Siemens VSX12000 zwart - Reviews

Stofopvang
stofreservoir
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens VSX12000 zwart op Kieskeurig.nl.

5,7

Eli28 14-09-2009
  • Product jaar of meer in bezit

Wij zijn zeer ontevreden met de prestaties van deze stofzuiger. Na een half jaar gebruik is al zuigkracht sterk afgenomen, kunststofbuizen zitten los, snoer blijft tijdens het intrekken vast zitten. Het is geen goede aankoop geweest. Wij zijn een jaar verder nu en ik ben op zoek naar een nieuwe stofzuiger!

arantella 18-03-2009
  • Product kwartaal in bezit

YVONB is waarschijnlijk de enige eerlijke beoordelaar, want de positieve berichten van andere beoordelaars herken ik niet. Ik heb ook een VSX1200 sinds november 2008 en ik heb nog nooit zo een slechte stozuiger gehad. De filter zit binnen 5 minuten verstopt. De zijfilter valt er om de haverklao uit. Hij maakt veel lawaai. Het snoer rolt niet op. De kromme zuigbuis is onhandig. De motor wordt erg heet en stinkt .

a.kruijer 20-07-2008

Superfijne stofzuiger met geweldige zuigkracht.De wieltjes zwenken lekker mee en het snoer is heerlijk lang en rolt makkelijk op.Een aanrader!

loic 15-10-2007

Uitskenede stofzuiger, gemakkelijk in gebruik. Lekker licht en geen stofzakken meer nodig

dzjee 11-10-2007
  • Product kwartaal in bezit

handige, compacte en krachtige stofzuiger met een groot bereik. kan ik gemakkelijk mee de kamer door.
ook nog eens 3 jaar garantie op de motor.

imo 11-10-2007

Heel goede stofzuiger, krachtig en handig.
gemakkelijk dat je geen stofzak meer nodig hebt. reservoir gemakkelijk te legen.

yvonb 18-09-2007

4,2
een zeer slechte stofzuiger
verliest zijn zuigkracht heel snel en maakt erg veel herrie
filters zijn erg snel verstopt
de degelijkheid is erg slecht
erg zwak allemaal

geen aanrader