Philips Performer Active FC8520 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8520 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

hoiwilmer 02-11-2014

Het mondstuk kantelt niet ten opzicht van de stang zodat als je wat langer bent het mondstuk al snel los van de vloer komt te staan met verlies van veel zuigkracht. Vreemd detail is dat dit juist bij harde vloeren extra merkbaar is en bijv. een vloerkleed zuigen wel prima gaat. Het mondstuk is zo goedkoop en plastic dat je het gevoel hebt geen merk gekocht te hebben maar een stofzuiger van een paar tientjes. Absolute afrader!

Ndk77 18-10-2014

Ik heb de stofzuiger FC8520/09 nu enkele weken in huis om te testen, maar ben er niet tevreden over.
Eerst de positieve punten:
- hij zoeft heerlijk licht over de vloer
- prettige hoge borstel
- zuigt erg krachtig
- maakt weinig lawaai
- goed wendbaar en soepel

Maar de negatieve punten wegen voor mij zwaarder:
- te kort snoer dus ik moet voor mijn beneden verdieping van stopcontact wisselen en dat vind ik irritant.
- stang schiet steeds los van de slang, door de beweging die je met stofzuigen maakt
- perfect voor harde vloeren maar ik wil er ook graag boven gebruik van maken en daar ligt vloerbedekking; er zit geen andere borstel/mond bij om ook op vloerbedekking te kunnen stofzuigen.

Kaartje72 13-10-2014

Stofzuiger heeft een geweldige zuigkracht en daar is hij uiteindelijk voor bedoeld. Echter ook een paar nadelen heb ik ontdekt: een te kort snoer, de slang en zuigstuk vallen steeds uit elkaar (ondanks dat mijn man hem echt superstevig heeft aan gedrukt), het handvat waar je hem beetpakt is erg dik en hij maakt veel lawaai. Als laatste vind ik de blauw/paarse kleur erg lelijk, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Joyceje87 13-10-2014

Ik gebruik de stofzuiger nu een paar weken, maar ik merk al meteen groot verschil! Ik ben pas verhuisd naar een huis met een eiken houten vloer, en daar is deze stofzuiger ideaal voor!
Het enige minpuntje vind ik, dat de snoer wat langer had gemogen.
Maar verder heb ik alleen maar plezier van mijn nieuwe stofzuiger! Hij is erg licht, kan in verschillende standen gebruikt worden en hij ia makkelijk op te bergen doordat je de slang makkelijk op de stofzuiger kan klikken.

Consument 9999 08-10-2014

Deze review betreft een Philips Floorcare Performer Active Stofzuiger met zak, FC8520/09.
De stofzuiger ziet er met zijn metallic kleur modern en trendy uit. Door de uitschuifbare steel ,de hulpstukken en het lichte gewicht is hij zeer prettig in gebruik. Door het lichte gewicht is hij gemakkelijk hanteerbaar, maar kan hij ook omvallen als je te hard aan de slang trekt. De hulpstukken kunnen aan de zijkant van de steel bevestigd worden. Ons huis is voorzien van een parket – en een natuurstenen vloer en de stofzuiger voldoet voor dit type vloeren uitermate goed. Tevens ons gladde kleed en ons micro lederen bankstel zuitgt hij prima schoon. Geen krassen op de vloeren en doordat je de zuigkracht zelf kunt regelen, kun je ook delicate gordijnen pluisvrij maken zonder dat je de gordijnstof beschadigd of half opzuigt.
Ik ben zeer tevreden over de stofzuiger en geef hem een welverdiende 9, de stofzuiger maakt zijn belofte meer dan waar, dit afgezet tegen de prijs kwaliteit verhouding.

Assepoester1970 07-10-2014

Ik heb de stofzuiger nu een aantal malen gebruikt en het valt me op dat hij erg veel stof / zand etc. laat liggen. Ik gebruik de stofzuiger voornamelijk op harde vloeren (waar hij ook voor bestemd is) maar ben dus over de zuigkracht niet tevreden.
De stofzuiger is licht van gewicht dus dat is wel weer een voordeel.
Helaas is het snoer met amper 6 meter vrij kort. Ik moet dus regelmatig van wandcontactdoos wisselen. Verder valt het me op dat ik (1.85 cm lang) de stofzuigermond aan de achterkant te snel omhoog houdt. Ik moet hem bewust laag houden om de mond de aansluiting met de vloer te laten vinden.
De stofzuiger oogt met zijn blauwe kleur modern maar voelt er goedkoop / fragile aan.
Helaas voor mij geen aanrader.

mamatas 05-10-2014

Mooi uitziende stofzuiger. Kwaliteit en prijs zijn in verhouding. Verwacht geen hoogstaande luxe stofzuiger, want daar betaal je ook niet voor.

Op harde gladde vloeren zuigt hij perfect. Snoer is slechts 6 mt en ook de slang is niet lang en voelt stug aan. Apparaat is daarentegen weer licht waardoor je hem snel omtrekt.
Wanneer je veel stof, haren, zand en gras in huis hebt door huisdieren en (buiten)spelende kinderen, zou ik voor een ander model gaan.

liesbethgilissen 03-10-2014

Makkelijke kleine lichte stofzuiger. Lange stang en voldoende snoer.
zuigvermogen in te stellen, vraag me af of ik dat veel ga verstellen. Speciaal voor harde vloeren, helaas heeft iedereen wel een deurmat of een tapijt ergens in huis waardoor je hard moet duwen om de borstels over het stof te bewegen.
Net onder het handvat een plek om het spleetmondstuk en klein mondstuk op te plaatsen. De laatste valt steeds van de houder af omdat hij uitsteekt.
Stofzuiger volgt redelijk.
stofzuigerzak makkelijk te vervangen