Bosch BCH6ATH25 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 95 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCH6ATH25 wit op Kieskeurig.nl.

Anoniem 29-12-2020

slechte kwaliteit!!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na 3 jaar batterij kapot, niet te repareren. geen Bosch kwaliteit!!

Salvatore 04-04-2018

Goed doch korte levensduur van mechanisch gedeelte

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Twee maand uit garantie en de lagering van de motor begeeft het.
Voor dergelijke prijs en (merk)produkt zou men toch iets langer verwachten.
Krachtige stofzuiger, regelmatig filters reinigen is een must om de zuigkracht te behouden (best te reinigen met perslucht).
Er kan ong. 66 m² gestofzuigd worden eer de batterij het begeeft.
Na 2 jaar intensief gebruik moeten we de steel tegen de muur zetten omdat de stofzuiger anders omvalt.

Neijno 08-02-2018

Einde gesjouw en einde snoeren

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Nooit gedacht dat een accustofzuiger zo goed kan zuigen. Hij doet niet onder voor een grote met snoer!
Ben benieuwd hoe hij zich op de lange termijn houdt, daar kan ik na een week gebruiken nog niks over zeggen. Alle verbindingen zijn van kunsstof...

Kees 02-10-2017

onze beste stofzuiger ooit......maarrrr.......

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Het stofzuigen van hondenharen op alle soorten vloeren gaat geweldig, beter dan welke stofzuiger danook. Helaas geeft de constructie van de bevestiging van de steel aan de onderste helft na 1,5 jaar al problemen. Voor die tijd maakte deze 2 delen al niet lekker contact waardoor de stofzuiger af en toe spontaan uitging. Door de speling is inmiddels het plastic gebarsten. Nu weer 6 maanden later loop de borstel in de zuigmond vast. Waarschijnlijk haren, in het mechanisme gekomen, maar daar kan je niet bij zonder speciale schroevendraaier.
We zijn wat traag geweest om hem ter reparatie weer terug te brengen (omdat we niet zonder kunnen). Nu zal de garantie verlopen zijn....

Maarce 01-10-2017

Draadloze vrijheid

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Geweldig om zo draadloos te zuigen. Zuigkracht is uitstekend, schoonmaken van de afvalbak is eenvoudig.
Een 100m2 appartement halen we makkelijk op een lading.

RaoulStiphle 12-09-2016

Handig, licht, krachtig genoeg

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Heel licht, gaat heel lang zelfs op turbo, makkelijk om schoon te maken, kinderen houden van stofzuigen nu!

jmvdam 25-05-2016

Echt "werkpaard" voor een schoon resultaat!

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Onze vorige steelstofzuiger had het plots begeven en deze Bosch is een waardige vervanger.
Makkelijk mee om te gaan en ook onder de tafel wordt nu alles lekker schoon.
Alleen jammer dat de accessoires zoals een los mondstuk niet meer te verkrijgen is.

Miluska 09-02-2016

Draadloos en zeer licht

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

Draadloos stofzuigen is echt ideaal! Apparaat is maar 3 kg dus makkelijk de trap op te tillen.Batterij indicatie zeer duidelijk. Op gemiddeld niveau ongeveer een uur batterij.
Zwenkbare voet. Motor geeft niet veel lawaai.

Voor de trappen heb ik een losse kruimelzuiger gekocht, daar is dit apparaat niet handig voor.
Verder jammer dat de accessoires apart aangekocht moeten worden.

Heel tevreden met deze stofzuiger. Zelfs de mannen hier in huis vinden stofzuigen niet vervelend meer!

Vloeitje 10-07-2014

Let op voor u koopt

Geschreven voor: Bosch BCH6ATH25 wit

De stofzuiger werkt prima maar je moet niet gebruiken in je appartement met een tegel vloer dan gaan de onder buren bellen. Terwijl ik dacht dat deze stofzuiger zeer geschikt zou zijn. het heeft te maken met de zuigmond de wieltjes zijn hard plastic en de zuigmond moet een tegel zachte borstel hebben dat staat ook in de folder maar die is niet leverbaar en wordt er niet bij verpakt net als de andere accessoires