Rowenta RH6837 X-Pert 6.60 RH6837 Steelstofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta RH6837 X-Pert 6.60 RH6837 Steelstofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

h********@g******** 03-03-2022

Wisselend enthousiast

De eerste ervaring was positief; makkelijk er even bij te pakken, verschillende mondstukken voor vloer, bank, smalle plekken en als kruimeldief. Hij grijpt daarnaast super goed de haren van de grond en uit een vloerkleed. De eerste vangst was groot.
Het opzuigen van zand(korrels) en de reinigingsfrequenties van de stofzuiger vallen voor ons tegen.
Omdat we deze stofzuiger gebruiken naast een reguliere stofzuiger, maakt dit het voor ons niet helemaal de prijs/kwaliteit waard. Als enige stofzuiger al helemaal niet.

Pluspunten

• Haren opzuigen
  • Gemak om erbij te pakken
  • Verschillende mondstukken

Minpunten

• Opzuigen zandkorrels
  • Reiniging van stofzuiger

samwise53 22-02-2022

Snel en eenvoudig overal schoon

Deze stofzuiger nu al enkele weken in gebruik genomen. Het was wennen aan de verschillende stukjes en hoe ze erop te klikken maar na even inwerken is dit enorm handig. Het apparaat zelf weegt weinig en ligt goed in de hand. Hierdoor ben ik snel door een kamer heen. Hij is enorm beweeglijk waardoor ik makkelijk in alle hoekjes geraak. De eerste keer moest hij vier uur opladen en sindsdien laad ik hem ook op in het laadstation. Verder is er nog een turbostandje voor moeilijk op te zuigen vuil. tot hier toe heb ik die nog niet nodig gehad en zoog hij al het vuil in zijn bereik makkelijk op.

Pluspunten

• Makkelijk op te bergen
  • Geraakt overal tussen en onder

Minpunten

• batterij houdt het niet uit bij grote schoonmaak

Wendy 22-02-2022

Leuk ding maar niet erg krachtig waait ook er en krijg het moeilijk los om te legen veder wel handig leuk hebbeding

Pluspunten

• Handbaar

Minpunten

• Opent moeilijk

Vader83 21-02-2022

Prima ding

Heb het ding nu een aantal weken in huis. In over het algemeen erg tevreden. Hebben deze steelstofzuiger naast onze gewone stofzuiger. En gebruiken hem voornamelijk boven. Dit werkt goed. Zowel op tapijt als laminaat doet hij z’n werk prima. De gemotoriseerde borstel is een goede oplossing voor de lange haren van de meiden in huis. Door een slimme sleuf die er in zit kun je de haren ook makkelijk door snijden of knippen. Batterij doet het ook lang genoeg. Reservoir zit wel snel vol. Al met al een prima ding!

Pluspunten

• Draaiende borstel
  • Prijs
  • Batterijduur

Minpunten

• Zuigkracht
  • Reservoir

Bakkertje80 20-02-2022

Weinig zuigkracht!

Deze steelstofzuiger kan nog niet op tegen een "normale" stofzuiger. Er zit een turbo knop op, maar dan nog zuigt hij maar redelijk. Er blijft veel op de grond liggen. De accu duur is ook niet heel lang, 2x stofzuigen en hij moet alweer opladen.
Het positieve is dat hij heel wendbaar is.

Pluspunten

• Wendbaar

Minpunten

• Accuduur
  • Zuigkracht

Kaylee 11-02-2022

Ideale stofzuigen; snel en sterk in zuigkracht

De stofzuiger heb ik drie weken in gebruik en ben er erg blij mee. Hij is wendbaar, licht, makkelijk in gebruik en de opzetstukken zijn top. Vandaag heb ik mijn auto ermee gestofzuigd en dit ging perfect. Zeker met het 'kierenzuiger' opzetstuk kan je overal gemakkelijk bij en doordat het een snoerloos apparaat is bereik je gemakkelijk en snel een schone auto. Ideaal!!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Goede accuduur
  • Fijne hulpstukken

Minpunten

• Voet iets dik voor onder de bank
  • Na rechtop stilstand klikt voet niet soepel los

Fouzia30 08-02-2022

Tevreden over de snoerloze steelstofzuiger

Ben tevreden. Zuigt krachtig en gaat lang mee voordat je moet opladen. 2 opzetstukken erbij.
Mooi ding.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Licht
  • Geluid valt mee

Minpunten

• zit niet als een normale stofzuiger
  • Opzetstukken wat minder goed

Sunny 02-02-2022
  • Product gekregen

Verassend goed

Het een klein en licht apparaat. Het is erg prettig om lang mee te zuigen.
De zuigkracht is boven verwachting goed, want hij krijgt ons wollen kleed schoon.

Het bakje waar de stof in zit krijg ik erg moeilijk uit. Mogelijk dat het in de loop van de tijd wat makkelijker gaat.
Ik moet wennen aan de stofzuigmond die erg flexibel is. Het is lastig om de trap er mee schoon te krijgen

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • snel opgeladen
  • licht
  • klein, handzaam

Minpunten

• moeilijk verwijderen van opvangbakje

happytester001 02-02-2022

Handige stofzuiger voor erbij

De Rowenta X-Pert 6.60 RH6837 is een stofzuiger die je gemakkelijk pakt. Het model is lichtgewicht en daardoor erg makkelijk in het gebruik. Doordat er veel verschillende accesoires bij het apparaat zitten, kun je voor elk klusje het juiste hulpstuk gebruiken. Zo vind ik bijvoorbeeld het opzetstuk om de bank stofvrij te maken heel handig. Ik ervaar wel wat problemen met het opzuigen van wat grotere kruimels, deze lijkt het apparaat niet goed op te zuigen. Wanneer je het apparaat uitzet blijft dit liggen op de vloer. Stof en haren neemt het apparaat moeiteloos op. Kortom, handig apparaat om naast je gewone stofzuiger in te zetten.

Pluspunten

• handzaam
  • lichtgewicht
  • veel hulpstukken

Minpunten

• niet heel krachtig
  • veel lawaai

niha 01-02-2022

prima stofzuiger, maar de prijs niet waard

Toen ik het product uit de doos haalde was ik blij verrast: mooi design, lekker licht en zag er indrukwekkend uit. Helaas begonnen de problemen al bij het in elkaar zetten van de stofzuiger, de onderdelen zijn ontzettend lastig uit elkaar te halen. De container gaat er heel moeizaam uit en ook het stofzuigen is niet je van het. Bij het stofzuigen van vogelzaad kwam zowat alles er weer uit zodra ik de stofzuiger uitschakelde. Ik ga het nog een aantal keer proberen, hopelijk werkt het uiteindelijk wel en heb ik iets fout gedaan waardoor het product niet naar behoren werkt.

p******@h********** 01-02-2022

De Rowenta steelstofzuiger is handig om even snel te pakken en iets op te zuigen. Met het licht aan de voorkant van de zuigmond zie je goed wat je allemaal opzuigt. Ik vind de steelstofzuiger een aanwinst.

PatrickV. 31-01-2022

Verrassend krachtig

Ongeveer 2 weken in gebruik, verrassend krachtig, makkelijk zonder snoer en handig in te korten tot een luxe kruimeldief. Accu gaat volgens fabrikant 45 minuten mee, (voor ons 5 dagen stofzuigen) kan er makkelijk en lang mee stofzuigen, houten trap, vloerkleed, bankstel en met de opzetstukken zelfs de plinten, slaapkamers met laminaatvloer. Door het gebruiksgemak, snoerloos stofzuigen en de krachtige motor met oplaadbare accu ( is het voor ons)een volwaardige stofzuiger.

Pluspunten

• Accu
  • Geluid
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Plat stofzuigen ergens onder is lastig

Twinsmom35 31-01-2022

Ik heb deze steelstofzuiger mogen testen, de stofzuiger ziet erg mooi uit. Ook is het erg fijn dat hij draadloos is. De zuigkracht van de stofzuiger is prima, wil je dat die nog wat harder zuigt dan kan je de hendel bij het handvat na je toe trekken. Ik heb de stofzuiger ook voor boven gebruikt, hier vond ik het een nadeel dat die niet onder ieder bed past. En het bed waar die wel onder paste, ging de voet omhoog dus kon je als nog niet goed onder het bed stofzuigen. Dat de voet omhoog gaat is ook het geval als je te snel met de stofzuiger beweegt of draait, dit vind ik zelf echt een nadeel. Wil je de stofzuiger voor even snel te stofzuigen erbij gaan gebruiken, dan is het een prima stofzuiger.

• Goede batterij duur
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Voet klapt vaak omhoog
  • Komt niet onder het bed

7_10 30-01-2022

Doet wat die moet doen

k heb de steelstofzuiger vanaf vrijdag in huis. Duurde 4 uur totdat het volledig opgeladen was. Makkelijk in elkaar gezet zit ook een duidelijke uitleg bij. Het is een sterk apparaat maakt de laminaten vloer goed schoon en handig in gebruik. Het is niet zwaar gaat lange tijd mee heb boven en beneden kunnen stofzuigen.

Pluspunten

• Krachtig

Minpunten

• Dat de handvat er af moet als je het niet gebruikt

kieskeurigja 29-01-2022

Goede steelstofzuiger

Ik ben blij met deze steelstofzuiger omdat hij vooral datgene waar hij voor is heel goed doet: nl stof en rommel opzuigen. Hij heeft goede zuigkracht dus. Dat je ook een kleinere zuigmond hebt voor de meubels en auto is ook erg handig. Hij kan helemaal alleen blijven staan zodat even wegzetten ook geen enkel probleem meer is. Ook is de verlichting een pre: je ziet het vuil wat je op moet zuigen. Als ik een kritisch punt wil noemen kan ik maar eentje bedenken en dat is dat het sturen soms wat lastig is. Hij "swiebelt" soms een beetje. Maar misschien is dat een kwestie van minder drukken.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Blijft staan
  • Extra hulpstukken
  • Licht

Minpunten

• Kleine stofbak
  • Swiebelt wat