Bosch BGL8ALL2

Bosch BGL8ALL2 Best Reviewed feb 2016

Rowenta Sledestofzuiger - Silence Force Compact 4A Parquet RO6355

Rowenta Sledestofzuiger - Silence Force Compact 4A Parquet RO6355

Beoordeling op basis van 804 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Conny 13-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

wat valt het tegen

Op basis van reviews heb ik dit product uitgezocht. Helaas voldoet het niet aan de verwachtingen. Hij zuigt na een half jaar een stuk minder. De steel laat steeds los. En de ene borstel schuift het vuil voor je uit, terwijl de andere een vreselijk geluid produceert op een pvc vloer. Jammer, want het was zeker niet de goedkoopste.

Pluspunten

• Lang snoer
  • geluid

Minpunten

• Borstels
  • Kwaliteit steel
  • zuigvermogen na een half jaar

Duinzicht 02-09-2016 Product paar weken in bezit

Stil en krachtig

Compact, krachtig en stil apparaat. Handige stuurknop om de zuigmond moeiteloos te sturen. Lang snoer. Mooie vormgeving.

Pluspunten

• Krachtig en stil
  • Handige stuurknop
  • Lang snoer
  • Mooie vormgeving

Hessel 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige aankoop

Wij hadden een stofzuiger van 2300 watt, zonder zak. Hij deed zijn werk prima, maar maakte veel herrie en het filter vervangen was best een rotwerkje. Mijn vrouw en ik wilden graag een krachtige, stille stofzuiger, met zak. Wij zijn toen naar een dealer gegaan en mijn vrouw ging eigenlijk voor een ander model. Toen zagen we deze Bosch staan, 15 mtr snoer, mooi vormgegeven en erg zuinig. Alleen het lage wattage stond ons niet aan. Na een gesprek en een demonstratie van de verkoper waren wij echter om. Wat een topmachine, heerlijk stil, veel zuigkracht en veel snoer. We hebben de stofzuiger nu een maand in bezit en wij moeten iedere dag zuigen, vanwege de hond, maar vanwege de ergonomische grip en de goede zuigkracht is dit geen straf meer.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Zuinig in gebruik
  • Ergonomische grip
  • Uitstekende zuigkracht

Minpunten

• Kapje niet heel sterk

Brigitte 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch bgl8

Motor maakt weinig geluid,maar de borstel is een ramp!!
Borstel heft de stilte Vd motor op
Maakt een rot geluid over de vloer,schraapt over de stenen vloer en het wieltje maakt een hoop kabaal.
Ook veel te lomp om overal tussen/onder te komen.
De buis is ook vrij moeilijk los te maken,geen handig kliksysteem.
Heb m nu 1week,was niet goedkoop,maar ik zou m zeker niet meer kopen

nnnadki 29-07-2017 Product paar weken in bezit

goede stofzuiger

Het kost wat, maar dan heb je ook wel een super goede sterke stofzuiger. Zeer weinig geluid, ziet er blits uit. Lekker lang snoer.

Rob 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

Super stil

Wij waren toe aan een nieuwe stofzuiger, deze Bosch overtreft onze grootste verwachtingen super stil, sterke zuigkracht en heerlijk lang snoer. Hadden we hem maar eerder aangeschaft.

Pluspunten

• Super stil
  • Zuigkracht
  • Lang snoer

Bryan 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Het is mijn eerste stofzuiger dus ik kan het niet met andere stofzuigers vergelijken, maar wat een topding is het.
De 15m kabel is super handig, ik kan in een keer mijn halve appartement stofzuigen zonder de kabel 10x om te hoeven steken.
Er zitten 4 zwenkwielen onder dus de zuiger kan alle kanten op bewegen, en volgt je daarom overal perfect.
Er zitten hulpstukken bij voor zo'n beetje alles.
De zuigkracht is geweldig, en dat met een motor die bijna geruisloos is. Als mijn ouders thuis deden stofzuigen moest je niet de pech hebben met een kater in bed te liggen, want dan kreeg je toch een pesthumeur, maar daar heb je hier geen last meer van. Deze zuiger maakt echt minimaal geluid, wat overigens ook ideaal is als je in een flat woont.
En niet heel belangrijk maar wel leuk, de slang ziet er wel leuk uit.

tl;dr: Lang bereik, wendbaar, goede zuigkracht, weinig geluid, mooie slang.
Nadeel is dat de houder voor de zuigmondjes snel van de stang afvalt. De filters zitten heel erg strak en zijn niet zo makkelijk eruit te halen om te reinigen.

Pluspunten

• lang bereik
  • wendbaar
  • zuigkracht
  • weinig geluid
  • mooie slang

Maarten 01-09-2016 Product paar maanden in bezit

Grote zuigkracht, weinig geluid in gebruik

Heerlijk stille stofzuiger. Maximale zuigkracht voor houten vloer, tapijt of vloerbedekking. Optimaal bereik door extra lang elektra snoer. Zeer wendbaar en licht.

Pluspunten

• stil
  • wendbaar en licht
  • bereik met snoer
  • flexibele slang
  • variabele zuigkracht

Bert Borger 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Handzame en compacte stofzuiger

Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger. Aanzienlijk lichter dan onze vorige en veel minder lawaai. Zuigkracht is regelbaar wat ook heel praktisch is. Dankzij het lange snoer hoef je de stekker niet steeds naar een ander stopcontact over te zetten, met andere woorden: een ruim bereik.

Pluspunten

• Weinig lawaai
  • Groot bereik
  • Regelbare zuigkracht

Bosch stofzuiger 23-08-2016 Product paar weken in bezit

Dansje met de stofzuiger...

Het is een heel fijne stofzuiger in de eerste plaats omdat hij veel stiller is dan ik gewend ben. Daarbij is het snoer erg lang en volgt de stofzuiger me erg makkelijk bij alle bewegingen. We 'dansen' als het ware het huis door samen!!

Pluspunten

• licht in gewicht
  • stil
  • lang snoer
  • verstelbare zuigkracht
  • handvat

Minpunten

• losse attributen

Peter 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

eindelijk een goede stofzuiger een BOSCH

Actieradius van 15 meter
Goede zuigkracht
ik had alleen een langere slang verwacht is even wennen

Pluspunten

• Actiradius
  • Lange snoer

Minpunten

• Korte slang

L 15-08-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk stil, zuigt veel op en groot bereik

Veel stiller dan de Dyson die we hiervoor hadden. Zuigt ook veel meer en makkelijker op. Groot bereik, dus niet continu van stopcontact wisselen. Zuigkracht regelbaar voor verschillende vloeren of meubels.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil
  • groot bereik

Wildeboer 20-08-2017 Product paar maanden in bezit

Bosch BGL8ALL2

Stofzuiger is geluidsarm en zuigt prima alleen de zuig mond krast over het laminaat ook in de stand met borstels naar buiten. Dit wordt als zodanig hinderlijk ervaren dat we spijt hebben deze stofzuiger te hebben gekocht.

Pluspunten

• Zuig prima

Minpunten

• Slecht functionerende zuig mont

Bogey 13-08-2017 Product paar maanden in bezit

Stille stofzuiger met lang snoer

Het is een stille stofzuiger met goede zuigkracht. Het lange elektriciteitssnoer is heel fijn. Het product voldoet volledig aan onze verwachtingen.

• Goede zuigkract

mienke 06-08-2017 Product paar weken in bezit

bosch stofzuiger

lekker stil, lekker lang snoer en zuigt prima
veel stofzuigers versleten, deze is tot nu toe de beste

elly 28-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

goed zuigende en stille stofzuiger

toen we een 2e stofzuiger nodig hadden in huis was er geen twijfel mogelijk. het moest dezelfde worden als de stofzuiger die we al een jaar in gebruik hebben. het zijn krachtige stofzuigers, ook als de zak vol begint te raken. de motor is erg stil. handig is de lange snoer waardoor je bijna alles kan doen zonder de stekker te verzetten. alle mogelijke opties zijn aanwezig.

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • goede zuigkracht
  • verbeterde voet
  • regelbare zuigkracht

Manon van Gemert 25-07-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger Bosch BGL8AL2, super kracht en super zacht!

Net de stofzuiger van Bosch gekocht, de BGL8AL2! Hij maakt bijna geen geluid op de maximale stand en heeft een enorme zuigkracht! Het speciale handvat is erg comfortabel om gemakkelijk mee onder een bank of kast te zuigen. Ook de uitschuifbare steel is prettig, omdat ik lang ben. De parketborstel die er extra bij geleverd zit is van paardenhaar, extra zacht en beschermend voor de vloer. De uitvoering is ook nog eens erg sjiek zwart met zilver. Ik ben dik tevreden!

Pluspunten

• Comfortabel handvat aan de steel.
  • Parketborstel van paardenhaar.
  • Extra lange uitschuifbare steel.
  • Weinig geluid

jan van es 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

weinig geluid, goede dosering zuigkracht, lange steel

het geluid was voor ons het belangrijkst om hierbij een telefoon of huisbel toch te kunnen horen
dosering van zuigkracht van vloerbedekking naar laminaat naar houtvloer super
en natuurlijk de lange steel ik ben bijna 2 meter dus spaart de rug en gewrichten

Pluspunten

• weinig geluid
  • lange steel

Gijs 21-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Slechte zuighoek goede zuigkracht niet gebruiksvriendelijk

Had een Miele deze beviel goed maar ik wilde een lichtere en stillere stofzuiger voor parket tegels en hoogpolig tapijt. Deze werd in de Media markt geadviseerd. Direct thuis uitgeprobeerd maar geen succes. Hij is stiller maar niet minder zwaar. Wisseling van zuigmond gaat niet makkelijk. Zuigmond voor tapijt trekt borstels niet goed in waardoor er draden uit tapijt worden getrokken. De zuighoek is slecht. Ik ben 168 cm en hij lijkt alleen voor kleinere mensen te zijn gemaakt. Trekt vacuüm als je normaal wilt zuigend waardoor vuil voor de zuigmond wordt uitgeduwd en niet wordt opgezogen. Zuigmond is ook niet erg wendbaar dus kleine en smalle hoeken zijn alleen te zuigen met steel als de zuigmond is verwijderd. Erg onhandig en ook nog zwaar ding. Is niet practisch maar heeft wel zuigkracht. Voor lange mensen misschien optie maar voor mij de eerste en laatste keer dat ik deze zuiger koop.

Pluspunten

• Voldoende Zuigkracht
  • Redelijk rustig

Minpunten

• Onpractisch bij wisselen accecoires en zwaar
  • Slecht wendbare zuigmond
  • Slechte stand van zuigmond
  • Geen opbergruimte voor accecoires
  • Borstel blijft te ver uitsteken bij tapijtstand

n jager 19-07-2017 Product paar weken in bezit

veel zuigkracht

een goede stofzuiger met veel zuigkracht . Deze is wel regelbaar qua kracht zodat er ook tapijt gezogen kan worden zonder dat de zuigmond zig vast zuigt :)
echter is ie wel wat aan de zware kant . vergeleken met onze vorige .

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • stofzuigerslang verstevigd met vlechtwerk

Minpunten

• zwaar
  • geen wieltjes op zijn achterzijde