Siemens VS06C110 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
C

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

sjaan42 24-03-2015 Product paar weken in bezit

Lekker licht en wendbaar.. ziet er mooi uit, compact... het enigste wat mist is een knop om het draad weer in te draaien.

SylviadeW 09-02-2015

Valt tegen

Ik dacht met het merk Siemens een goede stofzuiger te kopen, maar na 3 jaar is ie op. De zuigkracht viel vanaf het begin al tegen, maar nu zuigt ie nog geen kruimeltje vd vloer. Het enige voordeel is dat ie er leuk uitziet!
Oorspronkelijk gepost op bsh-siemens

gohanneke 24-12-2014 Product paar dagen in bezit

Mooi vormgegeven stofzuiger met veel zuigkracht. De stofzuiger heeft een fijn formaat en is niet te zwaar, waardoor hij makkelijk door het huis mee te nemen is. Het snoer is lekker lang.

knarf123 18-11-2014 Product paar weken in bezit

Product doet wat het moet doen, zuigen en heeft drie standen met voldoende zuigkracht en lange snoer hetgeen een prettige werkruimte geeft. Ongetwijfeld zijn er apparaten met meer mogelijkheden maar de vraag is wat het toevoegt.

duuurzaamheid is lastig te beoordelen aangezien ik het apparaat net in bezit heb, maar uitvoering is degelijk dus heb daar alle vertrouwen in.