De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Triflex HX2 Sprinter op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

CvH 31-10-2022

Sterke, stille maar wel wat zwaar

Geschreven voor: Miele Triflex HX2 Sprinter

De stofzuiger wordt geleverd als bouwpakket en heeft veel extra’s. Als je even goed oplet hoe de stofzuiger in elkaar gezet moet worden heb je doordat je de motor onder en bovenaan de steel kan bevestigen en er een kruimelzuiger van kan maken een veelzijdige stofzuiger. Mieke levert veel extra accessoires en goed werkende opzetstukken voor bijvoorbeeld een bank of in de hoekjes. Ook is de stofzuiger stil, in ieder geval als ik hem vergelijk met mijn oude steelstofzuiger. Hier zijn m’n katten heel blij mee. Nadeel van de stofzuiger is dat ie wat zwaarder is, maar met de motor onderaan de steel is dit prima.

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Zwaar

Mkugel 11-10-2022

Top product

Geschreven voor: Miele Triflex HX2 Sprinter

Wat is dit een goede stofzuiger. Ik heb al meerdere draadloze stofzuiger gehad maar deze is echt top .Wat een zuigkracht ,een tweede accu erbij en heel veel andere borstels .Dit is nu eindelijk een draadloze top stofzuiger waar aan alles gedacht is .Ik wil niet meer anders

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Toebehoren
  • Accu

Minpunten

• Geen indicatie lamp op de accu

yonishemtov 19-09-2022

Wat een power heeft deze Miele!

Geschreven voor: Miele Triflex HX2 Sprinter

We hebben nu een aantal draadloze stofzuigers in huis gehad maar deze heeft wel de mooiste design tot nu toe! Daarnaast kan deze zelfstandig rechtop blijven staan zonder het aan de muur te hoeven hangen. Erg handig en door het design ook helemaal niet storend in je interieur.
De flexibiliteit die deze Miele biedt is buitengewoon knap. Met twee jonge kids ligt drie keer per dag eten om de keukentafel. Met deze Miele kan ik alle stoelen laten staan en zuig je er met alle gemak omheen met resultaat een schone vloer. Wat deze ook kan en daarmee echt onderscheidend is van andere draadloze stofzuiger is het opzuigen van fijn zand. En dat is super fijn. In verleden moesten we geregeld de reguliere stofzuiger van zolder halen omdat op te zuigen. In de tijd dat we de stofzuiger nu gebruiken heb ik het nog niet vaak moeten opladen. Niet meer / minder dan ik gewend was. Voor een stofzuiger dan deze kwaliteit en kracht is dat super goed. Onder de indruk!

Pluspunten

• zuigkracht
  • design

Minpunten

• Vorige had licht waardoor het vuil goed zag liggen

p************@z******* 18-09-2022

Fijne steelstofzuiger

Een fijne steelstofzuiger.
We waren opzoek naar een fijne steelstofzuiger, voor het gemak geen snoer meer. Het gewicht valt mij mee ondanks dat veel review dit benoemen. Makkelijk in elkaar te zetten en veel accessoires. Past zelf snelheid aan op vloerbedekking en kleden.
De afval reservoir is wel erg klein.

Pluspunten

• past snelheid aan bij vloerbedekking en kleden
  • accessoires
  • batterij duur

Minpunten

• klein afval reservoir

Danielle70 07-09-2022

Bevalt erg goed, aanrader.

Geschreven voor: Miele Triflex HX2 Sprinter

Zeer fijne draadloze steelstofzuiger. Als de powerunit aan de bovenkant zit is het geheel wat zwaar. Als de powerunit aan de onderkant zit is het een fijne lichte stofzuiger. Ook een pluspunt dat er 2 accu’s bij zitten zodat je in 1 keer het hele huis kunt stofzuigen. Wij hebben 3 langharige katten en alle haren worden goed opgezogen. Ook de overgang van laminaatvloer naar vloerkleed gaat soepel. Het legen van het stofreservoir is eenvoudig. De vormgeving en kleurstelling van het apparaat is modern en mooi. Al met al zeer tevreden over deze stofzuiger!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Dubbele accu

Minpunten

• Wat zwaar als de powerunit aan de bovenkant zit.