Philips PowerPro Compact FC9321

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Madeleine 28-12-2016

Prima stofzuiger

Zuigt prima en je ziet ook meteen dat het nut heeft gehad, aangezien je de inhoud ziet. ;-)
Hij is licht in gewicht als je naar een andere verdieping moet
Mooi uiterlijk
Jammer dat het snoer te kort is

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Hulpstukken
  • Energiezuinig
  • Geen stofzuigerzakken

Minpunten

• snoer te kort

JvK 12-04-2017

Zuigkracht zeer slecht

stofzuiger gekozen vanwege gemak geen stofzuigerzak.
Helaas is zuigkracht minimaal.
Philip beveelt deze stofzuiger aan voor gladde vloeren, echter ze;f op gladde vloeren blijft 80% van stof en rotzooi gewoon liggen.
Met enkel flexibele slang en mondstuk gaat het nog wel, maar met buis eraan werkt hij nauwelijks.
Miskoop van de maand...

Pluspunten

• geen stofzuigerzak, eenvoudig te legen
  • klein

Minpunten

• minimale zuigkracht
  • kort snoer

JJvK 12-04-2017

minimale zuigkracht

Helaas moet ik me aansluiten bij de eerdere beoordeling van waardeloos.
Zuigkracht is echt minimaal! Enkel slang en mondstuk gaat nog net, maar met telescopische buis eraan, zuigt deze stogzuiger nog geen kruimel op.
Dit is al zo vanaf aankoop enkele maanden geleden, dus kan niet aan stoffilter liggen. We legen de bak na elke zuigbeurt, om maar zoveel mogelijk zuigkracht te behouden...
Ik raad dit apparaat ten zeerste af. Ben zelf op zoek naar een andere stofzuiger.

Madeleine39 28-12-2016

Zuigt prima

Zuigt prima. Fijn dat er hulpstukken bijzitten en een extra zuigborstel. Handig dat je de stang aan de stofzuiger vast kan zetten bij het opruimen en tijdens het zuigen aan de achterkant.
Prima prijs-kwaliteit verhouding.
Jammer dat het snoer zo kort is, hierdoor moet je meer wisselen van stopcontact
De aansluiting van de buis zit aan de voorkant, waardoor je bij het wenden de stofzuiger een beetje optilt.

Maxll69 10-09-2015

Aansluiting zuigbuis had beter boven kunnen zitten!

De zuiger is zover oké. Enigste opmerking is, dat de zuigbuis beter aan de bovenkant aangesloten kan zijn. Nu til je de hele tijd, bij het verplaatsen, de zuiger op. Waardoor je et rijden van de wielen blokkeert.

nbjv 22-10-2014

voor deze prijs een prima stofzuiger

Deze stofzuiger ziet er wat goedkoop uit. De zuigmond oogt erg iel, maar zuigt boven verwachting goed, ook op de deurmatten, hoewel het alleen een stofzuiger voor harde vloeren is. Ik heb deze nog niet lang genoeg om te oordelen of ik ook een zuigmond voor tapijt erbij zou willen hebben. De stofzuiger "luistert" goed, hij rijd goed mee en vliegt niet over de kop als je de bocht omgaat. Ik vind het jammer dat er geen opbergmogelijkheid voor de kleine zuigmondjes is. Ook is het snoer nogal kort. Het legen van de bak gaat makkelijk.

tiggeraal 16-10-2014

Voelt wat goedkoop, zuigt boven verwachting!

Eerlijk gezegd voelt het een beetje alsof ik met een speelgoedstofzuiger aan het zuigen ben… de stofzuiger is erg licht en voelt wat minder solide aan.
Maar het zuigresultaat, ook na een paar keer flink veel hondenhaar opzuigen is toch behoorlijk goed! Ik heb nog niet gemerkt dat het zuigresultaat minder wordt, zelfs terwijl het hondenhaar lekker in de stofzuiger ronddraait (in de verzamelbak). Valt me helemaal niet tegen!
Ik weet niet of ik de stofzuiger als ‘hoofdstofzuiger’ thuis zou willen gebruiken, maar als stofzuiger voor de tweede verdieping voldoet ie heel prima! Vooral als gekeken wordt naar de prijs-kwaliteit verhouding, die alleszins prima is.
Nadeel: snoerlengte is wat kort.
Ook: jammer dat de onderdelen niet in elkaar ‘klikken’ maar enkel schuiven: iets minder stevige verbinding.

Mojee 10-10-2014

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

Philips is een goed merk en ik had dan ook hoge verwachtingen van dit produkt.

Pluspunten: gewicht (erg licht) en design
Minpunten: erg korte kabel, duwt korrels etc vooruit ipv opzuigen en is alleen geschikt voor harde vloeren. De schoonloopmat ermee stofzuigen gaat niet.

marije78 09-10-2014

Het is een stofzuiger, niet meer en niet minder

Matige stofzuiger. Hij zuigt op zich prima maar gebruikersgemak ik matig. Redelijk kort snoer en stofzuiger voelt erg 'plastic' aan. Stang trek je snel los van onderste gedeelte.

Nijntje78 08-10-2014

Een stofzuiger voor kleine ruimte's

Ik ben deze Philips Eco stofzuiger (de FC 9321/09) nu een paar dagen aan het testen. Ik ben niet erg enthousiast. Hij is erg licht en handzaam, maar erg simpel. De buis kan lang genoeg gemaakt worden, maar het snoer is erg kort. Ik heb dit type voor harde vloeren met parketborstel. En dat is de borstel ook: hard. Dat maakt het zuigen niet prettig en schraap je ermee over je parketvloer. Ook de hoek waarmee de zuigmond/ borstel op de grond staat is vreemd. Ik moet de buis erg laag houden om zo de borstel plat op de vloer te krijgen, erg slecht voor de rug. De zuigkracht is prima!

Loislane 08-10-2014

Stil en goede zuigkracht

Zuigt goed, rijdt makkelijk, alleen de zuigmond gaat soms omhoog als je de slang hoog vastpakt. Het is jammer dat er enkel een zuigmond bij zit voor parketvloeren en tegels en niet voor vloerbedekking of tapijt.
Dit werkt trouwens wel heel goed die mond. Hij weet ook hagelslag tussen de voegen uit te borstelen en vervolgens op te zuigen.
Hij is erg stil alleen niet qua wattage in te stellen (wel via een luchtopening op de slang).
Er zitten twee zuighulpstukken bij, maar er is geen plek om ze op te bergen.
Als er een mondstuk voor tapijt bij te bestellen was of geleverd zou dat wel handig zijn.
Ook is het snoer niet zo heel erg lang.
Hij is wel heel erg licht en de slang is makkelijk in te stellen qua hoogte.

Daph 13-09-2014

Product is perfect

Het product is heel erg fijn qua omgang, voor vloerbedeking is hij ook ideaal,, heeft een zeer goede zuigkracht.