en eerlijk advies gekregen in de winkel ook hierdoor was de beslissing snel genomen.

talitha73 14-06-2015

hiervoor een Dyson DC37 gehad. Moet wat zuigkracht betreft nog hoger aangeslagen mogen worden dan deze Siemens VSQ8SIL66... Maar praktijk bewijst dat na vergelijk de Siemens stofzuiger (vrij) stiller haar werk doet, met minimaal een gelijkwaardig resultaat. een zeer goede zuigkracht.

P.A.J. Sanders 12-06-2015

Mooie stille stofzuiger met lange snoer en zuigslang die nite knikt. Oprollen van snoer door een rukje te geven, handig. Ik kan er geen minpunten aan vinden!

prutzke 09-06-2015

Lengte aansluitkabel moet 9,3m zijn en is maar 8,9m.
66 DB klopt volgens omschrijving.

Werkt naar behoren.

Ruurd ReversmA 07-06-2015

De stofzuiger ziet er degelijk en stoer uit. Hij is lekker licht en gemakkelijk bedienbaar. Het is erg handig, dat de losse extra elementen kunnen worden bevestigd aan de buis. Door de regelknop, gemakkelijk bereikbaar, kan het gewenste vermogen prima worden ingesteld. De vele mogelijkheden kunnen eenvoudig worden ingesteld. Hier is geen technische knobbel voor nodig! Een kind kan de was doen. Kortom. Een goede aankoop!!

katten1990 05-06-2015

Veel zuigkracht en ergonomische handvat/steel, beter voor je rug. Fijn dat er een lekker lang snoer aanzit, zo kun je een hele verdieping bereiken.

Toon Hoefnagels 04-06-2015

Ik vind het een super stofzuiger. Goede zuigkracht. Verstelbare instelling van je zuigkracht Zowel voor vloerbedekking als voor tegels. Vormgeving vind ik wat minder maar Daar heb ik hem niet voor gekocht. Ook belangrijk hij is lekker stil wat geluid betreft. Dat waren ook voor mij de drie belangrijkste eisen waaraan een stofzuiger aan moet voldoen.

peterdamen 02-06-2015

Geweldig apparaat! Zeer lang gezocht getest en getwijfeld.. veruit de beste met tevens 30euro cashback..
Zuigkracht enorm en filtert de pollen en nare lucht eruit!!