Philips PowerPro Expert FC9720 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hennie 06-07-2016 Product maand in bezit

Helemaal blij

Ik heb de stofzuiger nu een maand in huis, ik heb honden en katten, maar dit is geen probleem voor deze stofzuiger, je hebt geen last van geurtje in de stofzak je deze stofbak zo even onder de kraan houden en hij is weer schoon, ik ben echt super blij er mee, zelf het tapijt zuigt hij gewoon omhoog, echt ik kan het iedereen aanraden om zo'n stofzuiger te kopen, vooral als u honden of katten heeft, de haren vliegen weg!! helemaal Happy

Nijkerker 18-10-2015 Product kwartaal in bezit

Geweldig ding. Aardig stil, en energiezuinig. Instelbaar in zuigkracht naar je eigen behoefte.nog een voordeel van dit model is het uitwasbare filter. Bij veel andere modellen moet je om de tzoveek tijd weer een duur filter aanschaffen en blijf je kosten houden. Dat is bij deze dus niet, gewoon de aanschaf en daarna nooit meer zakken of filters kopen. Top ding.

Jannieverm 13-06-2015 Product jaar of meer in bezit

6,2
Stofzuigen deed hij goed, na een jaar ging hij regelmatig een raar geluid maken alsof hij vastzoog, legen van reservoir hielp niet. Na 2,5 jaar is hij er mee gestopt, aan en uit knop werkte niet goed meer.
Contact gehad met Philips maar de garantie ( 2 jaar) was voorbij dus helaas pindakaas.
Nu een dyson gekocht, deze heeft 5 jaar garantie.

fran24 26-10-2014 Product paar weken in bezit

ben zeer tevreden over deze stofzuiger.
maakt niet veel lawaai.
het snoer is lang genoeg.
blij dat ik geen dure zakken hoef te kopen.
na elke keer stofzuigen gemakkelijk de opvangbak legen.

imarjan 16-10-2014 Product paar dagen in bezit

Dit is mijn eerste zakloze stofzuiger en ik ben heel erg tevreden. Met drie honden in huis stofzuig ik veel. Nu met deze stofzuiger zie ik pas hoeveel stof er dagelijks wordt opgezogen. Het schoonmaken van het filter is ook erg simpel. Hij is verder erg compact en licht, en verademing als je de trap wilt zuigen of op andere plekken moet zuigen waarbij je hem moet tillen. Ik gebruik hem dagelijks en ik vind hem echt een aanrader!

Chelly27 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

De Philips stofzuiger FC9720/09
Gisteren mijn nieuwe stofzuiger binnengekregen en zoals het met nieuwe dingen gaat wil je die eigenlijk direct uitproberen. Nu had ik de boel al gedaan gisteren (en om het nu 2 keer te doen hihi) dus toch maar even gewacht.
Vandaag de stofzuiger gepakt (gisteren natuurlijk allang uitgepakt) en wat me opviel was dat hij lichter is dan mijn stofzuiger (ik heb een Dyson)
Goed gekeken hoe hij in elkaar moet en beginnen maar.
In eerste instantie dacht ik dat hij minder zuigkracht had dan mijn stofzuiger, maar toen ik eenmaal verder was, bleek dat toch niet zo te zijn. Hij maakt alleen minder herrie. Hij heeft ook verschillende standen zag ik, maar ik denk dat ik die niet echt veel gebruik, hij zal wel op zijn hoogste blijven staan. In eerste instantie wat moeite om de mond eraan te krijgen, hij klikt niet echt en je schuift hem er over heen. Een kliksysteem zou misschien beter zijn.
De verlengde zuigmond (zonder de stok eraan) is zalig lang, je hoeft nu veel minder te bukken. Verder is de pak fijner dan mijn oude stofzuiger.
Hier in huis lopen nogal wat katten en haren zijn hier dus aan de orde van de dag. Nou deze zijn goed te verwijderen en het wieltje loop niet vast (nog niet???) zoals bij mijn oude stofzuiger.
Hij past ook beter in mijn kast en het snoer gaat er soepeler in (mijn Dyson is al wel heel wat jaartjes oud)

Mijn eerste conclusie. Een fijne stofzuiger die niet zo veel herrie maakt en goed zuigt.

Vanmiddag verjaardag, ik ga dit zeker ter sprake brengen, benieuwd of meer mensen deze stofzuiger kennen.

Wordt vervolgd

CornelisJS 01-10-2016

Missende afsluitring veroorzaakt gepiep

Mijn FC9721 zuigt slecht en piept. Ik heb de indruk dat dit komt omdat er een rubberen afsluitring mist in het deksel van de stofbak. Wellicht dat deze afsluitring bij het legen van de stofbak in de afvalbak is verdwenen.

1) Kan iemand bevestigen dat er een afsluitring tussen deksel en stofbak hoort te zitten?
2) Indien ja, is deze afsluitring als reserve-onderdeel te bestellen?

EenConsument 23-07-2016

mooi ding, maar wat een gepiep

Zoals een ander al had aangegeven "Op de laagste stand hoor je nog niets, maar als je de stofzuiger op de 'middelhoge' of hoogste stand zet, maakt het apparaat een dusdanig hoog piepgeluid dat het niet aan te horen is."

Het lijkt alsof er in het deksel een rubberen o-ring hoort te zijn.. wat er niet is meegeleverd?

Ik heb zelf middels een supermarkt-tas een geïmproviseerd, deels werkend, o-ring gemaakt.. echter voor dit geld is het best belachelijk ;-)

Boontjes 15-08-2015

Zuigkracht is prima. Nadeel is filter schoonmaken.

de stofzuiger zuigt prima maar het lijkt wel of het stof niet in de opvangbak terecht komt maar in het filter. Na het zuigen van een vloerkleed van 3x3 moet het filter al schoongemaakt worden omdat er een hele laag stof op zit. Opvangbak is dan zo goed als leeg. Als je het filter niet schoon maakt wordt de zuigkracht stuk minder en gaat uiteindelijke "fluiten".

Roberto68 07-07-2015

Voldoet aan de verwachtingen conform beschijving

Wij zochten een nieuwe stofzuiger voor een harde vloer en drie huisdieren. Deze voldeed voor wat betreft de beschijving aan onze wensen en eisen. In de praktijk blijkt hij prima aan de verwachtingen te voldoen.

rex1 01-06-2015

goeie stofzuiger die doet wat ie moet doen

zeer tevreden over dit produkt echter zit er een nadeel aan; dat is dat de voet er zomaar los kan laten. dit is erg jammer daar de stofzuiger verder gewoon perfect is, goeie zuigkracht.

Apestaartje 03-01-2015

Enorme piep

Op de laagste stand hoor je nog niets, maar als je de stofzuiger op de 'middelhoge' of hoogste stand zet, maakt het apparaat een dusdanig hoog piepgeluid dat het niet aan te horen is. Ik heb het apparaat dus retour gestuurd.

Astrid1535 26-10-2014

Goede stofzuiger

Ik gebruik deze stofzuiger nu iets meer dan een maand en hij bevalt me prima. Heerlijk het geluid van kruimels en andere zaken die de stofzuiger in worden gezogen. De stofzuiger is licht en wendbaar. Het mondstuk past ook onder de kast. Prettig is ook dat je de zuigkracht kunt stellen, zodat je als je de bank zuigt de zuigkracht iets lager kunt zetten.
Twee punten die wat mij betreft beter zouden kunnen: de hulpstukken worden bewaard aan de slang, dit is onhandig want ze vallen er af.
Bij het opbergen kun je de slang niet om de stofzuiger wikkelen, deze staan nu omhoog.

fran12 19-10-2014

stofzuiger is prettig in gebruik

heb deze stofzuiger nu 2 weken in gebruik en bevalt prima.
doet het goed op een houten vloer, maakt ook niet zoveel lawaai.
fijn dat ik geen zakken hoef te kopen, gewoon open klikken en legen.
het enige minpunt is de hulpstukken die je halverwege de slang kunt bevestigen zitten me soms wat in de weg, verder ben ik tevreden.

Markallie 16-10-2014

Heel erg tevreden!

De stofzuiger is ontzettend licht om te dragen, ideaal om vast te houden als je de trap wilt zuigen.
De stofzuiger is krachtig en heeft een enorme zuigkracht. Het schoonmaken van het stofreservoir is makkelijk en eenvoudig. Het is een compacte stofzuiger die goed wendbaar is. Klein minpuntje is de slang, deze komt uit de voorkant van de stofzuiger, daarom moet je hem eigenlijk staand opruimen anders zit de slang een beetje in de weg.

Ik ben ontzettend tevreden met de stofzuiger, het is sowieso al een verademing om zonder een stofzuigerzak te zuigen.

Ruthhje 10-10-2014

kractige stofzuiger, welke toch licht is in gebruik

Ik heb deze stofzuiger 3 weken mogen testen. Ik was zelf al in het bezit van een stofzakloze stofzuiger van Philips welke krachtiger is, maar ook veel zwaarder, wat niet fijn is om bijvoorbeeld op de trap te gebruiken. Deze stofzuiger is wat ons betreft krachtig genoeg, maar is door zijn kleine formaat en zijn gewicht ook makkelijk handelbaar. Verder maakt deze stofzuiger weinig geluid, hij ziet er mooi uit en er zitten voldoende hulpstukken bij.

Karin27_12 04-10-2014 Product paar dagen in bezit

de Philips ECO stofzuiger FC9720/09 voor harde vloeren ontvangen een stofzuiger zonder zak, de gebruiksaanwijzing gelezen, erg helder en duidelijk. Het schoonmaken van de filter en de opvangbak gaan eenvoudig. Het is een lichte stofzuiger, rolt redelijk soepel achter me aan. Fijne lange kabel (ideaal met een grote woonkamer) door de platte zuigmond kan ik goed onder de kast en de bank. Jammer dat het niet door middel van een kliksysteem of vergrendeling vastzit aan de stang want nu laat de voet vrij makkelijk los. De stang is niet erg lang waardoor ik toch een beetje krom moest staan om te stofzuigen (zover mogelijk uitgetrokken) De stofzuiger maakt niet erg veel lawaai en glijdt soepel over de plavuizen en het laminaat, bovendien heeft het een mooi design EN een A-label.

1965anoniem 27-09-2014 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger is wendbaar, praktisch en stil tijdens gebruik. Drie verschillende mogelijkheden is voldoende voor regulier gebruik.