Philips Performer Active FC8523 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8523 titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Hanneke 21-06-2018

Ergonomisch verantwoorde stofzuiger

Na een schouderoperatie was ik op zoek naar een andere stofzuiger, na eerst een andere te hebben gekocht, ben ik nu super gelukkig met deze stofzuiger, geen belasting meer voor mijn schouder, en zuigt zeer goed.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuigkracht sterk
  • Ergonomisch, minimaal belast

Fonnie1970 27-01-2015

Heb m inmiddels enkele maanden en ben er nog steeds tevreden over. de stofzuiger is licht dus makkelijk te tillen. Goede zuigkracht,zowel op tapijt en vloer. Mooi design.
Alleen vind ik het een nadeel dat de snoer zover naar onderen zit,kan je niet makkelijk bij. En het is niet handig dat je de slang niet los kan klikken ivm met plinten en/of meubels te stofzuigen. Je moet echt trekken wil je de slang los krijgen en daarna blijft hij vaak niet zitten.
Maar verder is het een fijne stofzuiger!

niesuh 21-10-2014

De Philips FC8523/09 is wat mij betreft een erg fijne stofzuiger. Hij is lekker licht in gewicht wat een hoop gesjouw scheelt. Maakt vrij weinig geluid en heeft een goede zuigkracht. Zelfs de lange haren van mijzelf en mijn dochter verdwijnen uit het tapijt! Het is een vrij klein model, zonder dat er een kleinere zak in gaat. Voordeel daarvan is dat hij lekker wendbaar is. Handig dat de hulpstukken in een houder aan de stang geklikt kunnen worden. Stang, mondstuk en handvat klikken niet in elkaar maar moet je in elkaar duwen. Als je dit niet vast genoeg doet valt het uit elkaar, als je dit "te" vast doet heb je vrij veel kracht nodig om het uit elkaar te halen.

Ennovy2014 19-10-2014

Ik heb deze stofzuiger in de kleur Titanium en vind hem een mooie uitstraling hebben. Hij is vrij klein en goed wendbaar. Dit model heeft een goede zuigkracht ook als de stofzak wat voller is blijft dit zo. Nadeel is het feit dat je de hulpstukken niet in de stofzuiger zelf kwijt kunt maar alleen in de houder aan de stang kunt plaatsen. Ik heb een wat ongelijke tegelvloer en moet zeggen dat de zuigvoet dan niet echt voldoet. Je bent dan wel genoodzaakt een aparte voet voor harde vloeren aan te schaffen. Het snoer van het apparaat had langer gemogen zodat je minder van stopcontact hoeft te wisselen.

Kolletje013 17-10-2014

Ik ben heel tevreden over de Philips FC8523/09! De machine is mooi licht en wendbaar. Ik heb 3 kinderen een kat en 2 honden dus er moet heel wat gezogen worden. Vooral het vloerkleed is altijd heel lastig omdat de honden er het liefst bij liggen als de kinderen op het kleed spelen, veel haren op het kleed dus. Bij mijn oude stofzuiger moest ik altijd veel kracht zetten met een klein zuigmondje om de haren te verwijderen, maar voor deze stofzuiger is het geen enkel probleem. Wat ik ook ideaal vind is de regelbare zuigkracht, nooit meer een borstel die zich helemaal vastzuigt op mijn bank. Het enige wat is mis aan de stofzuiger is opbergvakje voor de hulpstukken.Al met al ben ik dus heel tevreden.

adh57 17-10-2014

Heb de Philips Performer Active stofzuiger en AirflowMax-technologie (FC8523/09 inmiddels in gebruik. De stofzuiger is erg licht,dus makkelijk op te tillen en te gebruiken. Zeer wendbaar zodat je overal makkelijk bij kan. Voor tapijt is het echt een fijne stofzuiger,je kan gelijkmatig zuigen.. De stofzuigervoet vind ik iets te kwetsbaar,niet robuust. Verder vind ik het design heel mooi,rustig,simpel en toch chique...vooral de kleur:titanium.

bovenvan 16-10-2014

De FC8523/09 heb ik nu 2 weken bijna dagelijks gebruikt. Mijn eerste indruk was dat het een lichte stofzuiger is die er modern uit ziet. Het energielabel B op de doos stemde mij positief. Het viel mij daarom tegen dat ik na het openmaken lees dat energieklasse B alleen maar is op de laagste zuigkracht stand. Terwijl ik 95% van de tijd de hogere standen gebruik en het dan dus energieklasse D is. Het in elkaar zetten was simpel. Het is jammer dat de accessoires aan een stukje aan de stang moeten en er geen andere opbergplek is. Het TriActive+-mondstuk zuigt goed en prettig. Ik kom makkelijk in de hoeken en onder bijvoorbeeld kasten en het ledikant. De borstel zuigt in 1 keer kruimels op, ik hoef niet drie keer over dezelfde plek te gaan. Het omschakelen van de borstel van harde vloer naar tapijt gaat niet soepel. Ik heb mijn hand nodig en het gaat niet met de voet. Het snoer is korter dan ik gewend ben en nu moet ik vaker van stopcontact wisselen. Het stofzuigen zelf gaat zwaarder dan ik gewend ben en ik krijg er last van mijn armen van. Ik heb geprobeerd de stang langer of korter te maken alleen is dat al defect. De stang kan alleen op zijn langste stand staan en anders zakt hij helemaal in. Verder had ik verwacht dat huidige stofzuigers minder geluid zouden maken, maar het niveau is hetzelfde als mijn meer dan 10 jaar oude model.

Gingertje1 16-10-2014

Fijne stofzuiger, ziet er mooi uit en heeft een verrassende zuigkracht voor dat vermogen. Zeer wendbaar. Enigste minpuntje is het snoer, die had iets langer mogen zijn

Edwin6672 16-10-2014

Heb dit type Philips airflowmax fc8523/09 nu een maandje in bezit
Opzuig bevalt ie wel goed
Goed wendbaar en de stofzuigermond draait soepel mee
Goede zuigkracht
Allen de minpunten vind ik
Snoer had iets langer gemogen en de hulpstukken passen niet in de stofzuiger
Maar voor die prijs is het een fijne stofzuiger

Treesje77 14-10-2014

Onlangs de Philips FloorCare, Air Flow type FC8523/09 mogen testen.
Het apparaat ziet er qua design en materiaal goedkoop uit.
Het snoer is erg kort, waardoor je zeer beperkt ben met de afstand.
De stofzuigerstang is qua lengte goed, maar mist een beveiliging waardoor je de stangen snel van elkaar lostrekt.
Belangrijkste voor ons aan een stofzuiger is de zuigkracht met name vanwege jonge kinderen en een hond.
Als cijfer op harde vloeren krijgt de stofzuiger een D, welke overeenkomt met mijn ervaring.
Op onze plavuizen en laminaat vloer heeft het apparaat moeite met het doeltreffend opzuigen van allerlei soorten vuil. (stof, zand, haren)
Het apparaat is dus niet geschikt om te gebruiken op dit soort vloeren.
Op overige vloeren niet kunnen testen, dus kan hier niet over oordelen.
Conclusie, geen aanrader, er zijn in deze prijsklasse vast betere stofzuigers te vinden.

Fonnie1970 09-10-2014

Heb de Philips Performer Active stofzuiger en AirflowMax-technologie (FC8523/09 inmiddels in gebruik. De stofzuiger is erg licht,dus makkelijk op te tillen en te gebruiken. Zeer wendbaar zodat je overal makkelijk bij kan. Voor tapijt is het echt een fijne stofzuiger,je kan gelijkmatig zuigen. Voor parket/tegelvloer vind ik de zuigkracht iets te laag,ook vind ik de stekker te laag in de stofzuiger zitten....je moet te ver naar de onderkant reiken wil je hem kunnen pakken. Verder vind ik het design heel mooi,rustig,simpel en toch chique...vooral de kleur:titanium.
Al met al geef ik m een 8!