Nilfisk Handy 2-in-1 - Reviews

6,6

TK 09-08-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer teleurgesteld

4,2
Ik heb dit apparaat nooit goed kunnen gebruiken. Er is altijd wel wat mee. Door haren loopt borstel vast. Haren er uit proberen te trekken. Zuigt eigenlijk niet goed genoeg, alles wordt verzamelt bij de zuigmond maar niet goed naar binnen gezogen (en nee hij is dan niet vol). Gaat nu spontaan aan en uit. Doet het dan weer twee minuten...en dat terwijl hij nauwelijks gebruikt is omdat hij gewoon eigenlijk zijn werk niet doet. We hebben een gewone handveger en blik (met lange stang) aangschaft een paar weken na aanschaf van dit veelbelovende maar weinig presterende apparaat. En dat na veel onderzoek en veelbelovende, waarschijnlijk door fabrikanten of verkopers gecreeerde lovende reviews...ook teleurgesteld over betrouwbaarheid reviews op vergelijkingssites (niet alleen deze)..

Rappie1337 29-09-2014 Product paar dagen in bezit

Speciaal aangemeld bij kieskeurig om hier over een review te schrijven. Wat een mooi apparaat! Ik heb momenteel nog een redelijk grote, maar wel volle, studentenkamer. Wat heerlijk om zonder kabel door alles heen te kunnen manoeuvreren. Beter dan de Dyson naar mijn mening omdat die ongeveer de helft van de accuduur hebben en ongeveer het dubbele kosten. Wat pluspunten die zo niet opvallen van de specificaties

- Er zitten 3 ledlampjes voor op de kop, handig in het donker!
- Het dock voor opladen kan stand-alone ergens staan, valt niet om
- Er zitten roterende borstels onderop het apparaat, waardoor het vuil als het ware naar binnen wordt geduwd.
- Zuigkracht (hoe subjectief dat ook is) is wat mij betreft prima. Nee het is geen 1600W stofzuiger, maar door de borstelkop kan alles gewoon prima opgezogen worden.

Kan eigenlijk niks zeggen over de duurzaamheid omdat ik hem pas net heb, maar ga uit van het beste gezien andere ervaringen met Nilfisk